×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/89/2017

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3528/2007

Δυνατότητα παροχής αυξημένων αποδοχών, κατά την παρ. 5 του άρθρου 58 του ΥΚ σε υπάλληλο του Πυροσβεστικού Σώματος, στην οποία έχει χορηγηθεί η εκπαιδευτική άδεια.  Η παροχή των αυξημένων αποδοχών της διάταξης της παρ.5 του άρθρου 58 του ν. 3528/2007, όπως ισχύει μετά την τροποποίησή της με τη διάταξη με αριθμό 11 της υποπαρ. Γ1 του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012, σε υπάλληλο του Πυροσβεστικού Σώματος, στην οποία έχει χορηγηθεί εκπαιδευτική άδεια του άρθρου 104Α του π.δ. 210/1992, όπως ισχύει, τυγχάνει νόμιμη, προκειμένου να εκπονήσει διδακτορική διατριβή στο εξωτερικό (πλειοψ.). Παραπέμπεται, λόγω σπουδαιότητας των ερωτημάτων με μισθολογικό περιεχόμενο και αντίθετης ερμηνείας από το ΓΛΚ, στην Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/155/2017

Δυνατότητα παροχής αυξημένων αποδοχών της παρ. 5 του άρθρου 58 του ΥΚ σε πυροσβεστική υπάλληλο, στην οποία έχει χορηγηθεί η εκπαιδευτική άδεια. (Κατάσταση : Αποδεκτή)Η παροχή των αυξημένων αποδοχών της διάταξης της παρ.5 του άρθρου 58 του ν. 3528/2007 (Α' 26), όπως ισχύει μετά την τροποποίησή της με τη διάταξη με αριθμό 11 της υποπαρ. Γ1 του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012, σε πυροσβεστική υπάλληλο, στην οποία έχει χορηγηθεί εκπαιδευτική άδεια του άρθρου 104Α του π.δ. 210/1992 (Α' 99), όπως ισχύει, τυγχάνει νόμιμη, προκειμένου να εκπονήσει διδακτορική διατριβή στο εξωτερικό (πλειοψ.). Παραπέμπεται λόγω ιδιαίτερης βαρύτητας των ερωτημάτων με μισθολογικό περιεχόμενο και αντίθετης ερμηνείας από το ΓΛΚ στην Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.


ΝΣΚ/294/2011

ΑΕΙ – Διδακτορική διατριβή – Δυνατότητα ανασυγκρότησης της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής υποψηφίου διδάκτορα, με αντικατάσταση των μελών της, συμπεριλαμβανομένου του επιβλέποντος Καθηγητή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Γενική Συνέλευση Ειδικής Σύνθεσης του Τμήματος, ως το μόνο αρμόδιο πανεπιστημιακό όργανο, πρέπει να ανασυγκροτήσει την Τριμελή Συμβουλευτική Επιτροπή για την επίβλεψη και καθοδήγηση του υποψηφίου διδάκτορα Ν.Σ., ορίζοντας τα μέλη αυτής, συμπεριλαμβανομένου και του επιβλέποντος τη διδακτορική διατριβή Καθηγητή μέλους ΔΕΠ. (ομοφ.)


ΝΣΚ/484/2011

Δυνατότητα απασχόλησης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο μέλους Ε.Π. του ΤΕΙ Καλαμάτας, στο οποίο έχει χορηγηθεί εκπαιδευτική άδεια.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μέλος Ε.Π. των ΤΕΙ στο οποίο, έχει χορηγηθεί εκπαιδευτική άδεια πλέον των τριών μηνών απαγορεύεται να έχει οποιαδήποτε απασχόληση από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 20 παρ.Δ του Ν 1404/1983, (όπως αρχικά ίσχυε) χωρίς να ασκεί επιρροή η τυχόν εκπλήρωση των υποχρεώσεών του, που απορρέουν από την εκπαιδευτική άδεια.


ΝΣΚ/13/2012

Άδεια απουσίας άνευ αποδοχών στο πυροσβεστικό προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση δεν δύναται να χορηγήσει στο πυροσβεστικό προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος άδεια απουσίας άνευ αποδοχών, μέχρι πέντε ετών για σοβαρούς ιδιωτικούς λόγους, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 51 παρ.2 του Υπαλληλικού Κώδικα, όπως ισχύει. (ομοφ.)


2/12023/0022/2007

" Χορήγηση επιδόματος της §.5 του άρθρου 8 του ν.3205/03 σε ειδική εκπαιδευτική άδεια της §.1 του άρθρου 35 του ν.3252/04 "


8601οικ/2018

Καθορισμός του αριθμού των Δικαστικών Λειτουργών στους οποίους θα χορηγηθεί εκπαιδευτική άδεια απουσίας για σπουδές στην ημεδαπή,για το εκπαιδευτικό έτος 2018-2019.


