×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/32/2013

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μεταφορά πρώην υπαλλήλου της εταιρείας «Ολυμπιακή Αεροπορία- Υπηρεσίες Α.Ε.» στην ΕΔΑΑΠ, σε συσταθείσα προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 7 του ν. 3717/2008 - Ανάκληση Κ.Υ.Α.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η μεταφορά του Γ.Μ., πρώην υπαλλήλου της εταιρείας «Ολυμπιακή Αεροπορία- Υπηρεσίες Α.Ε.» στην ΕΔΑΑΠ, (σε συσταθείσα με αυτή προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου), που ενεργήθηκε με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΕΔΑΑΠ/1695/06.10.2010 κοινή απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, του Υφυπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 7 του ν. 3717/2008, δεν είναι σύννομη και, επομένως 2) Η προαναφερθείσα απόφαση, κατά το μέρος που αφορά τον ανωτέρω μεταφερθέντα, μπορεί να ανακληθεί, ως μη συννόμως εκδοθείσα, κατ’ ενάσκηση της διακριτικής ευχέρειας της Διοίκησης. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/88/2015

Δυνατότητα ή μη συνταξιοδότησης των πρώην εργαζομένων στις ανώνυμες εταιρίες «Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες Α.Ε.», «Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε.» και «Ολυμπιακή Αεροπλοΐα Α.Ε.» και ασφαλισμένων στο Ε.Τ.Α.Α.-Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. - Συνυπολογισμός αναγνωριζομένου χρόνου ασφάλισης – Θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος μετά την πάροδο πενταετίας από τη λύση της σύμβασης εργασίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεδομένου ότι στην παρ.8 του άρθρου 2 του ν. 3717/2008, που αφορά στο κατά την 1.1.2009 Τακτικό Προσωπικό των εταιριών "Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε.", "Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες Α.Ε." και "Ολυμπιακή Αεροπλοΐα Α.Ε.", το υπαγόμενο στην κύρια ασφάλιση του Ε.Τ.Α.Α., δεν τάσσεται προθεσμία για υποβολή της αίτησης για συνταξιοδότηση λόγω γήρατος, οι εργαζόμενοι τούτοι, υπό τον όρο ότι στο πρόσωπό τους συντρέχουν οι λοιπές προϋποθέσεις που ορίζονται στην ως άνω διάταξη νόμου, μπορούν οποτεδήποτε και, κυρίως, χωρίς το χρονικό περιορισμό της πενταετίας, που τίθεται από την κατ’ εξουσιοδότηση της παρ.2 του άρθρου 2 του ν. 3717/2008 εκδοθείσα Κ.Υ.Α. 38896/317/2009, προκειμένου να λάβουν κύρια σύνταξη γήρατος ή αναπηρίας, να συνυπολογίσουν στο χρόνο της κύριας ασφάλισής τους επιπλέον χρόνο ασφάλισης (αναγνωριζόμενο χρόνο), ο οποίος αντιστοιχεί στο ήμισυ του χρόνου υπηρεσίας τους ως τακτικό προσωπικό στις ως άνω εταιρίες. Ο κατά τα άνω αναγνωριζόμενος χρόνος συνυπολογίζεται για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος και για την προσαύξηση του ποσού της σύνταξης. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/275/2006

Υπαγωγή ή μη α) της «Ολυμπιακής Αεροπορίας-Υπηρεσίες Α.Ε.» και θυγατρικών της και β) της εταιρείας «Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε.» στο πεδίο εφαρμογής του Ν 3429/2005.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι εταιρίες «Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες Α.Ε.», «Ολυμπιακή Αεροπλοΐα Α.Ε.», «Ολυμπιακή Τουριστική Α.Ε.», «Εταιρεία Αγωγού Καυσίμου Αεροδρομίου Αθηνών Α.Ε.», «Ολυμπιακή-Ανώνυμη Ανεφοδιαστική Εταιρεία Αεροπορικού Καυσίμου Α.Ε.», «Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων Α.Ε.», «Γαλιλαίος Ελλάς Α.Ε.» και «Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε.» εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Κεφαλαίου Α΄ του Ν 3429/2005. (ομοφ.)


