×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/7/2003

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αναδρομική εφαρμογή άρθρου 9 παρ.3 Ν 3090/2002. Διακήρυξη διαγωνισμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αναδρομική εφαρμογή του άρθρου 9 παρ.3 του Ν 3090/2002 δεν καταλαμβάνει πράξεις που εκδόθηκαν σε εφαρμογή των καταργουμένων διατάξεων, τέτοια δε πράξη είναι και η Διακήρυξη δημόσιου διαγωνισμού.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΥΑ 20283/2012

Καθορισμός διαδικασιών «Διοικητικών Ελέγχων» στα επενδυτικά σχέδια παραγωγής ηλεκτρισμού συνολικής ισχύος έως 150 kw σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 9 εδάφιο 3 παρ α. του Π.Δ. 33/2011 (ΦΕΚ Α΄83).(Τροποποιήθηκε με την 54247/2014, ΦΕΚ-3090/Β/17.11.2014) 


ΝΣΚ/303/2002

Δημοτική Αστυνομία. Μετάταξη ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε άλλον ΟΤΑ. Εφαρμογή του άρθρου 19 παρ.3 του ΠΔ 23/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση διαδικασίας μετάταξης, υπαλλήλου του ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε άλλον ΟΤΑ, μετά την δημοσίευση του ΠΔ 23/2002, (άρθρο 19 παρ.3) όταν δεν έχει συμπληρωθεί δεκαετής χρόνος υπηρεσίας στον ΟΤΑ που προσελήφθη (πλειοψ.). Η ανωτέρω ρύθμιση δεν καταλαμβάνει τις μετατάξεις σε ανώτερο κλάδο.


ΝΣΚ/204/2004

ΤΑΧΔΙΚ. Ανάληψη της δαπάνης αποζημιώσεως που προβλέπεται για τα μέλη και τον γραμματέα του συνιστώμενου δια του άρθρου 6 παρ.2 του Ν 3090/2002 Τριμελούς Συμβουλίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η χρηματοδότηση της δαπάνης για την αποζημίωση των μελών και του γραμματέα του προβλεπομένου υπό του άρθρου 6 παρ.2 του Ν 3090/2002 τριμελούς γνωμοδοτικού συμβουλίου, που λειτουργεί στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου Δικαιοσύνης δεν βαρύνει, υπό το υφιστάμενο καθεστώς, τον προϋπολογισμό του ΤΑΧΔΙΚ, διότι δεν εντάσσεται στους σκοπούς του.


ΝΣΚ/186/2017

Τρόπος αποδείξεως πληρεξουσιότητας δικηγόρων, που φέρονται ότι εκπροσωπούν υπηκόους τρίτων χωρών στις συναλλαγές τους με τη διοίκηση, όταν δεν υπάρχει ειδική νομοθετική ρύθμιση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι αστυνομικές αρχές, όταν συναλλάσσονται με δικηγόρους οι οποίοι εκπροσωπούν υπηκόους τρίτων χωρών, κατ’ εφαρμογή της νομοθεσίας για τη μετανάστευση και δεν υφίσταται σχετική νομοθετική ρύθμιση, οφείλουν να ζητούν έγγραφη απόδειξη της πληρεξουσιότητας των εντολέων τους, κατ’ ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 8 παρ. 2, 9 παρ. 2 και 33 παρ. 5 του ν. 4251/2014 (πλειοψ.). Παραπομπή στην Ολομέλεια, λόγω σπουδαιότητας (άρθρο 6 παρ. 3 του ν. 3086/2002). Εκδόθηκαν οι γνωμοδοτήσεις με αριθ. 249/2017 Β΄ Τακτικής Ολομέλειας και 21/2018 Πλήρους Ολομέλειας ΝΣΚ.


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/226/2006

Τα σχέδια των παραπάνω συμβάσεων με τα στοιχεία της υποκείμενης διαδικασίας ανάδειξης των αναδόχων παροχής των σχετικών υπηρεσιών παραδεκτώς εισάγονται για έλεγχο νομιμότητας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 1 του ν. 2741/1999 (Α΄ 199), όπως τροποποιήθηκαν με τα άρθρα 2 του ν. 3060/2002 (Α΄ 242), 9 παρ. 3 του ν. 3090/2002 (Α΄ 329) και 12 παρ. 27 του ν. 3310/2005. Το Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου επιλαμβάνεται του ελέγχου νομιμότητας των σχεδίων συμβάσεων παροχής υπηρεσιών του Δημοσίου, των ν.π.δ.δ. και των δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών, η προϋπολογιζόμενη δαπάνη των οποίων, σύμφωνα με την οικεία διακήρυξη, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., υπερβαίνει το ποσό του 1.000.000 ευρώ, χωρίς να υποκαθιστά τα αρμόδια όργανα στην ουσιαστική εκτίμηση των πραγμάτων και χωρίς να ελέγχει την ορθότητα των τεχνικών κρίσεων της Διοίκησης ή τις κρίσεις σκοπιμότητας. Με τις προαναφερόμενες διατάξεις γίνεται έντονη υπόμνηση ταχείας διεκπεραίωσης του ελέγχου νομιμότητας, η δε τριακονθήμερη προθεσμία που τάσσεται για την ολοκλήρωσή του δεν έχει αποκλειστικό αλλά ενδεικτικό χαρακτήρα και ως εκ τούτου η τυχόν παραβίασή της δεν συνεπάγεται ακυρότητα της πράξης του Κλιμακίου (πρβλ ΣτΕ 3385/1990, 1127/2000, βλ. Πράξεις Ζ΄ Κλ. Ελ. Συν. 98/2006, 163, 132,116/2005, Ε΄ Κλ. Ελ. Συν. 101, 97, 81/2005 κ.α.).


275610/2003

Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή των άρθρων 2, 3, 5, και 6 του Καν. (ΕΚ) 1019/2002 της Επιτροπής της 13ης Ιουνίου 2002 για τις προδιαγραφές εμπορίας του ελαιολάδου.(Καταργήθηκε με την υπ’αρ. 323902/2009, ΦΕΚ 2026/Β/18-9-2009 & ΦΕΚ-2057 Β/24-9-2009.)


ΝΣΚ/416/2002

ΟΤΑ. Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Πρόσληψη. Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 27 παρ.5α και 5β του Ν 3013/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η διάταξη του άρθρου 27 παρ.5α και β του Ν 3013/2002 καταλαμβάνει, μόνο, το μόνιμο προσωπικό των ΟΤΑ και δεν αναφέρεται και στο αντίστοιχο προσωπικό, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Η πρόσληψη προσωπικού των ΟΤΑ, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, σε ανταποδοτικού χαρακτήρα υπηρεσίες, εξακολουθεί να διέπεται από το άρθρο 57 παρ.2 του Ν 2218/1994.


ΝΣΚ/45/2017

Δυνατότητα έκδοσης πράξεως διορισμού δημοτικών υπαλλήλων, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 10 παρ. 12 του ν. 3051/2002.(...) Στην περίπτωση των δημοτικών υπαλλήλων Ι.Ε και Ν.Δ. του Δήμου Θήρας, οι οποίοι ορκίστηκαν και ανέλαβαν υπηρεσία χωρίς να εκδοθεί και δημοσιευθεί η σχετική απόφαση διορισμού τους, είναι δυνατή, κατ' ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 10 παρ. 12 του ν. 3051/2002, η έκδοση των ατομικών πράξεων διορισμού αυτών και η δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με αναδρομική ισχύ από την ημερομηνία της αρχικής προσλήψεώς τους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, αφού προηγουμένως προσκομισθούν όλα τα απαραίτητα για τον διορισμό τους δικαιολογητικά (ομοφ).


ΝΣΚ/389/2004

Εφαρμογή ή μη της διατάξεως του άρθρου 22 παρ.7 του Ν 3051/2002 ως προς το προσωπικό της γενικής εκπαιδεύσεως.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διάταξη του άρθρου 22 παρ.7 του Ν 3051/2002, σύμφωνα με την οποία υπάλληλοι του Δημοσίου και φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι οποίοι υπηρετούν ή υπηρέτησαν ως μετακλητοί υπάλληλοι σε θέσεις Νομαρχών, Γενικών Γραμματέων Υπουργείων, Γενικών Γραμματέων Προϊσταμένων Γενικών Γραμματειών και Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για χρονικό διάστημα τεσσάρων (4), τουλάχιστον, ετών, επανερχόμενοι στην υπηρεσία τους, καταλαμβάνουν προσωποπαγή θέση με βαθμό Διευθυντή για το υπόλοιπο της υπαλληλικής τους θητείας, δεν καταλαμβάνει και το προσωπικό της γενικής εκπαιδεύσεως. (πλειοψ.)


651/2025

Απόφαση άσκησης από το Ελληνικό Δημόσιο του δικαιώματος Προαίρεσης Αγοράς των τίτλων ΑΕΠ του Ε. Δ. οι οποίοι εκδόθηκαν στις 9-3-2012.