×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/295/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημόσιοι υπάλληλοι. Απόσπαση του επιστημονικού προσωπικού της ΕΝΥ του Υπ.Εξωτερικών. Φύση της αποσπάσεως ως μεταθέσεως. Χορήγηση βεβαιώσεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Φ.Γεωργακόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Δεν είναι νόμιμη η άρνηση της Υπηρεσίας να χορηγήσει βεβαίωση προσωρινής υπηρεσίας στην Ελλάδα, προκειμένου να υπαχθούν στο καθεστώς προσωρινής εισαγωγής, στο επιστημονικό προσωπικό της ΕΝΥ για μόνο το λόγο ότι δεν προβλέπεται ρητή δυνατότητα μεταθέσεώς τους στην εξωτερική υπηρεσία.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/201/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Απόσπαση κατ άρθρο 33 παρ.3 του ν.1832/1989.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Θ.Θεοφανόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Είναι δυνατή η κατ άρθρο 33 παρ.3 του ν.1832/1989 απόσπαση υπαλλήλου περιφερειακής υπηρεσίας του ΥΠ.ΠΟ. στο Γραφείο Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, υπό την αυτονόητη προϋπόθεση ότι δι αυτής δεν έγινε υπέρβαση του ανωτάτου επιτρεπομένου αριθμού εξ αποσπάσεως υπηρετούντων υπαλλήλων.


ΝΣΚ/429/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας προς προαγωγήν υπαλλήλου της Ειδικής Νομικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εξωτερικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στο χρόνο προς προαγωγή στον επόμενο βαθμό του επιστημονικού προσωπικού της Ειδικής Νομικής Υπηρεσίας και της Ειδικής Νομικής Υπηρεσίας Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων που εντάχθηκε στη νέα Ειδική Νομική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών θα πρέπει να συνυπολογισθεί και ο χρόνος υπηρεσίας που διανύθηκε συνολικώς στον τελευταίο ή στους τελευταίους βαθμούς των παλαιών ΕΝΥ και ΕΝΥΕΚ που ελήφθησαν υπόψη για την ένταξή τους στην ΕΝΥ.


ΝΣΚ/126/2000

Διπλωματικοί υπάλληλοι. Μετάθεση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Φ.Γεωργακόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Είναι δυνατή η μετάθεση των διπλωματικών υπαλλήλων και σε τρίτη ή και τέταρτη θέση της εξωτερικής υπηρεσίας, μέχρι τη συμπλήρωση οκταετίας υπό τον όρο ότι συναινούν και η μετάθεση αποβλέπει στο συμφέρον της υπηρεσίας.


ΝΣΚ/227/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Μετάθεση υπαλλήλου υπηρετούντος σε οργανική προσωποπαγή θέση του Κλάδου Εμπειρογνωμόνων του ΥΠΕΞ σε αρχή της εξωτερικής υπηρεσίας του Υπουργείου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Σ.Σπυρόπουλος, Πάρεδρος Η μετάθεση υπαλλήλου του Κλάδου Εμπειρογνωμόνων από την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών σε αρχή της εξωτερικής υπηρεσίας, δύναται να γίνει με απόφαση του Υπουργού Εξωτερικών, μετά από γνωμοδότηση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου. Η απόφαση αυτή του Υπουργού Εξωτερικών αποτελεί συγχρόνως και κανονιστική διοικητική πράξη μεταφοράς αντίστοιχης προσωποπαγούς οργανικής θέσεως από την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών στην αρχή του εξωτερικού στην οποία μετατίθεται ο υπάλληλος. Με την συμπλήρωση του χρονικού διαστήματος της μεταθέσεως, που προβλέπεται με την απόφαση, ο μετατεθείς υπάλληλος, εφόσον για οιονδήποτε λόγο δεν απεχώρησε από την υπηρεσία, επανέρχεται μετά της θέσεως την οποία κατέχει, αυτοδικαίως, στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών. Η ανωτέρω απόφαση του Υπουργού Εξωτερικών εκδίδεται με όλες τις διατυπώσεις, που ισχύουν για τις κανονιστικές διοικητικές πράξεις, που προκαλούν δαπάνη σε βάρος του Δημοσίου.


