×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Ο.3068/2024

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 5167/2024

Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 3 (παρ. 1 και 5), 8, 9, 10 (παρ. 2), 11 (παρ. 1 και 3), 12 (παρ. 4 και 5), 13, 28 (παρ. 5 και 6), 31, 35 (παρ. 4), 36(παρ. 2 και 3) , 37 (3, 4 και 5), 42, 44, 47 (παρ. 1), 51 & 54 του ν. 5167/2024(Α ́207/20-12-2024) με τίτλο «Αναδιάρθρωση σιδηροδρομικού τομέα και ενίσχυση ρυθμιστικών φορέων μεταφορών και άλλες διατάξεις».


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

12931/2025

Χορήγηση χρηματικών βοηθημάτων για μίσθωση κατοικίας και αντικατάσταση ή/και μεταφορά οικοσκευής, προς τα πληγέντα φυσικά πρόσωπα από την τρομοκρατική ενέργεια της 31ης Οκτωβρίου 2024 στο κτίριο της παρ. 1 του άρθρου 28 του ν. 5167/2024 (Α’ 207)


Ν.5167/2024

Αναδιάρθρωση σιδηροδρομικού τομέα και ενίσχυση ρυθμιστικών φορέων μεταφορών και άλλες διατάξεις.


ΝΣΚ/476/2006

Αρμοδιότητα χορήγησης ειδικής άδειας διενέργειας φορτοεκφορτώσεων κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΚΝ 5167/1932.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η αρμοδιότητα που αφορά τη χορήγηση ειδικής άδειας διενέργειας φορτοεκφορτώσεων κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΚΝ 5167/1932 είναι σχετική με τοπική υπόθεση και, κατά συνέπεια, μετά το Ν 2218/1994 ανήκει στον αιρετό Νομάρχη. 2) Η προβλεπόμενη από τις διατάξεις των άρθρων 3 παρ. 6 του ΚΝ 5167/1932 και 12 παρ. 2 περ. στ του ΠΔ 369/1989 γνωμοδοτική αρμοδιότητα της Επιτροπής Ρύθμισης Φορτοεκφορτώσεων Λιμένα, όσον αφορά τη χορήγηση της ως άνω αδείας, καταργήθηκε, πλην, όμως, ο Νομάρχης κατά την άσκηση της προαναφερθείσας αρμοδιότητάς του μπορεί κατά γενική αρχή του διοικητικού δικαίου να ζητήσει τη συμβουλευτική γνώμη της Επιτροπής αυτής ή άλλων οργάνων.


Δ.Δ.ΦΟ.Σ. Β Α.1126 ΕΞ 2025

Καθορισμός των μη συνεργάσιμων κρατών για το φορολογικό έτος 2024 δυνάμει της εξουσιοδοτικής διάταξης της παρ. 4 και των κριτηρίων της παρ. 3 σε συνδυασμό με τις παρ. 1, 2, 4 και 5 του άρθρου 65 του ν. 4172/2013 (Α’167).


Ε-223/2023

Καθορισμός των Ρυθμιστικών Παραμέτρων Υπολογισμού Χρέωσης Μη Συμμόρφωσης για μη νόμιμη υποβολή Εντολών Πώλησης σχετικά με τη Διαθέσιμη Ισχύ για το έτος 2024 κατά τις διατάξεις της υποενότητας 4.4.2.1 του Κανονισμού Λειτουργίας της Αγοράς Επόμενης Ημέρας και Ενδοημερήσιας Αγοράς και της παρ. 4 του άρθρου 18 του ν. 4425/2016.


ΕΑΔΗΣΥ/1028/2024

Η προσφεύγουσα ζητά να ακυρωθούν οι ρυθμίσεις της υπ’ αριθμ. …/2024 Διακήρυξης, οι οποίες αφορούσαν την τμηματοποίηση των Ομάδων 1, 2, 3 & 5 της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν μια ανοικτή διαδικασία που υποδιαιρέθηκε σε 14 Τμήματα-Ομάδες ειδών-προϊόντων, συγκεκριμένα: 1 … 2 … 3 … 4 … 5 … 6 … 7 … 8 … 9 … 10 … 11 … 12 … 13 … 14 … Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι όροι της διακήρυξης την εμποδίζουν να υποβάλει παραδεκτή προσφορά, καθώς τα εντασσόμενα σε κάθε Ομάδα είδη δεν έχουν τον ίδιο κωδικό, είναι τεχνικά διαφορετικά και δυσχεραίνουν τη συμμετοχή της.


