×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/95/2015

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Επιχειρησιακά Προγράμματα ΕΣΠΑ – Νομιμότητα των αποφάσεων του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών-ΟΕΣΥΝΕ και των, βάσει των αποφάσεων αυτών, υπογραφεισών συμβάσεων, συμφωνιών και εντολών πληρωμής, χωρίς την συνυπογραφή του Γενικού Γραμματέα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι αναφερόμενες στο ερώτημα αποφάσεις του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών-ΟΕΣΥΝΕ και οι, βάσει των αποφάσεων αυτών, υπογραφείσες συμβάσεις, συμφωνίες και εντολές πληρωμής που έχουν υπογραφεί από τον Πρόεδρο της ΟΕΣΥΝΕ, ή τον ορισθέντα με πρακτικό του Διοικητικού της Συμβουλίου ως εντολοδόχο-πληρεξούσιο αυτής, χωρίς την, προβλεπόμενη στις παρ.4 και 6 του άρθρου 16 του Κωδικοποιημένου Καταστατικού της ως άνω Ομοσπονδίας, συνυπογραφή από τον Γενικό Γραμματέα, είναι απολύτως άκυρες, ως αντιβαίνουσες στο νόμο και στο καταστατικό της Ομοσπονδίας. Η ακυρότητα αυτή μπορεί, πάντως, να θεραπευθεί, κατ’ ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων περί αντιπροσώπευσης, με την έγκριση, κατά περίπτωση, των δικαιοπραξιών αυτών από τη διοίκηση του νομικού προσώπου, σύμφωνα με τους όρους του καταστατικού του, η οποία ανατρέχει εκ του νόμου στο χρόνο των δικαιοπραξιών αυτών και αναπληρώνει την έλλειψη της εξουσίας αντιπροσώπευσης κατά τη σύναψή τους. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/406/2004

Μη προσαρμογή άρθρου του καταστατικού αθλητικής Ομοσπονδίας (ΣΚ.Ο.Ε.) προς τις διατάξεις του αθλητικού νόμου 2725/1999 – Συνέπειες.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η άρνηση της αθλητικής Ομοσπονδίας (ΣΚ.Ο.Ε.) να προβεί στην προσαρμογή του άρθρου 3 παρ.2 του καταστατικού της προς τις διατάξεις του αθλητικού νόμου (2725/1999) είναι μη νόμιμη και, συνεπάγεται την αυτοδίκαιη άρση της ειδικής αθλητικής αναγνώρισης αυτής.


ΠΔ 480/1985

Περί εκκαθαρίσεως αρχείων των οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοικήσης και των Ιδρυμάτων ,νομικών προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των Συνδέσμων αυτών


ΝΣΚ/337/2006

Αρμοδιότητα επιτροπής του άρθρου 177 του ΠΔ 410/1995 για εκδίκαση προσφυγών κατά αποφάσεων Συνδέσμων Ο.Τ.Α.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπό το καθεστώς του ισχύοντος Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (ΠΔ 410/95) οι Σύνδεσμοι, αποτελούν ειδική κατηγορία νομικών προσώπων των Ο.Τ.Α. Α’ βαθμού για την εποπτεία των οποίων εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 177, 178 του ΠΔ 410/95 που ισχύουν γενικώς για τον έλεγχο των Ο.Τ.Α. Α’ βαθμού και των λοιπών νομικών προσώπων αυτών. Συνεπώς η επιτροπή του άρθρου 177 Δ.Κ.Κ. που λειτουργεί στην έδρα του αρμόδιου για την εποπτεία του Συνδέσμου Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, κατά το άρθρο 206 παρ.6 και 7 του ΠΔ 410/95, είναι αρμόδια για την εκδίκαση προσφυγών κατά των αποφάσεων των οργάνων του Συνδέσμου.


ΝΣΚ/113/2007

Απαλλαγές δανείων Ο.Τ.Α. Οι συμβάσεις συνομολόγησης δανείων των Δήμων, Κοινοτήτων, Ν.Π.Δ.Δ., Συνδέσμων, αμιγών επιχειρήσεων αυτών και των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, απαλλάσσονται από την εισφορά του Ν 128/1975, όπως κάθε φορά αυτή ισχύει.


Β.Δ.16.8.1959

Περί των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των μελών οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (Ο.Ε.Β.) ως και των γενικών όρων του Καταστατικού αυτών 


ΝΣΚ/171/2004

Παραμεθόριες περιοχές. Απαγόρευση δικαιοπραξιών. Άδεια ΥΦΕΘΑ για σύναψη δικαιοπραξιών σε αλλοδαπούς. Μη αναγκαιότητα αυτής στην περίπτωση που έχει δοθεί για απόκτηση ψιλής κυριότητας, μετά τον θάνατο του επικαρπωτή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η απόσπαση των τότε Επαρχιών Πιερίας και Γρεβενών από τους Νομούς Θεσσαλονίκης και Κοζάνης αντίστοιχα, για αμιγώς διοικητικούς λόγους, δεν αναιρεί το υπ’ αριθμ. 22/24-6-1927 ΝΔ περί χαρακτηρισμού των περιοχών αυτών ως παραμεθορίων για λόγους αναγομένους στην ασφάλεια της χώρας και, ως εκ τούτου, οι Νομοί Πιερίας και Γρεβενών εξακολουθούν να εμπίπτουν στις παραμεθόριες περιοχές, με αποτέλεσμα να απαιτείται άδεια για σύναψη δικαιοπραξιών στις περιοχές αυτές, και β) η άρση απαγορεύσεως για μεταβίβαση ψιλής κυριότητος σε αλλοδαπό τρίτης χώρας με παρακράτηση επικαρπίας εφ’ όρου ζωής, καλύπτει και το δικαίωμα της επικαρπίας μετά το θάνατο του επικαρπωτή και δεν απαιτείται εξ’ αρχής έγκριση του αρμοδίου φορέα (εν προκειμένω του ΥΦΕΘΑ).


ΝΣΚ/63/2004

Συμμόρφωση Διοικήσεως σε ακυρωτικές αποφάσεις διοικητικού δικαστηρίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Διοίκηση, μετά την έκδοση των υπ’ αριθμ. 2131, 2132 και 2133/2003 ακυρωτικών αποφάσεων του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, οφείλει συμμορφούμενη προς τις αποφάσεις αυτές να ολοκληρώσει το ταχύτερο δυνατό την οφειλόμενη νόμιμη ενέργεια, δηλαδή τη διαδικασία μεταφοράς υπαλλήλων του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) από τον ΟΣΕ στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, με τη συνυπογραφή των έτοιμων σχεδίων των σχετικών ΚΥΑ.


ΝΣΚ/109/2013

Ένταξη ή μη επιχειρηματιών στο σύστημα ελέγχου του Καν. 834/2007 για τη βιολογική κτηνοτροφία και χορήγηση σχετικής βεβαιώσεως, λόγω διαπιστώσεως χρήσεως εκ μέρους τους, παραποιημένων βεβαιώσεων κατά το παρελθόν.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Α) Η διαπίστωση κατόπιν ελέγχου από τον (ΟΕΠ) Οργανισμός Ελέγχου και Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων, συγκεκριμένων παραποιήσεων στις βεβαιώσεις ένταξης των επιχειρηματιών στο καθεστώς του Κανονισμού 834/2007 και η επακολουθήσασα εισήγηση περί αποβολής από το Σύστημα Ελέγχου και Πιστοποίησης, λαμβανομένης υπόψη και της αποστολής του φακέλου από την Δ/νση Βιολογικής Γεωργίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προς τον αρμόδιο Εισαγγελέα, συνιστούν πράξεις σαφείς και ικανές να οδηγήσουν στο συμπέρασμα, ότι τίθεται υπό αμφισβήτηση η αξιοπιστία των εν λόγω επιχειρηματιών και ότι οι υποβληθείσες παραποιημένες βεβαιώσεις δεν μπορούν να αποτελέσουν ασφαλές δικαιολογητικό για την τήρηση των υποχρεώσεων του Κανονισμού 834/2007, ώστε να μπορεί να αιτιολογηθεί η εκ νέου ένταξη των επιχειρηματιών στο Σύστημα Ελέγχου και Πιστοποίησης. Δεδομένων αυτών και ανεξάρτητα από το εάν οι υποβληθείσες επίμαχες βεβαιώσεις έχουν κριθεί ποινικά και διοικητικά, η αποδοχή των αιτήσεων των επιχειρηματιών για εκ νέου ένταξη στο σύστημα δεν νοείται, κατά την έννοια της διάταξης του άρθρου 11 παρ.6 της Κ.Υ.Α. 245090/2006 και θα ήταν αντιφατική. Β) Με βάση τα παραπάνω, καθίσταται προφανές, κατά λογική ακολουθία, ότι παρέλκει η απάντηση ως προς την έκδοση ή μη βεβαιώσεων περί ένταξης στο σύστημα ελέγχου του Κανονισμού 834/2007. Γ) Για τους ανωτέρω υπό στοιχ.α’ λόγους, δεν μπορεί να χορηγηθεί στον επιχειρηματία, του οποίου η σύμβαση παραμένει ενεργή όσον αφορά τη ζωική παραγωγή, σχετική βεβαίωση, εφόσον, κατά την ανωτέρω διάταξη, βεβαιώνεται όχι μόνο η ένταξη στο σύστημα, αλλά και η τήρηση του Κανονισμού. Σε κάθε περίπτωση, εφιστάται η προσοχή του ΟΕΠ, ώστε σε οποιαδήποτε βεβαίωση που του ζητηθεί να εκτίθεται υποχρεωτικά ότι, λόγω υποβολής από τον επιχειρηματία των επίμαχων βεβαιώσεων, εκκρεμεί εις βάρος του εισαγγελική έρευνα και έχει υποβληθεί από τον ΟΕΠ εισήγηση για αποβολή του από το καθεστώς ελέγχου του Κανονισμού 834/2007 για χρονικό διάστημα τριών ετών και για επιβολή διοικητικού προστίμου και ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι ο επιχειρηματίας τηρεί τις απαιτήσεις του Κανονισμού. (ομοφ.)


2128/95263/2017

Παράταση των προθεσμιών των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 31 του ν. 4061/2012 περί επικύρωσης ανώμαλων δικαιοπραξιών.


1617/2023

Πιλοτική Λειτουργία πλατφόρμας «Ηλεκτρονικός Φάκελος Ακινήτου» για την διενέργεια εμπραγμάτων δικαιοπραξιών επί ακινήτων. 

109 ΕΞ 2024- ΦΕΚ: 2/Β/3.1.2024: Λειτουργία πλατφόρμας «Ηλεκτρονικός Φάκελος Ακινήτου» για την διενέργεια εμπραγμάτων δικαιοπραξιών επί ακινήτων -Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 1617/9-3-2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Επικρατείας και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Πιλοτική Λειτουργία πλατφόρμας “Ηλεκτρονικός Φάκελος Ακινήτου” για την διενέργεια εμπραγμάτων δικαιοπραξιών επί ακινήτων.» (Β’ 1396)