×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/415/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημόσιοι υπάλληλοι. Διαγωνισμός προσλήψεως ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας. Ανάκληση Υπουργικής αποφάσεως. Σύνταξη νέου πίνακα κατατάξεως υποψηφίων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Υπηρεσία δεν δύναται να κάνει δεκτό το αίτημα των υποψηφίων, περί ανακλήσεως της υπ αριθμ. ΔΥ1α/οικ.3139/23-1-1995 Υπουργικής αποφάσεως κυρώσεως του πίνακα επιλογής υπαλλήλων για την πλήρωση 95 θέσεων του κλάδου ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας που είχαν προκηρυχθεί με την υπ αριθ. ΔΥ1α/οικ.3360/9-8-1994 ΚΥΑ και συντάξεως νέου πίνακα υποψηφίων, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 18 παρ.6 του Ν 2190/1994, διότι δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις ανακλήσεως της πράξεως αυτής καθώς και των στηριζομένων σ αυτή πράξεων διορισμού 95 Εποπτών Δημόσιας Υγείας, μετά την πάροδο πλέον των πέντε ετών από το διορισμό τους, κατά τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν 2683/1999, που δεν προσκρούουν σε συνταγματικές διατάξεις.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π.Δ.464/1987

Επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων των τμημάτων: α)Εργασιοθεραπευτών, β)Αισθητικών, γ)Εποπτών Δημόσιας Υγείας, δ)Τεχνολόγων Οδοντοτεχνικής, ε)Οπτικών, στ)Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων και ζ)Στελεχών Διοίκησης Νοσοκομείων της Ανωτέρας Σχολής Στελεχών Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας των Κ.Α.Τ.Ε.Ε. 


ΥΠ.ΥΓ.ΠΡΟΝ. ΔΥ1α/οικ.26844/1997

Τρόπος λειτουργίας Συμβουλίου Κρίσης γιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ. Διαδικασία κρίσης και συγκριτικής αξιολόγησης υποψηφίων για θέσεις του κλάδου γιατρών Δημόσιας Υγείας.


ΝΣΚ/8/2011

Συμμόρφωση Διοικήσεως σε ακυρωτικές δικαστικές αποφάσεις – Διορισμός – Βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη – Ανάκληση διοικητικών πράξεων.Πλήρωση θέσεων υπαλλήλων του Δημοσίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου με επιλογή. Αναμόρφωση πίνακα επιλογής διοριστέων συνεπεία αποφάσεως διοικητικού δικαστηρίου και κατάταξη του δικαιωθέντος στους επιλεγέντες. Διορισμός, βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη αυτού χωρίς ρήτρα αναδρομής ως προς το χρόνο από της ημερομηνίας δημοσιεύσεως του αρχικού πίνακα διαλογής μέχρις της πραγματικής αναλήψεως υπηρεσίας. Δυνατότητα ανακλήσεων των σχετικών διοικητικών πράξεων. Επί τη βάση τούτων, η γνωμοδότηση, αναφερόμενη σε συγκεκριμένη περίπτωση, ερευνά και αποφαίνεται: α) Επί της νομιμότητας ή μη του χωρήσαντος μη αναδρομικού διορισμού του υπαλλήλου και των συνακολούθως εκδοθέντων πράξεων βαθμολογικής του κατάταξης και μισθολογικής του εξέλιξης στις οποίες λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος ανάληψης υπηρεσίας χωρίς ρήτρα αναδρομής ως προς το χρόνο από της ημερομηνίας δημοσιεύσεως του αρχικού πίνακα επιλογής μέχρις της πραγματικής αναλήψεως υπηρεσίας και δη εάν αυτός θεωρείται ή όχι χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου, και β) επί της δυνατότητας ανακλήσεως των ως άνω πράξεων κατά τις γενικές αρχές περί ανακλήσεως των μη νομίμων διοικητικών πράξεων.

ΕΣ/ΤΜΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ/582/2025

Η απόφαση αφορά την έφεση πρώην υπαλλήλου (κλάδου ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας) κατά πράξης καταλογισμού ύψους 17.536,53 ευρώ από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης. Ο καταλογισμός επιβλήθηκε για αχρεωστήτως καταβληθείσες αποδοχές κατά το διάστημα 1.7.2020 έως 9.8.2021, μετά την αυτοδίκαιη λύση της υπαλληλικής του σχέσης λόγω επιβολής οριστικής παύσης από το Συμβούλιο της Επικρατείας (1365/2020). Το Δικαστήριο απέρριψε τους ισχυρισμούς του εκκαλούντος περί παραβίασης της αρχής ne bis in idem και της χρηστής διοίκησης. Ωστόσο, κρίνοντας ότι ο αρχικός καταλογισμός παραβιάζει τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, λόγω της μακράς διάρκειας της διαδικασίας (19 έτη), της de facto παροχής υπηρεσιών, της κακής οικονομικής και προσωπικής του κατάστασης, το Δικαστήριο μεταρρύθμισε την απόφαση. Περιόρισε το συνολικό καταλογισθέν ποσό στις 3.000,00 ευρώ.


41357/2019

Καθορισμός: α) των απαιτούμενων προσόντων και εξειδίκευση των κριτηρίων του αρ. 21 του ν. 2190/1994 (Α'28), λαμβάνοντας υπόψη τις εξειδικευμένες ανάγκες για τη λειτουργία των φορέων, β) της προθεσμίας και του τρόπου υποβολής των αιτήσεων των υποψηφίων και γ) των απαιτούμενων δικαιολογητικών, καθώς και κάθε θέματος σχετικά με τη διαδικασία πρόσληψης προσωπικού ειδικότητας ΥΕ Καθαριότητας και ΔΕ Εποπτών/ Υπευθύνων Συνεργείων Καθαριότητας για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και των εποπτευόμενων από αυτό φορέων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου όγδοου του ν. 4506/2017 (Α΄/191).


