×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/85/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΝΠΙΔ. Μετάταξη υπαλλήλου Τοπικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων σε Γενικό Οργανισμό Εγγείων Βελτιώσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Καίτοι στις διατάξεις του δημοσιοϋπαλληλικού δικαίου οι όροι μετάθεση και μετάταξη δεν ταυτίζονται, αυτοί στον Κανονισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΚΕΥ) του ΤΟΕΒ Αγρινίου-Ερημίτσας εννοιολογικώς ταυτίζονται. Συνεπώς η μετάταξη τακτικού υπαλλήλου του ΤΟΕΒ αυτού, καθώς και οποιουδήποτε άλλου περιέχοντος ανάλογη διατύπωση στον ΚΕΥ του, σε ΓΟΕΒ ο ΚΕΥ του οποίου επιτρέπει τέτοιες μετατάξεις, είναι σύννομη. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/303/2001

Γενικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ). Ιδρυση και λειτουργία αυτών. Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Οι διατάξεις του ΒΔ της 13-9/7-11-1959 περί Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων υπερισχύουν των καταστατικών τους. β) Η προσθήκη άρθρου στον Κανονισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας Γενικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων πρέπει να εγκριθεί από το Υπουργείο Γεωργίας και να δημοσιευθεί στην ΕτΚ. γ) Η απόφαση του ΔΣ ΓΟΕΒ που είναι αντίθετη στην σχετική με αυτόν νομοθεσία είναι παράνομη. δ) Ο ΚΕΥ ΓΟΕΒ, που είναι αντίθετος με την νομοθεσία για τους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων πρέπει να προσαρμοσθεί σε αυτήν. ε) Απόφαση Νομάρχου σχετική με την ανάθεση καθηκόντων αναπληρωτή προϊσταμένου ΓΟΕΒ είναι άκυρη. στ) Η σύνθεση του ΔΣ ΓΟΕΒ είναι νόμιμη όταν μετέχει σ αυτό υπάλληλος της υπηρεσίας που τον ελέγχει. ζ) Νόμιμη η προσωρινή ανάθεση καθηκόντων ταμία του ΓΟΕΒ σε γεωπόνο υπάλληλό του.


ΝΣΚ/22/2003

Γενικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ). Διακοπή παροχής αρδευτικού ύδατος. Ευθύνη αστική του ΓΟΕΒ Πεδιάδας Άρτας έναντι των μελών του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι ΓΟΕΒ μπορούν, σύμφωνα με την οικεία περί ΟΕΒ νομοθεσία, να προβούν σε διακοπή παροχής αρδευτικού ύδατος προς τους υπερήμερους οφειλέτες τους ΤΟΕΒ, εφόσον έχουν εξαντλήσει ατελεσφόρως τις λοιπές δυνατότητες εισπράξεως των οφειλών, τις οποίες τους παρέχει ο νόμος. Εφόσον το έσχατο αυτό διοικητικό μέτρο λαμβάνεται υπό την προϋπόθεση της μη υπερβάσεως των ακραίων ορίων της παρεχομένης προς επιβολή του διακριτικής ευχερείας και της καταχρηστικής ασκήσεως του σχετικού δικαιώματος, δεν καθιστά ποινικώς ή αστικώς υπεύθυνο τον ΓΟΕΒ έναντι του οφειλέτη του – καθού το μέτρο ΤΟΕΒ ή των μελών αυτού.


ΝΣΚ/108/2001

ΝΠΙΔ. Γενικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ). Πρόσληψη προσωπικού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι Γενικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ), καθ όσον αφορά τις προσλήψεις του πάσης φύσεως προσωπικού αυτών, υπάγονται στις διατάξεις των νόμων 2190/1994 και 2266/1994 και των συναφών προς αυτούς ΠΥΣ 236/1994 και 55/1998.