2462/91647/2016

Τροποποίηση των αριθμ. 250744/17-6-2003 (Β΄ 861/1-7-2003), 225020/31-3-2003 (Β΄ 492/ 23-4-2003), 225018/31-3-2003 (Β΄ 493/23-4-2003), 236989/12-5-2003 (Β΄ 705/4-6-2003), 276357/ 29-7-2002 (Β΄ 1020/5-8-2002) και 225021/ 31-3-2003 (Β΄ 478/21-4-2003) αποφάσεων, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, σε συμμόρφωση προς την Εκτελεστική Οδηγία (ΕΕ) 2016/317 της Επιτροπής (ΕΕ L 60, 5-3-2016, σ. 72).


Γ1,ΕΑΛΕ/Γ.Π.οικ.65958/2024

Καθορισμός ανώτατου εγγεγραμμένου πληθυσμού, καθηκόντων και υποχρεώσεων των ιδιωτών προσωπικών ιατρών της περ. ε) της παρ. 1 του άρθρου 5, της παρ. 3 του άρθρου 7 και της παρ. 5 του άρθρου 11 του ν. 5157/2024 (Α'187).


ΝΣΚ/236/2001

Δημόσιοι υπάλληλοι. Επίδομα οικογενειακό. ΑΕΔ. Αναδρομικότητα αποφάσεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η γνωμοδότηση αποφαίνεται επί των κατωτέρω ζητημάτων, τα οποία ανακύπτουν υπό το πρίσμα της εκδοθείσης υπ αριθμ. 3/2001 αποφάσεως του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου (ΑΕΔ) και των διατάξεων των άρθρων 4 παρ.1, 21 παρ.1 και 100 παρ.4 του Συντάγματος 1975, 21 παρ.1 και 51 του Ν 345/1976, 11 (παρ.1 και 6) του Ν 1505/1984 και 12 (παρ.1 και 4) του Ν 2470/1997 : Α. Επί της υποχρεώσεως του Δημοσίου για την καταβολή στους δημοσίους υπαλλήλους του επιδόματος οικογενειακών βαρών του άρθρου 11 παρ.1 του Ν 1505/1984, όπως ίσχυε πριν και μετά την τροποποίησή του από το άρθρο 4 παρ.1 του Ν 1810/1988, μετά την έκδοση της ανωτέρω αποφάσεως του ΑΕΔ, με την οποία κηρύχθηκε αντισυνταγματική και ανίσχυρη η θέτουσα περιορισμούς προς απόληψη του εν λόγω επιδόματος διάταξη του άρθρου 11 παρ.6 του Ν 1505/1984, όπως ίσχυε πριν και μετά την τροποποίησή της από το άρθρο 52 παρ.1 του Ν 1591/1986. Ειδικότερα, αντιμετωπίζονται οι περιπτώσεις ανυπαρξίας τοιαύτης υποχρεώσεως και οι περιπτώσεις υπάρξεως και η έκτασή της (χρονικό διάστημα και κατηγορίες δικαιούχων που αφορά), επί τη βάσει της δεσμεύσεως που συνεπάγεται η απόφαση του ΑΕΔ και ανάλογα με το αν είχαν εκδοθεί δικαστικές αποφάσεις (αμετάκλητες ή μη, πριν ή μετά την έκδοση της αποφάσεως του ΑΕΔ, αναγνωριστικές ή καταψηφιστικές), αν είχαν ή δεν είχαν ασκηθεί αγωγές ή υποβληθεί αιτήσεις εξωδίκου αναγνωρίσεως απαιτήσεως, που εκκρεμούν κλπ. Β. Επί της τυχόν ανακυπτούσης, μετά την έκδοση της υπ αριθμ. 