ΝΣΚ/448/2013
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Κατάργηση του Οργανισμού «Ο.Δ.Δ.Υ. Α.Ε.» – Διαδοχή Ελληνικού Δημοσίου – Αξιώσεις τρίτων κατά του Οργανισμού – Παραγραφή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μετά την κατάργηση της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Οργανισμός Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού Α.Ε.» και την ανάληψη των υποχρεώσεών της από το Ελληνικό Δημόσιο, δεν ισχύει η παραγραφή του άρθρου 90 του ν. 2362/1995 για τις αξιώσεις τρίτων κατά της ανωτέρω εταιρείας που είχαν ήδη γεννηθεί, αλλά εξακολουθεί να ισχύει η υφιστάμενη για το προηγούμενο νομικό πρόσωπο παραγραφή. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Δ6Β/1036140/ΕΞ2012
Κατάργηση του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (Ο.Δ.Δ.Υ.) Α.Ε
2/84797/0025/2011
Κατάργηση του Οργανισμού Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (ΟΔΔΥ) Α.Ε.(Αντικαταστάθηκε από την Αριθμ. Δ6Β/1036140/ΕΞ/2012 -ΦΕΚ 606 Β/5-3-2012 Κατάργηση του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (Ο.Δ.Δ.Υ.) Α.Ε.
ΝΣΚ/182/2008
Παραγραφή αποζημιώσεων από αναγκαστική απαλλοτρίωση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι αξιώσεις του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων κατά τρίτων μη δικαιούχων αποζημιώσεως από την, δυνάμει της υπ αριθ. Ε 9202/4243/20-10-1978 Κ.Υ.Α., αναγκαστική απαλλοτρίωση, αντί της αληθούς δικαιούχου τελούσας υπό εκκαθάριση ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «.......ΑΕ», έχουν υποπέσει στην εικοσαετή παραγραφή και δεν δύνανται να αναζητηθούν πλέον με πιθανότητα επιτυχίας ούτε κατά τις περί αδικαιολογήτου πλουτισμού διατάξεις.
Δ6Β/1036140/ΕΞ/2012
Κατάργηση του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (Ο.Δ.Δ.Υ.) Α.Ε. (Με τις διατάξεις του άρθρου 36 της Δ6Α/1058824/ΕΞ2014/2014 ΦΕΚ 865 Β/08-04-2014 ανακαθορίζεται η εσωτερική διάρθρωση της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού, η οποία συστάθηκε με τις διατάξεις της αριθμ. οικ. 2/84797/0025/25-11-2011 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της αριθμ. Δ6Β 1036140 ΕΞ 2012/5-3-2012 (Β' 606) κοινής απόφασης του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης)
ΝΣΚ/396/2012
Δυνατότητα ή μη μεταβίβασης κατά κυριότητα, αυτοκινήτου από τον Ο.Δ.Δ.Υ. στην ανώνυμη εταιρεία «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.», σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 19 παρ.2 του Ν. 2503/1997.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δύναται να μεταβιβασθεί κατά κυριότητα στην ανώνυμη εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με την επωνυμία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ανώνυμη Εταιρεία» και διακριτικό τίτλο «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» αυτοκίνητο από τον Ο.Δ.Δ.Υ., σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 19 παρ.2 του Ν. 2503/1997, εφόσον θα χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση των σκοπών της εταιρείας. (ομοφ.)
2/84797/0025/2011
Κατάργηση του Οργανισμού Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (ΟΔΔΥ) Α.Ε.
43345 ΕΞ 2021
Έγκριση του Κανονισμού της Ανώνυμης Εταιρείας «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.», με κατάργηση της υπό στοιχεία 13845 ΕΞ 2021/12.05.2021 υπουργικής απόφασης με θέμα: «Έγκριση του Κανονισμού της Ανώνυμης Εταιρείας «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.», με κατάργηση της υπό στοιχεία 252/ΓΔΟΔΥ/ΔΔΥ/2020/22-1-2020 υπουργικής απόφασης «Έγκριση του Κανονισμού της Ανώνυμης Εταιρείας «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.», με κατάργηση της υπό στοιχεία ΔΙΔΚ/ΚτΠ/οικ. 21588/ 04-11-2011 (Β’ 2541) υπουργικής απόφασης «Κανονισμός της Ανώνυμης Εταιρείας “Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.”», όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία ΔΙΔΚ/οικ 35181/11-11-2015 (Β’ 2532) κοινή υπουργική απόφαση «Τροποποίηση άρθρων του Κανονισμού της Ανώνυμης Εταιρείας “Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.”» (Β’ 164)» (ΦΕΚ 2060/Β’/2021).
ΔΔΘΕΚΑ/1083252/ΕΞ2018
Κατάργηση πώλησης αφορολόγητων ενεργειακών προϊόντων από τα πρατήρια της εταιρείας «Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών Α.Ε» στους μεθοριακούς σταθμούς Κήπων Έβρου, Κακαβιάς και Ευζώνων.
641.28/ΑΣ837/2015
Τροποποίηση της αριθμ. 4113.311/01/2013 απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου 'Πρότυπη συμφωνία μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και Αναγνωρισμένου, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 391/2009, Οργανισμού, για την παροχή από τον Αναγνωρισμένο Οργανισμό υπηρεσιών προβλεπόμενων από την υφιστάμενη νομοθεσία σε πλοία και τις εταιρείες αυτών (Β΄3049)', όπως ισχύει.
ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.1/11/2017
ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ.Καταβολή διαφορών αποδοχών στη φερόμενη ως δικαιούχο ......., εργαζόμενη στην πρώην ....... Εφορεία Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων (ήδη Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης ......., για το χρονικό διάστημα από 1.1.2001 έως 11.5.2011, κατόπιν της από 10.11.2011 αίτησής της και «σε εκτέλεση της 1476/2009 αμετάκλητης απόφασης του Εφετείου .......»Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη όσα έχουν κριθεί με τα προαναφερόμενα Πρακτικά της 25ης Συνεδρίασης της 30.10.2014 και της 25ης α Συνεδρίασης της 3.11.2014 (Θέμα Α΄), στις ορθές και λεπτομερείς σκέψεις των οποίων παραπέμπει προς αποφυγή επαναλήψεων, κρίνει ότι κατά τον χρόνο άσκησης της από 9.12.2005 αγωγής της φερόμενης ως δικαιούχου υπαλλήλου ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου ......., ήτοι στις 31.1.2006 που επιδόθηκε η αγωγή αυτή στο αντίδικο Ελληνικό Δημόσιο, οι αξιώσεις της εν λόγω υπαλλήλου που είχαν γεννηθεί από 1.1.2001 έως 30.1.2004 είχαν ήδη παραγραφεί λόγω παρόδου διετίας από τη γένεση των αξιώσεων αυτών. Επίσης, οι αξιώσεις της φερόμενης ως δικαιούχου υπαλλήλου, που είχαν γεννηθεί από 31.1.2004 έως 9.7.2009 έχουν υποπέσει στη διετή παραγραφή του άρθρου 90 παρ. 3 του ν. 2362/1995. Και τούτο, διότι η παραγραφή των αξιώσεων αυτών, που διακόπηκε στις 31.1.2006 με την επίδοση στο Ελληνικό Δημόσιο της από 9.12.2005 αγωγής, στις 18.6.2007 με τη δημοσίευση της 27858/2007 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου ....... και στις 27.3.2008 με την άσκηση της έφεσης, άρχισε εκ νέου από τη δημοσίευση, στις 10.7.2009, της 1476/2009 απόφασης του Εφετείου ......., που συνιστά την τελευταία διαδικαστική πράξη του Δικαστηρίου και συμπληρώθηκε στις 10.7.2011, καθόσον κατά το χρονικό διάστημα από 10.7.2009 έως 10.7.2011 δεν έλαβε χώρα κάποιο γεγονός διακοπτικό της παραγραφής. Το ίδιο ισχύει και για τις αξιώσεις της εν λόγω υπαλλήλου που γεννήθηκαν από 10.7.2009 έως 9.11.2009, καθόσον από τη γένεση των αξιώσεων αυτών μέχρι την υποβολή της 11327/10.11.2011 αίτησης προς την ....... ΕΠΚΑ είχε συμπληρωθεί η διετής παραγραφή. Εξάλλου, η έκδοση του 1137/1.3.2010 Πρακτικού Συνεδρίασης της Τριμελούς Επιτροπής του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, δεν συνιστά γεγονός διακοπτικό της παραγραφής, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 93 περ. στ΄ του ν. 2362/1995, καθόσον με το Πρακτικό αυτό έγινε αποδοχή (άρθρο 6 παρ.1 περ. β΄ ν. 3086/2002) από το Ελληνικό Δημόσιο της 1476/2009 απόφασης του Εφετείου ....... και όχι αναγνώριση συγκεκριμένης απαίτησης της φερόμενης ως δικαιούχου υπαλλήλου. Επίσης, η επικαλούμενη από την εν λόγω υπάλληλο 1977/2000 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, με την οποία ακυρώθηκε η άρνηση της Διοίκησης να ικανοποιήσει το αίτημά της να ενταχθεί σε θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2266/1994, δεν ασκεί επιρροή στην προκειμένη υπόθεση, καθόσον, πέραν του ότι το αίτημά της αυτό απορρίφθηκε επί της ουσίας με την 1476/2009 απόφαση του Εφετείου ......., η απόφαση αυτή (1977/2000) δεν μπορεί να έχει κατά νόμο ως συνέπεια τη διακοπή της παραγραφής αξιώσεων που γεννήθηκαν σε μεταγενέστερο της δημοσίευσής της χρονικό διάστημα, όπως είναι οι αξιώσεις που έχουν ενσωματωθεί στο ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα. Τέλος, κατά τον χρόνο υποβολής της 11327/10.11.2011 αίτησης της φερόμενης ως δικαιούχου υπαλλήλου δεν είχαν παραγραφεί οι αξιώσεις της που γεννήθηκαν από 10.11.2009 έως 11.5.2011, οι οποίες ήταν ενεργείς κατά την έκδοση, στις 18.7.2013, του 108485/2013 χρηματικού εντάλματος πληρωμής, από την έκδοση του οποίου ξεκίνησε νέα πενταετής παραγραφή (άρθρο 90 παρ. 6 του ν. 2362/1995) των αξιώσεων αυτών, η οποία δεν είχε συμπληρωθεί μέχρι την έκδοση του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος.