×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/44/2014

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αλλοδαποί – Κράτηση αλλοδαπών επί 18 μήνες, κατόπιν προηγουμένης αποφάσεως επιστροφής ή απελάσεως, η οποία δεν κατέστη εφικτή λόγω αρνήσεως συνεργασίας των με τις Αρχές – Δυνατότητα ή μη παροχής προθεσμίας οικειοθελούς αναχωρήσεως από τη χώρα και σε περίπτωση μη συμμορφώσεώς τους δυνατότητα επιβολής νέας κρατήσεως.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Σε περίπτωση κρατήσεως αλλοδαπού επί 18 συνολικά μήνες, κατόπιν προηγούμενης αποφάσεως επιστροφής ή απελάσεως (άρθρα 30 του Ν. 3907/2011 ή 76 του Ν.3386/2005 αντίστοιχα), η υλοποίηση της οποίας δεν κατέστη εφικτή, λόγω αρνήσεως συνεργασίας του ίδιου του αλλοδαπού, οι αρμόδιες αρχές δύνανται, ένα εύλογο χρονικό διάστημα προ της λήξεως του 18μήνου, να θέσουν εγγράφως στον αλλοδαπό προθεσμία για οικειοθελή αποχώρηση από τη χώρα, κατά τις διατάξεις των άρθρων 22 του Ν. 3907/2011 και 76 του Ν. 3386/2005, μέχρι τη λήξη αυτού. Σε περίπτωση και πάλι αρνήσεως του αλλοδαπού να συνεργασθεί στην υλοποίηση της αποφάσεως επιστροφής ή απελάσεως, τα αρμόδια όργανα, όταν αιτιολογημένα διαπιστώνεται ότι είναι ύποπτος διαφυγής, δύνανται αυτομάτως και κατ’ άρθρα 22 παρ.3 του Ν. 3907/2011 ή 78 του Ν. 3386/2005, να επιβάλουν σε αυτόν το μέτρο της υποχρεωτικής διαμονής στο χώρο κρατήσεως έως ότου συναινέσει και συνεργασθεί στην υλοποίηση της αποφάσεως επιστροφής του ή απελάσεώς του. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/193/2008

Έννοια του αλλοδαπού επιστημονικά εξειδικευμένου προσωπικού κατ’ άρθρο 17 παρ.1 περ.ε’ του Ν 3386/2005.(..)Κατάσταση : Εν μέρει αποδεκτή 
Ως επιστημονική εξειδίκευση αλλοδαπού κατ’ άρθρο 17 παρ.1 περ.ε’ του Ν 3386/2005 νοείται η κατοχή εκ μέρους του πλην του βασικού πτυχίου Πανεπιστημιακής Εκπαιδεύσεως και μεταπτυχιακού τίτλου ειδικεύσεως ή διδακτορικού διπλώματος επί του αντικειμένου της απασχολήσεώς του, ή επί αντικειμένου απολύτως σχετικού με αυτό. ΑΠΟΔΕΚΤΗ ως προς τα ερωτήματα Α) 3. και Β).


ΥΑ/21879/11/2011

Καθορισμός δικαιολογητικών για τη χορήγηση και ανανέωση της άδειας διαμονής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 44 του ν. 3386/2005 όπως αντικαταστάθηκε από τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 42 του ν. 3907/2011 .

ΝΣΚ/300/2011

N.3386/2005.Αδειες-διαμονής α) Οι εκκρεμείς αιτήσεις για τη χορήγηση αδειών διαμονής , για τις οποίες δεν προβλέπουν οι μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 43 του ν.3907/2011 , πρέπει να κριθούν με βάση τις νέες ρυθμίσεις που προβλέπει ο νόμος αυτός . β) Για τις αιτήσεις που είχαν υποβληθεί πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 3907/2011 δεν απαιτείται η καταβολή του νέου αυξημένου παραβόλου . 

ΥΠΕΣ 24021/2013

Συμπλήρωση της αριθ. οικ. 21879/11/2011 (ΦΕΚ 1914 Β΄) απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών «Καθορισμός δικαιολογητικών για τη χορήγηση και ανανέωση της άδειας διαμονής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 44 του ν. 3386/2005», όπως αντικαταστάθηκε από τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 42 του ν. 3907/2011.

