×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/398/2003

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Τουρισμός. Ξενοδοχεία. Ξενοδοχειακή σύμβαση Allotment. Νόμιμο ενέχυρο στα εισκομισθέντα στο ξενοδοχείο πράγματα σε περίπτωση μη εξόφλησης του ξενοδόχου από τον τουριστικό πράκτορα/ τουριστικό οργανισμό κλπ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Πελάτης του ξενοδόχου, σε περίπτωση κατάρτισης ξενοδοχειακής σύμβασης με την οποία συμφωνείται, μεταξύ ξενοδόχου και τουριστικού πρακτορείου, ταξιδιωτικού οργανισμού ή και ομάδας ακόμη πελατών, η διάθεση από τον πρώτο, για ορισμένη περίοδο, ορισμένου αριθμού κλινών – κατ’ ανώτατο και κατώτατο όριο – καθορισμένου, προς χρήση από εναλλασσόμενους πελάτες του δεύτερου (allotment), με ή χωρίς πρωινό ή ημιδιατροφή ή πλήρη διατροφή, αντί ορισμένου, κατά διανυκτέρευση και κλίνη, χρηματικού ποσού, είναι ο τουριστικός πράκτορας/ τουριστικός οργανισμός/ διοργανωτής ταξιδιών με τον οποίο κατάρτισε τη σύμβαση και όχι τα άτομα που διαμένουν στο τουριστικό κατάλυμα (ξενοδοχείο) κατόπιν εντολής του τουριστικού πράκτορα/ τουριστικού οργανισμού και, συνεπώς, ο ξενοδόχος δεν έχει νόμιμο ενέχυρο στα εισκομισθέντα στο ξενοδοχείο πράγματα (αποσκευές) των ατόμων που διαμένουν στο ξενοδοχείο κατ’ εντολή τουριστικού πράκτορα/ τουριστικού οργανισμού κλπ (με σύμβαση allotment), λόγω οφειλών αυτού (τουριστικού πράκτορα/ τουριστικού οργανισμού) προς τον ξενοδόχο από τη διαμονή των ατόμων αυτών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Γ4/Φ.167/2073/1982

Έγκριση εφαρμογής προγράμματος οικονομικής ενισχύσεως ατόμων που πάσχουν από συγγενή αιμολυτική αναιμία (Μεσογειακή δρεπανοκυτταρική - μικροδραπανοκυτταρική κλπ) ή συγγενή αιμορραγική διάθεση (αιμορροφυλία κ.λ.π ).


ΝΣΚ/224/2002

Νομιμότητα χρηματοδοτικής μίσθωσης. Ελεγχος πράξεων Γεν.Γραμματέα ΕΟΤ περί έγκρισης μεταβίβασης τουριστικών λεωφορείων από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι νόμιμη η σύμβαση πώλησης τουριστικού λεωφορείου ως πράγματος σε χρηματοδοτικό φορέα, στην οποία χαρακτηρίζεται το τουριστικό λεωφορείο ως δημόσιας χρήσης. Η έννοια του ρήματος «παραμένει» στη διάταξη της περ.δ της παρ.2 του άρθρου 6 του Ν 2446/96 είναι «πρέπει να εκδίδεται». Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών δεν οφείλει να ελέγχει την νομιμότητα των αποφάσεων του Γεν.Γραμματέα του ΕΟΤ.


ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)214/2014 (Δ ΔΙΑΚΟΠΩΝ)

ΑΠΟΔΟΧΕΣ: Μη νόμιμη καταβολή αποδοχών μηνός Οκτωβρίου στην φερόμενη ως δικαιούχο για την παροχή υπηρεσιών, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, ως διευθύντριας στο ξενοδοχείο. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, μη νομίμως και δη κατά παράβαση της αρχής της οικονομικότητας, προσελήφθη από τη …………………… η φερόμενη ως δικαιούχος του χρηματικού εντάλματος με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, δοθέντος ότι σκοπός της επιχείρησης, όπως περιγράφεται στην προαναφερθείσα απόφαση σύστασής της, είναι προεχόντως η διοίκηση, διαχείριση και εκμετάλλευση εγκαταστάσεων για την ανάπτυξη των ειδικότερων τομέων της επιχείρησης, όπως εν προκειμένω η διαχείριση του ξενοδοχείου «…………………», στα πλαίσια της ανάπτυξης του τουριστικού τομέα δραστηριότητας της επιχείρησης. Όφειλε επομένως η …………………... να διαθέτει το κατάλληλο προσωπικό ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις λειτουργίας του ξενοδοχείου    ή να αιτηθεί τη συνδρομή του υπηρετούντος στο Δήμο προσωπικού, ενώ περαιτέρω δεν απέδειξε ότι το υπηρετούν στην επιχείρηση προσωπικό δεν ήταν σε θέση να παράσχει τις επίμαχες υπηρεσίες.


ΝΣΚ/19/2001

Συμβάσεις έργου από το Λιμενικό Ταμείο Ηγουμενίτσας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η προτεινόμενη σύμβαση έργου από το Λιμενικό Ταμείο Ηγουμενίτσας (δύο ατόμων, ενός ΔΕ Διοικητικού και ενός ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού, για βεβαίωση και είσπραξη παραβάσεων ΚΟΚ κλπ) δεν είναι επιτρεπτή κατά το άρθρο 6 Ν 2527/1997.


