Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΠΟΕ - ΟΤΑ 92/2024

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2/13620/ΔΕΠ/2024

Έγγραφο της Εκτελεστικής Επιτροπής της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους) και το Υπουργείο Εσωτερικών (Διεύθυνση Προσωπικού Τ.Α.) που ζητά την άμεση ανάκληση του Εγγράφου για την Μισθολογική Εξέλιξη των Υπαλλήλων που Υπηρετούν σε Δήμους με Προσωρινές Διαταγές ή Ασφαλιστικά Μέτρα


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/276/2015

Αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών όχι, όμως, ισοτιμίας – Αξιολόγηση του τίτλου αυτού για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη υπαλλήλων που υπηρετούν σε φορείς του δημόσιου τομέα.​(...)Μεταπτυχιακός ή διδακτορικός τίτλος σπουδών, για τον οποίο προσκομίζεται βεβαίωση επαγγελματικής ισοδυναμίας από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.), όχι, όμως, και βεβαίωση ισοτιμίας από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., μπορεί να ληφθεί υπόψη και να αξιολογηθεί για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου, κατά τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.4 του ν. 4024/2011 (ομοφ.). ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/276/2010

Ιατροί Ε.Σ.Υ. – Δικαίωμα επισχέσεως εργασίας – Λήψη ή μη μισθού και εφημεριών – Συνυπολογισμός ή μη του χρόνου επισχέσεως για την βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη.α) Οι ιατροί του Ε.Σ.Υ. δεν δικαιούνται, ως δημόσιοι υπάλληλοι, να προβαίνουν σε επίσχεση εργασίας, λόγω οφειλομένων αμοιβών από δεδουλευμένες εφημερίες. β) Οι ανωτέρω ιατροί δεν δικαιούνται μισθού και λοιπών αποδοχών κατά το χρονικό διάστημα, κατά το οποίο προβαίνουν σε επίσχεση της μελλοντικής τους εργασίας. γ) Ο ως άνω χρόνος δεν υπολογίζεται για την καταβολή σ’ αυτούς επιδόματος χρόνου υπηρεσίας και δεν λαμβάνεται υπόψη για τη βαθμολογική τους εξέλιξη, καθώς και για τη μισθολογική εξέλιξη όσων εξ αυτών υπηρετούν σε Κέντρα Υγείας.


ΝΣΚ/240/2010

Μισθολογική κατάταξη νομικών συνεργατών (δικηγόρων) που υπηρετούν στο Υπουργείο Εσωτερικών με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι δικηγόροι οι οποίοι έχουν προσληφθεί ως νομικοί συνεργάτες σύμφωνα με το ΝΔ 3980/1959, συνδέονται με το Δημόσιο με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και κατά το ενιαίο δημοσιοϋπαλληλικό μισθολόγιο θα καταταχθούν σε μισθολογικό κλιμάκιο, ανάλογα με το χρόνο υπηρεσίας τους στο Δημόσιο.


ΝΣΚ/346/2006

Προϋποθέσεις για τον υπολογισμό του χρόνου προϋπηρεσίας των δημοσίων υπαλλήλων για την εξέλιξή τους σε μισθολογικά κλιμάκια.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Εργασία παρασχεθείσα με σύμβαση μίσθωσης έργου στο Δημόσιο ή Ν.Π.Δ.Δ. υπολογίζεται για τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων, εφόσον, βεβαιώνεται με υπηρεσιακά έγγραφα, ότι ο ενδιαφερόμενος απασχολήθηκε κατά το σύνηθες υπηρεσιακό ωράριο, η εργασία παρασχέθηκε στο χώρο που λειτουργεί η υπηρεσία υπό την άμεση εποπτεία των αρμοδίων οργάνων και η καταβληθείσα αμοιβή είναι ανάλογη με αυτή των προσλαμβανομένων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.


2/13620/ΔΕΠ/2024

Μισθολογική εξέλιξη για υπαλλήλους, που υπηρετούν σε φορείς του δημοσίου τομέα με προσωρινή διαταγή.

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ:

2/48026/ΔΕΠ/2024-12.04.2024:Αυξήσεις του ν. 5045/2023 σε υπαλλήλους ΙΔΟΧ οι οποίοι απασχολούνται δυνάμει προσωρινών διαταγών: (...) Σε συνέχεια των ανωτέρω τα διαλαμβανόμενα στην τέταρτη παράγραφο του αριθμ. 2/13620/ΔΕΠ/5.3.2024 εγγράφου μας, αναφορικά με το ερώτημά σας, ανακαλούνται.


ΝΣΚ/136/2014

Αναγνώριση ή μη για τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη στο νέο φορέα των μεταταχθέντων, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, από τις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ Α.Ε. και του πριν από την πρόσληψή τους χρόνου εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος είχε αναγνωρισθεί από τους παλαιούς φορείς, πέραν του συνολικού πραγματικού χρόνου υπηρεσίας τους, που είχε διανυθεί στους φορείς αυτούς.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
{Εισηγητές: Μ. Ανδροβιτσανέα, Νομικός Σύμβουλος, Π. Παπαδάκης και Ν. Δημητρακόπουλος, Πάρεδροι.} Ως συνολικός χρόνος υπηρεσίας στους παλαιούς φορείς ή τον ΟΑΣΑ, κατά την έννοια της παρ.7β’ του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, νοείται μόνο ο χρόνος που έχει διανυθεί στους ανωτέρω φορείς και, κατ’ ακολουθίαν, στους μεταταχθέντες, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, από τις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ Α.Ε., υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο νυν Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για την βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη στο νέο φορέα δεν αναγνωρίζεται και ο πριν από την πρόσληψή τους χρόνος εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος είχε αναγνωρισθεί από τους «παλαιούς φορείς», πέραν του πραγματικού χρόνου υπηρεσίας τους στους φορείς αυτούς (πλειοψ.). Παραπέμφθηκε με την 34/2014 Τμ.Β΄ Γνωμ. ΝΣΚ. ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠ. ΗΛΕΚΤΡ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΑΠΟ ΥΠ.ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ.


ΝΣΚ/34/2014

Αναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα σε ΙΔΑΧ υπαλλήλους μεταφερθέντες στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου – Έννοια και έκταση εφαρμογής της διατάξεως του άρθρου 9 (παρ.7 περ.β’) του ν. 3920/2011.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η γνωμοδότηση πραγματεύεται το ζήτημα αν αναγνωρίζεται ή όχι για τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη στους φορείς υποδοχής του μεταφερομένου προσωπικού, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 9 (παρ.7 περ.β’) του ν. 3920/2011, από τις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ Α.Ε. (παλαιούς φορείς) και ο πριν την πρόσληψή του χρόνος εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος είχε αναγνωρισθεί από τους ως άνω παλαιούς φορείς, πέραν του πραγματικού χρόνου υπηρεσίας του, που είχε διανυθεί στους τελευταίους. Λόγω της ισοψηφίας των δύο απόψεων που διατυπώθηκαν από τα μέλη του, το Τμήμα αποφάσισε, ομοφώνως, την παραπομπή της υποθέσεως στην Ολομέλεια του Ν.Σ.Κ., κατ’ εφαρμογή του άρθρου 6 παρ.3 του ν. 3086/2002 (Οργανισμός του Ν.Σ.Κ.). Εκδόθηκε η υπ' αριθμ. 136/2014 Γνωμ. Ολομέλειας ΝΣΚ.


ΝΣΚ/42/2008

Αναγνώριση του χρόνου απασχολήσεως εκπαιδευτικού, κατά τη διάρκεια της άνευ αποδοχών αδείας του στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων - ΑΘΗΝΑ 2004 Α.Ε., ως χρόνου πραγματικής υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Η υπηρεσία που προσέφερε ο Γ.Μ., εκπαιδευτικός σε ξένο σχολείο, στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων - ΑΘΗΝΑ 2004 Α.Ε., κατά το χρονικό διάστημα που τελούσε σε άδεια άνευ αποδοχών, δεν μπορεί να αναγνωριστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, καθόσον ο χρόνος απασχολήσεως στην ανωτέρω εταιρεία αναγνωρίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, όπως ρητά προκύπτει από τη διάταξη του άρθρου 2 του Ν 2598/1998, μόνο για τους υπαλλήλους εκείνους που έχουν αποσπαστεί από υπηρεσία του ευρύτερου δημόσιου τομέα ή από ν.π.ι.δ. το οποίο εποπτεύεται από το Υπουργείο Πολιτισμού ή τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Περαιτέρω, και από τις διατάξεις του Ν 682/1977, στις διατάξεις του οποίου υπάγονται και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε ξένα σχολεία, σε συνδυασμό με τη διάταξη του άρθρου 15 του Ν 3205/2003, προκύπτει ότι ο ως άνω χρόνος απασχολήσεως του ανωτέρω εκπαιδευτικού στην «ΑΘΗΝΑ 2004» δεν μπορεί να αναγνωριστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στη μισθολογική του εξέλιξη.


