×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/436/2007

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δυνατότητα συναποθήκευσης υγρών καυσίμων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν επιτρέπεται υπό την ισχύ του Ν 3054/2002, αλλά και υπό την ισχύ του προγενέστερου του Ν 1571/1985, η συναποθήκευση, στον αποθηκευτικό χώρο μίας άδειας εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων, που αντιστοιχούν σε διαφορετικές άδειες, είτε αυτές κατέχονται από το αυτό είτε από διαφορετικά πρόσωπα.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/426/2010

Άδειες εμπορίας πετρελαιοειδών – Ισχύς αδειών κατηγορίας ΣΤ΄ και κατηγορίας Α΄ υπό το νέο καθεστώς του Ν 3054/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η άδεια κατηγορίας ΣΤ΄ καταργήθηκε από την 1/1/2003 και δεν υφίσταται πλέον υπό το νέο καθεστώς του Ν 3054/2002 δυνατότητα χορηγήσεως αδειών της κατηγορίας αυτής. β) Οι από τους κατόχους αδειών αποκτηθείσες άδειες κατηγορίας Α΄ ισχύουν αυτοτελώς και εις ουδέν πάσχουν εκ του λόγου της κατά τα ως άνω γενόμενα δεκτά, κατάργησης των αδειών ΣΤ΄.


ΝΣΚ/103/2011

Διακίνηση πετρελαιοειδών προϊόντων – Παράδοση σε τελικούς καταναλωτές – Παραστατικά διακίνησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στις εγκαταστάσεις που αναφέρονται στις διατάξεις του άρθρου 15 παρ.8 του Ν 3054/2002 δεν περιλαμβάνονται οι εγκαταστάσεις των τελικών καταναλωτών και κατά συνέπεια οι κάτοχοι των κατά το άρθρο 4 αδειών, δεν είναι υποχρεωμένοι να αναγράφουν στα παραστατικά διακίνησης που εκδίδουν κατά την παράδοση πετρελαιοειδών προς τους τελικούς καταναλωτές τις άδειες λειτουργίας των εγκαταστάσεών τους. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/191/2016

Διάθεση των πόρων της ειδικής εισφοράς επί της αξίας πετρελαιοειδών προϊόντων του άρθρου 16 του Ν 1571/1985 και 19 Ν 3054/2002. Μετά την έναρξη ισχύος του Ν 4336/2015 (ήτοι την 19.8.2015): α) Δεν είναι πλέον δυνατή η επιδότηση των εταιρειών πετρελαιοειδών καθώς και η επιχορήγηση των δήμων στην περιφέρεια των οποίων είναι εγκατεστημένα και λειτουργούν διυλιστήρια, από τους πόρους της ειδικής εισφοράς επί της αξίας πετρελαιοειδών του άρθρου 19 του ν. 3054/2002, ανεξαρτήτως του χρόνου στον οποίο αφορά η επιδότηση ή η επιχορήγηση. β) Η εκτός έδρας αποζημίωση, πέραν της προβλεπόμενης, των υπαλλήλων των Επιθεωρήσεων Μεταλλείων της ΚΥΑ Α2/Γ/11303/2005 (Β' 859), δεν επιτρέπεται να βαρύνει τους πόρους της ειδικής εισφοράς πετρελαιοειδών. γ) Από την ως άνω ημερομηνία έναρξης ισχύος του Ν 4336/2015 και μέχρι την 31.12.2015, δεν είναι δυνατή η καταβολή των αμοιβών των μελών των ΚΕΔΑΚ (Κλιμακίων Ελέγχου, Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων) από τους πόρους της εισφοράς πετρελαιοειδών, οι δαπάνες αυτές δε καλύπτονται από τις πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου. Για τον ίδιο λόγο και οι λειτουργικές δαπάνες των ΚΕΔΑΚ, μετά την έναρξη ισχύος του Ν 4336/2015, καλύπτονται από τις σχετικές πιστώσεις που εγγράφονται κατ' έτος στον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου. (ομοφ.)