ΝΣΚ/136/2013

Ειδική άδεια διαμονής αλλοδαπού (άρθρο 44 παρ.2 του ν. 3386/2005) – Δυνατότητα ή μη έκδοσης αυτής χωρίς γνώμη της Αστυνομικής Αρχής, περί συνδρομής λόγων δημόσιας τάξης στο πρόσωπο αυτού – Προθεσμία έκδοσης ή μη της άδειας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Υπουργός Εσωτερικών υποχρεούται να εκδίδει τις άδειες διαμονής πολιτών τρίτων χωρών, της παρ.2 του άρθρου 44 του ν.3386/2005, όπως ισχύει, έστω και χωρίς τη ζητηθείσα γνώμη της οικείας Αστυνομικής Αρχής περί συνδρομής ή μη στο πρόσωπό τους λόγων δημόσιας τάξης, εντός συνολικού χρόνου τριών μηνών από την περιέλευση σε αυτήν, της σχετικής αίτησης μετά των λοιπών δικαιολογητικών, που ο αιτών υποχρεούται να υποβάλλει. (πλειοψ.)


ΥΠΕΣ/18493/2011

Εγκύκλιος αριθμ. 37 Θέμα: Αποφάσεις επιστροφής παρανόμως διαμενόντων υπηκόων τρίτων χωρών-Εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 16 έως και 41 του Ν. 3907/ 2011.

ΝΣΚ/103/2008

Σχέση μητρικής - θυγατρικής εταιρείας, σύμφωνα με την παρ.5α υποπερίπτ. (γγ) και (δδ) του άρθρου 42Ε του Ν 2190/1920. Πρόσληψη διευθυντικού στελέχους σύμφωνα με την παρ.1α του άρθρου 17 του Ν 3386/2005.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μη συνδρομή των προϋποθέσεων του άρθρου 42Ε παρ.5 εδάφιο τρίτο, περίπτ.α’ υποπερίπτ. (γγ) και (δδ) του Ν 2190/1920, όπως ισχύει, για τη θεμελίωση σχέσης μητρικής προς θυγατρική εταιρεία, μεταξύ αλλοδαπής εταιρείας και της συσταθείσας με τη συμμετοχή αυτής, ανώνυμης εταιρείας, ώστε να δύναται να υπαχθεί η πρόσληψη αλλοδαπού υπηκόου τρίτης χώρας σε θέση ανωτάτου διευθυντικού στελέχους της τελευταίας, στο άρθρο 17 παρ.1 περίπτ.α’ του Ν 3386/2005, όπως ισχύει, κατά τα ειδικότερα εκτιθέμενα στη γνωμοδότηση.


ΝΣΚ/442/2006

Αλλοδαποί. Άδεια διαμονής. Αναγκαιότητα ή μη ειδικής θεώρησης εισόδου, για απασχολούμενους στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Δημοσίου Δικαίου, με σχέση εξαρτημένης εργασίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ειδική ρύθμιση της παραγράφου 7 του δεύτερου άρθρου του Ν 2358/1995 με την οποία παρέχεται, ευθέως, η δυνατότητα στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Δημοσίου Δικαίου, προς απασχόληση αλλοδαπού προσωπικού, κατισχύει εκείνης της παραγράφου 1 του άρθρου 15 του Ν 3386/2005 και ως εκ τούτου είναι δυνατή η χορήγηση άδειας διαμονής για παροχή εξαρτημένης εργασίας, χωρίς να απαιτείται η προηγούμενη λήψη αντίστοιχης ειδικής θεώρησης εισόδου.


ΥΠΕΣ 28127/2013

Παραπομπή υποθέσεων στην Επιτροπή του άρθρου 89 του ν.3386/2005.

43574/2013

Καθορισμός της διαδικασίας και των προϋποθέσεων υπαγωγής στις ρυθμίσεις του ν. 3386/2005, πολιτών τρίτων χωρών, συνοδών Ελλήνων πολιτών με τετραπληγία, παραπληγία, νοητική στέρηση ή αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον ογδόντα (80%) τοις εκατό.