×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/491/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Λύση συμβάσεως μεταξύ ΥΠΕΘΑ και Ανώνυμης Εταιρείας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή Είναι δυνατή η λύση της από 29-10-2001 συμβάσεως προμηθείας μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και της Κοινοπραξίας «Έρευνα – BIOTIFIN Α.Ε. – Διαδικασία Α.Ε. – Μουργελάς», με κοινή συναίνεση και με έντοκη επιστροφή της καταβληθείσας στην Κοινοπραξία προκαταβολής, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 66 του ΠΔ 284/1989.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/491/2005

Λύση συμβάσεως μεταξύ ΥΠΕΘΑ και ΕΑΙΤΥ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι δυνατή η λύση της από 29-10-2001 συμβάσεως προμηθείας μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ) και του Ερευνητικού Ακαδημαϊκού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ), με κοινή συναίνεση και αζημίως για τα συμβαλλόμενα μέρη, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ.2 του άρθρου 66 του ΠΔ 284/1989.


ΝΣΚ/85/2007

Νομιμότητα συμβάσεως προμηθείας. Δυνατότητα λύσεως ή τροποποιήσεως αυτής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Απ’ ευθείας ανάθεση προμηθείας Ενόπλων Δυνάμεων λόγω κατεπειγούσης περιπτώσεως. Νόμιμα αιτιολογημένη η διαδικασία που ακολουθήθηκε. Μη νομιμότητα όρου της συμβάσεως περί εκδόσεως εταιρικής εγγυητικής επιστολής. Συνέπεια ως προς το κύρος της συμβάσεως. Μη ακυρότητα, εκ του ως άνω λόγου ολοκλήρου της συμβάσεως. (πλειοψ.) Δύναται το ΥΠΕΘΑ να επαναδιαπραγματευθεί όρους της συμβάσεως προμηθείας, εφ’ όσον συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος. Δύναται το ΥΠΕΘΑ να προβεί σε λύση της συμβάσεως, υπό τις προϋποθέσεις των άρθρων 288 ΑΚ, 66 του ΠΔ 284/1989 και τις ρήτρες της συμβάσεως για λόγους δημοσίου συμφέροντος, πλην όμως οφείλει να αποζημιώσει τον αντισυμβαλλόμενο προκειμένου να αποτραπεί δυσανάλογη διαφορά σε βάρος του. (ομοφ.)


ΝΣΚ/100/2008

Ένοπλες Δυνάμεις. Τροποποίηση συμβάσεως προμηθείας κατά το άρθρο 66 του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι νόμιμη η 3η τροποποίηση της 1/98 συμβάσεως προμηθείας των Ενόπλων Δυνάμεων για την προμήθεια 15 αερομεταφερομένων συστημάτων καταδείξεως στόχων μεταξύ του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΑ και της εταιρείας με την επωνυμία «RAFAEL ARMAMENT DEVELOPMENT AUTHORITY LTD».


ΝΣΚ/498/2008

Ένοπλες Δυνάμεις. Τροποποίηση Συμβάσεως προμηθείας κατ’ άρθρο 66 του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι νόμιμη η 3η τροποποίηση της Συμβάσεως 015Γ/03 μεταξύ του ΥΠΕΘΑ και αλλοδαπής εταιρείας, που αφορά το σύστημα αυτοπροστασίας των αεροσκαφών F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας.


ΝΣΚ/230/2008

Ένοπλες Δυνάμεις. Τροποποιήσεις συμβάσεως προμηθείας κατ’ άρθρο 66 του Π.Δ/τος 284/1989.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι νόμιμες οι υπ’ αριθμ. 3 και 4 τροποποιήσεις της συμβάσεως προμηθείας 010Β/03 μεταξύ ΥΠΕΘΑ και ΕΝΑΕ σχετικά με την μεταβολή του τύπου αναπροσαρμογών και την αλλαγή υποκατασκευαστή και αιτιολογούνται επαρκώς δι’ αναφοράς στα στοιχεία του φακέλου και ιδία στη γνωμοδότηση της ΚΓΕΠ/ΓΔΑΕΕ.