ΝΣΚ/10/2008

Απόδειξη ασφαλιστικής ενημερότητος σε διαγωνισμό δημοσίου έργου. Αναφορά στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών περί υποβολής αναληθούς βεβαιώσεως ασφαλιστικής ενημερότητος. Ευθύνη της Διοικήσεως.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Επί διαγωνισμού δημοσίου έργου η απόδειξη της ασφαλιστικής ενημερότητος της προσωρινής μειοδότιδος κατά την ημέρα του διαγωνισμού σε χρόνο προβλεπόμενο από τη Διακήρυξη είναι νόμιμη και δύναται να υπογραφεί η σχετική εργολαβική σύμβαση, έστω και αν προγενεστέρως, σε χρόνο μη προβλεπόμενο από τη Διακήρυξη, δεν έλαβε χώρα νομίμως η απόδειξη αυτής. β) Επί υποβολής αναληθούς βεβαιώσεως ασφαλιστικής ενημερότητος η Υπηρεσία στην οποία αυτή κατέστη προσιτή οφείλει να υποβάλει άμεσα σχετική αναφορά προς τον αρμόδιο Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών. γ) Εφ’ όσον υποβληθεί η ανωτέρω αναφορά δεν ανακύπτει ευθύνη της Υπηρεσίας, η οποία δεν έκανε χρήση της αναληθούς βεβαιώσεως ασφαλιστικής ενημερότητος σε πεδίο ενεργού Διοικήσεως.


ΝΣΚ/151/2014

Συγκρότηση νομίμου τίτλου προς ταμειακή βεβαίωση αποζημιώσεως αυθαιρέτου χρήσεως, σε περίπτωση ασκήσεως ανακοπής, ενώπιον αναρμοδίου καθ’ ύλην, κατά τόπον και κατά δικαιοδοσία δικαστηρίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Επί εμπροθέσμου επιδόσεως αντιγράφου ασκηθείσας προσφυγής ενώπιον διοικητικού δικαστηρίου, η υπηρεσία υποχρεούται να προβαίνει στην ταμειακή βεβαίωση της οφειλής, εκτός αν μεσολαβήσει, προ της ταμειακής βεβαιώσεως, δημοσίευση αποφάσεως περί αναστολής εκτελέσεως του πρωτοκόλλου ή έκδοση ιδίου περιεχομένου προσωρινής διαταγής. 2) Επί εμπροθέσμου επιδόσεως αντιγράφου ασκηθείσας ανακοπής ενώπιον οιουδήποτε πολιτικού δικαστηρίου, η υπηρεσία κωλύεται να διενεργήσει ταμειακή βεβαίωση μέχρι την δημοσίευση οριστικής δικαστικής αποφάσεως, η οποία είτε απορρίπτει είτε δέχεται εν όλω ή εν μέρει την ανακοπή. 3) Επί επιδόσεως αντιγράφου οιουδήποτε ασκηθέντος ενδίκου βοηθήματος στον προϊστάμενο της οικείας Κτηματικής Υπηρεσίας, μετά την ταμειακή βεβαίωση του ποσού της αποζημιώσεως, η υπηρεσία δεν δύναται να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια διαγραφής της οφειλής. Στην περίπτωση δε δημοσιεύσεως αποφάσεως διοικητικού δικαστηρίου περί αναστολής εκτελέσεως του πρωτοκόλλου, ή εκδόσεως ιδίου περιεχομένου προσωρινής διαταγής, μετά την ταμειακή βεβαίωση, η μεν Κτηματική Υπηρεσία υποχρεούται να μην διαγράψει την οφειλή, η δε αρμόδια Δ.Ο.Υ. υποχρεούται να απόσχει κάθε περαιτέρω πράξεως διοικητικής εκτελέσεως. 4) Οι ανωτέρω απαντήσεις δεν διαφοροποιούνται στις περιπτώσεις που, στο σώμα του κοινοποιηθέντος πρωτοκόλλου (ή, πιθανώς, σε τυχόν συγκοινοποιούμενο πληροφοριακό έγγραφο), αναφέρονται πλήρως, ή ελλιπώς, ή μερικώς, κρίσιμες πληροφορίες προς τον καθού αυτό εξεδόθη, προκειμένου να ασκήσει αυτός, εμπροθέσμως, κατά την προσήκουσα διαδικασία και, εν γένει, παραδεκτώς, ένδικο βοήθημα κατά του πρωτοκόλλου. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/251/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Λύση υπαλληλικής σχέσεως. Οριο ηλικίας. Τριακονταπενταετία. Μισθολογική προαγωγή. Αποχώρηση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι υπάλληλοι του Υπουργείου Εξωτερικών (διπλωματικοί και διοικητικοί) δεν υπάγονται στις διατάξεις του (προϊσχύσαντος και ισχύοντος) Υπαλληλικού Κώδικα, με εξαίρεση εκείνες που ρυθμίζουν θέματα μη ρυθμιζόμενα υπό των ειδικών περί αυτών διατάξεων, οι οποίες εφαρμόζονται αναλογικώς. Οι εν λόγω υπάλληλοι υπήγοντο και υπάγονται σε ιδιαίτερο καθεστώς τόσον ως προς τα εν γένει θέματα της υπαλληλικής αυτών καταστάσεως όσον και ως προς τα ειδικότερα θέματα της αποχωρήσεως λόγω ορίου ηλικίας ή συμπληρώσεως τριακονταπενταετούς πραγματικής και συνταξίμου υπηρεσίας και συγκεκριμένα διέποντο και διέπονται υπό ιδίου Οργανισμού. Η εκ της υπηρεσίας αποχώρηση των συμπληρωσάντων το προβλεπόμενο όριο ηλικίας ή 35ετή πραγματική και συντάξιμη δημόσια υπηρεσία υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών δεν θεωρείται συντελεσθείσα και δη αυτοδικαίως με μόνη τη συνδρομή των προϋποθέσεων αυτών, αλλά συντελείται από και δια της κοινοποιήσεως της πράξεως του αρμοδίου οργάνου περί απαλλαγής των υπαλλήλων από τα καθήκοντά τους (Προεδρικού Διατάγματος ή Υπουργικής αποφάσεως), υποχρεωτικώς εκδιδομένης και δημοσιευομένης στην ΕτΚ (άρθρο 1 παρ.1β ν.301/1976) εντός τριών μηνών από της ημέρας κατά την οποία ο υπάλληλος συμπλήρωσε, κατά περίπτωση, το προβλεπόμενο όριο ηλικίας ή τριακονταπενταετή υπηρεσία, άλλως (και δη σε περίπτωση μη εκδόσεως ή μη δημοσιεύσεως στην ΕτΚ ή και μη κοινοποιήσεως στον απολυόμενο τοιαύτης πράξεως εντός του ως άνω τριμήνου) από και δια της παρόδου του εν λόγω τριμήνου. Το Προεδρικό Διάταγμα (ή η Υπουργική απόφαση) της απολύσεως βεβαιώνει μεν τη συμπλήρωση και το χρόνο συμπληρώσεως του ορίου ηλικίας ή και της 35ετούς υπηρεσίας, τη λύση όμως της υπαλληλικής σχέσεως επιφέρει η, κατά τα προεκτεθέντα, κοινοποίησή του στον απολυόμενο και υπ αυτήν την έννοια το Προεδρικό Διάταγμα (ή η Υπουργική απόφαση) είναι πράξη δημιουργική και όχι απλώς διαπιστωτική. Αντιθέτως, η άπρακτη πάροδος του τριμήνου συνεπάγεται, άνευ ετέρου, αυτοδίκαιη λύση της υπαλληλικής σχέσεως. Οι διοικητικοί και διπλωματικοί υπάλληλοι του Υπουργείου Εξωτερικών, οι οποίοι συμπλήρωσαν, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 124 και 125 του ν.419/1976, 35ετή υπηρεσία ή το όριο ηλικίας κατά την 31-12-1996 και κατά την 31-12-1997, αντίστοιχα, και παρέμειναν μετά ταύτα στην υπηρεσία διανύοντες την τρίμηνη προθεσμία, που προβλέπεται από τις ίδιες διατάξεις, πρέπει οι μεν διοικητικοί υπάλληλοι να καταταγούν από 1-1-1997 στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 3 του ν.2470/1997, οι δε διπλωματικοί να υπαχθούν από 1-1-1998 στις διατάξεις του ν.2606/1999. Συνακολούθως και οι τρίμηνες αποδοχές των υπαλλήλων αυτών θα προσδιορισθούν επί τη βάσει των μισθολογικών διατάξεων που ισχύουν κατά τον κρίσιμο χρόνο, όπως αυτός καθορίζεται από τις συνταξιοδοτικές διατάξεις (άρθρο 57 π.δ.1041/1979, όπως ισχύει).