×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/275/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΙΚΑ. Ιατροί. Συγκρότηση Υπηρεσιακών Συμβουλίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Β.Βούκαλης, Νομικός Σύμβουλος Τα μη αιρετά μέλη Πρωτοβαθμίου Υπηρεσιακού Συμβουλίου των μονίμων γιατρών ΙΚΑ, όταν δεν υπηρετούν στην κατηγορία αυτή μόνιμοι γιατροί με βαθμό Α ή με βαθμό Δ/ντή, μπορούν να ορισθούν από μονίμους γιατρούς της κατηγορίας των μονίμων γιατρών Πλήρους και Αποκλειστικής Απασχόλησης, γιατί ανήκουν στον ίδιο κλάδο (μόνιμοι γιατροί Π.Ε.) του ΙΚΑ. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/142/2000

Ιατροί. Επαναδιορισμός σε θέσεις ιατρών ΕΣΥ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Σ.Σκουτέρης, Νομικός Σύμβουλος Οι ρυθμίσεις του άρθρου 37 παρ.15 ν.2519/1997 δεν εφαρμόζονται στους γιατρούς που υπηρετούσαν πριν διοριστούν στο ΕΣΥ, στο ΙΚΑ ως γιατροί πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.


ΕΣ/Τ1/144/2006

Καταβολή ενεργών εφημεριών, μηνός Ιανουαρίου 2006, σε ειδικευόμενους γιατρούς Νοσοκομείου. Μη νόμιμη, καθόσον δεν επισυνάπτεται βεβαίωση του αρμοδίου οργάνου του ανωτέρω Νοσοκομείου, από την οποία να προκύπτει ότι οι ως άνω γιατροί κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα δεν υπερέβησαν το προβλεπόμενο από το αρθ. 5 του π.δ. 76/2006 ανώτατο όριο (58 ώρες) εβδομαδιαίας εργασίας τους, συμπεριλαμβανομένων και των ενεργών εφημεριών τους, αλλά αντίθετα από το προσκομιζόμενο έγγραφο του Διοικητικού Δ/ντή του Νοσοκομείου προκύπτει ότι δεν τηρήθηκαν οι ως άνω τιθέμενοι χρονικοί περιορισμοί ως προς την απασχόλησή τους. Συγγνωστή πλάνη.


ΝΣΚ/228/2017

Εξέλιξη μονίμων αγροτικών ιατρών χωρίς ειδικότητα – Δυνατότητα εξέλιξης ιατρού στην ειδικότητα γενικής ιατρού, παρά το γεγονός ότι κατέχει θέση Επιμελητή Β΄ άνευ ειδικότητας. Κατάσταση : Αποδεκτή. Οι μόνιμοι αγροτικοί ιατροί χωρίς ειδικότητα, που εντάχθηκαν στον κλάδο Ε.Σ.Υ., σε προσωποπαγή θέση Επιμελητών Β΄, άνευ ειδικότητας, σύμφωνα με το άρθρο 45 του ν. 3370/2005 και διαθέτουν το πιστοποιητικό του άρθρου 30 του π.δ. 38/2010, δύνανται να εξελιχθούν στον κλάδο ιατρών Ε.Σ.Υ. σύμφωνα με τις αναφερόμενες στο άρθρο 25 του ν. 4461/2017 χρονικές προϋποθέσεις. Με βάση τον χρόνο προϋπηρεσίας που εισάγει η διάταξη του άρθρου 25 του ν.4461/2017 θα κριθεί και η εξέλιξη της ιατρού Α – Μ.Μ., στον βαθμό του Επιμελητή Α΄(ομοφ.).


