ΝΣΚ/365/2009
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Βαθμολογική κατάταξη υπαλλήλου του κλάδου επικοινωνιών και πληροφορικής του Υπουργείου Εξωτερικών (ΥΠΕΞ), αποφοίτου της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης (ΕΣΔΔ).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Υπάλληλος του κλάδου επικοινωνιών και πληροφορικής του ΥΠΕΞ, ο οποίος, μετά την επιτυχή αποφοίτησή του από την ΕΣΔΔ, επιστρέφει στην οργανική θέση που κατείχε, δικαιούται να τύχει νέας βαθμολογικής κατατάξεως με βάση το βαθμολογικό προβάδισμα, που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία για τους αποφοίτους της εν λόγω Σχολής.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/256/2016
Εφαρμογή των άρθρων 25 έως και 28 του Ν. 4369/2016, περί βαθμολογικής κατάταξης και εξέλιξης, στους υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών, οι οποίοι δεν υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Μέρους Β’ του Ν. 3205/2003. (...)Για τα θέματα βαθμολογικής διάρθρωσης, κατάταξης και εξέλιξης των υπαλλήλων των κλάδων ΠΕ και ΤΕ Διοικητικού, Διοικητικών Γραμματέων, Επικοινωνιών και Πληροφορικής καθώς και του κλάδου Επιμελητών του Υπουργείου Εξωτερικών (ΥΠΕΞ), μετά τη θέση σε ισχύ των άρθρων 25 έως 28 του ν.4369/2016, και την κατάργηση (με τη διάταξη του άρθρου 28 του ίδιου νόμου) των άρθρων 6 έως 11 και 28 του Ν. 4024/2011, δεν εφαρμόζονται μεν ευθέως στους υπαλλήλους αυτούς του ΥΠΕΞ οι διατάξεις των άρθρων 25, 26 και 27 του Ν. 4369/2016, λόγω όμως του υφισταμένου ακούσιου κενού ρυθμίσεως, ευρίσκουν πεδίο εφαρμογής οι διατάξεις των άρθρων 10 του Οργανισμού του ΥΠΕΞ (Ν. 3566/2007) και της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007), έτσι ώστε, για τα θέματα αυτά, να τυγχάνουν αναλογικής εφαρμογής οι οικείες διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, όπως ισχύουν, τουλάχιστον μέχρι την τυχόν νομοθετική ρύθμιση των θεμάτων αυτών για τους ως άνω κλάδους προσωπικού του ΥΠΕΞ (ομοφ.)
Π.Δ.91/2021
Καθορισμός του τρόπου εισαγωγής υποψηφίων στον εισαγωγικό βαθμό του Κλάδου Επικοινωνιών και Πληροφορικής του Υπουργείου Εξωτερικών.
EΣ/ΤΜ.1(ΚΠΕ)215/2014
Kαταβολή ποσού 395,30 ευρώ, σε υπαλλήλους , ως ημερήσιας αποζημίωσης λόγω μετακίνησης στο εσωτερικό(...) Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται ότι τόσο για την πρόσληψη υπαλλήλου στο Αυτοτελές Τμήμα Οργάνωσης και Πληροφορικής όσο και για την τοποθέτηση προϊσταμένου, δεν απαιτείται η κατοχή πτυχίου μηχανικού πληροφορικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ή άλλης Πολυτεχνικής Σχολής. Αντιθέτως, στο ως άνω Τμήμα σύμφωνα με τον Οργανισμό του προΐστανται υπάλληλοι πτυχιούχοι κατηγορίας ΠΕ πληροφορικής, ήτοι υπάλληλοι που κατέχουν οποιαδήποτε από τα αναφερόμενα στο άρθρο μόνο του ν. 347/2003 πτυχία ανώτατης σχολής (Πληροφορικής, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Ηλεκτρολόγου Μηχανικού & Μηχανικού Υπολογιστών, Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγου Μηχανικού & Τεχνολογίας Υπολογιστών Μηχανικού Η/Υ και Πληροφορικής Επιστήμης Υπολογιστών, Ηλεκτρονικού και Μηχανικού Υπολογιστών, Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων, Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών, Πληροφορικής ‘Ε.Α.Π.’, Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων επιστημών και Πολιτισμού Κατεύθυνση Η/Υ ‘Π.Σ.Ε.’ ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο) και εάν δεν υπάρχουν υπάλληλοι του κλάδου Τ.Ε. πληροφορικής ή ακόμη και Δ.Ε. του κλάδου προσωπικού Η.Υ. Αλλά, ούτε τα υπηρεσιακά καθήκοντα των υπαλλήλων του ως άνω Τμήματος συνδέονται με την ιδιότητα του μηχανικού, αφού για την άσκησή τους δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις μηχανικού. Ακολούθως, υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής που υπηρετεί στο Τμήμα Οργάνωσης και Πληροφορικής του Γενικού Νοσοκομείου …., ως προϊστάμενος, ακόμη και εάν κατέχει πτυχίο πληροφορικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου δεν δικαιούται τις αυξημένες δαπάνες μετακίνησης(....)Αποφαίνεται ότι το 300, οικονομικού έτους 2014, χρηματικό ένταλμα του Γενικού Νοσοκομείου ….., ποσού 112,00 ευρώ, δεν πρέπει να θεωρηθεί
ΝΣΚ/4/2020
Εάν οι διατάξεις των άρθρων 70 και 73 του Υπαλληλικού Κώδικα εφαρμόζονται ανάλογα και σε περιπτώσεις αιτημάτων υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών, των κλάδων ΠΕ και ΤΕ Πτυχιούχων Διοικητικών και ΠΕ και ΤΕ Επικοινωνιών και Πληροφορικής, για ένταξή τους σε ανώτερη κατηγορία του ίδιου κλάδου, δηλαδή από την κατηγορία ΤΕ στην κατηγορία ΠΕ του ίδιου κλάδου και χρονικό σημείο ένταξής τους στην ανώτερη κατηγορία.(...)Οι διατάξεις των άρθρων 70 και 73 του Υπαλληλικού Κώδικα εφαρμόζονται ανάλογα και στους υπαλλήλους των ανωτέρω κλάδων του Υπουργείου Εξωτερικών. Για να προσμετρηθεί στο βαθμό της ανώτερης κατηγορίας που μετατάσσεται ο υπάλληλος, ως πλεονάζων, ο χρόνος που ο υπάλληλος αυτός έχει διανύσει στον ίδιο βαθμό της κατώτερης κατηγορίας, πρέπει ο εν λόγω χρόνος να έχει διανυθεί με το τυπικό προσόν που απαιτείται για τη μετάταξή του στην ανώτερη κατηγορία του ίδιου κλάδου (ομόφωνα).
ΝΣΚ/65/2014
Καταβολή ή μη, κατ’ άρθρο 162 εδ.ι’ του ν. 3566/2007, των διδάκτρων φοίτησης των τέκνων των υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών, έπειτα από τη θέσπιση του άρθρου 30 του ν. 4024/2011.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η διάταξη του άρθρου 162 εδ.ι’ του ν. 3566/2007, που αφορά την καταβολή των διδάκτρων φοίτησης σε τέκνα υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών, διατηρείται σε ισχύ και ως προς τους υπαλλήλους του Κλάδου Πτυχιούχων Διοικητικών, Επικοινωνιών και Πληροφορικής, και Διοικητικών Γραμματέων του Υπουργείου Εξωτερικών ως μη καταργηθείσα από το άρθρο 30 του ν. 4024/2011, οι δε προϋποθέσεις καταβολής τους ορίζονται στο άρθρο 11 του ν. 2398/1996 και στην κατ’ εξουσιοδότηση αυτής εκδοθείσα υπουργική απόφαση καθορισμού των δικαιολογητικών. (ομοφ.)
ΕλΣυνΚλ.Τμ.1/307/2015
Καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι τυγχάνει αβάσιμος ο πρώτος λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου, δοθέντος ότι η διαπιστωθείσα υποστελέχωση των υπηρεσιών του Δήμου ... δεν συνεπάγεται a priori την απαγόρευση προκήρυξης πλήρωσης θέσεων οργανικών του μονάδων (εν προκειμένω Αυτοτελών Τμημάτων), το μεν διότι τέτοια απαγόρευση ουδόλως προκύπτει από το γράμμα του νόμου, το δε διότι ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του Δήμου αυτού να προβεί στην ανωτέρω αιτιολογημένη στάθμιση και να προβεί στην προκήρυξη πλήρωσης θέσεων υποστελεχωμένων οργανικών μονάδων, εφόσον οι τελευταίες κρίνονται απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία αυτού, τέτοια δε στάθμιση διενεργήθηκε, όπως προκύπτει από την οικεία απόφαση προκήρυξης θέσεων και το 4915/3.7.2015 έγγραφο επανυποβολής των ελεγχόμενων χρηματικών ενταλμάτων. Εξάλλου, αβάσιμος τυγχάνει και ο δεύτερος λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου, ο οποίος, κατ’ εκτίμηση του περιεχομένου του πλήττει την τοποθέτηση Προϊσταμένων αποκλειστικά στα Αυτοτελή Τμήματα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (καθόσον στο Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών δεν ήταν δυνατή κατά τον οικείο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας η τοποθέτηση υπαλλήλου κλάδου ΔΕ, περαιτέρω δε οι τοποθετήσεις στα λοιπά Τμήματα δεν σχετίζονται με τα ελεγχόμενα εντάλματα), δοθέντος ότι ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου για τα τμήματα αυτά προβλέπει ρητά τη δυνατότητα επιλογής Προϊσταμένων κατηγορίας που έπεται στο προβάδισμα (ΔΕ), «εν ελλείψει» υπαλλήλων προβαδίζουσας κατηγορίας (ΠΕ ή ΤΕ), συνεπώς, ορθώς για τα Τμήματα αυτά δεν προκρίθηκαν υπάλληλοι της κατηγορίας ΔΕ, εφόσον υπήρξαν υποψήφιοι προβαδίζουσας κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ (....), περαιτέρω, δε, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, επιτρεπτώς συμμετείχαν στη διαδικασία ως υποψήφιοι υπάλληλοι ΠΕ με βαθμό Ε΄ (... και ...), ελλείψει υπαλλήλων ΠΕ ανώτερου βαθμού.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνες παρίστανται νόμιμες και τα εντάλματα αυτά πρέπει να θεωρηθούν.