3/2001 αποφάσεως του ΑΕΔ, υποχρεώσεως του Δημοσίου για την καταβολή της μηνιαίας οικογενειακής παροχής του άρθρου 12 (παρ.1 και 4) του Ν 2470/1997 και στους δύο συζύγους που είναι υπάλληλοι και δη στο ακέραιο χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν οι διατάξεις της παρ.4 του ίδιου άρθρου. Επί του ζητήματος αυτού η γνωμοδότηση αποφαίνεται αρνητικά. Γ. Επί της συνταγματικότητας των διατάξεων του άρθρου 12 (παρ.1 και 4) του Ν 2470/1997, όπως η παρ.4 αντικαταστάθηκε από το άρθρο 21 παρ.1 του Ν 2515/1997, περί χορηγήσεως στους υπαλλήλους, από 1-1-1997 και εφεξής, μηνιαίας οικογενειακής παροχής για την ενίσχυση των οικογενειών τους, ανάλογα και με τον νομικό χαρακτήρα της εν λόγω παροχής (ως γνησίου οικογενειακού επιδόματος ή ως προσαυξήσεως του μισθού τους). Επί του ζητήματος αυτού η γνωμοδότηση, συντασσομένη προς τις σκέψεις των υπ αριθμ. 3/2001 και 6/2001 αποφάσεων του ΑΕΔ και του ΑΠ, αντιστοίχως, αποφαίνεται ότι η μηνιαία οικογενειακή παροχή έχει τον χαρακτήρα προσαυξήσεως του μισθού των υπαλλήλων, οι δε προβλέπουσες την καταβολή της διατάξεις, κατά το μέρος που θέτουν περιορισμούς προς απόληψή της στο ακέραιο, είναι αντίθετες στα άρθρα 4 παρ.1 και 21 παρ.1 του Σ/1975 και ως εκ τούτου ανίσχυρες και μη εφαρμοστέες. Συνακολούθως προς ταύτα, η γνωμοδότηση αποφαίνεται ότι της μηνιαίας οικογενειακής παροχής του άρθρου 12 παρ.1 του Ν 2470/1997 δικαιούνται στο ακέραιο, (δηλαδή χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν προς απόληψή της οι διατάξεις της παρ.4 του ίδιου άρθρου) και μάλιστα από 1-1-1997, υπό την επιφύλαξη βεβαίως των διατάξεων περί παραγραφής, οι υπαγόμενοι στις διατάξεις του Ν 2470/1997, οι υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού αορίστου χρόνου, των οποίων οι αποδοχές ρυθμίζονται από τις διατάξεις του πιο πάνω νόμου, οι υπάλληλοι και δημόσιοι λειτουργοί, που υπάγονται σε ιδιαίτερο μισθολογικό καθεστώς, το οποίο ως προς τη χορήγηση του οικογενειακού επιδόματος παραπέμπει στις διατάξεις του Ν 2470/1997 (π.χ. άρθρα 2 παρ.5, 10 παρ.5, 12 παρ.5 του Ν 2521/1997 : για τους δικαστικούς λειτουργούς, το κύριο προσωπικό του ΝΣΚ και τους ιατροδικαστές, άρθρα 2 παρ.5, 5 παρ.5 του Ν 2606/1998 : για τους διπλωματικούς υπαλλήλους κλπ), ως και οι συνταξιούχοι και βοηθηματούχοι του Δημοσίου γενικώς (άρθρο 5 παρ.6 Ν 2592/1998).


Φ. 251/54053/Α5/2025

Καθορισμός προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών για το έτος 2025 υποψηφίων που εμπίπτουν στην Φ. 251/54022/Α5/15-5-2023 (ΦΕΚ 3286 Β΄) ΥΑ με θέμα «Ρυθμίσεις θεμάτων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τα ακαδ. έτη 2023-4, 2024-5 και 2025-6 των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023.» και κάθε άλλης τεχνικής λεπτομέρειας που αφορά την εν λόγω Υπουργική Απόφαση.