×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/417/2003

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Κοινοί διαγωνισμοί για την προμήθεια πάσης φύσεως υλικού και εξοπλισμού του Γενικού Περιφερειακού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου και του Β’ Πε.Σ.Υ.Π. Θεσ/νίκης ή νοσοκομείων υπαγομένων σ’ αυτά.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφόσον ληφθεί σχετική απόφαση του Δ.Σ. του Γενικού Περιφερειακού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, είναι νόμιμη η διενέργεια κοινού διαγωνισμού για την προμήθεια πάσης φύσεως υλικού και εξοπλισμού τούτου και του Β’ Πε.Σ.Υ.Π. Θεσ/νίκης ή νοσοκομείων υπαγομένων σ’ αυτό. Οι διαδικασίες διενέργειας του διαγωνισμού θα καθορίζονται με κοινή απόφαση των Δ.Σ. των ως άνω νομικών προσώπων. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ/26/1997

Απώλεια, έλλειψη ή φθορά χρημάτων ή υλικού ή δικαιολογητικών και παραστατικών πληρωμής πάσης φύσεως.-Τηρητέα διαδικασία.


ΝΣΚ/336/2012

Δυνατότητα ή μη δωρεάν παραχώρησης ανταλλαξίμου οικοπέδου, σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ.6 του ν.δ. 2967/1954, στο Σύλλογο Καυκασίων Καλαμαριάς «Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή η, βάσει της παρ.6 του άρθρου 12 του ν.δ. 2967/1954, δωρεάν παραχώρηση στο Σύλλογο Καυκασίων Καλαμαριάς «Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» ανταλλάξιμου οικοπέδου στη Θεσ/νίκη, διότι, όπως προκύπτει από την σχετική αίτηση του εν λόγω συλλόγου στην Κτηματική Υπηρεσία Θεσ/νίκης, δεν πληρούται η προϋπόθεση της ως άνω διάταξης, δηλαδή η χρησιμοποίηση του προς παραχώρηση ακινήτου για τη στέγαση αποκλειστικά εθνικών κειμηλίων, λαογραφικού υλικού και πνευματικού πλούτου των Ποντοκαυκασίων. (ομοφ.)


Β1α/40746/2015

Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με την πληρωμή της ειδικής επιχορήγησης του άρθρου 33 του Ν. 4325/2015 (ΦΕΚ 47 Α΄) για την αποζημίωση υπερωριακής εργασίας, αμοιβή εργασίας κατά τις εξαιρέσιμες ημέρες και νυχτερινές ώρες του πάσης φύσεως προσωπικού, πλην ιατρικού, των Νοσοκομείων του ΕΣΥ, του ΠΕΔΥ και του ΕΚΑΒ.


ΑΕΠΠ/558/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιχείρηση ζητά την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, η οποία ενέκρινε τις τεχνικές προσφορές ορισμένων συμμετεχουσών εταιρειών για συγκεκριμένα είδη νευροχειρουργικού υλικού. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια αναλώσιμου νευροχειρουργικού υλικού, συμπεριλαμβανομένων φρεζών για πνευματικό κρανιοτόμο και μήτρες μήνιγγος, με συνολική εκτιμώμενη δαπάνη 900.000€. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι προσφορές των άλλων εταιρειών δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, όπως τις μεγέθη των φρεζών, τον τύπο του κολλαγόνου για τις μήτρες μήνιγγος, και άλλες απαιτήσεις, και ζητεί την απόρριψή τους.


ΝΣΚ/289/2011

Ορισμός μέλους ΔΕΠ στη θέση Αναπληρωτή Διοικητή Νοσοκομείου – Δυνατότητα ή μη διατήρησης του καθεστώτος πλήρους απασχόλησης – Δυνατότητα ή μη ορισμού στη θέση Ομότιμου Καθηγητή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η θέση του Αναπληρωτή Διοικητή του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου «ΑΤΤΙΚΟΝ», στην οποία ορίζεται μέλος ΔΕΠ της βαθμίδας του Καθηγητή ή Αναπληρωτή Καθηγητή, είναι αμειβόμενη, καθοριζόμενη με ΚΥΑ, χωρίς περιορισμό ως προς το ύψος των πάσης φύσεως αποδοχών. β) Το μέλος ΔΕΠ που θα αποδεχθεί το διορισμό του στη θέση αυτή υποχρεωτικά τίθεται σε αναστολή των καθηκόντων του ως μέλους ΔΕΠ. γ) Οι Ομότιμοι Καθηγητές δεν επιτρέπεται να προταθούν και διοριστούν σε θέση Αναπληρωτή Διοικητή Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου.


ΕΣ/ΤΜ.4/111/2006

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η επίμαχη δαπάνη είναι μη νόμιμη, καθώς η κατακυρωτική απόφαση του Δ.Σ. του Πε.Σ.Υ.Π. Ηπείρου πάσχει από το ελάττωμα της παράβασης ουσιώδους τύπου, συνιστάμενο στη μη τήρηση των κανόνων της νόμιμης λειτουργίας της έχουσας γνωμοδοτική αρμοδιότητα επιτροπής κατά τη λήψη των αποφάσεών της, οι οποίες αποτυπώνονται στα 8541/26.11.2004 και 9093/14.12.2004 πρακτικά. Ο προβαλλόμενος στο απαντητικό έγγραφο του Νοσοκομείου ισχυρισμός, ότι τα 8541/26.11.2004 και 9093/14.12.2004 πρακτικά, με τα οποία η επιτροπή του διαγωνισμού πρότεινε αντίστοιχα την κατακύρωση του αποτελέσματος της δημοπρασίας στη φερόμενη ως δικαιούχο του εντάλματος εταιρία και την ακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού, αποτελούν στην ουσία ένα και το αυτό πρακτικό οικονομικής αξιολόγησης, είναι αβάσιμος, προεχόντως διότι τα δύο αυτά πρακτικά καταλήγουν σε αντιφατικά συμπεράσματα. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/323/2012

Λύση και εκκαθάριση αμιγών επιχειρήσεων των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και διαμερισμάτων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Για τις αμιγείς επιχειρήσεις των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και των νομαρχιακών διαμερισμάτων, που η απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου για τη λύση τους ελήφθη πριν την ισχύ της προβλεπόμενης από την παράγραφο 2 του άρθρου 199 του Ν. 3852/2010 κανονιστικής απόφασης (30.12.2011), τυγχάνει άμεσης εφαρμογής η διάταξη του τελευταίου εδαφίου της πρώτης παραγράφου του ιδίου άρθρου. 2) Για τις ίδιες επιχειρήσεις, αν η απόφαση με την οποία ετέθησαν σε εκκαθάριση εξεδόθη πριν την ισχύ της ως άνω κανονιστικής απόφασης, εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις του άρθρου 15 του Π.Δ. 331/1996. 3) Οι πάσης φύσεως οφειλές των υπό εκκαθάριση αμιγών επιχειρήσεων αναλαμβάνονται, στο σύνολό τους, από τις αυτοδικαίως υπεισελθούσες στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των καταργουμένων νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και νομαρχιακών διαμερισμάτων περιφέρειες. (ομοφ.)


ΕΣ.ΤΜ.6/374/2010

Προμήθεια «αναλώσιμου ακτινολογικού υλικού και υλικού επεμβατικής καρδιολογίας»:.., ζητείται η ανάκληση της 1/2010 πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου​..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην υπό στοιχ. II σκέψη της παρούσας, το Τμήμα κρίνει ότι ορθά το Κλιμάκιο απεφάνθη, διά της προσβαλλομένης πράξεως, ότι μη νομίμως διεξήχθη ο ελεγχόμενος διαγωνισμός, καθόσον η οικεία διακήρυξη ανεπιτρέπτως συμπεριέλαβε, ως αντικείμενο της ελεγχόμενης προμήθειας, τα υλικά επεμβατικής καρδιολογίας, αφισταμένη κατά τούτο, τόσο από την σχετική απόφαση ένταξης στο Ε.Π.Π., στο οποίο προεβλέπετο η προμήθεια μόνο αναλώσιμου ακτινολογικού υλικού, όσο και από την αντίστοιχου περιεχομένου εγκριτική της διενέργειας του διαγωνισμού 421/Συν. 19η/12.12.2005 απόφαση του Δ.Σ. του ... Παρά ταύτα, εν όψει του ότι μέχρι το έτος 2009 δεν υπήρχε κωδικός ένταξης των υλικών επεμβατικής καρδιολογίας στο Ε.Π.Π., με συνέπεια να εντάσσονται αυτά στον κωδικό ένταξης του αναλώσιμου ακτινολογικού υλικού (βλ. και τις προσκομιζόμενες 54/2004 και 88/2004 διακηρύξεις παρεμφερούς περιεχομένου του Γενικού Νοσοκομείου .. «..» και του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου .., αντίστοιχα), σε συνδυασμό με τη σπουδαιότητα της ελεγχόμενης προμήθειας, δεδομένου ότι το αιτούν Νοσηλευτικό Ίδρυμα καλύπτει τις ανάγκες, ως προς το εν λόγω υλικό, μιας μεγάλης γεωγραφικής περιφέρειας (..), το Τμήμα άγεται, περαιτέρω, στην κρίση, κατά παραδοχή του μοναδικού σχετικού λόγου ανάκλησης, ότι χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων τα όργανα του αιτούντος Νοσοκομείου σχημάτισαν την πεπλανημένη, πλην όμως συγγνωστή, πεποίθηση ότι ηδύναντο να συμπεριλάβουν στην οικεία διακήρυξη και τα υλικά επεμβατικής καρδιολογίας..., να ανακληθεί η προσβαλλόμενη 1/2010 πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου ​


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/111/2006 (Α΄ΔΙΑΚΟΠΩΝ)

Προμήθεια  ακτινοσκοπικού-ακτινολογικού μηχανήματος(....)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η επίμαχη δαπάνη είναι μη νόμιμη, καθώς η κατακυρωτική απόφαση του Δ.Σ. του Πε.Σ.Υ.Π. Ηπείρου πάσχει από το ελάττωμα της παράβασης ουσιώδους τύπου, συνιστάμενο στη μη τήρηση των κανόνων της νόμιμης λειτουργίας της έχουσας γνωμοδοτική αρμοδιότητα επιτροπής κατά τη λήψη των αποφάσεών της, οι οποίες αποτυπώνονται στα 8541/26.11.2004 και 9093/14.12.2004 πρακτικά. Ο προβαλλόμενος στο απαντητικό έγγραφο του Νοσοκομείου ισχυρισμός, ότι τα 8541/26.11.2004 και 9093/14.12.2004 πρακτικά, με τα οποία η επιτροπή του διαγωνισμού πρότεινε αντίστοιχα την κατακύρωση του αποτελέσματος της δημοπρασίας στη φερόμενη ως δικαιούχο του εντάλματος εταιρία και την ακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού, αποτελούν στην ουσία ένα και το αυτό πρακτικό οικονομικής αξιολόγησης, είναι αβάσιμος, προεχόντως διότι τα δύο αυτά πρακτικά καταλήγουν σε αντιφατικά συμπεράσματα. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/241/2019

Καταβολή αποδοχών επικουρικού ιατρού...Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη. Τούτο δε, ανεξαρτήτως της βασιμότητας των προβαλλόμενων με το έγγραφο επανυποβολής του εντάλματος ισχυρισμών ότι με τη σύμβαση αυτή καλύπτονται λειτουργικές δαπάνες του Νοσοκομείου ή ότι η σύναψή της δικαιολογείται από αντικειμενικούς λόγους, οι οποίοι προβάλλονται εν προκειμένω αλυσιτελώς. Ειδικότερα, στην κρινόμενη υπόθεση η ακυρότητα της σύμβασης εδράζεται στην υπέρβαση του ορίου των 24 μηνών, το οποίο κατά το άρθρο 6 του π.δ/τος 164/2004 τίθεται ως ανώτατο όριο επιτρεπόμενων διαδοχικών συμβάσεων, ακόμα και αν αυτές συνάπτονται κατ’ επίκληση των αντικειμενικών λόγων του άρθρου 5 παρ. 2 του ίδιου π.δ/τος ή ακόμα και αν συντρέχουν άλλες ειδικές περιστάσεις. Περαιτέρω, ο προβαλλόμενος με το έγγραφο επανυποβολής του εντάλματος ισχυρισμός ότι η επίμαχη δαπάνη είναι νόμιμη κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 176 του ν. 4600/2019, σύμφωνα με την οποία θεωρούνται νόμιμες οι δαπάνες που καταβλήθηκαν έως τη δημοσίευση του εν λόγω νόμου για πραγματική απασχόληση των πάσης φύσεως εργαζομένων των δημόσιων νοσοκομείων, των οποίων οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου παρατάθηκαν καθ’ υπέρβαση του προβλεπόμενου χρονικού ορίου του π.δ/τος 164/ 2004, ενώ τα σχετικά χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί δεν αναζητούνται και δεν καταλογίζονται σε βάρος των Διοικητών ή Υποδιοικητών ή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου των Δ.Υ.ΠΕ., των δημοσίων νοσοκομείων και των υπαλλήλων των Οικονομικών Υπηρεσιών τους, στους οποίους και δεν επιβάλλονται οποιοσδήποτε φύσης πειθαρχικές, ποινικές ή διοικητικές κυρώσεις που σχετίζονται με την καταβολή των ως άνω δαπανών, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος. Τούτο, διότι στη διάταξη αυτή, ανεξαρτήτως της συνταγματικότητάς της, εμπίπτουν δαπάνες νοσοκομείων που είχαν ήδη καταβληθεί κατά το χρόνο έναρξης ισχύος της (19.3.2019), αφορά δε τις συνέπειες του διενεργούμενου από το Ελεγκτικό Συνέδριο κατασταλτικού ελέγχου των δαπανών. Αντιθέτως, δεν υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης δαπάνες που δεν είχαν εισέτι εκκαθαρισθεί, όπως η ελεγχόμενη, οι οποίες υπάγονταν στον προληπτικό έλεγχο μέχρι τις 17.5.2019, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 125 παρ. 2 του ν. 4611/2019 (Α΄ 73).