Π.Δ. 350/1996
Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα
ΦΕΚ: 230/Α/17.09.1996
Ρύθμιση των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων σε πόλεις της χώρας, καθώς και στις εκτός του εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές αυτών.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/483/2003
Όροι δόμησης για κτίρια συνεργείων επισκευής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε περιοχές εκτός σχεδίων πόλεων και οικισμών.(..)Κατάσταση : Εν μέρει αποδεκτή
Κατά την ανέγερση κτιρίων συνεργείων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, σε εκτός σχεδίου πόλεων και εκτός οικισμών περιοχών, όπου δεν απαγορεύεται η εγκατάστασή τους και εφ’ όσον η εγκατεστημένη ισχύς τους είναι άνω των 12 KW ή η θερμική τα 50 KW, εφαρμόζεται το άρθρο 4 του ΠΔ 24/31-5-85.
ΝΣΚ/283/2001
Πολεοδομία. Μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος των οικοδομών στην περιοχή "Ανεμόμυλος" του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως της Κέρκυρας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι περιοχές της χώρας που με διάταγμα εκτελεστικό του ΑΝ 395/68 εξαιρέθηκαν, για λόγους προστασίας του τοπίου, της δυνατότητας αύξησης του ύψους των οικοδομών, εξακολουθούν, κατ αρχήν να υπάγονται, υπό την ισχύ και του ΓΟΚ 73 και του ΓΟΚ 85, στο αυτό ειδικό προστατευτικό καθεστώς, όσον αφορά το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος, που καθορίστηκε με το σχετικό διάταγμα. Μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος κτιρίων στην περιοχή "Ανεμόμυλος" του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως της Κέρκυρας είναι αυτό που καθορίστηκε με τις διατάξεις του από 9.4.1964 Β. Δ/τος.
Π.Δ. 244/1987
Κανονισμός λειτουργίας επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης (ταξί-αγοραία) όλης της χώρας εκτός εκείνων που έχουν έδρα στην περιοχή Αθηνών – Πειραιώς – Περιχώρων
Π.Δ. 11-5-1989
Καθορισμός ζώνης οικιστικού ελέγχου κατωτάτου ορίου κατάτμησης και λοιπών όρων και περιορισμών δόμησης στην εκτός εγκεκριμένου σχεδίου και εκτός ορίων οικισμών προϋφισταμενων του έτους 1923 περιοχή των δήμων Ερμουπολέως και Άνω Σύρου και των κοινοτήτων Μάννας, Βάρης, Ποσειδωνίας, Φοίνικα και Γαλησσά (Ν. Κυκλάδων).
ΑΕΠΠ/229/2019
Διαχείριση χώρων στάθμευσης...Σε κάθε περίπτωση, ο ισχυρισμός της προσφεύγουσας θα πρέπει να απορριφθεί και ως αβάσιμος, καθώς η Διακήρυξη δεν απαιτούσε την πιστοποίηση συγκεκριμένων διαδικασιών αλλά γενικά Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης εφαρμογής Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας «στο πεδίο εφαρμογής των εν λόγω υπηρεσιών». Η προσκομισθείσα πιστοποίηση στο πεδίο των αυτοματοποιημένων χώρων στάθμευσης δεν κείται εκτός του πεδίου της υπό ανάθεση υπηρεσίας, καθώς - όπως αναφέρει και ο αναθέτων φορέας στις Απόψεις του - πρόκειται στην ουσία για διευρυμένο - αναβαθμισμένο αντικείμενο, το οποίο επεκτείνεται και στους αυτοματοποιημένους χώρους στάθμευσης, όπου «χρησιμοποιούνται σύγχρονα μέσα για την καταγραφή, έλεγχο, πληρωμή των οχημάτων που εισέρχονται στον ελεγχόμενο χώρο στάθμευσης από το προσωπικό που τα χειρίζεται - επιβλέπει το χώρο». Η διαχείριση δηλαδή ενός χώρου στάθμευσης μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε μόνο μέσω του προσωπικού, είτε με αυτοματοποιημένα συστήματα, τα οποία διαχειρίζεται προσωπικό και μάλιστα με περισσότερες απαιτήσεις. Εν προκειμένω, η Διακήρυξη δεν προέβλεπε συγκεκριμένο τρόπο διαχείρισης του χώρου στάθμευσης. Κατά συνέπεια, ορθώς ο αναθέτων φορέας έκανε δεκτό το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης που υπέβαλε ο οικονομικός φορέας «............. » και για τον λόγο αυτό και ο δεύτερος λόγος της υπό κρίση Προσφυγής θα πρέπει να απορριφθεί.
οικ.79983/58/2017
Καθορισμός των όρων διαμόρφωσης και των λεπτομερειών κατασκευής εισόδων και εξόδων, ενιαίων ή χωριστών, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι όροι απότμησης και κατασκευής πεζοδρομίου για τα Κέντρα Αποθήκευσης και Διανομής που ιδρύονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένου σχεδίου πόλης.
