ΝΣΚ/340/2003
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
«Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας». Συμμετοχή σε δημόσιο διαγωνισμό παροχής υπηρεσιών.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Η «Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας» είναι ανεξάρτητο Ν.Π.Δ.Δ. και δύναται να συμμετέχει σε δημόσιο διαγωνισμό παροχής υπηρεσιών επί θεμάτων δημόσιας υγείας.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/90/2002
Υπάλληλοι Δημόσιοι Πτυχιούχοι Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι υπάλληλοι του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ που είναι κάτοχοι πτυχίου που τους έχει απονείμει η Υγειονομική Σχολή Αθηνών (ΥΣΑ) και μεταγενέστερα η Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ) σύμφωνα με τα προγράμματα σπουδών της ΥΣΑ, κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο ειδίκευσης διάρκειας ενός έτους.
ΝΣΚ/338/2011
Δημόσιοι υπάλληλοι – Κατάταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο – Υπολογισμός ή μη χρόνου παροχής υπηρεσιών σε φορείς Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ως υπηρεσίες που υπολογίζονται για την κατάταξη μονίμων και επί σχέσει ιδιωτικού δικαίου υπαλλήλων σε μισθολογικό κλιμάκιο εκλαμβάνονται αποκλειστικώς και μόνον εκείνες που προσφέρονται πραγματικώς και όχι κατά πλάσμα του νόμου σε φορείς του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. ή Ο.Τ.Α. Ορθώς για την κατάταξη της Χ.Π. σε μισθολογικό κλιμάκιο υπολογίσθηκε από την αρμόδια υπηρεσία μόνο το χρονικό διάστημα, κατά το οποίο η εν λόγω υπάλληλος προσέφερε τις υπηρεσίες της στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (Ε.Σ.Δ.Υ.) με σύμβαση εξηρτημένης εργασίας. Αντιθέτως, το χρονικό διάστημα από της λύσεως της συμβάσεώς της με την Ε.Σ.Δ.Υ., μέχρι την πρόσληψή της σε οργανική θέση του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κατά το οποίο δεν απασχολήθηκε πραγματικώς σε δημόσια υπηρεσία, δεν μπορεί να υπολογισθεί για την κατάταξη αυτή. (ομοφ.)
ΝΣΚ/278/2011
Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης – Εφαρμογή ή μη στους σπουδαστές, των διατάξεων του άρθρου 51 παρ. 4 Υ.Κ. περί χορήγησης αδείας άνευ αποδοχών σε υπάλληλο που αποδέχεται θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή σε διεθνή οργανισμό.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν καταλείπεται πεδίο εφαρμογής της διατάξεως του άρθρου 51 παρ. 4 του Υπαλληλικού Κώδικα στους φοιτώντες στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (ήδη: Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης). (ομοφ.)
2/57800/ΔΕΠ/2016
Καθορισμός αποζημίωσης Προέδρου, των μελών και των γραμματέων της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.), των μελών και του γραμματέα της Επιτροπής Επιλογής Θεμάτων, των βαθμολογητών ανεξάρτητα εάν είναι μισθωτοί του Δημοσίου και των επιτηρητών για τη διεξαγωγή των εισαγωγικών διαγωνισμών στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ.Α.).
2/79194/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός αποζημίωσης Προέδρου, των μελών και των γραμματέων της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.), των μελών και του γραμματέα της Επιτροπής Επιλογής Θεμάτων, των βαθμολογητών ανεξάρτητα εάν είναι μισθωτοί του Δημοσίου και των επιτηρητών για τη διεξαγωγή των εισαγωγικών διαγωνισμών στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ.Α.)».
2077/1985
Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού για τη χρηματοδότηση ερευνητικών και τεχνολογικών έργων και προγραμμάτων στην Υγειονομική Σχολή Αθηνών.Η υπ’ αριθμ. 2077/6.12.1985 (Β΄ 801) κοινή υπουργική απόφαση με θέμα «Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας» καταργήθηκε με το άρθρο 88 περ. (ΠΕΡ. ΙΗ) του νόμου 4485/2017, ΦΕΚ-114/Α/4-8-2017
ΔΙΠΑΑΔ/ΕΚΔΔΑ/Φ.8/3/26096/2015
Καθορισμός αριθμού εισακτέων στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ.Α.) και κατανομή αυτών στα τμήματα εξειδίκευσης.
