×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/64/2009

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Επιτρεπτό ή μη ιδρύσεως ιδιωτικών παιδικών σταθμών σε περιοχές αποκλειστικής κατοικίας εν γένει και ειδικότερα, όπως διευκρινίζεται από την αρμοδία υπηρεσία, στην περιοχή του Δήμου Παπάγου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεδομένης της απαγορεύσεως από το εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως (που με τις ρυθμίσεις του συγκροτεί πολεοδομικό καθεστώς «αποκλειστικής κατοικίας») ανεγέρσεως οικοδομών και χρησιμοποιήσεώς τους για κάθε άλλη χρήση πλην κατοικίας, παρά μόνον εάν έχει προηγηθεί ειδικός αφορισμός του χώρου για την εν λόγω χρήση, δεν είναι επιτρεπτή στην περιοχή του Δήμου Παπάγου η ίδρυση ιδιωτικών παιδικών σταθμών σε θέση μη προβλεπόμενη ειδικά από το αρχικό σχέδιο πόλεως ή από επιγενόμενη τροποποίηση αυτού. Για την ταυτότητα του νομικού λόγου, πρέπει να γίνει το ίδιο δεκτό και για τις περιοχές εκείνες, στις οποίες ισχύει αντίστοιχο ειδικό πολεοδομικό καθεστώς «αποκλειστικής κατοικίας» με ανάλογες απαγορευτικές και περιοριστικές ρυθμίσεις διαλαμβανόμενες στο εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/156/2019

α) Εάν οι διατάξεις του π.δ/τος 59/2018 τροποποιούν τις προβλεπόμενες από τον υφιστάμενο πολεοδομικό σχεδιασμό χρήσεις στην περιοχή του «Ελαιώνα», β) Εάν στην περιοχή του «Ελαιώνα» επιτρέπεται η χρήση των «ιδιωτικών μονάδων πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας» και γ) Εάν στην περιοχή του «Ελαιώνα» επιτρέπονται οι χρήσεις «Κέντρο Αποθήκευσης Διανομής» (ΚΑΔ) ή «Ενυδρείο».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Με εξαίρεση τις περιοχές του «Ελαιώνα» που έχουν, τυχόν, καθοριστεί ως περιοχές «Μη οχλούσας Βιομηχανίας-Βιοτεχνίας- Βιομηχανικού και Βιοτεχνικού Πάρκου-ΒΙΠΑ-ΒΙΟΠΑ προς Εξυγίανση» ή «Οχλούσας Βιομηχανίας-Βιοτεχνίας» ή «Χονδρεμπορίου» ή «Κοινωνικών Εξυπηρετήσεων», οι διατάξεις του π.δ/τος 59/2018 δεν τροποποιούν τις προβλεπόμενες, από τον εγκεκριμένο κατά την έκδοσή του πολεοδομικό σχεδιασμό, χρήσεις γης, στην ανωτέρω περιοχή. β) Επιτρέπεται η χρήση των «ιδιωτικών μονάδων πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας» του π.δ/τος 84/2001 («Πολυϊατρείων» ή «διαγνωστικών εργαστηρίων») στους οικοδομήσιμους χώρους, που χαρακτηρίζονται με το στοιχείο Β' στα διαγράμματα που συνδημοσιεύτηκαν στην ΕτΚ με το από 20.09/30.11.1995 π.δ/μα. γ) Η χρήση «Κέντρο Αποθήκευσης και Διανομής» (ΚΑΔ) και η χρήση «Ενυδρείο», δεν επιτρέπονται στους οικοδομήσιμους χώρους της περιοχής του «Ελαιώνα».


2/55575/0026/2003

Κατοχή πριν την τοποθέτηση στην προβληματική περιοχή αποκλειστικής κυριότητας διαμερίσματος ,δεν δικαιλογεί την επιδότηση αγοράς κατοικίας.


ΝΣΚ/33/2003

Άδεια μεταστεγάσεως Ωδείου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το Υπουργείο Πολιτισμού δεν μπορεί να χορηγήσει άδεια μεταστεγάσεως συγκεκριμένου Ωδείου, δεδομένου ότι το κτίριο στο οποίο πρόκειται να μεταστεγασθεί τούτο βρίσκεται σε περιοχή, που έχει χαρακτηρισθεί από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο ως αμιγούς κατοικίας. Ως εκ τούτου, παρέλκει ο έλεγχος από το ΥΠΠΟ της κατά νόμο καταλληλότητας του εν λόγω κτιρίου για την στέγαση Ωδείου. (ομοφ.)