ΝΣΚ/309/2006

Ανανέωση άδειας εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων κατηγορίας Ε ως άδειες εμπορίας αφορολογήτων ναυτιλιακών (Β1) και αεροπορικών (Β2) καυσίμων σύμφωνα με το Ν 3054/2002 – Ποινικό μητρώο μέλους Δ.Σ. Α.Ε.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αναφερόμενη στο ερώτημα περίπτωση αφορά αίτημα χορήγησης δύο χωριστών αδειών εμπορίας αφορολογήτων α) ναυτιλιακών καυσίμων (Β1) και αεροπορικών καυσίμων (Β2) του άρθρου 6 του Ν 3054/2002, τη χορήγηση των οποίων μπορεί νόμιμα ν’ αρνηθεί η Αδειοδοτούσα Αρχή, εφόσον η αιτούσα εταιρεία δεν αντικαταστήσει το μέλος του Δ.Σ. της, στο ποινικό μητρώο του οποίου έχουν κατά το χρόνο υποβολής της αιτήσεως καταχωρηθεί αμετάκλητες καταδίκες για διάπραξη αδικημάτων από τα αναφερόμενα στο άρθρο 30 παρ.3 του Κανονισμού Αδειών.


ΝΣΚ/246/2012

Χορήγηση άδειας εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων κατηγορίας Α΄ – Απαιτούμενοι τρόποι σύνδεσης των αποθηκευτικών χώρων επιχείρησης – Εφαρμοστέα διάταξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφαρμοστέα διάταξη για τη διαπίστωση της συνδρομής των τρόπων της σύνδεσης των αποθηκευτικών χώρων επιχείρησης, προκειμένου να της χορηγηθεί άδεια εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων κατηγορίας Α΄, είναι αποκλειστικά το άρθρο 6 παρ.5 περιπτ.β’ του Ν. 3054/2002, το οποίο αφορά στη διαθεσιμότητα των αποθηκευτικών χώρων προς πλήρωσή τους και όχι το άρθρο 6 παρ.6 περιπτ.α’ του αυτού νόμου, το οποίο αφορά στη σύνδεση των αποθηκευτικών χώρων, όπως αναφέρονται στην άδεια εμπορίας, ως προϋπόθεση άσκησής της, από την άποψη του εφοδιασμού και της φόρτωσης προς διανομή. Τα βυτιοφόρα οχήματα, που περιλαμβάνονται στη δεύτερη, όχι όμως στην πρώτη από τις ανωτέρω διατάξεις, δεν εξυπηρετούν την ανάγκη άμεσης, εύκολης, ασφαλούς και οικονομικά συμφέρουσας μεταφοράς καυσίμων για την πλήρωση των δεξαμενών, κατά τους σκοπούς του Ν. 3054/2002, ενόψει αφ’ ενός του ελάχιστου όγκου των αποθηκευτικών χώρων (13.000 κυβικά μέτρα για τις άδειες εμπορίας Α΄) και της υποχρέωσης λειτουργικής αξιοποίησής τους, ώστε να μη μένουν κενοί και αφ’ ετέρου της μέγιστης δυνατότητας μεταφοράς των βυτιοφόρων οχημάτων (40 κυβικά μέτρα πλέον 10 κυβικών μέτρων επί ρυμουλκούμενου οχήματος). (ομοφ.)