ΝΣΚ/300/2008

Πολεμική Αεροπορία – Τροποποίηση συμβάσεως προμηθείας κατά το άρθρο 66 παρ.2 του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Υπό τα διδόμενα πραγματικά περιστατικά και στοιχεία η προτεινόμενη μορφή τροποποιήσεως Νο 6 της 1/1993 συμβάσεως μεταξύ ΥΠΕΘΑ και αμερικανικής κατασκευάστριας εταιρείας είναι νόμιμη, η ουσιαστική πάντως εκτίμηση της επερχόμενης τροποποιήσεως, η οποία αναφέρεται σε πραγματικά ζητήματα δύναται να εκτιμηθεί αποκλειστικώς από την Υπηρεσία και δεν δύναται να αναχθεί σε αντικείμενο γνωμοδοτικής αρμοδιότητας του Ν.Σ.Κ.


ΝΣΚ/92/2008

Τροποποίηση σύμβασης προμήθειας μεταξύ ΥΠΕΘΑ και κοινοπραξίας Ν…..(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Υπό τα διδόμενα πραγματικά περιστατικά και στοιχεία η προτεινόμενη τροποποίηση της 034Α/2003 σύμβασης μεταξύ ΥΠΕΘΑ και της κοινοπραξίας Ν….. α) ερείδεται στο άρθρο 66 παρ.2 του ΠΔ 284/1989 και στο άρθρο 23 της υπόψη συμβάσεως και αιτιολογείται επαρκώς, αφού ληφθεί υπόψη η δημόσια ανάγκη την οποία πρόκειται να καλύψει η προμήθεια και η δημιουργία των πραγματικών καταστάσεων που έχουν δημιουργηθεί κατά την εκτέλεση της σύμβασης, β) η εκτίμηση από ουσιαστική άποψη του περιεχομένου των όρων της τροποποιητικής σύμβασης και ειδικότερα, αν αυτοί είναι συμφέροντες για το Δημόσιο ανήκει στην αποκλειστική κρίση και ευθύνη του αρμοδίου για την τροποποίηση οργάνου.


ΝΣΚ/160/2004

Δυνατότητα λύσεως κατά νόμο, της υπ’ αρ.01/2004 συμβάσεως προμηθείας μεταξύ ΕΠΥΕΘΑ και Παντείου Πανεπιστημίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η λύση της συγκεκριμένης συμβάσεως δεν παρακωλύεται από τον νόμο, εφόσον συντρέχουν οι προς τούτο προϋποθέσεις ήτοι: α) Συναινούν στη λύση της έννομης σχέσεως στο σύνολό της τα συμβαλλόμενα μέρη, β) Το πρόγραμμα της προμηθείας αυτής δεν κρίνεται πρώτης προτεραιότητας για την εθνική άμυνα, με συνέπεια όχι μόνο να μην θίγεται, αλλά να εξυπηρετείται το δημόσιο συμφέρον, καθόσον θα δοθεί η δυνατότητα να προηγηθούν πλέον επείγοντα προγράμματα και γ) Το Δημόσιο δεν ζημιώνεται, αφού δεν έχει καταβληθεί η προβλεπομένη καταβλητέα κατά την υπογραφή της συμβάσεως προκαταβολή.


ΝΣΚ/3/2008

Ένοπλες Δυνάμεις. Τροποποίηση συμβάσεως προμηθείας κατά το άρθρο 66 του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι νόμιμη η τροποποίηση της υπ’ αριθ. 025Α/99 συμβάσεως μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ε.Α.Β. ΑΕ, διότι α) ερείδεται στο άρθρο 66 παρ.2 του ΠΔ 284/1989, β) το είδος και η έκτασή της δεν είναι τέτοια, ούτως ώστε να πρόκειται για «νέα σύμβαση» και γ) το περιεχόμενο των όρων εκτιμάται ότι δεν αντιβαίνει σε κανόνα δημόσιας τάξης.


ΝΣΚ/95/2009

Ένοπλες Δυνάμεις – Σύμβαση προμηθείας – Δυνατότητα τροποποίησης σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι δυνατή η τροποποίηση συμβάσεως προμηθείας των Ενόπλων Δυνάμεων ώστε να καλύπτει την εν συνεχεία υποστήριξη αεροσκαφών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 284/1989. Μετά όμως την 1-1-2010, οπότε κατά το άρθρο 30 της συμβάσεως, η εν συνεχεία υποστήριξη θα παρέχεται υπό όρους και προϋποθέσεις που θα συμφωνηθούν από τα μέρη, θα έχει εφαρμογή ο Ν 3433/2006.