×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/289/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δυνατότητα του Υπουργού Εθνικής Αμυνας να διατάξει τη διενέργεια οικονομικής επιθεώρησης στα ΝΠΔΔ και Οργανισμούς που εποπτεύει.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Υπουργός Εθνικής Αμυνας νομιμοποιείται, με την ιδιότητα του εποπτεύοντος κατά τις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν 2292/95, να διατάξει τη διενέργεια οικονομικής επιθεώρησης στα ΝΠΔΔ και Οργανισμούς της δικαιοδοσίας του, από αξιωματικούς του Ελεγκτικού Σώματος, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του Στρατιωτικού Κανονισμού 117-1 (ΣΚ 117-1), ο δε προγραμματισμός των οικονομικών αυτών επιθεωρήσεων, οι τομείς που θα επιθεωρηθούν και οι σχετικές οδηγίες πραγματοποιήσεως αυτών, ρυθμίζονται με διαταγές του ΓΕΣ (άρθρο 44 άνω Κανονισμού).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/89/2001

Ταμείο Εθνικής Αμυνας. Μετατροπή σε Ανώνυμη Εταιρεία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Α. Σοφός, Αντιπρόεδρος ΝΣΚ. Δεν είναι δυνατή η μετατροπή του ΤΕΘΑ από ΝΠΔΔ σε Ανώνυμη Εταιρεία στο πλαίσιο εφαρμογής του Ν 2469/1997.


ΠΝΠ/100/2015

Προσθήκη διάταξης στο ν. 2292/1995 «Οργάνωση και λειτουργία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, διοίκηση και έλεγχος των Ενόπλων Δυνάμεων και άλλες διατάξεις» (Α΄ 35)

Κυρώθηκε με το Ν.4350/2015 ΦΕΚ 161/Α/30.11.2015


ΝΣΚ/92/2013

Διενέργεια διαχειριστικού- οικονομικού ελέγχου στην Ιερά Μονή Βατοπεδίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 

Η Διεύθυνση Επιθεώρησης Δ.Δ., Ν.Π. & Δ.Ε.Κ.Ο. της Οικονομικής Επιθεώρησης του Υπουργείου Οικονομικών έχει αρμοδιότητα διενέργειας οικονομικού και διαχειριστικού ελέγχου σε Ιερά Μονή του Αγίου Όρους μόνο σε σχέση με το ληφθέν από αυτή «δημόσιο χρήμα», δηλαδή χρηματοδότηση ή επιχορήγηση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, από Ν.Π.Δ.Δ., από την Ευρωπαϊκή Ένωση ή άλλους διεθνείς οργανισμούς. Οι Οικονομικοί Επιθεωρητές, κατά τη διενέργεια του ελέγχου, μπορούν να ζητήσουν οποιοδήποτε στοιχείο είναι αναγκαίο για την αποτελεσματικότητα του ελέγχου του «δημοσίου χρήματος», ενώ οι Ιερές Μονές του Αγίου Όρους έχουν, σε κάθε περίπτωση, τη προβλεπόμενη στο άρθρο 2 παρ.6 του ν. 2343/1995 υποχρέωση συνδρομής και διευκόλυνσης μη δικαιούμενες να αρνηθούν την επίδειξη οποιουδήποτε αιτούμενου στοιχείου ή την παροχή οποιασδήποτε πληροφορίας. (πλειοψ.) Παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια με την 558/2011 Γνωμ.


ΝΣΚ/1/2018

Συμμετοχή εκπροσώπων Οργανικών Μονάδων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) στο Συντονιστικό Όργανο Επιθεώρησης και Ελέγχου (άρθρο 8 ν. 3074/2002).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η συμμετοχή εκπροσώπων οργανικών μονάδων της ΑΑΔΕ σε συντονιστικά όργανα επιθεώρησης και ελέγχου οργάνων επιθεώρησης της Δημόσιας Διοίκησης, όπως το Σώμα Ελεγκτών Επιθεωρητών της Δημόσιας Διοίκησης και τα ιδιαίτερα σώματα επιθεώρησης Υπουργείων, Περιφερειών, ΟΤΑ α και β βαθμού, ΝΠΔΔ κ.α., δεν είναι υποχρεωτική και δεν προβλέπεται στις διατάξεις που διέπουν την συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Επιθεώρησης και Ελέγχου του άρθρου 8 του ν. 3074/2002. (ομόφ.)


