×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/136/2014

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αναγνώριση ή μη για τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη στο νέο φορέα των μεταταχθέντων, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, από τις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ Α.Ε. και του πριν από την πρόσληψή τους χρόνου εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος είχε αναγνωρισθεί από τους παλαιούς φορείς, πέραν του συνολικού πραγματικού χρόνου υπηρεσίας τους, που είχε διανυθεί στους φορείς αυτούς.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
{Εισηγητές: Μ. Ανδροβιτσανέα, Νομικός Σύμβουλος, Π. Παπαδάκης και Ν. Δημητρακόπουλος, Πάρεδροι.} Ως συνολικός χρόνος υπηρεσίας στους παλαιούς φορείς ή τον ΟΑΣΑ, κατά την έννοια της παρ.7β’ του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, νοείται μόνο ο χρόνος που έχει διανυθεί στους ανωτέρω φορείς και, κατ’ ακολουθίαν, στους μεταταχθέντες, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, από τις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ Α.Ε., υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο νυν Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για την βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη στο νέο φορέα δεν αναγνωρίζεται και ο πριν από την πρόσληψή τους χρόνος εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος είχε αναγνωρισθεί από τους «παλαιούς φορείς», πέραν του πραγματικού χρόνου υπηρεσίας τους στους φορείς αυτούς (πλειοψ.). Παραπέμφθηκε με την 34/2014 Τμ.Β΄ Γνωμ. ΝΣΚ. ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠ. ΗΛΕΚΤΡ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΑΠΟ ΥΠ.ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/34/2014

Αναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα σε ΙΔΑΧ υπαλλήλους μεταφερθέντες στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου – Έννοια και έκταση εφαρμογής της διατάξεως του άρθρου 9 (παρ.7 περ.β’) του ν. 3920/2011.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η γνωμοδότηση πραγματεύεται το ζήτημα αν αναγνωρίζεται ή όχι για τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη στους φορείς υποδοχής του μεταφερομένου προσωπικού, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 9 (παρ.7 περ.β’) του ν. 3920/2011, από τις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ Α.Ε. (παλαιούς φορείς) και ο πριν την πρόσληψή του χρόνος εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος είχε αναγνωρισθεί από τους ως άνω παλαιούς φορείς, πέραν του πραγματικού χρόνου υπηρεσίας του, που είχε διανυθεί στους τελευταίους. Λόγω της ισοψηφίας των δύο απόψεων που διατυπώθηκαν από τα μέλη του, το Τμήμα αποφάσισε, ομοφώνως, την παραπομπή της υποθέσεως στην Ολομέλεια του Ν.Σ.Κ., κατ’ εφαρμογή του άρθρου 6 παρ.3 του ν. 3086/2002 (Οργανισμός του Ν.Σ.Κ.). Εκδόθηκε η υπ' αριθμ. 136/2014 Γνωμ. Ολομέλειας ΝΣΚ.


5005/ΔΕΚΟ2348/2012

Καθορισμός Κομίστρων Ο.ΣΥ. Α.Ε. (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ) και ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ, ΤΡΑΜ).


45378/555/2007

Καθορισμός της διαδικασίας πρόσληψης προσωπικού στις Δημόσιες Επιχειρήσεις με την επωνυμία ΟΣΕ ΑΕ, ΕΔΙΣΥ ΑΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, ΓΑΙAΟΣΕ ΑΕ, ΟΑΣΑ ΑΕ, ΕΘΕΛ ΑΕ, ΗΣΑΠ ΑΕ, ΗΛΠΑΠ ΑΕ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε., ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΙΑ Α.Ε. ΚΑΙ ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.