ΝΣΚ/245/2001

Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων. Προσθήκη - τροποποίηση του Κανονισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας ως προς τη χορήγηση πρόσθετης παροχής ευδοκίμου υπηρεσίας σε αποχωρούντες υπαλλήλους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι σύννομη η προσθήκη - τροποποίηση του Κανονισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΚΕΥ) των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΟΕΒ) περί χορηγήσεως στους αποχωρούντες υπαλλήλους, λόγω λύσης της υπαλληλικής τους σχέσης, πρόσθετης παροχής ευδοκίμου υπηρεσίας.


ΝΣΚ/249/2001

Εγγειοβελτιωτικά έργα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Ο Νομάρχης Χανίων δεν δικαιούται κατά νόμον να χαρακτηρίσει έργα ως τοιαύτα πολλαπλού σκοπού, κατ άρθρο 5 του ΝΔ 3881/1958. 2) Ο Οργανισμός Αναπτύξεως Δυτικής Κρήτης (ΟΑΔΥΚ) δεν έχει δικαίωμα διοικήσεως, διαχειρίσεως, λειτουργίας και συντηρήσεως των εγγειοβελτιωτικών έργων τα οποία κατασκευάζει, ούτε εκμεταλλεύσεως των υδάτων τους, αφού τα ανωτέρω εκ του νόμου είναι αρμοδιότης των οικείων Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων. Κατόπιν τούτου δεν μπορεί να συνάψει συμβάσεις με τους οικείους ΟΕΒ (ΓΟΕΒ ή ΤΟΕΒ) με περιεχόμενο την παροχή σ αυτούς ύδατος προς άρδευση προερχόμενο από τα ως άνω έργα και μάλιστα έναντι τιμήματος.


ΝΣΚ/165/2003

Επίδομα θέσεως του Διευθυντή του Γενικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ) Ορεστιάδας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Κανονισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΚΕΥ) των Γ.Ο.Ε.Β. παραπέμπει ως προς τα θέματα, τα αφορώντα τις αποδοχές του τακτικού προσωπικού τους, στις διατάξεις του διέποντος τους μονίμους υπαλλήλους του Υπουργείου Γεωργίας μισθολογικού νόμου, ως εκάστοτε αυτός ισχύει, καταργουμένης κάθε αντίθετης διατάξεως και καθιστά κανονιστικό όρο του εν λόγω κανονισμού κάθε διάταξη του μισθολογικού νόμου, που διέπει τις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων (και των κατά κατηγορία, κλάδο και βαθμό μονίμων δημοσίων υπαλλήλων του Υπουργείου Γεωργίας, με τους οποίους εξομοιώνονται μισθολογικώς οι αποτελούντες το τακτικό προσωπικό των Γ.Ο.Ε.Β. υπάλληλοι αυτών) είτε υπό την μορφή επιδόματος είτε οιασδήποτε άλλης μισθολογικής παροχής, και αποζημιώσεως. Υπό την ως άνω ευρεία και καθολική παραπομπή πρέπει να γίνει δεκτό ότι καλύπτεται και το επίδομα θέσεως Διευθυντού του Γ.Ο.Ε.Β. Ορεστιάδας το οποίο είναι το αυτό κατά ποσό, ως το λαμβανόμενο από τους δημοσίους υπαλλήλους, υπολογιζόμενο επί της αυτής μισθολογικής βάσεως, κατά τη σχετική διάταξη του άρθρου 14 του Ν 2470/1997, και δεν συντρέχει περίπτωση υπολογισμού αυτού με βάση τα προβλεπόμενα στον οικείο ΚΕΥ. Ως εκ τούτου παρέλκει και η εξέταση αναδρομικής ή μη καταβολής του ανωτέρω επιδόματος σε ποσοστό ανώτερο του ήδη καταβληθέντος, ως και του σχετικού θέματος παραγραφής ή μη εν όλω ή εν μέρει των σχετικών αξιώσεων.


