×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/453/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αφαίρεση βιβλιαρίου επαγγελματικής ταυτότητας φορτοεκφορτωτή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η απόφαση της Επιτροπής Ρύθμισης Φορτοεκφορτώσεων Λιμένα, με την οποία επιβάλλεται η πειθαρχική ποινή της προσωρινής ή οριστικής αφαίρεσης βιβλιαρίου επαγγελματικής ταυτότητας φορτοεκφορτωτή, υπόκειται στην έγκριση του οικείου Νομάρχη.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/432/2008

Έκδοση νέου Κανονισμού Εργασίας και τιμολογίου αμοιβής φορτοεκφορτωτών λιμένα Αλιβερίου – Κατάργηση ή μη, χορηγηθείσας το 1982 από το Νομάρχη Ευβοίας, άδειας διενέργειας φορτοεκφορτώσεων με ίδια μηχανικά μέσα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η υπ αριθμ. Ι/3502/7-10-1982 άδεια του Νομάρχη Ευβοίας προς την «ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ» (ή και σε άλλες επιχειρήσεις) για τη διενέργεια από αυτήν φορτοεκφορτώσεων με ίδια μηχανικά ή επαγγελματικά μέσα, δεν έπαυσε ισχύουσα μέχρι σήμερα ούτε μπορεί να θεωρηθεί καταργηθείσα μετά την έγκριση του νέου Κανονισμού Εργασίας και τιμολογίου αμοιβής φορτοεκφορτωτών λιμένα Αλιβερίου. β) Η έκδοση του Κανονισμού αυτού είναι επιτρεπτή, ανεξάρτητα από τον αριθμό των διενεργουμένων στο λιμένα Αλιβερίου φορτοεκφορτώσεων, μη τιθεμένου εκ του νόμου σχετικού περιορισμού.


ΝΣΚ/476/2006

Αρμοδιότητα χορήγησης ειδικής άδειας διενέργειας φορτοεκφορτώσεων κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΚΝ 5167/1932.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η αρμοδιότητα που αφορά τη χορήγηση ειδικής άδειας διενέργειας φορτοεκφορτώσεων κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΚΝ 5167/1932 είναι σχετική με τοπική υπόθεση και, κατά συνέπεια, μετά το Ν 2218/1994 ανήκει στον αιρετό Νομάρχη. 2) Η προβλεπόμενη από τις διατάξεις των άρθρων 3 παρ. 6 του ΚΝ 5167/1932 και 12 παρ. 2 περ. στ του ΠΔ 369/1989 γνωμοδοτική αρμοδιότητα της Επιτροπής Ρύθμισης Φορτοεκφορτώσεων Λιμένα, όσον αφορά τη χορήγηση της ως άνω αδείας, καταργήθηκε, πλην, όμως, ο Νομάρχης κατά την άσκηση της προαναφερθείσας αρμοδιότητάς του μπορεί κατά γενική αρχή του διοικητικού δικαίου να ζητήσει τη συμβουλευτική γνώμη της Επιτροπής αυτής ή άλλων οργάνων.


ΝΣΚ/90/2012

Ποινική δίωξη υπαλλήλου του ΥΠΕΞ – Πειθαρχική ποινή οριστικής παύσεως – Αυτεπάγγελτη αργία – Αφαίρεση ειδικού υπηρεσιακού διαβατηρίου – Έννοια του άρθρου 68 παρ.5 του Οργανισμού του ΥΠΕΞ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατά την έννοια του άρθρου 68 παρ.5 του Οργανισμού του ΥΠΕΞ και για την αφαίρεση διπλωματικού ή ειδικού υπηρεσιακού διαβατηρίου, δεν απαιτείται όπως οι τελεσθείσες πράξεις από κατόχους διπλωματικών ή ειδικών υπηρεσιακών διαβατηρίων διαγνωσθούν αμετακλήτως είτε στο πεδίο του ποινικού δικαίου, είτε στο τοιούτο του πειθαρχικού δικαίου αρκούντος του γεγονότος ότι αυτές απάδουν στον τίτλο, στην ιδιότητα ή στην αποστολή του κατόχου των άνω διαβατηρίων. Η κρίση περί της βαρύτητας του παραπτώματος ως και το αν αυτό απάδει ή όχι προς τα άνω στοιχεία απόκειται στον Υπουργό Εξωτερικών, ο οποίος ενόσω διαπιστώσει την άνω απάδουσα συμπεριφορά οφείλει ν’ αφαιρέσει το άνω διαβατήριο τόσο από τον υπάλληλο όσο και από τα μέλη της οικογενείας του. Εξάλλου η θέση του υπαλλήλου σε αυτεπάγγελτη αργία αιτιολογεί σύννομα την άνω αφαίρεση. (ομοφ.)


