×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ-ΩΝ ΔΗΛΩΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗΣ

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4412/2016

Ενοποιημένο κείμενο προτυποποίησης περιεχομένου υπεύθυνων δηλώσεων ως αποδεικτικών μέσων σε σχέση με τη μη ύπαρξη λόγου αποκλεισμού. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ 12.06.2023


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Ενοποιημένο κείμενο προτυποποίησης περιεχομένου υπεύθυνων δηλώσεων

Ενοποιημένο κείμενο προτυποποίησης περιεχομένου υπεύθυνων δηλώσεων. ως αποδεικτικών μέσων, σε σχέση με τη μη ύπαρξη λόγου αποκλεισμού


ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ_ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ

Επικαιροποιημένος πίνακας αντιστοίχισης λόγων αποκλεισμού/κριτηρίων ποιοτικής επιλογής και αποδεικτικών μέσων για συμβάσεις προμηθειών- ΕΚΔΟΣΗ 12.6.2023


Πίνακας αντιστοίχισης λόγων αποκλεισμού/κριτηρίων

Πίνακας αντιστοίχισης λόγων αποκλεισμού/κριτηρίων  ποιοτικής επιλογής και αποδεικτικών μέσων για συμβάσεις παροχής γενικών υπηρεσιών


ΔΕΚ/C‑387/2019

«Προδικαστική παραπομπή – Δημόσιες συμβάσεις – Οδηγία 2014/24/ΕΕ – Άρθρο 57, παράγραφος 6 – Προαιρετικοί λόγοι αποκλεισμού – Μέτρα που λαμβάνει ο οικονομικός φορέας προκειμένου να αποδείξει την αξιοπιστία του παρά την ύπαρξη προαιρετικού λόγου αποκλεισμού – Υποχρέωση του οικονομικού φορέα να προσκομίσει αποδείξεις για τα μέτρα αυτά με δική του πρωτοβουλία – Άμεσο αποτέλεσμα»


A.1137/2023

Καθορισμός του περιεχομένου, της διαδικασίας, του τρόπου και του χρόνου υποβολής των Δηλώσεων Μέσων Πληρωμών αναφορικά με τερματικά αποδοχής καρτών πληρωμών και λοιπών μέσων πληρωμών, ημεδαπών ή αλλοδαπών Παρόχων Υπηρεσιών Πληρωμών ή Παρόχων Μέσων Πληρωμών, που χρησιμοποιούν οι υπόχρεες οντότητες του άρθρου 1 του ν. 4308/2014 (Α΄ 251), στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, για την τήρηση του Μητρώου Μέσων Πληρωμών. 


Α.1195/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α.1137/06.09.2023 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) «Καθορισμός του περιεχομένου, της διαδικασίας, του τρόπου και του χρόνου υποβολής των Δηλώσεων Μέσων Πληρωμών αναφορικά με τερματικά αποδοχής καρτών πληρωμών και λοιπών μέσων πληρωμών, ημεδαπών ή αλλοδαπών Παρόχων Υπηρεσιών Πληρωμών ή Παρόχων Μέσων Πληρωμών, που χρησιμοποιούν οι υπόχρεες οντότητες του άρθρου 1 του ν. 4308/2014 (Α’ 251), στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, για την τήρηση του Μητρώου Μέσων Πληρωμών» (Β’ 5380).


Α.1171/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α.1137/06.09.2023 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) «Καθορισμός του περιεχομένου, της διαδικασίας, του τρόπου και του χρόνου υποβολής των Δηλώσεων Μέσων Πληρωμών αναφορικά με τερματικά αποδοχής καρτών πληρωμών και λοιπών μέσων πληρωμών, ημεδαπών ή αλλοδαπών Παρόχων Υπηρεσιών Πληρωμών ή Παρόχων Μέσων Πληρωμών, που χρησιμοποιούν οι υπόχρεες οντότητες του άρθρου 1 του ν. 4308/2014 (Α’ 251), στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, για την τήρηση του Μητρώου Μέσων Πληρωμών» (Β’ 5380).