Α.ΠΔΙΠΑΑΔ/Φ.2/οικ.32061/2014
Ανακοίνωση Προγράμματος Διεθνών Κύκλων Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση (CISAP 2015) από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (ΕΝΑ) (ΑΔΑ:7Α0ΠΧ-Α0Ζ)
4604/2020
Καθορισμός του τύπου δήλωσης και του τρόπου εγγραφής των εισακτέων στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ.Α.).
ΔΕΚ/C-568/2013
«Προδικαστική παραπομπή — Δημόσιες συμβάσεις παροχής υπηρεσιών — Οδηγία 92/50/ΕΟΚ — Άρθρα 1, στοιχείο γ΄, και 37 — Οδηγία 2004/18/ΕΚ — Άρθρα 1, παράγραφος 8, πρώτο εδάφιο, και 55 — Έννοιες των όρων “πάροχος υπηρεσίας” και “οικονομικός φορέας” — Δημόσιο πανεπιστημιακό νοσοκομειακό ίδρυμα — Ίδρυμα που διαθέτει νομική προσωπικότητα και επιχειρηματική και οργανωτική αυτοτέλεια — Δραστηριότητα κυρίως μη κερδοσκοπική — Θεσμική αποστολή παροχής υπηρεσιών υγείας — Δυνατότητα παροχής αναλόγων υπηρεσιών εντός της αγοράς — Συμμετοχή σε διαδικασία διαγωνισμού για τη σύναψη δημόσιας συμβάσεως»(....)Για τους λόγους αυτούς, το Δικαστήριο (πέμπτο τμήμα) αποφαίνεται: 1) Αντιβαίνει στο άρθρο 1, στοιχείο γ΄, της οδηγίας 92/50/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 18ης Ιουνίου 1992, για τον συντονισμό των διαδικασιών σύναψης δημόσιων συμβάσεων [παροχής] υπηρεσιών, εθνική νομοθετική ρύθμιση βάσει της οποίας αποκλείεται η συμμετοχή δημόσιου νοσοκομειακού ιδρύματος, όπως το επίμαχο εν προκειμένω, σε διαγωνισμούς για τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων, λόγω της ιδιότητάς του ως δημόσιου οικονομικού οργανισμού, εφόσον και στο μέτρο που το ίδρυμα αυτό επιτρέπεται να δραστηριοποιείται στην αγορά σύμφωνα με τους θεσμικούς και καταστατικούς σκοπούς του. 2) Οι διατάξεις της οδηγίας 92/50, ειδικότερα δε οι γενικές αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού, της απαγορεύσεως των διακρίσεων και της αναλογικότητας που διέπουν την οδηγία αυτή, έχουν την έννοια ότι δεν αντιβαίνει σε αυτές εθνική νομοθετική ρύθμιση που επιτρέπει σε δημόσιο νοσοκομειακό ίδρυμα, όπως το επίμαχο στην υπόθεση της κύριας δίκης, τη συμμετοχή σε διαγωνισμό και την υποβολή προσφοράς που, χάρη στη δημόσια χρηματοδότηση της οποίας τυγχάνει το ίδρυμα αυτό, δεν μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς εκ των υποψηφίων. Εντούτοις, στο πλαίσιο του εκ μέρους της ελέγχου περί του αν πρόκειται για ασυνήθιστα χαμηλή προσφορά, βάσει του άρθρου 37 της οδηγίας αυτής, η αναθέτουσα αρχή δύναται να λάβει υπόψη την ύπαρξη δημόσιας χρηματοδοτήσεως της οποίας τυγχάνει ένα τέτοιο ίδρυμα, όσον αφορά τη δυνατότητά της να απορρίψει την προσφορά αυτή.