ΝΣΚ/9/2001
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Λεωφορεία ΔΧ. Μεταφορά διαφόρων κατηγοριών πολιτών με υπηρεσιακά αυτοκίνητα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1) Δεν είναι επιτρεπτή, ως μη προβλεπόμενη από το νόμο, ούτε εξυπηρετούσα υπηρεσιακή ανάγκη, η με υπηρεσιακά λεωφορεία μεταφορά υπαλλήλων των Δήμων, μαθητών, μελών ΚΑΠΗ και Πολιτιστικών Κέντρων ή συλλόγων γυναικών για την πραγματοποίηση εκδρομών ή την παρακολούθηση εκδηλώσεων, καθώς και δημοτών με λεωφορεία τιθέμενα σε κυκλοφορία για εσωτερική συγκοινωνία (μέσα στα όρια των Δήμων). 2) Η μεταφορά μαθητών προς (και από) τα σχολεία τους είναι επιτρεπτή με υπηρεσιακά λεωφορεία των Δήμων κατ άρθρο 6 παρ.25 εδ.α του Ν 2240/1994 σε συνδυασμό με άρθρο 2 παρ.9 του Ν 1566/1985. 3) Η μεταφορά με υπηρεσιακά λεωφορεία των Δήμων μελών θεατρικών ομάδων, φιλαρμονικών και αθλητικών ομάδων για τη συμμετοχή τους σε καλλιτεχνικές και αθλητικές εκδηλώσεις είναι επιτρεπτή, δοθέντος ότι μεταξύ των αρμοδιοτήτων των Δήμων και Κοινοτήτων συγκαταλέγονται (και) η εφαρμογή πολιτιστικών προγραμμάτων, η λειτουργία πολιτιστικών κέντρων κλπ. Επίσης είναι επιτρεπτή η μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες και προσκόπων στις κατασκηνώσεις των Δήμων και τροφίμων γηροκομείων σ αυτά, δεδομένου ότι στις αρμοδιότητες των Δήμων συγκαταλέγονται και η ίδρυση και λειτουργία κέντρων υποστήριξης και αποκατάστασης ατόμων με ειδικές ανάγκες και η εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων. 4) Η μεταφορά με υπηρεσιακό λεωφορείο του Εθνικού Ιδρύματος Αποκαταστάσεως Αναπήρων μελών του Συλλόγου "Οι φίλοι των αναπήρων" για την πραγματοποίηση εκδρομής δεν είναι επιτρεπτή, αφού με τη μεταφορά αυτή δεν εξυπηρετείται υπηρεσιακή ανάγκη, ούτε σκοπός του Ιδρύματος.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΦΑ2/57892/3788/2014
Μεταφορά μαθητών με υπεραστικά - ημιαστικά και τουριστικά λεωφορεία (ΑΔΑ:7ΦΛΤ1-Σ37)
ΑΕΠΠ/972/2018
Η προσφεύγουσα εταιρεία, με την Προδικαστική Προσφυγή της, ζητά την ακύρωση της Πρόσκλησης για τα δρομολόγια 7 και 8, επειδή αυτά θα έπρεπε να αντιμετωπιστούν ενιαία με τα υπόλοιπα δρομολόγια των 4 πινάκων και όχι ξεχωριστά, καθώς δεν αποτελούν 'νέα' δρομολόγια. Επιπλέον, ζητά την ακύρωση της διαδικασίας διαπραγμάτευσης, επειδή η απαίτηση για μεταφορά μαθητών νηπιαγωγείου αποκλειστικά με ΤΑΞΙ είναι άδικη, αποκλείει μεταφορείς με μικρά λεωφορεία και αντίκειται στο δημόσιο συμφέρον, καθώς η μεταφορά θα μπορούσε να γίνει με μικρότερο κόστος και ασφάλεια με μικρά λεωφορεία.
