×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/493/2012

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Επιθεωρητές και Βοηθοί Επιθεωρητές του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. – Συμμόρφωση Διοικήσεως προς ακυρωτική δικαστική απόφαση – Ανάκληση παράνομων διοικητικών πράξεων – Αναζήτηση του ειδικού επιδόματος του άρθρου 4 παρ.7 του Ν. 2920/2001.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας υποχρεούται στο πλαίσιο της πλήρους συμμορφώσεώς της, προς την ανωτέρω υπ’ αριθμ. 814/2012 ακυρωτική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Τμήμα Ζ’ Ακυρωτικό), να ανακαλέσει τις, σε αυτήν, αναφερόμενες αποφάσεις απόσπασης υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. και στη συνέχεια να προβεί σε νέα, νόμιμη επανάκριση των υποψηφίων και στη σύνταξη νέου πρακτικού αξιολόγησης στις ως άνω θέσεις. β) Οι ανακλήσεις αυτές και ειδικώς όσον αφορά στην τυχόν αναζήτηση ως αχρεωστήτως καταβληθέντος, του ειδικού επιδόματος του άρθρου 4 παρ.7 του Ν. 2920/2001, που ελάμβαναν οι επιλεχθέντες Επιθεωρητές του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κατά τη διάρκεια της θητείας τους ενεργούν για το μέλλον, εκτός εάν η Διοίκηση αναζητήσει εντός εύλογου χρόνου από την είσπραξή τους τα σχετικά ποσά και υπό τον όρο ότι κατόπιν σχετικού ελέγχου της αρμόδιας υπηρεσίας, ήθελε συντρέξει περίπτωση δόλου στο πρόσωπο των υπαλλήλων που ήδη τα εισέπραξαν και τυχόν δεν θα επιλεγούν αναδρομικώς εκ νέου στις θέσεις Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/230/2018

Διενέργεια ελέγχων από το Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Υ.Π.) σε εποπτευόμενους φορείς από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.Α) Ο Τομέας Ελέγχου Φορέων Πρόνοιας του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. έχει αρμοδιότητα για όλους τους ελέγχους που ορίζονται από την παράγραφο 4 του άρθρου 3 του ν. 2920/2001, όπως αυτή ισχύει μετά την προσθήκη εδαφίου στ΄ από την παρ. 11 του άρθρου 59 του ν. 4316/2014. Β) Η διαβίβαση υποθέσεων για έλεγχο στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. πραγματοποιείται κατόπιν εντολής της αρμόδιας Αναπληρώτριας Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ως εποπτεύουσας την Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης (τέως Γενική Γραμματεία Πρόνοιας), είναι όμως δυνατόν το Σ.Ε.Υ.Υ.Π. να ενεργήσει είτε κατόπιν αυτεπάγγελτης εντολής του Γενικού Επιθεωρητή του είτε κατόπιν αιτήματος του Συνηγόρου του Πολίτη για θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος (πλειοψ.). 


ΝΣΚ/346/2003

Ιδιωτικές κλινικές. Γενικές - μικτές. Έλεγχος νομιμότητας. Ακύρωση παράνομης απόφασης νομάρχη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Οι γενικές ιδιωτικές κλινικές που λειτουργούσαν, βάσει των ΒΔ 451/1962 και 521/1963 και εκσυγχρονίσθηκαν, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 235/2000, πρέπει να διαθέτουν τα τμήματα των βασικών ειδικοτήτων, του παθολογικού και του χειρουργικού τομέα, οι μικτές δε, που εκσυγχρονίσθηκαν ως ανωτέρω, υποχρεούνται να διαθέτουν το τμήμα της βασικής ειδικότητας, είτε του παθολογικού ή του χειρουργικού τομέα. β) Οι κεντρικές, περιφερειακές ή αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας δεν δεσμεύονται από την εκ μέρους επιθεωρητών του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. ερμηνεία διατάξεων νόμου, ούτε έχουν τις αναφερόμενες στην παρ.11 του άρθρου 6 του Ν 2920/2001 υποχρεώσεις. γ) Ο γενικός γραμματέας περιφέρειας έχει δικαίωμα να ακυρώνει αυτεπαγγέλτως παράνομη πράξη του νομάρχη εντός τριών μηνών από την έκδοσή της.