ΥΠΕΕ ΥΠΕΝ//10560/454/2018
Εγκριση τοπικού ρυμοτομικού σχεδίου, στις εκτός σχεδίου περιοχές για τον καθορισμό κοινωφελών χώρων ΑΔΑ: ΨΣΜΩ4653Π8-Ζ9Π
ΕΣ/τμ.7(ΚΠΕ)238/2013
Πληρωμή του Δήμου ......, ποσού 12.300,00 ευρώ, που εκδόθηκε στο όνομα του φερόμενου ως δικαιούχου ......, εκμισθωτή θέσεων στάθμευσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων του Δήμου και αφορούσε στην καταβολή σ’ αυτόν των σχετικών μισθωμάτων για το α΄ εξάμηνο του έτους 2012 (Ιανουάριο – Ιούνιο 2012). (...)Από το συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων συνάγεται ότι στάθμευση των κρατικών αυτοκινήτων σε ιδιωτικούς χώρους δεν επιτρέπεται, τυχόν δε αποκλίσεις από το γενικό αυτό κανόνα μπορούν να θεσπισθούν μόνον με την προβλεπόμενη στο ν.δ. 2396/1953 διαδικασία, ήτοι με την έκδοση σχετικής κανονιστικής πράξης, όπως, επί παραδείγματι, έγινε για τα υπηρεσιακά οχήματα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, για τα οποία η μίσθωση ιδιωτικού χώρου στάθμευσης και διανυκτέρευσής τους ρητώς προβλέφθηκε με την 1356/13707/10.10.2006 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Οικονομίας και Οικονομικών (Β΄ 1514) (βλ. Πράξη 78/2007 IV Τμ. Ελ. Συν.). ΙΙΙ. Στην προκειμένη περίπτωση, από τα στοιχεία του φακέλου προκύπτουν τα ακόλουθα: Με την 288/30.11.2011 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ...... εγκρίθηκε πίστωση ποσού 24.600,00 ευρώ σε βάρος του Κ.Α. 00-6142.018 για τη μίσθωση χώρου στάθμευσης των υπηρεσιακών αυτοκινήτων του Δήμου για ένα έτος. Ακολούθως, με 2930/27.12.2011 απόφαση του Δημάρχου ...... αποφασίσθηκε η σύναψη με τον ...... (ατομική επιχείρηση), σύμβασης μίσθωσης του χώρου, που βρίσκεται στο 2ο υπόγειο του Δημοτικού Καταστήματος ......, για τη στάθμευση των υπηρεσιακών οχημάτων (10 δικύκλων και 8 αυτοκινήτων) του Δήμου. Στις 28.12.2011 υπεγράφη η σχετική σύμβαση με διάρκεια ένα έτος (μέχρι τις 27.12.2012) και συνολική αξία μισθωμάτων ύψους 24.600,00 ευρώ. Σε εκτέλεση δε της σύμβασης αυτής και για την εξόφληση μισθωμάτων αναγόμενων στο πρώτο εξάμηνο της ισχύος της (Ιανουάριος –Ιούνιος 2012), εκδόθηκαν τα ήδη ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα, βάσει των 6546, 6547/23.4.2012, 6548/24.4.2012, 6591, 6592, 6593/5.7.2012 αποδείξεων παροχής υπηρεσιών του ....... Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την αναπληρώτρια Επίτροπο στον (πρώην) Ο.Ε.Ε.Κ. Και τούτο διότι, ελλείψει ειδικής περί του αντιθέτου ρύθμισης θεσπισθείσας κατά τις διατάξεις του ν.δ. 2396/1953, τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα του Δήμου ...... υπόκεινται αναφορικά με το θέμα της στάθμευσης στις γενικές διατάξεις της 5750/32572/28.11.1994 κοινής υπουργικής απόφασης, με συνέπεια στάθμευσή τους σε ιδιωτικό χώρο και, κατ’ επέκταση, μίσθωση τέτοιου χώρου για το σκοπό αυτό, να μην επιτρέπεται.
Αριθ. 1144816/26362 πολ 1311/1998
Προσδιορισμός αντικειμενικής αξίας Γης σε περιοχές: α) εντός σχεδίου πόλης και οικισμών, αλλά εκτός συστήματος αντικειμενικού προσδιορισμού των ακινήτων και μέχρι την ένταξή τους σε αυτό, και β) εκτός σχεδίου πόλης και οικισμών, αλλά με ειδικούς όρους δόμησης.
ΝΣΚ/248/2005
Παροχή εμπράγματης ασφάλειας επί πλοίου, σαν εγγύηση για την παροχή άδειας εγκεκριμένου αποθηκευτή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο νόμος δεν απαγορεύει την σύσταση υποθήκης επί πλοίου σαν εγγύηση για την εξασφάλιση των απαιτήσεων του Δημοσίου στην περίπτωση χορηγήσεως άδειας εγκεκριμένου αποθηκευτή, εκτός των περιπτώσεων που απαιτείται αποκλειστικά ή εν μέρει οικονομική εγγύηση (άρθρο 4 της υπ’ αριθμ. Φ.883/530/16-9-1999 Υ.Α.). Τα αρμόδια, όμως, για τον έλεγχο όργανα του Δημοσίου (η Τελωνειακή Περιφέρεια), θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά κατά τον έλεγχο όλων των αναγκαίων εγγράφων, που προσδιορίζουν την αξία, την κυριότητα, τα βάρη και γενικά τη νομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το συγκεκριμένο πλοίο, στην περίπτωση δε που αμφιβάλλουν για τη δυνατότητα εξασφαλίσεως των συμφερόντων του Δημοσίου, όταν θα καταστεί απαιτητός ο Ε.Φ.Κ., δια του είδους αυτού της εγγυήσεως, είναι υποχρεωμένα να ζητήσουν από τον ενδιαφερόμενο την παροχή άλλου είδους εγγυήσεως που να εξασφαλίζει πλήρως τα συμφέροντα του Δημοσίου.