ΝΣΚ/135/2005

Νομιμότητα ή μη της συμμετοχής ως Προέδρων, στις Τοπικές Διοικητικές Επιτροπές του ΙΚΑ, «εν ενεργεία» δικαστικών λειτουργών. Αντικατάσταση αυτών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά τη γνώμη της πλειοψηφίας, η συμμετοχή «εν ενεργεία» δικαστικών λειτουργών σε συμβούλια ή επιτροπές, μη αμιγώς πειθαρχικού, ελεγκτικού ή δικαιοδοτικού χαρακτήρα, απαγορεύεται από το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου, επιβάλλεται η αντικατάστασή τους και από τη θέση των Προέδρων των ΤΔΕ του ΙΚΑ, την οποία κατέχουν, διότι στις Επιτροπές αυτές έχουν ανατεθεί μικτά καθήκοντα (δικαιοδοτικά και γνωμοδοτικά). Κατά την άποψη όμως, της μειοψηφίας, ο ορισμός δικαστού ως Προέδρου ΤΔΕ του ΙΚΑ, είναι συνταγματικά ανεκτός, διότι οι αρμοδιότητες της Επιτροπής αυτής είναι, κατά κύριο λόγο, αποφασιστικού και όχι γνωμοδοτικού χαρακτήρα. Συνεπώς, κατά την πλειοψηφήσασα αυτή γνώμη, η εν λόγω αντικατάσταση θα χωρήσει, κατ’ ελεύθερη επιλογή, εκ των μελών του διδακτικού προσωπικού των διδασκόντων νομικά μαθήματα, στα Πανεπιστήμια, των μελών του κυρίου προσωπικού του ΝΣΚ και των συνταξιούχων δικαστικών, αλλά και εκ των δικηγόρων πενταετούς δικηγορικής υπηρεσίας. Οι τελευταίοι μπορούν να ορισθούν ως Πρόεδροι, μόνο σε όσες εκ των ΤΔΕ των λοιπών -πλην Αθηνών, Πειραιώς και Θεσ/νίκης- Υποκ/των του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, εδρεύουν σε Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, στις οποίες δεν λειτουργεί γραφείο του ΝΣΚ. Στην περίπτωση αυτή, είναι εφικτός ο ορισμός ως Προέδρων, των ως άνω Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών του ΙΚΑ, και διοικητικών υπαλλήλων με βαθμό Α΄ του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας ή εποπτευομένου, απ’ αυτό, Οργανισμού, μόνον εάν υπάρχει έλλειψη ή αδυναμία ορισμού ενός εκ των προαναφερομένων κατηγοριών προσώπων, συμπεριλαμβανομένων και των ως άνω δικηγόρων. Αντιθέτως, κατά την άποψη της μειοψηφίας, η ως άνω αντικατάσταση θα γίνει από τα πρόσωπα που αναφέρονται στις διέπουσες το ΙΚΑ, ειδικές διατάξεις.


ΝΣΚ/165/2003

Επίδομα θέσεως του Διευθυντή του Γενικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ) Ορεστιάδας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Κανονισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΚΕΥ) των Γ.Ο.Ε.Β. παραπέμπει ως προς τα θέματα, τα αφορώντα τις αποδοχές του τακτικού προσωπικού τους, στις διατάξεις του διέποντος τους μονίμους υπαλλήλους του Υπουργείου Γεωργίας μισθολογικού νόμου, ως εκάστοτε αυτός ισχύει, καταργουμένης κάθε αντίθετης διατάξεως και καθιστά κανονιστικό όρο του εν λόγω κανονισμού κάθε διάταξη του μισθολογικού νόμου, που διέπει τις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων (και των κατά κατηγορία, κλάδο και βαθμό μονίμων δημοσίων υπαλλήλων του Υπουργείου Γεωργίας, με τους οποίους εξομοιώνονται μισθολογικώς οι αποτελούντες το τακτικό προσωπικό των Γ.Ο.Ε.Β. υπάλληλοι αυτών) είτε υπό την μορφή επιδόματος είτε οιασδήποτε άλλης μισθολογικής παροχής, και αποζημιώσεως. Υπό την ως άνω ευρεία και καθολική παραπομπή πρέπει να γίνει δεκτό ότι καλύπτεται και το επίδομα θέσεως Διευθυντού του Γ.Ο.Ε.Β. Ορεστιάδας το οποίο είναι το αυτό κατά ποσό, ως το λαμβανόμενο από τους δημοσίους υπαλλήλους, υπολογιζόμενο επί της αυτής μισθολογικής βάσεως, κατά τη σχετική διάταξη του άρθρου 14 του Ν 2470/1997, και δεν συντρέχει περίπτωση υπολογισμού αυτού με βάση τα προβλεπόμενα στον οικείο ΚΕΥ. Ως εκ τούτου παρέλκει και η εξέταση αναδρομικής ή μη καταβολής του ανωτέρω επιδόματος σε ποσοστό ανώτερο του ήδη καταβληθέντος, ως και του σχετικού θέματος παραγραφής ή μη εν όλω ή εν μέρει των σχετικών αξιώσεων.