×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/318/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Επιτροπή Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο – Χορήγηση εγγράφων και στοιχείων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Δ/νση Εποπτείας και η Επιτροπή Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης δεν υποχρεούνται σε χορήγηση εγγράφων και συγκεκριμένα αντιγράφων πρακτικών συνεδριάσεώς των, που αφορούν στη μετοχική σύνθεση αλλοδαπής εταιρίας μη εισηγμένης στο Χρηματιστήριο (και κατόχου της άδειας λειτουργίας του Καζίνο), στα πρόσωπα και στις υποβληθείσες αιτήσεις των για παροχή αδείας καταλληλότητας μετόχου, καθ’ όσον τα στοιχεία αυτά είναι απόρρητα δυνάμει του άρθρου 4 παρ.7 του Ν 2206/1994, για κάθε τρίτο, που δεν περιλαμβάνεται στο μετοχολόγιό της.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/134/2008

Καζίνο. Χορήγηση εγγράφων και στοιχείων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Δ/νση Εποπτείας Καζίνων του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης δεν υποχρεούται σε χορήγηση εγγράφων ή σε επιβεβαίωση αυτών σχετικά με στοιχεία εισόδου πελατών σε Καζίνο και την ιδιότητα αυτών, αφού κατά νόμον δεν είναι εκδότης αυτών ούτε υπόχρεη σε τήρηση αρχείων.


ΝΣΚ/3/2006

Καζίνο. Όροι χορηγήσεως αδείας ιδρύσεως και λειτουργίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η εταιρία «…….ΑΕ» εξακολουθεί, να υφίσταται και λειτουργεί νόμιμα, εφόσον δεν έχει ανακληθεί η πράξη του Υπουργού Εμπορίου, με την οποία εγκρίθηκε η σύστασή της, λαμβανομένου υπ’ όψη, ότι δεν έχει ανακληθεί ούτε η άδεια ιδρύσεως, λειτουργίας και εκμετάλλευσης καζίνο στη Νήσο Σύρο. (ομοφ.) β) Από τη διάταξη της παρ.3 του άρθρου 1 του Ν 2206/1994 και της παρ.5 του άρθρου 2 της Τ/6736/2003 Υ.Α. δεν συνάγεται η δυνατότητα μείωσης του χώρου καζίνο. Αντίθετα από τη διάταξη της παρ.4 του άρθρου 1 του Ν 2206/1994 συνάγεται ότι για τη χορήγηση άδειας ιδρύσεως και λειτουργίας καζίνο, ο χώρος λειτουργίας καζίνο είναι αποφασιστικής σημασίας και τυχόν μείωσή του αποτελεί βασική μεταβολή των όρων χορηγήσεώς της, η οποία δεν είναι επιτρεπτή. (πλειοψ.)


Τ/6736/2003

Κανονισμός Διοικητικού Ελέγχου και Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο.


ΝΣΚ/12/2011

Καζίνο – Χορήγηση αντιγράφων αναφορών δύο πελατών και εγγράφων του Κλιμακίου Επιτόπιου Ελέγχου και Εποπτείας του Καζίνο Θεσ/κης – Προσωπικά δεδομένα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το Κλιμάκιο Επιτόπιου Ελέγχου και Εποπτείας Καζίνο Θεσσαλονίκης αποτελεί ελεγκτικό όργανο της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού και στελεχώνεται από υπαλλήλους της. Τα έγγραφα του Κλιμακίου αυτού, αντίγραφα των οποίων ζητεί η αιτούσα, είναι διοικητικά, δικαιολογείται δε εύλογο ενδιαφέρον της να λάβει γνώση τους. Η αναφορά-καταγγελία, αντίγραφο της οποίας ζητεί η αιτούσα, είναι ιδιωτικό έγγραφο, δικαιολογείται δε εύλογο ενδιαφέρον της να λάβει γνώση του εγγράφου αυτού, το οποίο, επιπλέον, έχει σχέση με υπόθεσή της, που εκκρεμεί στην υπηρεσία. Συνεπώς, η αιτούσα δικαιούται να λάβει αντίγραφο των ως άνω εγγράφων, ενόψει του περιεχομένου των οποίων ουδείς λόγος αποκλείει ή απαγορεύει την άσκηση του δικαιώματος αυτού κατά τον Κ.Δ.Δ., ούτε όμως και κατά τον Ν 2472/1997, εφόσον δεν αφορούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. (ομοφ.)


ΝΣΚ/331/2005

Καζίνο – Αντισταθμιστικά έργα – Ανάκληση άδειας λειτουργίας καζίνο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Εάν η κάτοχος της άδειας λειτουργίας του Καζίνο Ρόδου εταιρία «ΚΑΖΙΝΟ ΡΟΔΟΥ Α.Ε.» δεν προβεί, από υπαιτιότητά της, στην επένδυση των 20 δισεκατομμυρίων δραχμών για την κατασκευή έργων στη Ρόδο (τουριστικός λιμένας Ρόδου κλπ), μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία (και την κατά παράταση), ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης δύναται, μετά την εκπνοή της προθεσμίας αυτής, να την κηρύξει έκπτωτη και να ανακαλέσει την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του Καζίνο Ρόδου, μετά από σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο.