ΝΣΚ/480/2012
Κάλυψη δαπανών μισθοδοσίας μετατασσόμενου προσωπικού από Δήμους στην Κεντρική Διοίκηση με μεταφορά πιστώσεων από πόρους των Δήμων του άρθρου 259 του Ν. 3852/2010.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Δεν είναι κατά νόμο επιτρεπτή η κάλυψη των δαπανών μισθοδοσίας των υπαλλήλων που μετατάσσονται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3979/2011 ή και με άλλες σχετικές διατάξεις από Δήμους στην Κεντρική Διοίκηση ή σε λοιπούς φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, με ισόποση μείωση των πόρων (Κ.Α.Π.) των Δήμων που προβλέπονται στο άρθρο 259 του Ν. 3852/2010, β) η ενδεχόμενη κάλυψη των δαπανών μισθοδοσίας προσωπικού του Δημοσίου με μεταφορά πιστώσεων από την κατηγορία που αντικρίζονται από πραγματοποιούμενα έσοδα στην οποία προβλέπονται οι Κ.Α.Π. των Δήμων, μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με ειδική νομοθετική ρύθμιση και όχι στο πλαίσιο του άρθρου 15 παρ.7 του Ν. 2362/1995, που ισχύει μόνο για τη μεταφορά πιστώσεων αποδοχών μεταξύ φορέων της Κεντρικής Διοίκησης. (ομοφ.)
ΝΣΚ/466/2003
Επιλογή δοκίμου εκπαιδευτικού δημοσίου υπαλλήλου για τη θέση του Υπευθύνου Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων σε Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι επιτρεπτή η επιλογή δοκίμου εκπαιδευτικού δημοσίου υπαλλήλου για τη θέση του Υπευθύνου Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων σε Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με την υπ αριθ. 69259/Γ7/10-7-2003 απόφαση του ΥΠΕΠΘ.
ΝΣΚ/317/2000
Συγκοινωνίες. Φορείς συγκοινωνιακών υπηρεσιών. Προγραμματικές συμφωνίες.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Ν.Κατσίμπας, Νομικός Σύμβουλος Στους φορείς συγκοινωνιακών υπηρεσιών περιλαμβάνονται τα ΚΤΕΛ, όχι όμως και τα Τουριστικά Λεωφορεία. Μετά την κατάρτιση προγραμματικής συμφωνίας για μεταφορά στρατιωτών με ΚΤΕΛ δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 1 παρ.1 περ.δ του ν.2446/96 κατά το μέρος που είναι αντίθετες με τους όρους της προγραμματικής συμφωνίας. Στην προγραμματική συμφωνία μπορεί να συμπεριληφθεί και έκτακτη μεταφορά στρατιωτών. Δεν υφίσταται ευχέρεια να καταρτισθεί προγραμματική συμφωνία με Τουριστικά Λεωφορεία.
ΑΕΠΠ/594/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιχείρηση ζητά την ακύρωση της απόφασης 612/12.03.2019 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, η οποία ενέκρινε τις προσφορές για τον Δημόσιο Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό ανάθεσης υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (CPV: 60130000) για τα σχολικά έτη 2018-2020. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η μεταφορά μαθητών με λεωφορεία, μικρά λεωφορεία και ταξί (συνολικός προϋπολογισμός 2.402.341,03€). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η προσβεβλημένη απόφαση παράνομα ενέκρινε προσφορές που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις, ειδικά για το δρομολόγιο 14 (ΤΑΞΙ ΑΜΕΑ), το οποίο ως μοναδική διαθέτει άδεια έγκρισης τύπου οχήματος για ΑΜΕΑ.
N.4392/2016
Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας για την Αμοιβαία Ίδρυση Πολιτιστικών Κέντρων και άλλες διατάξεις.
οικ.79833/26807/2018
Προκήρυξη εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια του μόνιμου και του με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου προσωπικού των Δήμων αρμοδιότητάς μας.(ΑΔΑ:ΩΛΩΑΟΡ1Κ-Ω65)
100212/2022
Προκήρυξη διεξαγωγής εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια του μόνιμου και του με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου προσωπικού των Δήμων αρμοδιότητάς μας (πλην Δήμου Αθηναίων και Πειραιώς).
ΑΕΠΠ/1018/2018
Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απορρίπτει την προσφορά του για το Τμήμα 53 της σύμβασης μεταφοράς μαθητών, ισχυριζόμενος ότι η έλλειψη απόδειξης πληρωμής τελών κυκλοφορίας ήταν επουσιώδης και έπρεπε να διορθωθεί με κλήση σύμφωνα με το άρθρο 102 του Ν. 4412/2016. Η σύμβαση αφορούσε μεταφορά μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σχολική περίοδο 2018-2019, με προϋπολογισμό 1.798.479,94€, και χωριζόταν σε τμήματα για λεωφορεία και ταξί.