ΝΣΚ/37/2007

Μεταβολές στα στοιχεία ταυτότητος αλλοδαπών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Νόμιμες μεταβολές στα στοιχεία ταυτότητος αλλοδαπών πρέπει να προκύπτουν από διαβατήριο σε ισχύ για το οποίο η εκδούσα αρχή του κράτους προέλευσης πιστοποιεί ότι εκδίδεται σε αντικατάσταση του παλαιού με διαφορετικά στοιχεία. Απαιτείται αναγνώριση για την ισχύ του δεδικασμένου αλλοδαπών αποφάσεων που αφορούν την προσωπική κατάσταση δια των οποίων επέρχεται αλλαγή στα στοιχεία ταυτότητος και για τις αποφάσεις που αφορούν την ταυτοπροσωπία. Στην περίπτωση που ανακύπτουν στοιχεία παράνομης συμπεριφοράς συναρτώμενα με τα στοιχεία ταυτότητος, τα αρμόδια όργανα οφείλουν να αποστέλλουν αυτά με αναφορά στον αρμόδιο Εισαγγελέα για περαιτέρω διερεύνηση. Παραλλήλως, εφόσον κριθεί, ότι η συνέχιση της παραμονής ή χορήγηση άδειας παραμονής προς τον ενδιαφερόμενο αλλοδαπό ενέχει κινδύνους για την δημόσια ασφάλεια της χώρας, μπορούν κατά τις οικείες διατάξεις, είτε να αρνούνται την χορήγηση άδειας, είτε να κινείται η διαδικασία, για την απέλαση του αλλοδαπού.


ΝΣΚ/248/2017

Οδηγοί φορτηγών ιδιωτικής χρήσης (ΦΙΧ) και βυτιοφόρων – Σχέση εργασίας μετά το ν. 4441/2016.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Με τις κ.υ.α. που εκδόθηκαν κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 6 παράγ. 5 περ. γ και 15 παράγ. 8α περ. δ του ν. 3054/2002 και ειδικότερα καθόσον αφορά τον προβλεπόμενο σε αυτές περιορισμό των αδειούχων εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών και Λιανικής Εμπορίας καυσίμων, αντιστοίχως, κατά την άσκηση της δραστηριότητάς τους και συγκεκριμένα κατά τη διακίνηση (μεταφορά) των καυσίμων, ως προς την οδήγηση των βυτιοφόρων Φ.Ι.Χ. αυτοκινήτων τους και τη σχέση των οδηγών με τις επιχειρήσεις αυτές, δεν έχουν καθορισθεί ειδικότερες επί της ουσίας διατάξεις αλλά επαναλήφθηκε το γενικό καθεστώς του β.δ/τος 281/1973, όπως ίσχυε μετά το ν. 1959/1991. Συνεπώς, μετά τη θέση σε ισχύ των διατάξεων του άρθρου 30 του ν. 4441/2016, με τις οποίες καταργείται ο περιορισμός της οδήγησης των Φ.Ι.Χ. αυτοκινήτων των επιχειρήσεων αυτών από οδηγούς, αποκλειστικώς, με σχέση εξαρτημένης εργασίας, ομοίως καταργούνται ρητώς και ευθέως και οι σχετικές με τον περιορισμό αυτό διατάξεις των ως άνω κ.υ.α., οι οποίες δεν θεσπίζουν δευτερογενώς, κατ’ εξουσιοδότηση δηλ. διατάξεως νόμου, δίκαιο.