ΝΣΚ/264/2004

Καζίνο. Άδεια απόκτησης μετοχών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Με την Τ/12314/14-10-2003 απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και την εγκριθείσα με αυτή από 1-10-2003 απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνων χορηγήθηκε άδεια για την απόκτηση μετοχών της κατόχου της εταιρίας «....Inc.», κατόχου της αδείας λειτουργίας του Καζίνου Ρίου Αχαίας, τόσο στην εταιρία «....Ltd», όσο και στο μοναδικό μέτοχο αυτής Κ. Π. Δεν υφίσταται διάσταση μεταξύ της υπουργικής αυτής απόφασης και της εγκριθείσας απόφασης της Επιτροπής. (ομόφωνα) Η απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης δεν έχει πλημμέλεια από τη μη υποβολή έγγραφης αίτησης από τον Κ. Π., η έλλειψη της οποίας καλύπτεται από τη σχετική προφορική αίτησή του ενώπιον της Επιτροπής και την όλη διαδικασία ενώπιον αυτής. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/134/2007

Δυνατότητα χορήγησης νέων αδειών επιχειρήσεων καζίνο και μεταφοράς των ήδη υφισταμένων επιχειρήσεων εντός της αυτής ζώνης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η προβλεπόμενη στο άρθρο 1 παρ.2 του Ν 2206/1994 δωδεκαετία, κατά την οποία δεν επιτρέπεται η χορήγηση νέων αδειών επιχειρήσεων καζίνο πέραν αυτών που προβλέπονται από το Ν 2206/1994 έχει λήξει και, επομένως, επιτρέπεται να χορηγηθούν άδειες λειτουργίας νέων επιχειρήσεων καζίνο στη χώρα, με εξαίρεση την περιοχή του νομού Χαλκιδικής και τη γύρω περιοχή, σε περιμετρική απόσταση τριάντα χιλιομέτρων από τα όρια του νομού, για την οποία νεότερος νόμος όρισε ότι η σχετική δέσμευση λήγει την 31-8-2014. Αυτό προϋποθέτει έκδοση νέου νόμου κατόπιν χωροταξικού σχεδιασμού κατά τις επιταγές του άρθρου 24 του Συντάγματος, ο οποίος θα ορίσει τον αριθμό και τη θέση των νέων αδειών, τους όρους, τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία χορήγησης αυτών και θα ρυθμίσει όλα τα σχετικά ζητήματα. Απαιτείται, επίσης, να ληφθεί κάθε μέριμνα, ώστε η χορήγηση νέων αδειών να μην έχει οποιαδήποτε δυσμενή για το Δημόσιο συνέπεια εξ αιτίας όρων που έχουν περιληφθεί στις άδειες και τις συμβάσεις των επιχειρήσεων που ήδη λειτουργούν. Δοθέντος δε ότι στις άδειες λειτουργίας αυτών δεν έχει προβλεφθεί η μεταφορά των επιχειρήσεων σε άλλη θέση εντός της ίδιας περιοχής, αλλά, αντιθέτως, ρητά ορίζεται ότι απαγορεύεται η μεταφορά της επιχείρησης καζίνο εκτός της ακριβούς θέσης που προσδιορίζεται με αυτή για όλη τη διάρκεια του χρόνου παραχώρησης, δεν επιτρέπεται η εν λόγω μεταφορά. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/6/2010

Δυνατότητα μεταβίβασης μετοχών ονομαστικών ανωνύμου εταιρείας μέλους κοινοπραξίας κατόχου άδειας λειτουργίας καζίνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η μη λειτουργία του Καζίνο Φλώρινας ως σήμερα από την κάτοχο άδειας λειτουργίας του (2554/21-12-1995 απόφαση Υπουργού Τουρισμού, ΦΕΚ Β΄ 1083/1995) Κοινοπραξία, καθώς και η αναγνωρισθείσα με δύναμη δεδικασμένου υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου να αποκαταστήσει τη περιουσιακή ζημία της Κοινοπραξίας, που έπαθε εξ’ αυτού του λόγου και αφορά το χρονικό διάστημα 1999-2004, ως και ο προβληματισμός της ερωτώσας υπηρεσίας ότι έτσι ενδεχομένως «ενδυναμώνεται» το δικαίωμα της Κοινοπραξίας να αξιώσει επιτυχώς με αγωγή τις αξιώσεις της, που αφορούν το χρονικό διάστημα μη λειτουργίας του Καζίνο τα έτη 2005-2009, δεν μπορεί να αποτελέσουν νόμιμους λόγους μη εξετάσεως ή αναβολής εξέτασης μέχρι να λήξει η αντιδικία αμετακλήτως αιτήσεων -που εκκρεμούν στη Διοίκηση και αφορούν αιτήματα περί εγκρίσεως αποκτήσεως με πράξεις διαθέσεως εν ζωή (γονική παροχή-δωρεά) ονομαστικών μετοχών α.ε. μέλους της Κοινοπραξίας- κατόχου της άδειας λειτουργίας καζίνο.


απόφ.401/3/2019

Τροποποίηση της Τ/6736/2003 απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης με τίτλο «Κανονισμός Διοικητικού Ελέγχου και Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο» (ΦΕΚ 929 Β΄), όπως ισχύει. 


303/5/2018

Τροποποίηση και κωδικοποίηση της με αριθμό Τ/6736/2003 (Β΄ 929) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης με τίτλο «Κανονισμός Διοικητικού Ελέγχου και Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο», όπως ισχύει.