ΝΣΚ/488/2006

Έννοια επιχειρηματικής και οικονομικής αυτοτέλειας των επιχειρήσεων ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς. Αποδεικτικά μέσα προς απόδειξη της πιο πάνω αυτοτέλειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Η επιχειρηματική και οικονομική αυτοτέλεια μεταξύ των ως άνω επιχειρήσεων υπάρχει όταν α) οι επιχειρήσεις έχουν διαφορετικό στελεχειακό (π.χ. Πρόεδρο ή μέλη του Δ.Σ. τους) ή υπαλληλικό ή εργατοτεχνικό προσωπικό, β) χρησιμοποιούν διαφορετικό εξοπλισμό, εγκαταστάσεις και μέσα και γ) η επιχείρηση ή μέτοχός της (σε περίπτωση Α.Ε. ή Ε.Π.Ε.) δεν κατέχει το σύνολο ή το μεγαλύτερο μέρος των μετοχών ή των εταιρικών μεριδίων αντιστοίχως και δεν ασκεί εκ του ανωτέρω λόγου ανάλογο έλεγχο επί της άλλης επιχειρήσεως ώστε από την συμμετοχή στην οικονομική ζωή των επιχειρήσεων αυτών να εξαρτάται η ύπαρξη και η εξακολούθηση των εργασιών τους, ήτοι η ύπαρξη και η εξακολούθηση της εμπορικής κερδοσκοπίας τους. 2) Ως αναγκαία δικαιολογητικά έγγραφα από τα οποία μπορεί να διαγνωσθεί η ύπαρξη επιχειρηματικής και οικονομικής αυτοτέλειας είναι ενδεικτικά (με την έννοια ότι δεν είναι εφικτή η αποκλειστική απαρίθμηση των αποδεικτικών μέσων προς διάγνωση την ως άνω προϋπόθεση) το καταστατικό των νομικών προσώπων με τις τροποποιήσεις του, ο ισολογισμός τους, τα αποτελέσματα χρήσεως, το μετοχολόγιο, οι ανακοινώσεις για την σύνθεση του Δ.Σ., πίνακας μετόχων και μετοχών και η κατάσταση του εν γένει προσωπικού.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1834/2022

ΠΡΟΜΗΘΙΕΣ:επιδιώκεται η ανάκληση της 379/2022 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου (Ζ΄ Διακοπών) του Ελεγκτικού Συνεδρίου.Με τα δεδομένα αυτά το Δικαστήριο κρίνει ότι εσφαλμένως με την προσβαλλομένη διαπιστώθηκε η προδιαληφθείσα πλημμέλεια στη διακήρυξη του επίμαχου διαγωνισμού. Τούτο, διότι, από τη συνδυαστική εφαρμογή των οικείων άρθρων των οδηγιών 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ, όπως έχουν μεταφερθεί στην εθνική έννομη τάξη με τα Βιβλία Ι και ΙΙ του ν. 4412/2016, αντίστοιχα, και παρατέθηκαν αναλυτικά στις σκέψεις 7 και 8 της παρούσας απόφασης, δεν συνάγεται ότι η απόδειξη της μη συνδρομής λόγων αποκλεισμού προϋποθέτει, πέραν της υποβολής του ΕΕΕΣ ως δικαιολογητικό συμμετοχής, και την υποβολή οποιωνδήποτε αποδεικτικών μέσων στο πλαίσιο της προσκόμισης των δικαιολογητικών κατακύρωσης του αναδειχθέντος προσωρινού αναδόχου. Ως εκ τούτου, βασίμως προβάλλεται από τη δεύτερη προσφεύγουσα ότι το άρθρο 80 του ν. 4412/2016 δεν υποχρεώνει τους αναθέτοντες φορείς να απαιτούν με την διακήρυξη την υποχρεωτική υποβολή από τους υποψήφιους αναδόχους αποδεικτικών μέσων για τους δυνητικούς λόγους αποκλεισμού του άρθρου 73 παρ. 4 του ν. 4412/2016, ούτε, εξάλλου, συνάγεται σχετική υποχρέωση από τις λοιπές διατάξεις που έχουν παρατεθεί. Όπου, άλλωστε, ο ενωσιακός ή ο εθνικός νομοθέτης απαιτεί την υποβολή αποδεικτικών μέσων για την απόδειξη μη συνδρομής λόγων αποκλεισμού το προβλέπει ρητώς ορίζοντας παράλληλα και τα κατάλληλα αποδεικτικά μέσα (βλ. π.χ. άρθρο 60 παρ. 2 της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ και 80 παρ. 2 του ν. 4412/2016). Πέραν τούτων, εσφαλμένα το Κλιμάκιο υπολαμβάνει ότι τυγχάνουν υποχρεωτικής εφαρμογής τα πρότυπα τεύχη της ΕΑΑΔΗΣΥ, καθόσον κατά ρητή διατύπωση του άρθρου 281 παρ. 5 του ν. 4412/2016, οι αναθέτοντες φορείς του Βιβλίου ΙΙ του ίδιου νόμου δύνανται κατά διακριτική ευχέρεια να χρησιμοποιούν ή όχι τα εν λόγω πρότυπα τεύχη για τη σύνταξη των διακηρύξεών τους, χωρίς από καμία διάταξη να συνάγεται η υποχρεωτική χρήση τους.Ανακαλεί την 379/2022 Πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου (Ζ΄ Διακοπών) του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


ΑΕΠΠ/516/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε την ακύρωση της απόφασης της 5ης Έκτακτης Συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε τα πρακτικά υπ’ αριθμ. …/18.2.2020 και …/19.2.2020. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε υπηρεσίες φύλαξης (CPV …) με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 302.000,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%), ενώ το κριτήριο κατακύρωσης ήταν η πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά. Η προσφεύγουσα κατατέθηκε κατά του αποκλεισμού της από τον διαγωνισμό λόγω alleged παραβάσεων σε όρους της Διακήρυξης, όπως η μη προσκόμιση αντιστοίχου ασφαλιστηρίου, φορολογικών δηλώσεων και αποδεικτικών προϋπηρεσίας προσωπικού.