ΝΣΚ/493/2003

Χρόνος έναρξης χορήγησης επιδόματος μεταπτυχιακών σπουδών σε αποφοίτους της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αφού οι σχετικές διατάξεις δεν προέβλεψαν περί αναδρομικής αυτών ισχύος, η τυχόν υποβολή αιτήσεως πριν την ισχύ αυτών, ουδέν αποτέλεσμα επιφέρει, του σχετικού δικαιώματος για απονομή ειδικού επιδόματος μεταπτυχιακών σπουδών ετήσιας, τουλάχιστον, φοίτησης, στους κατόχους πτυχίου της Υγειονομικής Σχολής Αθηνών (ΥΣΑ) ή της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ), αρχομένου, (εφ’ όσον συντρέχουν και οι υπόλοιπες νόμιμες προϋποθέσεις του Ν 2470/1997, άρθρο 8 παρ.3), από της ισχύος των διατάξεων του Ν 2920/2001 άρθρο 15 παρ.5 περ.β’ και μετά.


ΝΣΚ/389/2009

Συμμόρφωση Διοικήσεως. Ακύρωση πράξεων-παραλείψεων μετάταξης Οικονομικών Επιθεωρητών. Νομιμότητα εκδοθεισών πράξεων των ως άνω μεταταγέντων δημοσίων υπαλλήλων, πριν και μετά την έκδοση των ακυρωτικών δικαστικών αποφάσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι μεταταγέντες Οικονομικοί Επιθεωρητές, λόγω της ακύρωσης της μετάταξής τους, επανέρχονται στην προτέρα υπαλληλική τους κατάσταση. Οι μέχρι την έκδοση της ακυρωτικής απόφασης εκδοθείσες διοικητικές πράξεις θεωρούνται ως αρμοδίως εκδοθείσες. Τυχόν μεταγενέστερες πράξεις πρέπει να θεωρηθούν ως αναρμοδίως εκδοθείσες.


ΕΣ/ΤΜ.4/2795/2009

ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΙ:Με την ένδικη έφεση ζητείται η ακύρωση της 2331/9.8.2004  καταλογιστικής απόφασης των Επιθεωρητών του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Υ.Π) του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με την οποία ο εκκαλών, Υποδιευθυντής Οικονομικού του Κρατικού Θεραπευτηρίου …,  κατά τον κρίσιμο χρόνο, καταλογίστηκε, εις ολόκληρον με τον τότε ταμία  αυτού …, με το ποσό των 379.622,28 ευρώ, το οποίο φέρεται ότι συνιστά έλλειμμα στη χρηματική διαχείριση του ως άνω νπδδ, για το χρονικό διάστημα από 1.1.1996 έως 31.10.2003 καθώς και με τις αναλογούσες στο έλλειμμα αυτό προσαυξήσεις, ύψους 335.318,59 ευρώ, δηλαδή συνολικά με το ποσό των 714.940,87 ευρώ.(....)Νόμω αβάσιμος είναι ο ισχυρισμός του ότι δεν φέρει την ιδιότητα συνυπεύθυνου προσώπου διότι, όπως έχει προαναφερθεί,  εκ του νόμου φέρει την ιδιότητα υπολόγου καθώς και ότι πρέπει να απαλλαγεί από τις προσαυξήσεις, αφού, σύμφωνα με όσα προαναφέρθηκαν, ευθύνεται  τουλάχιστον με βαριά αμέλεια για την πρόκληση του ελλείμματος.Δέχεται εν μέρει την από 19.11.2004 έφεση του …, κατοίκου …, κατά της 2331/9.8.2004 καταλογιστικής απόφασης των Επιθεωρητών του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Υ.Π) του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.Μεταρρυθμίζει την παραπάνω καταλογιστική απόφαση και περιορίζει το ποσό του καταλογισμού σε αυτό των 302.288,57 ευρώ, μετά των νομίμων προσαυξήσεων από 1.1.1997 έως 31.7.2004, ύψους 216.224,69 ευρώ, δηλαδή συνολικά στο ποσό των 518.513,26 ευρώ.


