×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/432/2010

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Προσμέτρηση ή μη του χρόνου υπηρεσίας στις συγχωνευθείσες αμιγείς δημοτικές επιχειρήσεις για τη βαθμολογική κατάταξη και εξέλιξη του μεταφερομένου προσωπικού τους στους ΟΤΑ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η προϋπηρεσία στις συγχωνευθείσες αμιγείς δημοτικές επιχειρήσεις του πλεονάζοντος προσωπικού αυτών, το οποίο μεταφέρθηκε στους ΟΤΑ με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, δεν λαμβάνεται υπ’ όψη για τη βαθμολογική του κατάταξη και την προαγωγή του σε επόμενο βαθμό.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΠΟΛ 1021/2013

ΘΕΜΑ: Μη καταβολή ΦΠΑ από το Δημόσιο, τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) και τις δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις ή τις αμιγείς δημοτικές επιχειρήσεις για παροχή υπηρεσιών

72254/2011

ΘΕΜΑ: Αναγνώριση της προϋπηρεσίας για βαθμολογική εξέλιξη και για προαγωγή, του προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που μεταφέρθηκε στους ΟΤΑ με τις διατάξεις του άρθρου 269 του ΚΔΚ (Σχ.αριθ. 432/2010 γνωμοδότηση του ΣΤ΄ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους)

ΝΣΚ/194/2013

Μεταφορά προσωπικού από λυθείσες δημοτικές επιχειρήσεις στον οικείο δήμο ή ν.π.δ.δ. αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατά το στάδιο έκδοσης πράξης κατάταξης του μεταφερομένου από λυθείσες δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις προσωπικού σε συσταθείσες προς τούτο θέσεις στον δήμο ή ν.π.δ.δ. αυτού, δεν μπορεί να ελεγχθεί (από τον δήμαρχο) η νομιμότητα των συμβάσεων εργασίας που είχε συνάψει το προσωπικό αυτό με τις λυθείσες επιχειρήσεις. (ομοφ.)


Π.Δ. 520/1988

"Βιβλία και στοιχεία που πρέπει να τηρούνται από αμιγείς δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις"


ΕΣ/Τ1/2/2009

Για την μεταφορά προσωπικού στους ΟΤΑ ,αρκεί το πραγματικό γεγονός της απασχόλησης αυτού στις οικείες δημοτικές επιχειρήσεις με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου μέχρι 31.12.2005, χωρίς να απαιτείται επιπρόσθετα οι εν λόγω εργαζόμενοι να έχουν προσληφθεί κατόπιν τήρησης των νόμιμων διαδικασιών, αφού τέτοια προϋπόθεση δεν τάσσεται ρητά ούτε συνάγεται από το σκοπό του νόμου, ο οποίος προδήλως συνίστατο στην τακτοποίηση του εν λόγω προσωπικού, λόγω της κατά κανόνα μακροχρόνιας απασχόλησης του στις οικείες δημοτικές επιχειρήσεις.


ΝΣΚ/230/2001

Δημοτικές επιχειρήσεις. Μορφές εταιρικής δραστηριότητας στις οποίες μπορεί να συμμετέχει υφιστάμενη δημοτική επιχείρηση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Υφιστάμενες δημοτικές επιχειρήσεις, μπορούν να συμμετέχουν και σε άλλες μορφές εταιρικής δραστηριότητας, πέρα από της ενδεικτικώς μνημονευόμενης στην παρ.7 του άρθρου 291 του ΠΔ 410/95 (ΔΚΚ), εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 277 παρ.1 του ίδιου νομοθετήματος. β) Επιχειρήσεις των ΟΤΑ, εκτός από τις αμιγείς, θεωρούνται και εκείνες των άρθρων 288, 289, 290 καθώς και εκείνες στους οποίους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης διατηρούν την πλειοψηφία του κεφαλαίου και τη διοίκησή τους.


ΝΣΚ/468/2007

Αιγιαλός. Παραχώρηση απλής χρήσης σε Ο.Τ.Α. και αμιγείς δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στο πεδίο εφαρμογής της θεσπιζόμενης με το τρίτο εδάφιο της παρ.3 του άρθρου 13 του Ν 2971/2001 ρυθμίσεως εμπίπτουν και οι Ο.Τ.Α. καθώς και οι αμιγείς δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις, προς τις οποίες συμφώνως προς το άρθρο 15 παρ.5 του Ν 2971/2001, ήθελε παραχωρηθεί εκ μέρους του οικείου Ο.Τ.Α. το δικαίωμα χρήσεως αιγιαλού για την εκμίσθωση καθισμάτων και ομπρελών.


ΝΣΚ/2/2012

Αναγνώριση ή μη, του χρόνου υπηρεσίας των υπαλλήλων που είχε παρασχεθεί στην «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ Α.Ε.», πριν την συγχώνευσή της με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στον, κατά την υποπαράγραφο β’ της παραγράφου 9 του άρθρου 16 του Ν.3891/2010, συνολικό χρόνο υπηρεσίας στην εταιρεία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ-ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», ο οποίος λαμβάνεται υπ’ όψη για την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη του μεταφερόμενου προσωπικού σε φορείς υποδοχής πλεονάζοντος προσωπικού, υπολογίζεται και ο χρόνος υπηρεσίας του προσωπικού αυτού στην εταιρεία «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ Α.Ε.» πριν την συγχώνευση της τελευταίας, δια απορροφήσεως, στην απορροφούσα «ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ-ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ». (ομοφ.)