Υ1/Γ.Π.οικ.15903/2014

ΘΕΜΑ : «Κανόνες υγιεινής για την πρόληψη μετάδοσης λοιμώξεων στους χώρους των βρεφικών, βρεφονηπιακών, παιδικών σταθμών, δημόσιων και ιδιωτικών» ΑΔΑ: ΒΙΕ4Θ-ΔΙΜ


ΝΣΚ/19/2000

Δάση. Σχέδια πόλεων. Εγκυρότητα του ρυμοτομικού σχεδίου του Οικοδομικού Συνεταιρισμού "Η ΑΤΤΙΚΗ Ε.Π.Ε." στην περιοχή Αγ.Νικόλαος Νέας Επιδαύρου Ν.Αργολίδας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Κ.Βολτής, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Κ.Χαραλαμπίδης, Πάρεδρος Η Διοίκηση δύναται για λόγους δημοσίου συμφέροντος και ανεξαρτήτως παρόδου μακρού χρόνου, να ανακαλέσει πράξη, εξ υπαρχής άκυρη, με την οποία υπήχθη σε σχέδιο πόλεως έκταση οικοδομικού συνεταιρισμού αναγνωρισθείσα εκ των υστέρων κατά το μέγιστο μέρος αυτής ως δημόσιο και ιδιωτικό δάσος, αφού το σχέδιο πόλεως κατέστη εκ των πραγμάτων ανεφάρμοστο.


ΝΣΚ/283/2001

Πολεοδομία. Μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος των οικοδομών στην περιοχή "Ανεμόμυλος" του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως της Κέρκυρας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι περιοχές της χώρας που με διάταγμα εκτελεστικό του ΑΝ 395/68 εξαιρέθηκαν, για λόγους προστασίας του τοπίου, της δυνατότητας αύξησης του ύψους των οικοδομών, εξακολουθούν, κατ αρχήν να υπάγονται, υπό την ισχύ και του ΓΟΚ 73 και του ΓΟΚ 85, στο αυτό ειδικό προστατευτικό καθεστώς, όσον αφορά το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος, που καθορίστηκε με το σχετικό διάταγμα. Μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος κτιρίων στην περιοχή "Ανεμόμυλος" του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως της Κέρκυρας είναι αυτό που καθορίστηκε με τις διατάξεις του από 9.4.1964 Β. Δ/τος.


Δ1α/ΓΠ.οικ. 16838/2020

Επιβολή του μέτρου της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών, νηπιαγωγείων, σχολικών μονάδων, ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, κέντρων ξένων γλωσσών, φροντιστηρίων και πάσης φύσεως εκπαιδευτικών δομών, φορέων και ιδρυμάτων, δημοσίων και ιδιωτικών, κάθε τύπου και βαθμού της χώρας για το χρονικό διάστημα από 11.3.2020 έως και 24.3.2020. 


ΝΣΚ/69/2017

Εφαρμογή δασικής νομοθεσίας σε κοινόχρηστους χώρους που, χωρίς να χαρακτηρίζονται στο σχέδιο πόλης ως "πάρκα" ή "άλση", ως "κοινόχρηστοι χώροι πρασίνου" ή γενικότερα ως "αστικό πράσινο", έχουν αποκτήσει εν τοις πράγμασι τέτοιο χαρακτήρα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι κοινόχρηστοι χώροι που στο σχέδιο πόλεως δεν χαρακτηρίζονται ως "πάρκα" ή "άλση", ως "κοινόχρηστοι χώροι πρασίνου" ή γενικότερα ως "αστικό πράσινο" ούτε φέρουν άλλον ειδικότερο πολεοδομικό χαρακτηρισμό, αλλά έχουν "εν τοις πράγμασι" τέτοιο χαρακτήρα, δηλαδή φέρουν βλάστηση που μπορεί να δικαιολογήσει την εισαγωγή ρυμοτομικής ρύθμισης για τον χαρακτηρισμό τους ως "πάρκα" ή "άλση", αντιμετωπίζονται ως τέτοια και προστατεύονται από τις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας, εφ' όσον η σχετική διαπίστωση του ανωτέρω χαρακτήρα από την αρμόδια δασική υπηρεσία ανάγεται στον χρόνο ένταξής τους στο οικείο σχέδιο (ομόφ).