ΝΣΚ/401/2004

Προσμέτρηση χρόνου υπηρεσίας δημοσίου υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δημόσιος υπάλληλος, του οποίου η πράξη μετατάξεως πάσχει από άποψη νομιμότητας, μπορεί να προσμετρήσει τον χρόνο που διετέλεσε προϊστάμενος στον Γενικό Οργανισμό Εγγείων Βελτιώσεων Πεδιάδων Θεσσαλονίκης -Λαγκαδά (ΝΠΙΔ) στον συνολικό χρόνο υπηρεσίας του ως δημοσίου υπαλλήλου, επειδή από την έκδοση της πράξεως μετατάξεώς του έχουν παρέλθει τέσσερα χρόνια και η πράξη αυτή δεν έχει ανακληθεί ή ακυρωθεί.


ΝΣΚ/380/2014

Εφαρμογή ή μη των άρθρων 69 και 70 του ν.3528/2007, μετά την ισχύ του ν.4024/2011, για τις (εσωτερικές) μετατάξεις υπαλλήλων του Ο.Γ.Α. – Έναρξη ισχύος των μετατάξεων – Εφαρμογή ή μη των διατάξεων του άρθρου 23 του Κανονισμού Κατάστασης Προσωπικού του Ο.Γ.Α. για τις υποβληθείσες, πριν την ισχύ του ν.4024/2011, αιτήσεις για (εσωτερική) μετάταξη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Μετά την ισχύ του ν.4024/2011 και την αυτοδίκαιη κατάταξη των υπαλλήλων του Ο.Γ.Α. στους βαθμούς της παρ.1 του άρθρου 6 αυτού, μπορούν για τη μετάταξη υπαλλήλου του Ο.Γ.Α. σε κενή θέση (του Ο.Γ.Α.) άλλου κλάδου της ίδιας κατηγορίας, καθώς και για τη μετάταξη υπαλλήλου σε κενή θέση (του Ο.Γ.Α.) κλάδου ανώτερης κατηγορίας, να εφαρμοσθούν οι διατάξεις των άρθρων 69 και 70 του ν.3528/2007. 2) Οι ανωτέρω μετατάξεις ισχύουν από την ημερομηνία δημοσίευσής τους στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. 3) Για τις υποβληθείσες, πριν την έναρξη ισχύος του ν.4024/2011, αιτήσεις υπαλλήλων του Ο.Γ.Α. για μετάταξη, δεν μπορούν να τύχουν σήμερα εφαρμογής οι διατάξεις του άρθρου 23 του Κανονισμού Κατάστασης Προσωπικού του Ο.Γ.Α., αλλά οι διατάξεις των άρθρων 69 και 70 του ν.3528/2007. (ομοφ.)


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)55/2016

Μετατάξεις:Νόμιμη η καταβολή αποδοχών μόνιμης υπαλλήλου ν.π.δ.δ. α΄  15ημέρου μηνός Δεκεμβρίου 2015 και διαφοράς αποδοχών από 7.10.2015 έως 30.11.2015, λόγω μετάταξής της από την κατηγορία ΔΕ του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων στην κατηγορία ΤΕ του κλάδου Διοικητικού Λογιστικού, με μεταφορά της θέσης που κατείχε, κατ’ επίκληση αντίστοιχου τίτλου σπουδών, καθόσον νομίμως έλαβε χώρα η ως άνω μετάταξη με μεταφορά της θέσης της ανωτέρω υπαλλήλου, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, η οποία, δεν καταργήθηκε μετά τη θέση σε ισχύ των διατάξεων του άρθρου 33 του ν. 4305/2014.


ΝΣΚ/303/2002

Δημοτική Αστυνομία. Μετάταξη ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε άλλον ΟΤΑ. Εφαρμογή του άρθρου 19 παρ.3 του ΠΔ 23/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση διαδικασίας μετάταξης, υπαλλήλου του ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε άλλον ΟΤΑ, μετά την δημοσίευση του ΠΔ 23/2002, (άρθρο 19 παρ.3) όταν δεν έχει συμπληρωθεί δεκαετής χρόνος υπηρεσίας στον ΟΤΑ που προσελήφθη (πλειοψ.). Η ανωτέρω ρύθμιση δεν καταλαμβάνει τις μετατάξεις σε ανώτερο κλάδο.