×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/194/2013

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μεταφορά προσωπικού από λυθείσες δημοτικές επιχειρήσεις στον οικείο δήμο ή ν.π.δ.δ. αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατά το στάδιο έκδοσης πράξης κατάταξης του μεταφερομένου από λυθείσες δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις προσωπικού σε συσταθείσες προς τούτο θέσεις στον δήμο ή ν.π.δ.δ. αυτού, δεν μπορεί να ελεγχθεί (από τον δήμαρχο) η νομιμότητα των συμβάσεων εργασίας που είχε συνάψει το προσωπικό αυτό με τις λυθείσες επιχειρήσεις. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/432/2010

Προσμέτρηση ή μη του χρόνου υπηρεσίας στις συγχωνευθείσες αμιγείς δημοτικές επιχειρήσεις για τη βαθμολογική κατάταξη και εξέλιξη του μεταφερομένου προσωπικού τους στους ΟΤΑ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η προϋπηρεσία στις συγχωνευθείσες αμιγείς δημοτικές επιχειρήσεις του πλεονάζοντος προσωπικού αυτών, το οποίο μεταφέρθηκε στους ΟΤΑ με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, δεν λαμβάνεται υπ’ όψη για τη βαθμολογική του κατάταξη και την προαγωγή του σε επόμενο βαθμό.


ΠΟΛ 1021/2013

ΘΕΜΑ: Μη καταβολή ΦΠΑ από το Δημόσιο, τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) και τις δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις ή τις αμιγείς δημοτικές επιχειρήσεις για παροχή υπηρεσιών

οικ.6425/2025

Πρόσληψη ατόμων με αναπηρία που εργάζονταν σε λυθείσες δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις στους οικείους δήμους. ΑΔΑ:90Υ746ΜΤΛ6-69Ν


ΝΣΚ/322/2008

Δημοτικές επιχειρήσεις. Μεταφερόμενο πλεονάζον προσωπικό σε Δήμους. Στην έννοια του προσωπικού δεν περιλαμβάνονται οι δικηγόροι.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στο πλεονάζον προσωπικό των δημοτικών επιχειρήσεων που λύονται, διασπώνται ή συγχωνεύονται, το οποίο μπορεί, κατ’ άρθρο 269 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, να μεταφερθεί σε Δήμο ή νομικό πρόσωπο αυτού, δεν περιλαμβάνονται και οι δικηγόροι των ανωτέρω επιχειρήσεων.


ΕΣ/Τ1/2/2009

Για την μεταφορά προσωπικού στους ΟΤΑ ,αρκεί το πραγματικό γεγονός της απασχόλησης αυτού στις οικείες δημοτικές επιχειρήσεις με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου μέχρι 31.12.2005, χωρίς να απαιτείται επιπρόσθετα οι εν λόγω εργαζόμενοι να έχουν προσληφθεί κατόπιν τήρησης των νόμιμων διαδικασιών, αφού τέτοια προϋπόθεση δεν τάσσεται ρητά ούτε συνάγεται από το σκοπό του νόμου, ο οποίος προδήλως συνίστατο στην τακτοποίηση του εν λόγω προσωπικού, λόγω της κατά κανόνα μακροχρόνιας απασχόλησης του στις οικείες δημοτικές επιχειρήσεις.


ΕΣ/Τμ.4(ΚΠΕ)263/2014

Μη νόμιμη η καταβολή μισθοδοσίας α΄ δεκαπενθημέρου μηνός Οκτωβρίου 2013 σε, υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου Δήμου, μετά από μετάταξή τους σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας, καθόσον μη νόμιμα, πριν από τη συμπλήρωση οκτώ ετών συνεχούς υπηρεσίας στο Δήμο, μετατάχθηκαν σε ανώτερη κατηγορία, με συνυπολογισμό της προϋπηρεσίας τους στις δημοτικές επιχειρήσεις από τις οποίες μεταφέρθηκαν στο Δήμο μετά από τη μετατροπή των τελευταίων, (άρθρο 70 παρ. 2 του ν. 2683/1999 , άρθρο 70 παρ. 2 του νεότερου Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. -ν. 3528/2007, ΦΕΚΑ’ 26) .


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)263/2014

Μη νόμιμη η καταβολή μισθοδοσίας σε υπαλλήλους ι.δ.α.χ Δήμου, προερχόμενους από μετατραπείσες Δημοτικές Επιχειρήσεις μετά από μετάταξή τους σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας, διότι οι ανωτέρω υπάλληλοι, μη νόμιμα, πριν από τη συμπλήρωση οκτώ ετών συνεχούς υπηρεσίας στο Δήμο, μετατάχθηκαν σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας, με συνυπολογισμό της προϋπηρεσίας τους στις δημοτικές επιχειρήσεις (άρθρα 76 και 79 του ΚΚΔΚΥ, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3584/2007, ΦΕΚ Α΄ 143).

ΕΣ/Τ7/181/2007

Μη νόμιμη προγραμματική σύμβαση που έχει συναφθεί μεταξύ Δήμου, Αθλητικού Οργανισμού (νπδδ) του Δήμου αυτού και Δημοτικής Επιχείρησης, γιατί η ανωτέρω δημοτική επιχείρηση έχει καταστεί, ως προς ένα μέρος της σύμβασης, μοναδική συμβαλλόμενη του Δήμου και ως το προς το λοιπό μέρος αυτής, του Αθλητικού Οργανισμού, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 225 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα, που ορίζουν ότι ικανότητα σύναψης προγραμματικών συμβάσεων έχουν μόνο οι φορείς της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του ανωτέρω άρθρου (μεταξύ των οποίων οι δήμοι και τα νπδδ, τα οποία συνιστούν ή στα οποία συμμετέχουν), ενώ οι φορείς της περιπτ. β΄, μεταξύ των οποίων και οι δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις, επιτρέπεται να συμμετέχουν απλώς στις ως άνω προγραμματικές συμβάσεις


ΝΣΚ/615/2012

Έδαφος εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 109 παρ.7 του ν. 3852/2010 περί μεταφοράς προσωπικού. Η διάταξη της παραγράφου 7 του άρθρου 109 του ν. 3852/2010 περί μεταφοράς προσωπικού εφαρμόζεται σε περίπτωση λύσης δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης ή Δ.Ε.Υ.Α., εφόσον η δραστηριότητά τους αναλαμβάνεται και συνεχίζεται από τον οικείο δήμο ή από ν.π.δ.δ. αυτού. Άλλως εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 262 του ν.3463/2006. (ομοφ.)

ΝΣΚ/107/2002

Δημοτικές επιχειρήσεις. Επιχορήγηση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν συνιστά ανεπίτρεπτη, κατ άρθρο 277 παρ.8 του ΔΚΚ, επιχορήγηση προς αμιγή δημοτική επιχείρηση, η αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου και καθώς και η σύναψη τραπεζικού δανείου, από τον ιδρυτή Δήμο, για τον ίδιο σκοπό.