ΝΣΚ/67/2011

Συνεχόμενα άρτια γήπεδα και οικόπεδα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Συνεχόμενα άρτια (κατά τον κανόνα ή κατά παρέκκλιση) οικόπεδα ή γήπεδα, κείμενα σε περιοχές εντός ή εκτός ρυμοτομικού σχεδίου που έχουν περιέλθει με διαφορετικά συμβόλαια στον αυτό κύριο ή σε περισσότερους συγκυρίους, χάνουν την αυτοτέλειά τους και αποτελούν αυτοδικαίως ένα ενιαίο οικόπεδο ή γήπεδο, του οποίου η περαιτέρω μεταβίβαση ή η οικοδόμηση τμήματος είναι επιτρεπτή, εφόσον δεν παραβιάζεται το ισχύον στην περιοχή πολεοδομικό καθεστώς. (πλειοψ.)


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1055/2024

ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ Προμήθεια τροφίμων Παιδικών Σταθμών και φρέσκου γάλακτος .(...) Με δεδομένα τα ανωτέρω το Τμήμα διαπιστώνει α) αν και η προϋπολογιζόμενη δαπάνη των δέκα (10) τμημάτων των Ομάδων Α΄ και Β΄ συνυπολογίστηκε για την εξεύρεση της εκτιμώμενης αξίας της προμήθειας τροφίμων για την κάλυψη των αναγκών των Παιδικών Σταθμών του Δήμου Αρταίων και την παροχή φρέσκου γάλακτος στους υπαλλήλους του Κ.Κ.Μ.Π.Α.Π. Δήμου .., ορίστηκε ρητά στο άρθρο 1.3. της οικείας διακήρυξης ότι, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 10 του άρθρου 6 του ν. 4412/20216, η ανάθεση αυτών αποσυνδέεται από τη διαγωνιστική διαδικασία ανάθεσης των λοιπών σαράντα πέντε (45) τμημάτων των Ομάδων Γ΄-Κ΄, συνεπώς, η ανάθεση αυτών στηρίζεται σε αυτοτελή νομική και πραγματική βάση και β) η προϋπολογιζόμενη δαπάνη των προς προμήθεια ειδών των υπόλοιπων σαράντα πέντε (45) τμημάτων, που αντιστοιχούν στα είδη των υποβληθέντων ενώπιον της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Π.Ε. Άρτας δύο (2) σχεδίων συμβάσεων, ανερχόμενη σε 289.279,67 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.), υπολείπεται του ορίου των 300.000 ευρώ. Συνεκτιμώντας τα ανωτέρω και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη 7 της παρούσας, τα επίμαχα δύο (2) σχέδια συμβάσεων, ήτοι το σχέδιο μεταξύ του Δήμου .. και του ...(συμβατικής αξίας 265.298,98 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α.) και το σχέδιο μεταξύ του Δήμου .. και της …(συμβατικής αξίας 16.585,43 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α.), απαραδέκτως υποβλήθηκαν για έλεγχο νομιμότητας, συνεκδοχικά, αναρμοδίως διενεργήθηκε επ’ αυτών έλεγχος και εκδόθηκε η προσβαλλόμενη Πράξη, η οποία κατέληξε στην κρίση ότι κωλύεται η υπογραφή τους. Κατ’ ακολουθίαν αυτών, η προσβαλλόμενη, αφού εκδόθηκε αναρμοδίως, προϋπόθεση που ερευνάται αυτεπαγγέλτως, πρέπει να ανακληθεί και να κριθεί ότι το Δικαστήριο στερείται αρμοδιότητας για τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας των ως άνω δύο (2) σχεδίων σύμβασης που αφορούν την «Προμήθεια τροφίμων Παιδικών Σταθμών και φρέσκου γάλακτος για τους υπαλλήλους του Κ.Κ.Μ.Π.Α.Π. Δήμου ...». Για τους λόγους αυτούς.Δέχεται την προσφυγή ανάκλησης.Ανακαλεί την 7/2024 Πράξη της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου