ΝΣΚ/73/2002
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Κατάταξη σε οργανική θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Προσμέτρηση χρόνου υπηρεσίας που παρασχέθηκε σε εκτέλεση δικαστικής αποφάσεως μη τελεσίδικης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προσωπικό που παρέχει τις υπηρεσίες του στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ) με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τη συμπλήρωση των 24 μηνών, που ορίζει η παρ.1 του άρθρου 17 του Ν 2839/2000, δεν μπορεί να προσμετρήσει και το χρονικό διάστημα κατά το οποίο οι υπηρεσίες αυτές παρασχέθηκαν σε εκτέλεση προσωρινής διαταγής δικαστηρίου ή απόφασης που εκδόθηκε κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων ή δικαστικής αποφάσεως που δεν είναι τελεσίδικη. (πλειοψ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/190/2001
Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη σε οργανική θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Προσμέτρηση χρόνου υπηρεσίας που παρασχέθηκε σε εκτέλεση δικαστικής αποφάσεως μη τελεσίδικης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προσωπικό που παρέχει τις υπηρεσίες του σε φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης με σύμβαση μίσθωσης έργου κατ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 89 του Ν 2084/1992, για την συμπλήρωση των 24 μηνών, που ορίζει η παρ.4 του άρθρου 17 του Ν 2839/2000, προσμετρά και το χρονικό διάστημα κατά το οποίο οι υπηρεσίες αυτές παρασχέθηκαν σε εκτέλεση προσωρινής διαταγής δικαστηρίου ή απόφασης που εκδόθηκε κατά την διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων ή δικαστικής αποφάσεως που δεν είναι τελεσίδικη. (ομοφ.)
ΝΣΚ/214/2001
Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Εφαρμογή διατάξεων άρθρου 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Α. Κλαδιάς, Πάρεδρος α) Το προσωπικό που έχει προσληφθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με σύμβαση μίσθωσης έργου για την κατασκευή έργων με αυτεπιστασία και απολογιστικά, εξαιρείται, σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ.10 περ.ια του Ν 2839/2000, από τις διατάξεις του άρθρου 17 παρ.1 έως 9 του ανωτέρω νόμου (2839/2000) και, συνεπώς, δεν μπορεί να καταταγεί σε οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. β) Το προσωπικό που έχει προσληφθεί από το ΝΠΙΔ με την επωνυμία Ταμείο Διαχείρισης των Πιστώσεων για την Εκτέλεση Αρχαιολογικών Εργων, αλλά ασχολείται σε έργα και σε Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, δηλαδή στο Δημόσιο, δεν υπάγεται στις ρυθμίσεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000.
ΝΣΚ/369/2001
Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη υπαλλήλου σε οργανική θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 για κατάταξη σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου δεν προσμετράται ο χρόνος προηγούμενης απασχόλησής του με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου σε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου.
ΝΣΚ/85/2012
Συμμόρφωση Διοικήσεως – Δικαστική αναγνώριση συμβάσεων ως εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου – Τρόπος εκτελέσεως της δικαστικής αποφάσεως – Σύσταση οργανικών θέσεων προσωποπαγών ή μη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Χανίων οφείλει να απασχολεί τα πρόσωπα υπέρ των οποίων εκδόθηκε η υπ’ αριθ. 178/2008 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Χανίων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, αφού προηγουμένως συσταθούν αντίστοιχες οργανικές θέσεις και εκδοθούν πράξεις κατατάξεως των παραπάνω προσώπων σ’ αυτές. (ομοφ.)
ΝΣΚ/6/2004
ΙΚΑ. Κατάταξη σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν τυγχάνει, εν προκειμένω, εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 17 του Ν 2839/2000, δεδομένου ότι, σύμφωνα με το δεδικασμένο που έχει παραχθεί από δικαστικές αποφάσεις, η συνδέουσα την αιτούσα και το ΙΚΑ σχέση είναι τοιαύτη εκ συμβάσεως εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
ΝΣΚ/325/2001
Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη σε οργανικές θέσεις με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Προϋποθέσεις κατάταξης σε οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 - Ειδικές κατηγορίες προσωπικού.
ΝΣΚ/33/2016
Αρμόδιο όργανο για τη χορήγηση άδειας άσκησης αμειβόμενου ιδιωτικού έργου σε υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου του Δημοσίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στη σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου, που είναι αρμόδιο για τους μονίμους και τους υπαλλήλους ΙΔΑΧ υπάγεται το αίτημα για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου επ΄ αμοιβή που υποβλήθηκε από υπάλληλο, ο οποίος προσελήφθη με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ) και απασχολείται ως αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ), δυνάμει προσωρινά εκτελεστής διάταξης δικαστικής απόφασης (πλειοψ.). Εκδόθηκε η υπ' αριθ. 284/2017 γνωμ. Β΄ Τακτικής Ολομέλειας ΝΣΚ.
ΝΣΚ/139/2004
Δυνατότητα κατάταξης σε οργανική θέση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν δύνανται να καταταγούν σε οργανικές θέσεις του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 οι προσληφθέντες με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου από την εταιρεία Διαχείρισης Τεχνικής Βοήθειας ΕΠΕ, καθόσον η προβλεπόμενη στο άρθρο 17 του άνω νόμου δυνατότητα κατάταξης καταλαμβάνει μόνο προσωπικό που υπηρετεί στο Δημόσιο, ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και τα ΝΠΔΔ.
ΝΣΚ/292/2002
Άδειες δικηγόρων κανονικές, αναρρωτικές, κύησης και τοκετού. Επέκταση διατάξεων περί αδειών του Υπαλληλικού Κώδικα και στο προσωπικό του Δημοσίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1. Οι δικηγόροι που απασχολούνται στο Δημόσιο με σχέση έμμισθης εντολής αορίστου χρόνου υπάγονται ως προς την ετήσια κανονική τους άδεια στην ρύθμιση του άρθρου 94 παρ.4 του Δικηγορικού Κώδικα και κατ επέκταση του ΑΝ 539/1945, ενώ ως προς την αναρρωτική και την άδεια κύησης και λοχείας στις αντίστοιχες διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν 2683/1999). (πλειοψ.) 2. Οι διατάξεις των άρθρων 48 έως 53 του Υπαλληλικού Κώδικα, που με το άρθρο 4 παρ.5 του Ν 2839/2000 επεκτάθηκαν στο προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ και των ΟΤΑ δεν μπορούν να εφαρμοστούν και στο προσωπικό που κατέχει οργανική θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. (ομόφωνα)
ΝΣΚ/250/2001
Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη. Εφαρμογή διατάξεων του άρθρου 17 Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Κατατάσσονται σε οργανικές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 παρ.1-3 του Ν 2839/2000 : 1) Μισθωτοί με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οι οποίοι συμπλήρωσαν διάστημα 24 μηνών με διαδοχικές συμβάσεις χωρίς διακοπή οποτεδήποτε στο παρελθόν και ακολούθως, μετά από διακοπή μεγαλύτερη των δύο μηνών, τους βρήκε ο εν λόγω νόμος να υπηρετούν ή υπηρέτησαν στο διάστημα από 1.8.1999 και στο εξής με σύμβαση μίσθωσης έργου ή με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου 8μηνης διάρκειας για κάλυψη εποχιακών αναγκών. (πλειοψ.) 2) Προσωπικό που απασχολήθηκε για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 24 μηνών στην αρχή με συμβάσεις έργου και στην συνέχεια με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή και το αντίστροφο, με διακοπή όμως μεταξύ αυτών των δύο μεγαλύτερη των δύο μηνών. (ομόφωνα) 3) Δεν κατατάσσεται σε τέτοιες θέσεις αορίστου χρόνου το προσωπικό που προσέλαβαν οι Συνεταιριστικές Οργανώσεις (Ελεγκτές Γαλακτοπαραγωγής, Γεωπόνοι-Συντονιστές κλπ) για την υλοποίηση των προγραμμάτων γενετικής βελτίωσης αγροτικών ζώων, αναβάθμισης και διάσωσης - διατήρησης του αυτόχθονου γενετικού υλικού που τους ανατέθηκαν από το Υπουργείο Γεωργίας. (ομόφωνα) 4) Αντίθετα κατατάσσεται προσωπικό που προσλήφθηκε με βάση τις διατάξεις του άρθρου 21 παρ.3 του Ν 2190/1994 για την υλοποίηση προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ενωση (ετήσια σύμβαση με συνεχείς ανανεώσεις μέχρι την λήξη του προγράμματος) και για την συμπλήρωση του χρόνου των 24 μηνών προσμετράται υπηρεσία με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου διάρκειας οχτώ (8) μηνών που παρασχέθηκε για κάλυψη εποχιακών αναγκών και υπηρεσία με σύμβαση μίσθωσης έργου, ακόμη και αν η διακοπή μεταξύ αυτών υπερβαίνει το διάστημα των δύο μηνών. (ομόφωνα)