ΝΣΚ/33/2000
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Εκπαίδευση. Βαθμός Προϊσταμένων Δ/νσεων και Γραφείων Εκπ/σης. Κανονικές άδειες αυτών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Κ.Βολτής, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Χ.Θωμόπουλος, Νομικός Σύμβουλος α) Οι Προϊστάμενοι των Δ/νσεων αντιστοιχούν στους υψηλότερους βαθμούς της ιεραρχικής κλίμακας των Δημοσίων Υπαλλήλων και πάντως σε βαθμό όχι κατώτερο του Δ/ντή του ν.2683/99. β) Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των Προϊσταμένων Γραφείων συμπίπτουν, σχεδόν προς αυτά των Προϊσταμένων Δ/νσεων και ως εκ τούτου για αμφότερες τις κατηγορίες αυτές Εκπαιδευτικών συντρέχει περίπτωση αναλογικής εφαρμογής της διατάξεως του άρθρου 13 παρ.4 ν.2085/92.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/301/2004
Επιλογή Διευθυντών Δ/νσεων και Προϊσταμένων Γραφείων Β/θμιας Εκπ/σης. Υπολογισμός και μοριοδότηση εκπαιδευτικής υπηρεσίας υποψηφίου εκπαιδευτικού κατ άρθρα 14 παρ.2α, 3ζ και 28 παρ.1 του ΠΔ 25/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Το κατ άρθρο 28 παρ.1 του ΠΔ 25/2002 εξάμηνο θα υπολογισθεί κατά μήνες από την έναρξή του και όχι καθ ημέρα. β) Το Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών Δ/νσεων και Προϊσταμένων Γραφείων Δ.Ε., εφ όσον καταλήξει ότι προέβη σε μη νόμιμη μοριοδότηση του ως άνω εκπαιδευτικού δύναται να ανακαλέσει τις πράξεις του εκείνες στις οποίες αυτή αναφέρεται.
ΝΣΚ/383/2008
Προσφυγή του άρθρου 8 του Ν 3200/1955 κατά αποφάσεων Προϊσταμένων Δ/νσεων της Περιφέρειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η διάταξη της παρ.2 του άρθρου 1 του Ν 2503/1997, που ορίζει ότι οι διατάξεις του άρθρου 8 του Ν 3200/1955 εφαρμόζονται ανάλογα και για τις πράξεις του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, δεν εφαρμόζεται για τις αποφάσεις των Προϊσταμένων Δ/νσεων της Περιφέρειας, οι οποίες εκδίδονται κατά την άσκηση της αρμοδιότητας που παρέχει σ’ αυτούς ευθέως ο νόμος.
ΣΤ5/56/2000
Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής «με εντολή Υπουργού» στους Προϊσταμένους των Δ/νσεων και Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Νομών και Νομαρχιών,όπως τροποποιήθηκε με την ΣΤ5/12/2001 ΦΕΚ 357/Β
ΝΣΚ/93/2006
Επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων ΙΚΑ – Πρώτη εφαρμογή Ν 3260/2004.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Για την κάλυψη των 25 κενών θέσεων Προϊσταμένων Διευθύνσεων –Υποδ/νσεων, για τις οποίες το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων ΙΚΑ –ΕΤΑΜ, κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου 3260/2004, με την 52/ 12η Συν/22-2-2005 απόφασή του, αφού προέβη στην επιλογή 213 υπαλλήλων ως Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Υποδ/νσεων, ανέβαλε τη σχετική κρίση του προκειμένου να υπάρξει και μια μελέτη και έρευνα γεωγραφική, για να καλυφθούν οι ανάγκες της Υπηρεσίας, χωρίς να δημιουργηθούν κοινωνικά και υπηρεσιακά προβλήματα σε υπαλλήλους, με τις τυχόν μετακινήσεις τους σε μακρινές αποστάσεις εξ αιτίας της επιλογής τους σε θέσεις Προϊσταμένων Δ/νσεων – Υποδ/νσεων, θα τύχουν εφαρμογής οι διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 11 του Ν 3260/2004 και όχι αυτές της παρ.6 του άρθρου 8 του ίδιου νόμου.