21580/ΕΓΔΕΚΟ/2784/2009

Καθορισμός μειωμένου κομίστρου σε ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛ-ΠΑΠ, ΑΜΕΛ, ΤΡΑΜ και ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ (ΤΡΑΙΝΟΣΕ)»


ΝΣΚ/225/2001

Αντικατάσταση παραιτηθέντων μελών ΔΣ των εταιρειών ΕΘΕΛ ΑΕ και ΗΛΠΑΠ ΑΕ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Α. Κουτούκη, Πάρεδρος. Η αντικατάσταση του παραιτηθέντος μέλους - εκπροσώπου του ΟΑΣΑ, θα γίνει από τον έχοντα δικαίωμα διορισμού ή εκλογής αυτού, ήτοι από τη Γενική Συνέλευση του ΟΑΣΑ - μετόχου της ΕΘΕΛ ΑΕ (άρθρα 20 παρ.2 του καταστατικού της ΕΘΕΛ ΑΕ και 6 παρ.2 του Ν 2414/96, όπως ισχύει). Η δε αντικατάσταση του παραιτηθέντος μέλους - εκπροσώπου των ΗΛΠΑΠ ΑΕ, ομοίως θα γίνει με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΑΣΑ - μετόχου των ΗΛΠΑΠ ΑΕ (άρθρα 2 παρ.3 του καταστατικού των ΗΛΠΑΠ ΑΕ και 6 παρ.2 του Ν 2414/96, όπως ισχύει).


ΝΣΚ/304/2002

Διαδικασία μεταφοράς ή μετάταξης υπαλλήλων από δημόσιες επιχειρήσεις (ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ, ΟΣΕ, ΙΓΜΕ, ΕΟΜΜΕΧ) και τον ΕΟΤ σε Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, ως συναρμόδιος να αποφασίσει για τη μεταφορά ή μετάταξη του πλεονάζοντος προσωπικού των εν λόγω δημοσίων επιχειρήσεων σε Υπηρεσίες του Υπουργείου του, δεν δεσμεύεται από απόφαση καθορισμού των φορέων υποδοχής, η δε άσκηση της αποφασιστικής του αρμοδιότητας δεν αφορά την ικανοποίηση, απαραιτήτως, των σχετικών αιτημάτων των ενδιαφερομένων υπαλλήλων. Δηλαδή, δύναται, μετά από αξιολόγηση των αιτήσεων και λαμβάνοντας υπόψη τη διαμορφωθείσα κατάσταση, να αποφασίσει για την αποδοχή ή όχι των αιτήσεων. Σε περίπτωση απορρίψεως των σχετικών αιτήσεων, οι αποφάσεις του, ως δυσμενείς διοικητικές πράξεις, χρήζουν αιτιολογίας (ομόφωνα).


ΙΚΑ/Ε40/97/2016

«Απεικόνιση ΔΧ/2015 για τους προσληφθέντες μέχρι 31/07/2008 «παλαιούς» ασφαλισμένους των εντασσόμενων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Ταμείων και Κλάδων ΤΣΠ-ΕΤΕ, ΤΑΠΑΕ-Ε, ΤΑΠ-ΕΤΒΑ, ΤΑΠΟΤΕ, ΤΣΠ-ΗΣΑΠ.». (ΑΔΑ:7Ε7Δ4691ΩΓ-9ΑΝ)


ΝΣΚ/215/2009

Κοινωνική ασφάλιση – Σύνταξη γήρατος – Αναγνώριση πλασματικού χρόνου ασφάλισης με εξαγορά.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διατάξεις του άρθρου 5 του Ν 3385/2005, ως και του άρθρου 45 του Ν 3518/2006, εφαρμόζονται σε άπαντες τους ασφαλισμένους οποτεδήποτε κι αν εισήλθαν στο ασφαλιστικό σύστημα που τους αφορά, χωρίς διάκριση σε παλαιούς (μέχρι 31-12-1992) και νέους ασφαλισμένους (μετά την 1-1-1993).


ΝΣΚ/102/2018

Ζητήματα που ανακύπτουν σε σχέση με την ασφαλιστική τακτοποίηση ασφαλισμένων του ΤΣΠ-ΗΣΑΠ, μετά την ένταξή τους στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι δυνατή η ασφαλιστική τακτοποίηση ασφαλισμένων του ΤΣΠ-ΗΣΑΠ το οποίο εντάχθηκε στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, με την αναγνώριση, εκ μέρους της αρμόδιας προς τούτο Υπηρεσίας του Τοπικού Υποκαταστήματος ΙΚΑ, χρόνου ως συντάξιμου χωρίς να έχουν καταβληθεί οι αναλογούσες ασφαλιστικές εισφορές και σε χρονικό σημείο κατά το οποίο έχει παραγραφεί η απαίτηση του οικείου ασφαλιστικού φορέα για είσπραξη των αντίστοιχων ασφαλιστικών εισφορών, τα δε αρμόδια προς τούτο όργανα οφείλουν να αναγνωρίσουν τον ελλείποντα χρόνο με την έκδοση αναγνωριστικής προς τούτο απόφασης. (πλειοψ.)


ΣΤΕ/2627/2016

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Επειδή, ο ανωτέρω λόγος, κατά το μέρος που αφορά το ζήτημα του ανεπικαίρου της εγκριθείσας με την προσβαλλόμενη απόφαση μ.π.ε είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, διότι πράγματι η έγκριση περιβαλλοντικών όρων πρέπει να ερείδεται σε επίκαιρη μ.π.ε., δηλαδή πρόσφατη μελέτη η οποία λαμβάνει υπ’ όψη την υπάρχουσα πραγματική κατάσταση (πρβλ. ΣτΕ 2675/2003 σκ. 12), το επίκαιρο όμως της μ.π.ε. κρίνεται σε σχέση με χρόνο που μεσολαβεί μέχρι την έκδοση της απόφασης περί έγκρισης περιβαλλοντικών όρων. Άλλωστε, ενόψει των αρχών της ασφάλειας δικαίου και δεδομένου ότι βάσει της περιβαλλοντικής αδειοδότησης δημιουργούνται νομικές και πραγματικές καταστάσεις που χρήζουν προστασίας, δεν δικαιολογείται ακύρωση της έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων λόγω μεταβολής των απόψεων της Διοικήσεως, επί ζητημάτων, επί των οποίων διατυπώθηκε η γνώμη των αρμοδίων υπηρεσιών κατά την αρχική έγκριση περιβαλλοντικών όρων, στηριζομένη σε διαφορετική αξιολόγηση των στοιχείων που είχαν ήδη ληφθεί υπόψη κατά την έγκριση, εκτός αν συνέτρεξε πλάνη περί τα πράγματα ή μεταβλήθηκαν πραγματικά δεδομένα, οπότε και στην περίπτωση αυτή τίθεται ζήτημα άρνησης της ανανέωσης των περιβαλλοντικών όρων σε μεταγενέστερο στάδιο της διαδικασίας, κατόπιν ειδικής αιτιολογημένης γνώμης της αρμόδιας υπηρεσίας (πρβλ. ΣτΕ 4357/2011 σκ. 8). Τα περαιτέρω προβαλλόμενα από τους αιτούντες περί πλάνης περί τα πράγματα σε σχέση με τη δυσχέρανση των κυκλοφοριακών συνθηκών, ανεξαρτήτως της αοριστίας τους, έχουν εξετασθεί και ανωτέρω. Εξάλλου ο λόγος ακυρώσεως, με τον οποίο προβάλλεται, καθ’ ερμηνεία των ανωτέρω, ότι η προσβαλλόμενη απόφαση είναι μη νόμιμη διότι τελικώς δεν πραγματοποιήθηκε η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, η οποία ήταν κατά τους ισχυρισμούς των αιτούντων αρρήκτως συνδεδεμένη με τη χάραξη της ζώνης διέλευσης του τραμ, είναι απορριπτέος ως απαραδέκτως προβαλλόμενος, δοθέντος ότι με αυτόν δεν προβάλλεται πλημμέλεια της προσβαλλομένης πράξεως, αλλά άλλης διαδικασίας, που δεν εντάσσεται στη διαδικασία της εγκρίσεως περιβαλλοντικών όρων ούτε αποτελεί προϋπόθεση ή έρεισμα της προσβαλλομένης (πρβλ. ΣτΕ 258/2004 σκ. 39), ενώ άλλωστε ούτε από την προσβαλλόμενη απόφαση τέθηκε ως προϋπόθεση για την πραγματοποίηση του επίμαχου έργου η προηγούμενη υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ. Ούτε άλλωστε μπορούσε να θεωρηθεί ως παραδεκτώς συμπροσβαλλόμενη, ως μη συναφής, η μεταγενεστέρως εκδοθείσα 203342/23.11.2012 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής περί έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την υπογειοποίηση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το σταθμό ........ έως το σταθμό Φαλήρου και την υλοποίηση νέου σταθμού στη θέση ........», ως αφορώσα άλλο έργο, ανεξάρτητο από το επίμαχο έργο της κατασκευής του τραμ.