ΝΣΚ/55/2018

Εκπαιδευτική άδεια υπαλλήλου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού (ΥΠΠΟΑ) - Νομιμότητα χορήγησης και παράτασης αυτής. α) Δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο νεότερος Υπαλ. Κώδικας (ν.3528/2007, άρθρο 58 παρ.1) για την παράταση εκπαιδευτικής άδειας, η οποία είχε χορηγηθεί υπό την ισχύ του προϊσχύσαντος Υ.Κ. (ν.2683/1999 άρθρο 58). β) Είναι νόμιμη η χορήγηση στη Μ.Σ. ετήσιας εκπαιδευτικής άδειας για μετεκπαίδευση, καθώς και η πρώτη ετήσια παράταση της άδειας αυτής, ενώ η απόφαση χορήγησης δεύτερης ετήσιας παράτασης είναι μη νόμιμη, διότι εκδόθηκε καθ’ υπέρβαση του επιτρεπόμενου χρονικού διαστήματος των δύο ετών κατ’ άρθρο 58 παρ. 4 ν.3528/2007. Εν τούτοις, η Υπηρεσία δεν υποχρεούται να την ανακαλέσει και συνακόλουθα δεν συντρέχει νόμιμος λόγος για την επιστροφή, ως αχρεωστήτως καταβληθέντων, των αποδοχών που καταβλήθηκαν στην υπάλληλο για το χρονικό διάστημα της παράτασης αυτής. γ) Η αναφορά σε «τίτλο σπουδών», που κατατίθεται εντός ορισμένης προθεσμίας των παραγράφων 2 και 3 της ΔΙΔΑΔ/Φ.53/1379/οικ.4727/ 19.2.2008 απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών, αφορά στις υπηρεσιακές άδειες που χορηγούνται για τη μεταπτυχιακή εκπαίδευση, η οποία οδηγεί στη λήψη διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού τίτλου και όχι για τη μετεκπαίδευση του υπαλλήλου για την οποία χορηγείται σχετικό πιστοποιητικό. Εναπόκειται στην ουσιαστική κρίση της Υπηρεσίας να κρίνει αν τα ρητά αναφερόμενα και προσκομισθέντα έγγραφα, σε συνδυασμό με το μη προσκομισθέν κείμενο με κατάλογο 450 αντικειμένων, που αποτελεί το αποτέλεσμα της εργασίας της (το οποίο θα πρέπει να θέσει στη διάθεση της υπηρεσίας), αποτελούν το πιστοποιητικό που αποδεικνύει την ολοκλήρωση της μετεκπαίδευσής της (ομόφ.).


ΝΣΚ/36/2015

Άσκηση από υπάλληλο της Βουλής ιδιωτικού έργου με αμοιβή, κατά το χρονικό διάστημα που απολαμβάνει οικογενειακές διευκολύνσεις για την ανατροφή παιδιού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν δύναται να χορηγηθεί άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου σε υπάλληλο της Βουλής για το διάστημα που του έχουν χορηγηθεί, οι προβλεπόμενες στις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 53 του Υ.Κ., οικογενειακές διευκολύνσεις για την ανατροφή παιδιού. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/318/2003

Πανεπιστήμιο. Μέλη ΔΕΠ. Προϋποθέσεις χορήγησης εκπαιδευτικής άδειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στον Διευθυντή Τομέα, που λόγω της ιδιότητάς του έχει σοβαρές αρμοδιότητες, δεν πρέπει να του χορηγηθεί εκπαιδευτική άδεια.


ΝΣΚ/180/2014

Υποβολή παραίτησης υπαλλήλου του ΥΠ.ΠΟ.Α. – Εκπαιδευτική άδεια – Χρόνος υποχρεωτικής υπηρεσίας – Λόγοι υγείας – Ποσοστό αναπηρίας 80% – Διαδικασία άρθρου 153 του Υ.Κ.Εάν η υπάλληλος υποβάλλει παραίτηση, πριν λήξει ο χρόνος της υποχρεωτικής της εργασίας μετά το τέλος της υπηρεσιακής εκπαίδευσης, η Υπηρεσία θα πρέπει να αποδεχθεί την παραίτησή της, καθόσον η υπάλληλος δεν υπόκειται σε αναγκαστική ή υποχρεωτική εργασία. Στην περίπτωση όμως αυτή η υπάλληλος θα υποστεί τις συνέπειες της παρ.7 του άρθρου 58 του Υ.Κ. Σε κάθε, όμως, περίπτωση η Υπηρεσία, στην οποία υπηρετεί η υπάλληλος, και η οποία γνωρίζει το σοβαρότατο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει η υπάλληλός της, οφείλει να κινήσει την διαδικασία του άρθρου 153 του Υ.Κ. και να την παραπέμψει στην έχουσα αποκλειστική αρμοδιότητα υγειονομική επιτροπή. Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία του άρθρου 153 του Υ.Κ. η λύση της υπαλληλικής σχέσεως θα επέλθει χωρίς η υπάλληλος να βαρύνεται με τις κυρώσεις της παρ.7 του άρθρου 58 του Υ.Κ. (πλειοψ.)