ΝΣΚ/289/2007
Χορήγηση αναστολής εκτέλεσης αποφάσεων των Προϊσταμένων των Δ/νσεων Γεωργίας, με τις οποίες έχει επιβληθεί η κύρωση της άρσης της αναγνώρισης των ελαιοτριβείων για παραβάσεις του κοινοτικού καθεστώτος ενίσχυσης στην παραγωγή ελαιολάδου. Αρμόδιο όργανο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Αρμόδιο διοικητικό όργανο για να χορηγήσει την αιτούμενη αναστολή εκτέλεσης αποφάσεων των Προϊσταμένων των Δ/νσεων Γεωργίας, με τις οποίες έχει επιβληθεί η κύρωση της άρσης της αναγνώρισης των ελαιοτριβείων για παραβάσεις του κοινοτικού καθεστώτος ενίσχυσης στην παραγωγή ελαιολάδου, είναι ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων είτε η προσφυγή έχει κατατεθεί στο Διοικητικό Πρωτοδικείο είτε έχει ασκηθεί αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ.
ΝΣΚ/169/2005
Χορήγηση αντιγράφων των πρακτικών που αφορούν κρίσεις - τοποθετήσεις Προϊσταμένων Δ/νσεων και Υποδ/νσεων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1) Ο Σύλλογος εργαζομένων-διοικητικών υπαλλήλων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, δικαιούται να λάβει αντίγραφα των σχετικών πρακτικών των πρόσφατων κρίσεων Προϊσταμένων Δ/νσεων και Υποδ/νσεων, ύστερα από την ολοκλήρωση της σύνταξής τους, αφού έχει πρόδηλο εύλογο ενδιαφέρον προς τούτο και μάλιστα να διαπιστώσει εάν τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες επιλογής κλπ, οι σκοποί αυτοί περιλαμβάνονται στα καταστατικά των σωματείων εργαζομένων. Εάν όμως στα πρακτικά περιλαμβάνονται στοιχεία από το «προσωπικό μητρώο» δεν μπορούν να χορηγηθούν παρά μόνο απόσπασμα αυτών χωρίς τα στοιχεία του προσωπικού μητρώου. 2) Ο υπάλληλος μπορεί να ζητήσει και λάβει αντίγραφο πρακτικών δαπάναις του ως έχων εύλογο ενδιαφέρον και μάλιστα να διαπιστώσει εάν οι επιλογές έγιναν νόμιμα και εφόσον βεβαίως δεν περιλαμβάνονται στοιχεία του προσωπικού μητρώου, οπότε στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να χορηγείται απόσπασμα αυτών. 3) Για να είναι νόμιμη η πράξη τοποθέτησης των Προϊσταμένων η οποία ως έρεισμα έχει την έκδοση, προηγουμένως, γνωμοδότησης του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, θα πρέπει τα πρακτικά αυτά να έχουν νόμιμη υπόσταση, όπερ αναγκαίως προϋποθέτει να έχουν την υπογραφή του Προέδρου και του Γραμματέως του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.
ΝΣΚ/299/2009
Ασυμβίβαστο ή μη μεταξύ της ιδιότητας στελέχους της δημόσιας εκπαίδευσης και της ιδιότητας του αιρετού εκπροσώπου των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Το ασυμβίβαστο του άρθρου 29 Κ.Δ.Κ. εκτείνεται επί των Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων των Δ/νσεων Εκπαίδευσης, εφόσον, αυτοί ασκούν ή άσκησαν τα καθήκοντά τους στα διοικητικά όρια των Δήμων ή Κοινοτήτων που εκλέχτηκαν ένα έτος προ των δημοτικών και κοινοτικών εκλογών. Το ως άνω ασυμβίβαστο δεν καταλαμβάνει, σε οποιαδήποτε περίπτωση, τους Προϊσταμένους των Γραφείων Εκπαίδευσης, τους Σχολικούς Συμβούλους και τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων. β) Οι διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 14 του Ν 2621/1998, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με το άρθρο 23 παρ. 2 του Ν 2641/1998, θεωρούνται σιωπηρώς καταργηθείσες μετά την έναρξη ισχύος του νέου Κ.Δ.Κ.