ΝΣΚ/460/2001

Εκτέλεση του κατ άρθρο 103 ΚΟΚ διοικητικού μέτρου της στέρησης της άδειας ικανότητας οδηγού και της αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγήτρια: Α. Ροδοκάλη, Πάρεδρος α) Σε περίπτωση επιβολής των διοικητικών μέτρων της στέρησης της άδειας οδήγησης και της αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος, κατ άρθρο 103 ΚΟΚ, αν ο παραβάτης παραδώσει τις άδειες κυκλοφορίας και της οδήγησης εντός τριών ημερών, από την αφαίρεση των κρατικών πινακίδων, στο πλαίσιο του διέποντος τη δράση της δημόσιας διοίκησης πνεύματος επιείκειας, η ισχύς όλων των επιβληθέντων διοικητικών μέτρων λήγει όταν παρέλθει η χρονική διάρκεια του διοικητικού μέτρου της αφαίρεσης των πινακίδων. β) Αντιθέτως, εάν, παρά την υπάρχουσα υποχρέωση, ο παραβάτης παραδώσει τα μη αφαιρεθέντα στοιχεία μετά την παρέλευση αρκετού χρόνου και πάντως μετά το προβλεπόμενο για την υποβολή αντιρρήσεων τριήμερο, ως αφετηρία για τον υπολογισμό του χρόνου έναρξης της εκτέλεσης αυτών, λαμβάνεται η ημερομηνία παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, δεδομένου ότι οι κρατικές πινακίδες έχουν αφαιρεθεί σε προγενέστερο της παράδοσης της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος χρόνο, η συνολική στερητική της κυκλοφορίας του οχήματος ποινή προσαυξάνεται μέχρι συμπληρώσεως του χρόνου ισχύος του μέτρου της αφαίρεσης της άδειας κυκλοφορίας. γ) Επί παραλείψεως του παραβάτη να παραδώσει τα μη αφαιρεθέντα στοιχεία του οχήματος, εφ όσον επιβληθούν εις βάρος του τα κατά τα ανωτέρω διοικητικά μέτρα με απόφαση της αρμόδιας Αρχής, αυτός είναι υποχρεωμένος, αφού ειδοποιηθεί με απόδειξη από την οικεία Αστυνομική Αρχή, να παραδώσει την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και την άδεια ικανότητας οδηγού εντός προθεσμίας 5 ημερών από την ειδοποίηση, για την εκτέλεση της ποινής, η οποία και στη περίπτωση αυτή αρχίζει από την ημερομηνία παράδοσής τους, ήτοι σε μεταγενέστερο της αφαίρεσης των πινακίδων του οχήματος χρόνο. Στη περίπτωση αυτή αν ο παραβάτης δεν συμμορφωθεί τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι εντός μηνός, ενώ η εκτέλεση του διοικητικού μέτρου δεν επηρεάζεται από την έκβαση της ποινικής δίκης.