ΝΣΚ/210/2010

Κατάταξη ή μη υπαλλήλου σε θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού σε συμμόρφωση προς την υπ’ αριθμ. 201/2007 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κέρκυρας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το Δημόσιο οφείλει σε συμμόρφωση προς την υπ’ αριθμ. 201/2007 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κέρκυρας να κατατάξει την υπάλληλο σε προσωρινή προσωποπαγή οργανική θέση αορίστου χρόνου.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)72/2016

Μετατάξεις:Νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών και διαφοράς αποδοχών σε  μόνιμη δημοτική υπάλληλο και σε εργαζόμενους με σχέση εργασίας ι.δ.α.χ., λόγω μετάταξής της από ένα Δήμο σε άλλο Δήμο και λόγω μετάταξής τους σε ανώτερη κατηγορία, καθόσον είναι επιτρεπτή και μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 33 του ν. 4305/2014 η μετάταξη μόνιμου υπαλλήλου Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) σε άλλον Ο.Τ.Α. χωρίς την ύπαρξη κενής οργανικής θέσης, αλλά με μεταφορά αυτής, κατ’ επίκληση του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, καθώς και η μετάταξη εργαζομένου Ο.Τ.Α. με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση ανώτερης κατηγορίας του ιδίου Ο.Τ.Α., τηρουμένων των προϋποθέσεων του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.


ΝΣΚ/454/2003

Κατάταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο υπαλλήλου του ΕΟΤ ο οποίος μεταφέρθηκε στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας σε προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά την κατάταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο υπαλλήλου του ΕΟΤ με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ο οποίος μεταφέρθηκε στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας σε προσωποπαγή θέση με την ίδια σχέση εργασίας, πρέπει να ληφθεί υπόψη ως χρόνος υπηρεσίας του στον ΕΟΤ διάστημα τριών μηνών, για το οποίο ο εν λόγω υπάλληλος δεν έλαβε μισθό, ούτε επικολλήθηκαν ένσημα ΙΚΑ, ενώ η σύμβαση εργασίας που τον συνέδεε με τον ΕΟΤ και που είχε καταγγελθεί από τον τελευταίο θεωρήθηκε στη συνέχεια με απόφασή του (ΕΟΤ) μηδέποτε λυθείσα. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/216/2004

Ικανοποίηση ή μη του αιτήματος συγκεκριμένου πρώην υπαλλήλου της Κεντρικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Εγχωρίων Προϊόντων (ΚΥΔΕΠ) περί επαναπροσλήψεώς του στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (πρ. Γεωργίας).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μη ολοκλήρωση της διαδικασίας επαναπρόσληψης πρώην εργαζομένου στην Κ.Υ.Δ.Ε.Π. σε ιδρυόμενη για το σκοπό αυτό με Υπουργική απόφαση προσωρινή προσωποπαγή θέση και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Υπουργείο Γεωργίας, αν και τούτος είχε αρμόδια προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά τον Οκτώβριο του 1996. Νέα εξώδικη αίτησή του το Νοέμβριο του 2003 για ολοκλήρωση της διαδικασίας επαναπροσλήψεώς του. Εν όψει του χρόνου που παρήλθε και του ευλόγου ενδιαφέροντος που είχε να πληροφορηθεί για την τύχη της αρχικής αιτήσεώς του τεκμαίρεται ότι έλαβε γνώση της σιωπηρής αρνήσεως της Διοίκησης για διορισμό του, γεγονός που δίδει την ευχέρεια στην Διοίκηση, να αρνηθεί τη διαδικασία ολοκληρώσεως διορισμού του.


ΝΣΚ/383/2011

Αυτοδίκαιη παραίτηση υπαλλήλου του Δημοσίου, λόγω διορισμού σε δεύτερη θέση του δημόσιου τομέα – Διαφοροποίηση της έννοιας του δημόσιου τομέα στο Ν 1256/1982.Ο δημοσιογράφος Ι.Π. νομίμως κατείχε προσωποπαγή θέση Συμβούλου Επικοινωνίας Α΄ στις Γενικές Γραμματείες Επικοινωνίας και Ενημέρωσης εισπράττοντας αποδοχές μέχρι την 1-12-2010, οπότε παραιτήθηκε αυτοδίκαια κατ’ άρθρο 35 του Ν. 3528/2007, με την ανάληψη υπηρεσίας με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου ιδιωτικού δικαίου στη Δημοτική Εταιρεία Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ δεν τυγχάνουν εφαρμογής στην περίπτωσή του, οι διατάξεις του Ν. 1256/1982. (ομοφ.)


ΝΣΚ/310/2013

Υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου – Αναγνώριση προϋπηρεσίας υπαλλήλου Στην περίπτωση της υπαλλήλου Φ.Β. η οποία, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 1 του ν. 3152/2003 και την υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Φ.22.17/ 242/οικ./9-9-2005 Κ.Υ.Α., έχει μεταφερθεί από το «Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών» (Χ.Α. ΑΕ) στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας σε προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, δεν δύναται η Διοίκηση να της αναγνωρίσει την, πριν από το Χρηματιστήριο, προϋπηρεσία που είχε αυτή στο Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ» (ΕΛΚΕΠΑ), δύναται όμως να της αναγνωρίσει την προϋπηρεσία που έχει αυτή στο Ν.Π.Δ.Δ. «Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών». 

ΕΣ/Τμ.1/(ΚΠΕ)268/2013

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ λόγω συνταξιοδότησης:Νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης απόλυσης λόγω συνταξιοδότησης στον πρώην υπάλληλο με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) του Δήμου....(....)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα προηγουμένως έγιναν δεκτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως, όπως βασίμως ο Δήμος προβάλλει, συνυπολογίστηκε ως χρόνος συνεχούς υπηρεσίας με σύμβαση εργασίας ΙΔΑΧ του ως άνω υπαλλήλου στον ως άνω Δήμο για τον καθορισμό του ποσού της επίμαχης αποζημίωσης, τόσο το ως άνω χρονικό διάστημα κατά το οποίο αυτός εργαζόταν στον Δήμο με τις ως άνω διαδοχικές κατά την έννοια του άρθρου 11 παρ. 1 του π.δ. 164/2004 συμβάσεις, είτε με τον Δήμο είτε με την …..οι οποίες με τις ως άνω σχετικές αποφάσεις του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου και του ΑΣΕΠ έχουν αναγνωριστεί ως σύμβαση ΙΔΑΧ, όσο και το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ αυτής της αναγνώρισης της σύμβασής του ως ΙΔΑΧ και της έκδοσης της ως άνω απόφασης περί κατάταξής του ως υπαλλήλου με σύμβαση ΙΔΑΧ στην ως άνω σχετικώς συσταθείσα κενή οργανική θέση του Δήμου. Κατ΄ ακολουθία δε των ανωτέρω, ο λόγος διαφωνίας είναι αβάσιμος, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/78/2018

Kαταβολή μισθοδοσίας(...) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν είναι νόμιμη η κατάταξη της φερομένης ως δικαιούχου σε θέση του κλάδου ΠΕ Διοικητικού, και τούτο, διότι η εν λόγω υπάλληλος δεν διέθετε το απαιτούμενο, από τις οικείες διατάξεις, τυπικό προσόν για την καταλαμβανόμενη θέση. Ειδικότερα, μετά την έκδοση της 884/2013 αμετάκλητης απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της υποχρέωσης συμμόρφωσης προς την εν λόγω απόφαση, όφειλε να κατατάξει την ανωτέρω υπάλληλο σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου, λαμβάνοντας, όμως, υπόψη τα τυπικά της προσόντα και, ειδικότερα, το γεγονός ότι είχε προσληφθεί σε θέση του κλάδου ΠΕ, χωρίς, όμως, να κατέχει τον απαραίτητο, προς τούτο, τίτλο σπουδών (πτυχίο Α.Ε.Ι.), τον οποίο απέκτησε στις 12.2.2015. Περαιτέρω, από τα στοιχεία που συνοδεύουν το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής, δεν προκύπτει ότι προηγήθηκε, μετά τη λήψη του πτυχίου της και πριν την κατάταξή της στη συσταθείσα προσωποπαγή θέση, μετάταξή της σε ανώτερη κατηγορία (ΠΕ). Εξάλλου, εάν υποτεθεί ότι, με την πράξη κατάταξής της, έλαβε χώρα ταυτόχρονα και μετάταξή της στην κατηγορία ΠΕ, η μετάταξη αυτή δεν είναι νόμιμη, καθόσον δεν προηγήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία, ήτοι αίτηση της ανωτέρω υπαλλήλου και γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, σχετικά με το αν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις μετάταξης αυτής.