ΝΣΚ/120/2014

Αρμοδιότητα ή μη οικονομικών επιθεωρητών καταλογισμού ελλειμμάτων σε βάρος των μελών του Δ.Σ. Αμιγούς Νομαρχιακής Επιχείρησης (ΕΥΡΩΑΠ).Οι οικονομικοί επιθεωρητές δεν έχουν αρμοδιότητα να διενεργήσουν έκτακτο διαχειριστικό έλεγχο σε Αμιγή Νομαρχιακή Επιχείρηση και κατά μείζονα λόγο καταλογισμό σε βάρος των μελών του Δ.Σ. της επιχείρησης. (ομοφ.)

ΝΣΚ/413/2002

Ιατροί. Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 11 παρ.9 του Ν 2920/2001.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Επειδή και ο ιατρός Ν. Οικονομόπουλος και ο ιατρός Ι. Νικολαϊδης, είχαν ήδη επανέλθει στην ενεργό υπηρεσία, βάσει των διατάξεων του άρθρου 18 παρ.5 του Ν 1735/1987, προ της ενάρξεως ισχύος των διατάξεων του Ν 2920/2001, δεν υπάγονται στις ευνοϊκές ρυθμίσεις του άρθρου 11 παρ.9 του νόμου αυτού και δεν είναι δυνατόν να γίνουν δεκτές οι σχετικές αιτήσεις τους και να τοποθετηθούν αυτοί σε άλλο Νοσοκομείο ή Κέντρο Υγείας του ΕΣΥ, εκτός από αυτά όπου ήδη έχουν επανέλθει και που είναι οι Υπηρεσίες, όπου υπηρετούσαν και από όπου παραιτήθηκαν για να ανακηρυχθούν υποψήφιοι βουλευτές.


ΝΣΚ/243/2013

Προϋποθέσεις εγγραφής ενεργειακών επιθεωρητών πιστοποιημένων σε χώρες της Ε.Ε. στο Ελληνικό Μητρώο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 13 του π.δ. 38/2010, που αναφέρεται στην διάταξη του άρθρου 31 παρ.5 του ν. 4111/2013, με την οποία παρέχεται η δυνατότητα να εγγραφούν στο Ελληνικό Μητρώο Ενεργειακών Επιθεωρητών, Ενεργειακοί Επιθεωρητές που έχουν πιστοποιηθεί σε χώρες της Ε.Ε., αφορά στο σύνολο των διατάξεων του άρθρου 13 του π.δ.38/2010, ήτοι τόσο ως προς τα κριτήρια όσο και ως προς την αρμόδια αρχή για την πιστοποίηση. (ομοφ.)


ΝΣΚ/533/2006

Ειδική πρόσθετη αμοιβή άρθρου 5 παρ.1 του Ν 2880/2001. Δικαιούχοι. Εξαιρέσεις.Δικαιούχοι της ειδικής πρόσθετης αμοιβής του άρθρου 5 παρ.1 του Ν 2880/2001 είναι εκείνοι που καθορίζονται στην υπ’ αριθ. 2/19691/0022/23.3.2001 κ.υ.α. Επιθεωρητές – Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης μεταξύ αυτών που αποκλείονται. Εξαίρεση όσων προέρχονται από το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.


ΝΣΚ/201/2013

ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Ενέργειες και αρμοδιότητες σχετικά με πόρισμα ελέγχου του ΣΕΕΥΠ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. είναι αρμόδιος πλέον για τον χειρισμό περαιτέρω του πορίσματος του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας και νομιμοποιείται ενεργητικά για την άσκηση των ένδικων βοηθημάτων προς αναζήτηση των χρηματικών καταλογισμών.