ΕΣ.ΤΜ.6/3172/2012

Προμήθεια υγρών καυσίμων...ζητείται η ανάκληση της 160/2012 πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Περαιτέρω ο αιτών Δήμος ισχυρίζεται ότι δεν είχε υποχρέωση να εξειδικεύσει τις επιμέρους ποσότητες των προς προμήθεια ειδών διότι στην ηλεκτρονική «φόρμα» (έντυπο) συμπλήρωσης των απαραίτητων πεδίων προκειμένου να συνταχθεί και υποβληθεί περίληψη της διακήρυξης, το «πεδίο» για την συμπλήρωση των ποσοτήτων των προς προμήθεια ειδών είναι προαιρετικό και δεν συμπληρώνεται διότι υπάρχουν οι αποκαλούμενες «συντομεύσεις διευθύνσεων» (URL) ολόκληρης της προμήθειας και ο οιοσδήποτε ενδιαφερόμενος να λάβει μέρος στο διαγωνισμό, «πατώντας» επάνω στον αντίστοιχο σύνδεσμο, έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί πλήρως για όλες τις λεπτομέρειες και λοιπές πληροφορίες σχετικά με την προμήθεια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η ποσότητα των προς προμήθεια ειδών. Όπως, όμως, αναφέρθηκε και στη ΙΙ σκέψη της παρούσας, η ποσότητα των ζητούμενων προϊόντων προβλέπεται ρητά στο Παράρτημα VII A του π.δ. 60/2007 και συνεπώς η αναγραφή της είναι υποχρεωτική για την αναθέτουσα αρχή. Αυτή όμως η νομική πλημμέλεια της επίμαχης διαδικασίας ανάθεσης δεν συνιστά, στην προκειμένη περίπτωση, ουσιώδη πλημμέλεια του διαγωνισμού που προηγήθηκε της διαδικασίας των διαπραγματεύσεων καθόσον στη σχετική δημοσίευση αναφέρεται ότι η προμήθεια αφορά σε διαφορετικά είδη πετρελαιοειδών και παραπέμπει κατά τα λοιπά στη διακήρυξη όπου ρητά ορίζονται οι ποσότητες κάθε επιμέρους είδους. Τούτο, διότι, λαμβανομένου υπόψη του γεγονότος ότι σύμφωνα με το ισχύον στην ημεδαπή νομικό πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς των πετρελαιοειδών (βλ. άρθρα 4 και 7 ν. 3054/2002) και της φύσης των πετρελαιοειδών και των καλυπτόμενων με την προμήθεια αυτών αναγκών, η δυνατότητα συμμετοχής στο διαγωνισμό περιορίζεται εκ των πραγμάτων σε ιδιοκτήτες υφιστάμενων πρατηρίων πλησίον της έδρας της αναθέτουσας αρχής, ανεξαρτήτως βέβαια της νομικής μορφής και της εθνικότητάς τους. Περαιτέρω, η παράλειψη αναγραφής των επιμέρους ποσοτήτων των προς προμήθεια καυσίμων στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι δρα βλαπτικά στην ανάπτυξη ανταγωνισμού, λαμβανομένου υπόψη μάλιστα του γεγονότος ότι τηρήθηκαν πλήρως οι εθνικές διατυπώσεις δημοσιότητας, μέσω των οποίων κατά τεκμήριο λαμβάνουν γνώση οι εντός της χώρας δραστηριοποιούμενοι προμηθευτές, δεδομένου ότι κατά τα γνωστά στο Δικαστήριο στους διενεργούμενους από τους Δήμους διαγωνισμούς προμήθειας καυσίμων αναπτύσσεται περιορισμένος ανταγωνισμός ή οι διαγωνισμοί αυτοί κηρύσσονται άγονοι λόγω μη προσέλευσης ενδιαφερόμενων προμηθευτών (βλ. ενδεικτ. VI Τμ. 2654/2012, 805/2012, 408/2012, 3201/2011, 2263/2011, 1783/2011, 1646/2011). Τέλος ενόψει των παραπάνω, κατά τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης δεν υπήρξε ουσιώδης τροποποίηση των αρχικών όρων του διαγωνισμού, αφού η προμήθεια του πετρελαίου θέρμανσης περιλαμβανόταν και στον αρχικό διαγωνισμό και είχε δημοσιευτεί νομίμως, η δε παράλειψη εκ νέου αναγραφής των κατ΄ είδος ζητούμενων ποσοτήτων καυσίμων στην περίληψη της προκήρυξης που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δε συνιστά, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά αμέσως ανωτέρω, ουσιώδη νομική πλημμέλεια που να καθιστά μη νόμιμη τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων...να ανακληθεί η 160/2012 πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου


ΜΠρΑθ/733/2011

Η κατάσχεση στα χέρια της Τράπεζας ως τρίτης έχει ρυθμιστεί ειδικότερα με τα άρθρα 87-94 του νδ της 17-7/13-8-1923 «Περί ειδικών διατάξεων επί ανωνύμων εταιρειών», του οποίου η ισχύς διατηρήθηκε με το άρθρο 52 αρ. 3 ΕισΝΚΠολΔ. Συμπληρωματικά εφαρμόζονται οι γενικές ρυθμίσεις των άρθρων 982 επ. που ισχύουν άμεσα, όπου υπάρχουν κενά, σύμφωνα με τα άρθρα 42 § 3 και 53 § του πιο πάνω νδ. Οταν υποβάλλεται καταφατική δήλωση, η Τράπεζα αποκτά δυνάμει του άρθρου 87 § 1 του πιο πάνω νδ το δικαίωμα, είτε να παρακαταθέσει τα κατασχεθέντα, απαλλασσόμενη ούτω πάσης ευθύνης και έναντι του κατασχόντος και έναντι του δικαιούχου, είτε να ζητήσει από τον Πρόεδρο Πρωτοδικών την άρση της κατασχέσεως με ή και χωρίς εγγύηση. Αν πρόκειται για την ....... της ....... ΑΕ, η κατάθεση μπορεί να γίνει στην ίδια ή σε ειδικό λογαριασμό όψεως. Η ανάληψη από τον κατασχόντα του ποσού, που κατασχέθηκε, γίνεται κατά το άρθρο 88 του νδ με άδεια του Προέδρου Πρωτοδικών. Οι διατάξεις των άρθρων 87 και 88 του πιο πάνω νδ έχουν διατηρηθεί σε ισχύ και δεν καταργήθηκαν με την εισαγωγή του ΚΠολΔ, που είναι νεώτερο νομοθέτημα, γιατί οι γενικές διατάξεις του ΚΠολΔ δεν μπορούν να καταργήσουν τις ειδικές του νδ. Οπου αυτό έχει συμβεί, ορίζεται ρητά στον ΚΠολΔ ή στον ΕισΝΚΠολΔ. Η διάταξη του άρθρου 88 δεν προσκρούει στο Σύνταγμα, εφόσον δεν εισάγει ανεπίτρεπτη διάκριση υπέρ της καθ' ης Τράπεζας και δεν θεσπίζει ανεπίτρεπτο εμπόδιο εκτέλεσης τελεσίδικης απόφασης. Περαιτέρω στο άρθρο 3 § 2 ΕισΝΚΠολΔ ορίζεται, ότι «2. Στις περιπτώσεις που διατάξεις του ΑΚ ή άλλου νόμου παραπέμπουν στην αρμοδιότητα και στην επ' αναφορά διαδικασία γενικά του προέδρου πρωτοδικών ..... από την εισαγωγή του ΚΠολΔ είναι αρμόδιο το μονομελές πρωτοδικείο, δικάζοντας κατά τη διαδικασία των άρθρων 686 επ ΚΠολΔ, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά».


ΕλΣυν/Τμ.4/3/2010

Αίτηση ανάκλησης πράξης. Με τις προμνησθείσες διατάξεις ( αρθρο 8 ν.1418/1984) ρυθμίζεται ο τρόπος διάθεσης του κονδυλίου των απρόβλεπτων δαπανών της εργολαβικής σύμβασης, με σκοπό την αποτροπή υπέρβασης του προϋπολογισμού του έργου και τη διασφάλιση του οικονομικού θεμελίου της σύμβασης. Ειδικότερα, προβλέπεται ότι με τα απρόβλεπτα καλύπτονται κατ’ αρχήν δαπάνες, οι οποίες δεν είχαν περιληφθεί στην αρχική σύμβαση, είτε διότι προέκυψαν από τη μεταβολή των κανονισμών και κανόνων που διέπουν την κατασκευή του έργου μετά την κατάρτιση της σύμβασης αυτής, όπως συμβαίνει λ.χ. στην περίπτωση καθιέρωσης ως υποχρεωτικού νέου αντισεισμικού κανονισμού ή αλλαγής του συντελεστή του Φ.Π.Α. διαρκούσης της εκτέλεσης του έργου, είτε εξαιτίας σφαλμάτων της μελέτης, όσον αφορά τις απαιτούμενες ποσότητες των προβλεπόμενων από τη σύμβαση εργασιών. Περαιτέρω, μετά τη θέση σε ισχύ του ν. 3621/2007, το ίδιο κονδύλιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για συμπληρωματικές εργασίες, απαραίτητες για την αρτιότητα και λειτουργικότητα του έργου, τούτο, όμως, υπό τη διπλή προϋπόθεση αφενός οι εργασίες αυτές να μην μπορούσαν αντικειμενικώς να προβλεφθούν, παρά το ότι η μελέτη, με την οποία προσδιορίσθηκε το τεχνικό αντικείμενο του έργου, ήταν στο μέτρο του δυνατού πλήρης και ακριβής και για την εκπόνησή της είχαν τηρηθεί οι σχετικές προδιαγραφές, αφετέρου να μην τροποποιείται με τις χρηματοδοτούμενες από τα απρόβλεπτα εργασίες το «βασικό σχέδιο» του έργου, η όλη κατασκευή, δηλαδή, και τα διακριτά της στοιχεία, όπως προβλέπονταν στην αρχική σύμβαση, εφόσον, διαφορετικά, θα επρόκειτο για ανεπίτρεπτη εκ των υστέρων μεταβολή του τεχνικού αντικειμένου του έργου, η οποία δεν ήταν γνωστή στους ενδιαφερόμενους για τη ανάληψή του εργολήπτες και δεν αποτέλεσε τη βάση της διαδικασίας ανάδειξης ανάδοχου. Κατά δε τα λοιπά, εξακολουθεί να ισχύει η διάταξη του άρθρου 43 παρ. 2 του π.δ/τος 609/1985, η οποία απαιτεί τη σύνταξη Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (ΑΠΕ) για τη ανάλωση του κονδυλίου των απροβλέπτων, χωρίς, ωστόσο, τον τιθέμενο από την τελευταία αυτή διάταξη περιορισμό να μην περιλαμβάνει ο εν λόγω ΑΠΕ συμπληρωματικές εργασίες, αφού, όπως προεκτέθηκε, η επελθούσα με το ν. 3621/2007 μεταβολή, η οποία καταλαμβάνει και τις εκκρεμείς κατά την έναρξη εφαρμογής του διαδικασίες ανάθεσης και εκτέλεσης έργων, συνίστατο ακριβώς στο επιτρεπτό της διάθεσης των απροβλέπτων και για τέτοιες εργασίες (βλ. την αιτιολογική έκθεση του νόμου αυτού και Πρ. VII Τμ. 84/2009 και IV Τμ. 204/2009). …Ο ως άνω λόγος ανάκλησης, όμως, δεν ευσταθεί, δοθέντος ότι, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, όταν το κονδύλιο των απροβλέπτων διατίθεται, όχι σε συμμόρφωση με επιγενόμενους κανονισμούς και κανόνες ή προς επανόρθωση σφαλμάτων σχετικά με τις ποσότητες των αρχικά προβλεπόμενων εργασιών, αλλά για την προσθήκη νέων εργασιών, όπως οι επίμαχες, απαιτείται οι επιπλέον εργασίες να μην ήταν εξ αντικειμένου δυνατόν να ληφθούν εγκαίρως υπόψη και να συμπεριληφθούν στο τεχνικό αντικείμενο του έργου, οι δε αναφερόμενες στην πληρότητα της μελέτης προδιαγραφές είναι προφανώς εκείνες που, κατά την επιστήμη και της τέχνη, πρέπει να τηρηθούν για το άρτιο της κατασκευής, και όχι αυτές με βάση τις οποίες κάθε Αναθέτουσα Αρχή προβαίνει στις αναθέσεις των έργων της. Αντιθέτως, βάσιμος παρίσταται ο λόγος ανάκλησης, με τον οποίον υποστηρίζεται ότι νομίμως ανατέθηκαν οι εργασίες της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης του ελεγχόμενου έργου. Τούτο διότι … με συνέπεια, ως εκ της αιφνίδιας και άνευ υπαιτιότητας του Οργανισμού μεταβολής των τεχνικών παραδοχών με βάση τις οποίες είχε εκπονηθεί η μελέτη, να στοιχειοθετείται εν προκειμένω απρόβλεπτη περίσταση που δικαιολογεί κατά νόμο τη σύναψη της συμπληρωματικής σύμβασης.