ΝΣΚ/51/2002

Απαγόρευση χρηματοδότησης, από τους ΟΤΑ, των δημοτικών επιχειρήσεων ραδιοφωνίας, λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού και παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών υπηρεσιών μέσω καλωδιακών δικτύων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) α. Με βάση την κρατούσα νομολογιακή αντίληψη (4370/1998 απόφαση του ΣτΕ και 6/26-2-1998 πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου) που αναφέρεται, στη νομιμότητα επιχορήγησης των ιδιόμορφων αμιγών δημοτικών επιχειρήσεων ραδιοφωνίας, από τους ΟΤΑ (κατ αντίθεση προς την υπ αριθμ. 772/1997 γνωμοδότηση της Ολομέλειας του ΝΣΚ), οι προκείμενες αμιγείς δημοτικές επιχειρήσεις, εφόσον εξακολουθούν διεπόμενες από το νομοθετικό καθεστώς του Ν 1730/87 και του κατ εξουσιοδότησή του εκδοθέντος Π. Δ/τος 25/1988, νομίμως επιχορηγούνται από τους ΟΤΑ, που τις έχουν συστήσει. β. Όσες, όμως, εξ αυτών (αμιγείς) έχουν πλέον υπαχθεί στο καθεστώς του Ν 2328/1995, από πλευράς χορήγησης αδείας και λειτουργικού καθεστώτος, καθώς και εκείνες (αμιγείς ή μη αμιγείς), που έχουν λάβει άδεια λειτουργίας, για πρώτη φορά, κατ εφαρμογή του ίδιου νόμου (2328/1995), εμπίπτουν στην απαγόρευση χρηματοδότησης, από τους ΟΤΑ, που προβλέπεται από τη διάταξη του άρθρου 277 παρ.8 του ΔΚΚ (άρθρο 21 παρ.6 του Ν 2218/1994). 2) Εφόσον δεν υφίσταται, ειδική, περί του αντιθέτου, ρητή πρόβλεψη στο άρθρο 8 παρ.1 του Ν 2328/1995 ή σε κατ εξουσιοδότηση τούτου εκδοθείσα κανονιστική πράξη, για τις αμιγείς ή μεικτές δημοτικές επιχειρήσεις λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών εξακολουθεί ισχύουσα η απαγόρευση επιχορήγησης από τον οικείο ΟΤΑ, κατ εφαρμογή του άρθρου 21 παρ.16 του Ν 2218/1994, το οποίο έχει ενσωματωθεί, ως παράγραφος 8, στο άρθρο 277 του ΔΚΚ και στο άρθρο 75 παρ.3 στον Κώδικα Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης (Π. Δ/μα 30/1996). 3) α. Ομοίως για τις αμιγείς ή μεικτές επιχειρήσεις των ΟΤΑ, με σκοπό την παροχή συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, μέσω καλωδιακών δικτύων, σύμφωνα και με την πρόβλεψη του άρθρου 13 παρ.5 του Ν 2644/1998, ισχύει η προμνημονευθείσα απαγόρευση χρηματοδότησής τους από τους ΟΤΑ. β. Οι προδιαληφθείσες επιχειρήσεις ενόψει των ειδικών ρυθμίσεων που διέπουν τη λειτουργία τους, του διαρκούς ελέγχου των υποχρεώσεών τους, από το τμήμα Ελέγχου και Διαφάνειας του ΕΣΡ και της απευθείας σύμβασης παραχώρησης που συνάπτεται με το Ελληνικό Δημόσιο, όπως ειδικότερα προκύπτει από την παράγραφο 5 του άρθρου 13 του Ν 2644/1998, δεν μπορούν να υπηρετούν σκοπούς μη συναφείς προς τα προγράμματα που μεταδίδουν, ήτοι σκοπούς που δεν συμπλέκονται με τις ενημερωτικές, επιμορφωτικές και ψυχαγωγικές ανάγκες του αντίστοιχου πληθυσμού.


ΝΣΚ/203/2012

Υπάλληλοι ΟΤΑ – «Καλλικράτης» – Περιφέρειες – Μεταφορά προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από τις λυθείσες νομαρχιακές επιχειρήσεις – Έγκριση της τροποποίησης του Οργανισμού Περιφερειών κατ’ άρθρο 241 Ν. 3852/2010 – Έλεγχος νομιμότητας ή μη των πράξεων μεταφοράς από τον Υπ. Εσωτερικών – Ανάκληση ή μη δημοσιευμένων πράξεων. Κατά το στάδιο της εγκρίσεως από τον Υπουργό Εσωτερικών της τροποποιήσεως του Οργανισμού Περιφέρειας, σύμφωνα με το άρθρο 241 του Ν. 3852/2010, με περιεχόμενο την σύσταση προσωποπαγών θέσεων για την κατάταξη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, το οποίο μεταφέρθηκε στη Περιφέρεια με απόφαση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 199 του Ν. 3852/2010 και 44 παρ. 4 του Ν. 3979/2011, η οικεία υπηρεσία του Υπ. Εσωτερικών δεν είναι αρμόδια να ελέγξει και να απορρίψει τις περιπτώσεις μεταφοράς προσωπικού, του οποίου η σχέση εργασίας κατέστη αορίστου χρόνου χωρίς την τήρηση των νομίμων διαδικασιών. (ομοφ.)