5751/2014
1)5751/2014:Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Περιφερειάρχη» στον Δ/ντή και τους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας Περιφέρειας Θεσσαλίας.2)Γρ. Ανππ./824/2014:Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Περιφερειάρχη» στους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων Ανάπτυξης των Περιφερειακών Ενοτήτων Λάρισας, Μαγνησίας και Σποράδων, Τρικάλων και Καρδίτσας, καθώς στους Προϊστάμενους και σε υπαλλήλους των Τμημάτων αυτών.3)12131/2014:Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Περιφερειάρχη» στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος και Υποδομών της Περιφέρειας Θεσσαλίας και στους Προϊσταμένους Διεύθυνσης, Τμημάτων και Γραφείων των οργανικών μονάδων που τη συγκροτούν.
ΝΣΚ/250/2012
Μεταφορά υπηρεσιών του πρώην ενιαίου Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών στο Υπουργείο Οικονομικών και δυνατότητα προαγωγής, μετακίνησης, μετάθεσης και απόσπασης των υπαλλήλων τους σε υπηρεσίες του Υπουργείου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η ανασύσταση του Υπουργείου Οικονομικών και η υπαγωγή σε αυτό της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικής Πολιτικής (Γ.Δ.Ο.Π.) του πρώην ενιαίου Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, συνεπάγεται την αυτοδίκαιη μεταφορά σε αυτό των οργανικών θέσεων και του προσωπικού της Γ.Δ.Ο.Π., οι υπάλληλοι της οποίας μπορούν να αποσπώνται, μετατίθενται ή μετακινούνται σε άλλες υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, εφόσον στις υπηρεσίες αυτές υφίστανται οργανικές θέσεις της κατηγορίας και του κλάδου στον οποίο ανήκει ο μετακινούμενος, αποσπώμενος ή μετατιθέμενος υπάλληλος, αντίστοιχα δε και οι οργανικές θέσεις της Γ.Δ.Ο.Π. μπορούν να καλύπτονται από υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών, της οικείας κατηγορίας και κλάδου. Εφόσον κατέχουν τα τυπικά προσόντα ήτοι, κυρίως, ανήκουν στην κατηγορία και κλάδο της προκηρυσσόμενης θέσης, οι υπάλληλοι της Γ.Δ.Ο.Π. μπορούν να επιλέγονται σε θέσεις προϊσταμένων του Υπουργείου Οικονομικών, όπως και αντίστροφα οι υπάλληλοι των λοιπών Γενικών Δ/νσεων του Υπουργείου Οικονομικών σε θέσεις προϊσταμένων των υπηρεσιών της Γ.Δ.Ο.Π. (ομοφ.)
ΝΣΚ/129/2005
Εφαρμογή ή μη των διατάξεων του ΠΔ 164/2004 στις συμβάσεις μισθώσεως έργου, που έχουν καταρτισθεί μεταξύ του Δημοσίου και του προσωπικού καθαρισμού δημοσίων σχολείων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι συμβάσεις του προσωπικού καθαρισμού των δημοσίων σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που έχουν συναφθεί με το Δημόσιο (Προϊσταμένους των Δ/νσεων και Γραφείων) ως συμβάσεις έργου, εμπίπτουν στις ρυθμίσεις των διατάξεων του Π. Δ/τος 164/2004, και ιδίως του άρθρου 11 αυτού, ως διαδοχικές και ενεργές έως την έναρξη ισχύος αυτού του Π.Δ. και, ως εκ τούτου, πρέπει να ακολουθηθεί η προβλεπομένη από τις ως άνω διατάξεις διαδικασία, υπό την έννοια ότι τα αρμόδια όργανα (υπηρεσιακά συμβούλια ή όργανα εξομοιούμενα προς αυτά), αν και εφ όσον υποβληθεί από τον εργαζόμενο σχετική αίτηση, οφείλουν, χωρίς να δεσμεύονται από το χαρακτηρισμό αυτών ως συμβάσεων έργου, ακόμη και από τον νόμο, να ερευνήσουν κατ αρχάς αν καθεμία από αυτές, όπως εφαρμόσθηκε και εξελίχθηκε ως διαδοχική σύμβαση, ενεργός κατά τον χρόνο ενάρξεως ισχύος του νέου Π.Δ., είναι πράγματι σύμβαση έργου ή υποκρύπτει σύμβαση εξαρτημένης εργασίας και σε περίπτωση που κριθεί ότι υποκρύπτει εξαρτημένη εργασία, να ερευνήσουν περαιτέρω τη συνδρομή και των λοιπών προϋποθέσεων, προκειμένου τελικώς να κριθεί εάν συνιστά και σύμβαση αορίστου χρόνου ή όχι. (πλειοψ.)