ΕΣ/ΤΜ.6/298/2019

Εργασίες επισκευής χρωματισμών του Δικαστικού Μεγάρου..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη ΙΙ της παρούσας, το Τμήμα κρίνει ότι η ελεγχόμενη προγραμματική σύμβαση μεταξύ του .... και της αιτούσας Περιφέρειας αποτελεί προγραμματική σύμβαση πολιτισμικής ανάπτυξη του άρθρου 100 παρ. 5 του ν. 3852/2010, για τη σύναψη της οποίας απαιτείται η συμμετοχή του Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού. Και τούτο διότι αυτή αποσκοπεί στην εκτέλεση έργου με πολιτιστικό χαρακτήρα - όπως ρητώς χαρακτηρίζονται με την προαναφερόμενη διάταξη οι παρεμβάσεις επί διατηρητέων κτιρίων- και δη στην εκτέλεση εργασιών επισκευής και χρωματισμών επί του Δικαστικού Μεγάρου …, το οποίο έχει χαρακτηρισθεί διατηρητέο κτίριο με την οικ.22525/1525/4.4.1988 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων. Εν προκειμένω όμως, η σύναψη της ελεγχόμενης προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του .... και της αιτούσας Περιφέρειας …, χωρίς τη συμμετοχή, ως συμβαλλόμενου μέρους, του Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, δεν δύναται, κατά την κρίση του Τμήματος, να αποτελέσει λόγο διακωλυτικό της υπογραφής της. Και τούτο ειδικότερα διότι, ανεξαρτήτως του ότι ο βασικός δικαιολογητικός λόγος σύναψης αυτής αποτελεί, όπως αποδείχθηκε, η εξασφάλιση της χρηματοδότησης αυτής από την Περιφέρεια .... - καθώς το ... δεν διαθέτει τους απαραίτητους πόρους προκειμένου να εκτελέσει το έργο αυτό αυτοτελώς-, σε κάθε περίπτωση, η συνεργασία και συμμετοχή του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, στην εκτέλεση του έργου της προγραμματικής σύμβασης έχει εν τοις πράγμασι διασφαλισθεί, αφού η συνταχθείσα, κατά το έτος 2005, μελέτη για την εκτέλεση των περιγραφόμενων σε αυτήν εργασιών επί του ως άνω διατηρητέου κτιρίου, έχει εγκριθεί από την αρμόδια υπηρεσία του ίδιου Υπουργείου, ήτοι από την Διεύθυνση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεωτέρων και Σύγχρονων Μνημείων, με την ΥΠΠΟ/ΔΑΝΣΜ/37693/1453/2005 απόφαση. Επιπλέον, στην τελευταία αυτή εγκριτική απόφαση προβλέπεται ρητώς ότι οι εργασίες που θα εκτελεστούν θα τελούν υπό την εποπτεία της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού, η οποία θα είναι ενήμερη και για την έναρξη και εξέλιξη των εργασιών. Επισημαίνεται δε ρητώς ότι, η ως άνω υπηρεσία του Υπουργείου δύναται να παρέμβει και να διακόψει τις εργασίες, εάν αυτές παρεκκλίνουν της εγκεκριμένης μελέτης. Επομένως, το εν λόγω Υπουργείο τελεί σε γνώση των εργασιών, που πρόκειται να εκτελεσθούν επί του προαναφερόμενου διατηρητέου κτίσματος, στο πλαίσιο της ελεγχόμενης προγραμματικής σύμβασης και εν τοις πράγμασι πληρούται στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο ειδικότερος σκοπός του νόμου που επιτάσσει τη συμμετοχή του ως άνω Υπουργείου κατά τη σύναψη προγραμματικών συμβάσεων πολιτιστικού χαρακτήρα, ο οποίος συνίσταται αφενός, στην τήρηση των σχετικών με την προστασία του πολιτιστικού περιβάλλοντος διατάξεων και αφετέρου στην ένταξη των σχετικών έργων στον ευρύτερο προγραμματισμό του Υπουργείου. Περαιτέρω, όσον αφορά την δεύτερη αιτίαση της Αναπληρώτριας Επίτροπου σύμφωνα με την οποία κωλύεται η σύναψη της επίμαχης προγραμματικής σύμβασης, δοθέντος ότι δεν προκύπτει από τα προσκομιζόμενα στοιχεία επικαιροποίηση της μελέτης του έργου, που συντάχθηκε πριν από 14 έτη, το Τμήμα κρίνει ότι αυτή προώρως προβάλλεται στο παρόν στάδιο, αφού το εν λόγω ζήτημα δεν συνάπτεται με τη νομιμότητα της ελεγχόμενης προγραμματικής σύμβασης αλλά της εκτελεστικής σύμβασης ανάθεσης δημοσίου έργου, η οποία πρόκειται να επακολουθήσει.Κατ΄ακολουθίαν των ανωτέρω, πρέπει να γίνει δεκτή η υπό κρίση αίτηση, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη 11/2019 Πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό …, το δε οικείο σχέδιο της υπό κρίση προγραμματικής σύμβασης πολιτισμικής ανάπτυξης να υπογραφεί.