ΝΣΚ/27/2006

Νομιμοποίηση Οικονομικής Επιθεώρησης του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, να διενεργήσει οικονομικό και διαχειριστικό έλεγχο στα στρατιωτικά νοσοκομεία, και συγκεκριμένα στο Ν.Ν.Α. και στο Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Α) Αποκλείεται ρητά η διενέργεια οικονομικού και διαχειριστικού ελέγχου στις διαχειρίσεις χρηματικού και υλικού, καθώς και στους υπολόγους του Ν.Ν.Α., από τους Οικονομικούς Επιθεωρητές του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, εφόσον η αρμοδιότητα αυτή ανήκει αποκλειστικά, σύμφωνα με τις ειδικές δημοσιολογιστικές διατάξεις του Λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων, στους Οικονομικούς Επιθεωρητές του οικείου Κλάδου των Ε.Δ., και κατά περίπτωση στο κλιμάκιο των Οικονομικών Επιθεωρητών και των τριών Κλάδων των Ε.Δ., κατόπιν διαταγής του Αρχηγού αυτών. Β) Είναι δυνατή η διενέργεια οικονομικής επιθεώρησης αυτοτελώς από τους Οικονομικούς Επιθεωρητές του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών επί της διαχειρίσεως των κεφαλαίων και της περιουσίας μόνον του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ., σύμφωνα με την προβλεπόμενη στις οικείες διατάξεις διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση, είναι δυνατή η διενέργεια οικονομικής επιθεώρησης από τους αρμόδιους Οικονομικούς Επιθεωρητές του Ελεγκτικού Σώματος Στρατού, τόσο στις χρηματικές διαχειρίσεις, όσο και στους υπολόγους του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ., κατόπιν αποφάσεως του εποπτεύοντος το εν λόγω Ν.Π.Δ.Δ., Υπουργού Εθνικής Αμύνης, σύμφωνα με την προβλεπόμενη στις οικείες διατάξεις του Στρατιωτικού Κανονισμού Ελεγκτικού Σώματος, διαδικασία.


Π.Δ.103/2011

Σχετικά με τους κοινούς κανόνες και πρότυπα για τους οργανισμούς επιθεώρησης και ελέγχου πλοίων και για τις συναφείς δραστηριότητες των ναυτικών αρχών σύμφωνα με την Οδηγία 2009/15/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Απριλίου 2009.


ΝΣΚ/275/2001

Σχολή Ικάρων. Καθηγητές. Επιμελητές. Αρμοδιότητα επί ενστάσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος. Η αρμοδιότητα να απαντά επί ενστάσεων που υποβάλλουν οι μη επιλεγέντες υποψήφιοι για καθηγητές ξένων γλωσσών και καθηγητές φυσικής αγωγής στη Σχολή Ικάρων κατά των αποφάσεων του Συμβουλίου Επιλογής Καθηγητών της άνω Σχολής είναι ο Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Εθνικής Αμυνας.


ΝΣΚ/65/2002

Ανάθεση ασκήσεως αρμοδιοτήτων Υπουργού Εθνικής Αμυνας σε Υφυπουργούς. Ερμηνεία απόφασης υπ' αριθμ. ΚΑ 29492/31-10-2001. Ανάγκη τροποποιήσεως-συμπληρώσεως αυτής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Με βάση τα αναφερόμενα στην ΚΑ υπ' αριθμ. 29492/31-10-2001 του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εθνικής Αμυνας και καθ ερμηνεία αυτής, σύμφωνα με την πιθανή βούληση και τον σκοπό των συντακτών αυτής, η αρμοδιότητα για την εκτέλεση έργων, κατά την έννοια του Ν 1418/1984, τα οποία το ΥΕΘΑ είναι υποχρεωμένο να εκτελέσει στα πλαίσια της συμμετοχής του στη διοργάνωση και διεξαγωγή των ΟΑ 2004 και τα οποία εμπίπτουν στην υλοποίηση των εννέα (9) επιχειρησιακών σχεδίων της από 25-9-2001 Συμβάσεως μεταξύ ΥΕΘΑ και ΑΕ Αθήνα 2004, (όπως και το συγκεκριμένο Επιχειρησιακό Σχέδιο Ολυμπιακοί Αγώνες 2004 - ΕΜΥ), ανήκει στην αρμοδιότητα του Υφυπουργού ΕΘΑ. Επειδή, όμως, ανακύπτουν δυσχέρειες από τη διατύπωση της ΚΑ πρέπει να αντιμετωπισθεί και η περίπτωση τροποποιήσεως - συμπληρώσεως, άλλως διευκρινίσεως και αναδιατυπώσεως ορισμένων διατάξεων αυτής προς τον σκοπό άρσεως οποιασδήποτε ασαφείας και συγχύσεως και χάριν της ασφάλειας του δικαίου.


7625/2007

Διενέργεια προληπτικής συντήρησης στις κλιματιστικές εγκαταστάσεις των Δημοσίων κτιρίων, των Οργανισμών του Δημοσίου, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ ΑΕ στα πλαίσια μέτρων Εξοικονόμησης ηλεκτρικής ενέργειας


ΝΣΚ/311/2001

Ενοπλες Δυνάμεις. Δαπάνες. Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Για τις πληρωμές των δαπανών του Υπουργείου Εθνικής Αμυνας με Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) εφαρμογή έχουν οι διατάξεις του ειδικού νόμου των Ενόπλων Δυνάμεων (ΝΔ 721/70). Οι διατάξεις του Ν 2362/95 έχουν εφαρμογή μόνο συμπληρωματικά για θέματα για τα οποία δεν προβλέπει το ανωτέρω Ν. Δ/γμα.