ΝΣΚ/83/2009
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Νομιμότητα παραστατικών κρατικής αναπτυξιακής βοήθειας σε θύματα εμπορίας ανθρώπων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Είναι νόμιμα έξι (6) τιμολόγια χρηματοδοτήσεως εκδοθέντα από το Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης Μολδαβίας, στο πλαίσιο υλοποιήσεως προγράμματος κρατικής αναπτυξιακής βοήθειας σε θύματα εμπορίας ανθρώπων στη Μολδαβία, στο οποίο συμμετέχει το Υπουργείο Εσωτερικών, μέσω του Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής, τα οποία (τιμολόγια) αντί των στοιχείων ονοματεπωνύμου των χρηματοδοτηθέντων θυμάτων φέρουν αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Ν.3064/2002
Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων, των εγκλημάτων κατά της γενετήσιας ελευθερίας, της πορνογραφίας ανηλίκων και γενικότερα της οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής και αρωγή στα θύματα των πράξεων αυτών
ΠΥΣ 265/1996
Έγκριση αίτησης της Ελλάδος στην επιτροπή Αναπτυξιακής Βοήθειας (DAC) του ΟΟΣΑ, αύξησης της συνολικής Ελληνικής Κρατικής Διμερούς Αναπτυξιακής Βοήθειας και σύστασης Ειδικής Επιτροπής Αναπτυξιακής Συνεργασίας
106858/Δ00 1067/1997
Διαδικασία εγγραφής, εκταμίευσης και ελέγχου διάθεσης των κονδυλίων του Κρατικού Προϋπολογισμού που προορίζονται για παροχή Κρατικής Αναπτυξιακής Βοήθειας εκ μέρους της χώρας μας προς τις αποδέκτριες χώρες λαμβανομένων υπόψη και των Οδηγιών του Στατιστικού Συστήματος Αναφοράς Στοιχείων Αναπτυξιακής Βοήθειας της Επιτροπής Αναπτυξιακής Βοήθειας (Development Assistance Committee - DAC) του ΟΟΣΑ.
Ν.2731/1999
Ρύθμιση θεμάτων Διμερούς Κρατικής Αναπτυξιακής Συνεργασίας και Βοήθειας, ρύθμιση θεμάτων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και άλλες διατάξεις.
Ν 4781/2021- ΦΕΚ: 31/Α/28.2.2021 άρθρο 479: Από την έναρξη της ισχύος του παρόντος καταργούνται: η) ο ν. 2731/1999 «Ρύθμιση θεμάτων Διμερούς Κρατικής Αναπτυξιακής Συνεργασίας και Βοήθειας, ρύθμιση θεμάτων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και άλλες διατάξεις» (Α’ 138).,
Ν.4837/2021- ΦΕΚ: 178/Α/1.10.2021 άρθρο 49 παρ.2: 2. Αποφάσεις επί αιτήσεων επιχορήγησης που υποβλήθηκαν μετά από τη θέση σε ισχύ της περ. η΄ του άρθρου 479 του ν. 4781/2021 (Α΄ 31), με την οποία καταργήθηκε ο ν. 2731/1999 (Α΄ 138), θεωρείται ότι νομίμως επέχουν θέση ειδικής έγκρισης, εφόσον οι αιτήσεις πληρούσαν τις προϋποθέσεις της παρ. 3 του άρθρου 12 του ν. 2731/1999. Εκκρεμείς αιτήσεις, που υποβλήθηκαν σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο και η διεκπεραίωσή τους εκκρεμεί κατά τη δημοσίευση του παρόντος, θεωρείται ότι νομίμως υποβλήθηκαν και αξιολογούνται με κριτήριο την πλήρωση των προϋποθέσεων της παρ. 3 του άρθρου 12 του ν. 2731/1999, ανεξαρτήτως της κατά τα ανωτέρω κατάργησής της.»
ΕΣ/ΤΜ.7/213/2009
ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ σε εργολήπτη δημοσίων έργων, ως αμοιβή για την εκ μέρους του εκτέλεση εργασιών συντηρήσεως και τσιμεντοστρώσεως αγροτικών δρόμων στο Δημοτικό Διαμέρισμα …, τις οποίες (εργασίες) πραγματοποίησε για λογαριασμό της Αναπτυξιακής Τεχνικής Επιχείρησης του Δήμου (...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις της παρούσας Πράξεως, το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη διότι δεν συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά στοιχεία τα οποία βεβαιώνουν την ύπαρξη της απαιτήσεως, το ύψος αυτής και την καλή εκτέλεση των εργασιών εκ μέρους του εργολάβου. Συγκεκριμένα, δεν προσκομίζεται απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της «Αναπτυξιακής Τεχνικής Επιχείρησης Δήμου …» για την ανάθεση των εργασιών συντηρήσεως και ασφαλτοστρώσεως αγροτικών δρόμων στον φερόμενο ως δικαιούχο του χρηματικού εντάλματος, απόφαση έγκρισης της σχετικής δαπάνης, η οικεία σύμβαση και το πρακτικό παραλαβής της Επιτροπής με το οποίο πιστοποιείται η καλή εκτέλεση των ως άνω εργασιών. Τα εκδοθέντα, εκ μέρους του εργολάβου, τιμολόγια παροχής υπηρεσιών για τη συντήρηση των αγροτικών δρόμων δεν αναφέρουν τα ουσιώδη στοιχεία της συμβάσεως (τον τρόπο αναθέσεως του έργου, την ύπαρξη σχετικής μελέτης, τον τόπο εκτελέσεως αυτού, τις απαιτούμενες εργασίες, το συμφωνηθέν αντάλλαγμα καθώς και τη χρονολογία ενάρξεως και λήξεως των εργασιών).Τέλος, οι ισχυρισμοί του Δήμου … περί της υποχρεώσεως αυτού να εξοφλήσει τους εργολάβους και προμηθευτές, οι σχετικές αξιώσεις των οποίων ανάγονται στο οικονομικό έτος 2002 για τις οποίες, ορισμένοι εξ αυτών έχουν καταθέσει αιτήσεις για τη διακοπή της παραγραφής, δεν ασκεί ουσιώδη επιρροή καθόσον για την εξόφληση των ως άνω υποχρεώσεων της δημοτικής επιχειρήσεως απαιτείται η ύπαρξη των αναγκαίων δικαιολογητικών που αποδεικνύουν το ύψος της απαιτήσεως και το δικαίωμα του δικαιούχου σε απόληψη του συμφωνηθέντος ανταλλάγματος. Αποφαίνεται ότι το 49, οικονομικού έτους 2009, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Δήμου … Νομού …, ποσού 13.256,12 ευρώ δεν πρέπει να θεωρηθεί.