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/104/2019

Καταβολή μισθοδοσίας σε υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι είναι νόμιμη η πρόσληψη της φερόμενης ως δικαιούχου, ... στη θέση της κοινωνικής λειτουργού, μετά τις σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις περί μη αποδοχής της οικείας θέσης από τις συνυποψήφιές της που προηγούνταν στον οικείο πίνακα κατάταξης. Εξάλλου, νομίμως δεν κλήθηκε προς πρόσληψη η 2η σε σειρά κατάταξης ...., ανεξαρτήτως του ότι περιελήφθη στον ανασυνταγμένο, σε εκτέλεση της 681/2018 απόφασης του Α.Σ.Ε.Π., πίνακα κατάταξης και βαθμολογίας των υποψηφίων της ειδικότητας Π.Ε./Τ.Ε. Κοινωνικών Λειτουργών. Και τούτο διότι η εν λόγω υποψήφια είχε καταθέσει την από 19.10.2017 υπεύθυνη δήλωσή της, μετά την κατάρτιση του αρχικού, προ της διενέργειας ελέγχου από τον Α.Σ.Ε.Π., πίνακα κατάταξης των υποψηφίων, με την οποία δήλωσε ότι δεν προσέρχεται προς ανάληψη καθηκόντων μέχρι την έκδοση του οριστικού πίνακα από τον Α.Σ.Ε.Π., δυνατότητα, ωστόσο, που δεν προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, βάσει των οποίων διενεργήθηκε η ελεγχόμενη διαδικασία πρόσληψης. Επομένως, νομίμως ο Δήμος ... θεώρησε την εν λόγω υπεύθυνη δήλωση ως δήλωση περί μη αποδοχής της οικείας θέσης, καθόσον στη διαδικασία διενέργειας προσλήψεων βάσει των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 2190/1994 δεν περιλαμβάνεται στάδιο έκδοσης προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων και οριστικών πινάκων διοριστέων, όπως προβλέπεται ρητά στις διαδικασίες πρόσληψης τακτικού προσωπικού (άρθρα 17 και 18 του ν. 2190/1994). Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη, πλην όμως αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2018 τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


Δ1α/ΓΠ.οικ.5002/2021

Παράταση ισχύος της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ. 3074/16.1.2021 κοινής υπουργικής απόφασης «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας προς αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19» (Β’ 95).


Δ1α/ΓΠ.οικ.3074/2021

Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας προς αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

 

Δ1α/ΓΠ.οικ.5002/2021 ΦΕΚ: 189/Β/23.01.2021 Παράταση ισχύος της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ. 3074/16.1.2021 κοινής υπουργικής απόφασης «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας προς αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19» (Β’ 95).

 


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/3/2018

Καταβολή δεδουλευμένων των απολυόμενων ΙΔΟΧ λόγω ανακατάταξης πινάκων.(άρθρο 21 παρ.20 ν. 2190/1994) (..)Με τα δεδομένα αυτά ο ...μη νομίμως κατατάχθηκε στον πίνακα υποψηφίων για τη θέση ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων (αποφρακτικού), δεδομένου ότι δεν κατείχε το απαιτούμενο από τη ΣΟΧ 1/2017 προσόν, κύριο ή Α΄, Β΄ ή Γ΄ επικουρίας, της κατοχής δηλαδή άδειας χειριστή μηχανημάτων έργου (Μ.Ε.) ομάδας Α για την ειδικότητα εργασίες εξυπηρέτησης οδών και αεροδρομίων του π.δ/τος 113/2012,..., αλλά διέθετε άδεια βοηθού χειριστή μηχανημάτων έργου, χωρίς να προσδιορίζεται η ειδικότητα των εργασιών στην οποία αφορούν τα μηχανήματα αυτά. Συνεπώς, η ελεγχόμενη δαπάνη, η οποία ερείδεται στη σύμβαση εργασίας του με τη Δ.Ε.Υ.Α. ... και αφορά στις αποδοχές μηνός Ιουνίου, είναι μη νόμιμη....Ωστόσο, είναι δυνατή η έκδοση νέου χρηματικού εντάλματος, κατ’ εφαρμογή της παραγράφου 20 του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, δεδομένου ότι ο ανωτέρω αποχώρησε από την εργασία του στις 13.10.2017, ύστερα από την αναμόρφωση του πίνακα κατάταξης των υποψηφίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην 1155/ 2017 απόφαση του Α.Σ.Ε.Π. και, συνεπώς, αυτός δικαιούται τις δεδουλευμένες αποδοχές έως την ημέρα της απόλυσής του.


ΝΣΚ/145/2007

Αναγνώριση προϋπηρεσίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ιατρών υποψηφίων για την κατάληψη θέσης Επιμελητή Β’ Ε.Σ.Υ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά την έννοια των διατάξεων των άρθρων 1 παρ.3 και 3 Κεφάλαιο Β’ της υπ’ αριθ. ΔΥ13α/οικ.39832/4.12.1997 αποφάσεως του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας, ερμηνευομένων υπό το πνεύμα της κοινοτικής νομοθεσίας, για τον υπολογισμό και τη αξιολόγηση της προϋπηρεσίας υποψηφίου για την κατάληψη θέσης κλάδου ιατρών Ε.Σ.Υ. Επιμελητών Β’, λαμβάνεται υπόψη και η προϋπηρεσία ειδικευμένου ιατρού σε υπηρεσίες του κρατικού συστήματος υγείας κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.