ΝΣΚ/38/2019

Πειθαρχική δικαιοδοσία και πειθαρχικά όργανα των ιατρών ΕΣΥ του ΕΚΑΒ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΚΑΒ είναι πειθαρχικός προϊστάμενος των ειδικευμένων ιατρών ΕΣΥ, οι οποίοι υπηρετούν στο ΕΚΑΒ, αρμόδιος να καλέσει αυτούς σε απολογία και να επιβάλλει τις ποινές της έγγραφης επίπληξης και του προστίμου μέχρι το ήμισυ των αποδοχών ενός μηνός. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΚΑΒ, ως συλλογικό πειθαρχικό όργανο με αρμοδιότητα πρωτοβαθμίου πειθαρχικού συμβουλίου, είναι αρμόδιο για τους ιατρούς ΕΣΥ, οι οποίοι υπηρετούν στο ΕΚΑΒ, και δύναται να επιβάλλει τις ποινές που προβλέπονται υπό τα στοιχεία α’ έως και γ’ στην παρ. 1 του άρθρου 39 του ν.2519/1997 και σε δεύτερο βαθμό να κρίνει τις ενστάσεις κατά πειθαρχικών αποφάσεων του Προέδρου του Δ.Σ. του ΕΚΑΒ. Το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο Ιατρών ΕΣΥ, είναι αρμόδιο να κρίνει σε πρώτο βαθμό τα πειθαρχικά παραπτώματα, τα οποία μπορούν να επισύρουν μέχρι και την ποινή της αφαίρεσης της άδειας άσκησης επαγγέλματος και σε δεύτερο βαθμό τις εφέσεις κατά των πειθαρχικών αποφάσεων του πρωτοβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου, οι οποίες επιβάλλουν από την ποινή προστίμου ισόποσου με τις αποδοχές τεσσάρων μηνών έως και την ποινή της διακοπής του δικαιώματος για την υποβολή υποψηφιότητας κατάληψης θέσης ανώτερου βαθμού (ομόφ.).


ΔΕΚ/C-189/2003

Περίληψη της αποφάσεως Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών – Περιορισμοί – Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών φυλάξεως και έρευνας εγκατεστημένες σε άλλο κράτος μέλος – Υποχρέωση λήψεως διοικητικής άδειας για τις επιχειρήσεις και τους διευθύνοντές τους και δελτίου νομιμοποιήσεως για το προσωπικό – Μη συνεκτίμηση των υποχρεώσεων που επιβάλλει το κράτος μέλος εγκαταστάσεως – Δεν επιτρέπεται – Δικαιολόγηση – Δεν χωρεί (Άρθρο 49 ΕΚ) Συνιστά παραβίαση των υποχρεώσεων που επιβάλλει το άρθρο 49 ΕΚ η θέσπιση από ένα κράτος μέλος διατάξεων: – οι οποίες υποχρεώνουν τις ιδιωτικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών φυλάξεως και έρευνας, που επιθυμούν να παρέχουν υπηρεσίες στο έδαφος άλλου κράτους μέλους, καθώς και τους διευθύνοντές τους να λάβουν σχετική διοικητική άδεια, επιβάλλοντας προς τούτο την καταβολή τελών, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι υποχρεώσεις στις οποίες υπόκειται η αλλοδαπή επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη, και – οι οποίες απαιτούν τα μέλη του προσωπικού των επιχειρήσεων αυτών, τα οποία είναι αποσπασμένα από το κράτος μέλος της εγκαταστάσεως στο άλλο κράτος μέλος, να κατέχουν δελτίο επαγγελματικής ταυτότητας που εκδίδουν οι εθνικές αρχές, ενώ δεν λαμβάνονται υπόψη συναφώς οι έλεγχοι στους οποίους υπόκεινται στο κράτος μέλος προελεύσεως οι παρέχοντες διασυνοριακές υπηρεσίες. Τέτοιες απαιτήσεις συνιστούν πράγματι περιορισμούς της ελεύθερης παροχής υπηρεσιών, οι οποίοι υπερβαίνουν το αναγκαίο για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού μέτρο και, ως εκ τούτου, δεν δικαιολογούνται από λόγους γενικού συμφέροντος. (βλ. σκέψεις 18, 20, 30, 33 και διατακτ.)