ΝΣΚ/178/2003

Τουριστικοί Λιμένες και Λιμενικά Ταμεία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατά τον κανόνα, η δημιουργία τουριστικού λιμένα που έχει χωροθετηθεί με πρωτοβουλία της Υπηρεσίας μπορεί να ανατεθεί, με σύμβαση και έναντι ανταλλάγματος, στο φυσικό ή νομικό πρόσωπο που θα αναδειχθεί πλειοδότης μετά τη διενέργεια δημόσιου διαγωνισμού και να παραχωρηθεί στο πρόσωπο αυτό η χρήση και εκμετάλλευση του τουριστικού αυτού λιμένα. Σε περίπτωση, όμως, που μετά τη χωροθέτηση δεν επακολούθησε άλλη πράξη και, ειδικότερα, δεν διενεργήθηκε ούτε προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την ανάθεση της εκτέλεσης των αναγκαίων για τη δημιουργία του τουριστικού λιμένα έργων και την παραχώρηση της χρήσης και εκμετάλλευσης αυτού, αλλά οι χώροι που περιλαμβάνονται εντός της ζώνης που χωροθετήθηκε ως τουριστικός λιμένας εξομοιώθηκαν μετά τη χωροθέτηση με λιμενικούς χώρους, γίνεται δεκτό ότι η διοίκηση, διαχείριση και χρήση αυτών ανήκει κατά νόμο στο οικείο Λιμενικό Ταμείο. Επομένως, η δημιουργία των έργων κατασκευής του τουριστικού λιμένα και η παραχώρηση της διοίκησης και διαχείρισης αυτού μπορεί να ανατεθεί, ομοίως με σύμβαση και έναντι ανταλλάγματος, πλην όμως, μόνο στο οικείο Λιμενικό Ταμείο, κατά τα οριζόμενα στην υπ’ αριθ. 473/1996 γνωμοδότηση της Ολομέλειας του Ν.Σ.Κ.


ΝΣΚ/445/2003

Προγραμματικές Συμβάσεις. Για να συναφθεί έγκυρη προγραμματική σύμβαση μεταξύ Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ν.Π.Δ.Δ. θα πρέπει ο επιδιωκόμενος με την σύμβαση σκοπός να είναι σχετικός με τον, σύμφωνα με το καταστατικό του, σκοπό του Ν.Π.Δ.Δ.«….Πρέπει να θεωρείται επίσης αυτονόητο ότι ο Θεσμός των προγραμματικών συμβάσεων νομοθετήθηκε για την εξοικονόμηση και όχι για την διάθεση πόρων, πράγμα που σημαίνει ότι οι προγραμματικές συμβάσεις δεν είναι χρηματοδοτικός μηχανισμός…» « …Περαιτέρω η προγραμματική σύμβαση δεν μπορεί να λειτουργεί ως μηχανισμός απ΄ευθείας αναθέσεως έργων, προμηθειών, εργασιών κλπ..».

ΝΣΚ/132/2005

Τουριστικοί λιμένες. Συμβάσεις παραχώρησης χρήσης και εκμετάλλευσης. Έλεγχος νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η σύμβαση παραχώρησης της δημιουργίας, της χρήσης και της εκμετάλλευσης τουριστικού λιμένα αποτελεί ειδική σύμβαση επί της οποίας εφαρμόζονται αποκλειστικά οι διατάξεις του Ν 2160/1993 και του Α.Κ. Ως εκ τούτου, εφόσον δηλαδή δεν αποτελεί σύμβαση προμήθειας αγαθών, εκτέλεσης δημοσίων έργων ή παροχής υπηρεσιών, δεν υπάγεται σε έλεγχο νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως τα όρια του ελέγχου αυτού προσδιορίστηκαν από τον κοινό νομοθέτη, ανεξάρτητα από τον τρόπο ανάδειξης του φορέα διαχείρισης (κατόπιν διαγωνισμού ή απευθείας). (πλειοψ.)


8735/2012

Θέμα: Ορισμός μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού των ατόμων που θα προσληφθούν με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή θα συνάψουν σύμβαση μίσθωσης έργου, κατόπιν έγκρισης της Επιτροπής του άρθρου 2 παρ.1 της ΠΥΣ 33/2006 όπως ισχύει, στους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού για το έτος 2012

ΚΥΑ/15270/2010

Ορισμός του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού των ατόμων που θα προσληφθούν με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή θα συνάψουν σύμβαση μίσθωσης έργου, κατόπιν έγκρισης της Επιτροπής του άρθρου 2 παρ.1 της ΠΥΣ 33/2006, στους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού της χώρας, για το έτος 2010.


28249/2009

Ορισμός του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού των ατόμων που θα προσληφθούν με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή θα συνάψουν σύμβαση μίσθωσης έργου, κατόπιν έγκρισης της Επιτροπής του άρθρου 2 παρ.1 της ΠΥΣ 33/2006, στους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού της χώρας, για το έτος 2009.