ΝΣΚ/89/2000
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δημόσιοι υπάλληλοι. Μετάταξη. Αναδρομική έγκριση μετάταξης σε συμμόρφωση δικαστικών αποφάσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Χ.Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Σ.Σκουτέρης, Νομικός Σύμβουλος Είναι σύννομη η μετάταξη υπαλλήλων αναδρομικά κατά τον χρόνο εκδόσεως της προσβαλλόμενης πράξης σε συμμόρφωση με αποφάσεις Διοικητικού Εφετείου.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/142/2000
Ιατροί. Επαναδιορισμός σε θέσεις ιατρών ΕΣΥ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Σ.Σκουτέρης, Νομικός Σύμβουλος Οι ρυθμίσεις του άρθρου 37 παρ.15 ν.2519/1997 δεν εφαρμόζονται στους γιατρούς που υπηρετούσαν πριν διοριστούν στο ΕΣΥ, στο ΙΚΑ ως γιατροί πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
ΝΣΚ/156/2001
Δημόσιοι υπάλληλοι. Διαγωνισμός προσλήψεως. Ματαίωση ή αναβολή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Φ. Γεωργακόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Εάν δεν τηρηθεί η προθεσμία που προβλέπεται από το νόμο για τη δημοσίευση περιλήψεως διενέργειας διαγωνισμού για την πρόσληψη υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών ο διαγωνισμός θα πρέπει να ματαιωθεί ή να αναβληθεί.
ΝΣΚ/41/2000
Ιατροί. Κατοχή θέσης ιατρών ΕΣΥ πολυτέκνων, μελών ΔΕΠ-ΑΕΙ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Σ.Σκουτέρης, Νομικός Σύμβουλος Ιατροί -μέλη ΔΕΠ-ΑΕΙ, οι οποίοι υπηρετούν στο ΕΣΥ και είναι πολύτεκνοι δικαιούνται να κατέχουν νόμιμα και τις δύο θέσεις- δεν υπάγονται στις διατάξεις των ν.2188/94 και 2530/97.
ΝΣΚ/437/2000
Δημόσιο. Σύμβαση μισθώσεως έργου. Χορήγηση βεβαίωσης της παρ.2 του άρθρου 6 του ν.2527/97.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Χ.Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Η.Δροσογιάννης, Πάρεδρος Τα έργα που αναφέρονται στην αναλυτική έκθεση του Γενικού Γραμματέως του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο μίσθωσης έργου, χωρίς να υποκρύπτεται εξαρτημένη εργασία.
ΝΣΚ/202/2000
Ιατροί. Επάνοδος στην υπηρεσία αυτοδίκαια τεθέντος σε αργία ιατρού Ε.Σ.Υ.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Σ.Σκουτέρης, Νομικός Σύμβουλος Ανάκληση παράνομη διορισμού ιατρού ΕΣΥ δεν μπορεί να γίνει μετά πάροδο διετίας. Ο τεθείς σε αργία επανέρχεται αυτοδίκαια στην υπηρεσία άμα εκλείψει ο λόγος που ετέθη σε αργία άλλως υπέχει πειθαρχικές ευθύνες για αδικαιολόγητο αποχή από την εκτέλεση καθηκόντων του. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/38/2000
Δημόσιοι υπάλληλοι. Δυνητική αργία. Αυτοδίκαιη επαναφορά.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Κ.Βολτής, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Σ.Δελλαπόρτας, Νομικός Σύμβουλος Για την αυτοδίκαιη επαναφορά του υπαλλήλου στην υπηρεσία, κατά το άρθρο 104 παρ.5 του Ν.2683/1999, προϋποτίθεται τελεσίδικη ποινική ή πειθαρχική απόφαση.
ΝΣΚ/18/2000
Δημόσιοι υπάλληλοι. Προσωρινή απαλλαγή καθηκόντων. Υπολογισμός χρόνου στη μισθολογική τους εξέλιξη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Χ.Τσεκούρας, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Κ.Καποτάς, Νομικός Σύμβουλος Ο χρόνος που οι υπάλληλοι του Υπουργείου Εξωτερικών διατελούν σε προσωρινή απαλλαγή καθηκόντων, κατ άρθρο 64 του Ν.2594/1998, υπολογίζεται για την κατ άρθρο 17 του Ν.2470/1997 μισθολογική τους εξέλιξη.
ΝΣΚ/131/2001
Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου. Ασφάλιση εξοπλισμού. Δαπάνες ασφάλισης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Ν. Κατσίμπας, Νομικός Σύμβουλος Η Εταιρεία Αεροδρομίου υποχρεούται να ασφαλίσει τον εξοπλισμό αεροναυτιλίας.
ΝΣΚ/28/2001
Οδικός Μεταφορέας. Αξιοπιστία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Ν. Κατσίμπας, Νομικός Σύμβουλος Το αδίκημα της συνέργειας και διευκόλυνσης στη λαθραία μεταφορά προσώπων για το εξωτερικό του οδικού μεταφορέα θεωρείται σοβαρό. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/83/2000
Ένοπλες Δυνάμεις. Επίταξη. Δυνατότητα της αναγκαστικής μίσθωσης των αεροπορικών μέσων της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Αεροπλοίας καθώς και λοιπών Ελληνικών ιδιωτικών αεροπορικών εταιρειών, σε περίοδο κρίσεων και ταχύτατα εξελισσομένων καταστάσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Χ.Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Χ.Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος Από την ερμηνεία των διατάξεων του κώδικα περί στρατιωτικών και ναυτικών εισφορών και ναυλώσεων και ειδικότερα της παρ.1 του άρθρου 1 του εν λόγω κώδικα προκύπτει ότι είναι δυνατή η επίταξη ή αναγκαστική μίσθωση των εις το ερώτημα αναφερομένων πτητικών μέσων με ή όχι το απαραίτητο για την κίνηση αυτών προσωπικό για την αντιμετώπιση καταστάσεων που αναγράφονται στο ερώτημα με την έκδοση κάθε φορά πλήρως δικαιολογημένης αποφάσεως ως προς την πιθανολόγηση εθνικού κινδύνου ή κινδύνου εθνικού συμφέροντος η οποία πρέπει για να είναι εναρμονισμένη στις συνταγματικές διατάξεις και ειδικότερα στην παρ.5 του άρθρου 18 του Συντάγματος να έχει όλως εξαιρετικό και προσωρινό χαρακτήρα και να αίρεται μόλις εκλείψουν οι ιδιαίτεροι λόγοι που την προκάλεσαν που φυσικά δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι παρατείνονται πέραν από τον απολύτως εύλογο και αναγκαίο χρόνο για την αντιμετώπιση των εν λόγω καταστάσεων.