×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΠΟΛ 1248/2013

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1648/1998
ΘΕΜΑ: Δυνατότητα χορήγησης αναστολής πληρωμής και επανεξέτασης πρώτης διευκόλυνσης (ν.2648/98) μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων περί πάγιας ρύθμισης.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/321/2013

Διευκολύνσεις τμηματικής καταβολής ληξιπροθέσμων οφειλών προς το Δημόσιο – Δυνατότητα ή μη χορήγησης διοικητικής αναστολής και επανεξέτασης ήδη χορηγηθείσας πρώτης διευκόλυνσης, μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013, από τα αρμόδια προς τούτο όργανα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων της υποπαραγράφου Α2, της παρ.Α, του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013, δηλαδή από 1-7-2013 και εφεξής, δεν υφίσταται η δυνατότητα χορήγησης αναστολής πληρωμής μέρους ή του συνόλου συγκεκριμένης οφειλής, με βάση τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 14 του ν. 2648/1998. (πλειοψ.) και 2) Από 1-7-2013 και εφεξής, δεν υφίσταται η δυνατότητα υποβολής αίτησης επανεξέτασης ήδη χορηγηθείσας, μέχρι και την 28-6-2013, πρώτης διευκόλυνσης, με βάση τις διατάξεις της παρ.6 του άρθρου 18 του ν. 2648/1998, από τα αρμόδια προς τούτο όργανα. (ομοφ.)


1250/2014

Διαδικασία χορήγησης αναστολής πληρωμής του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.) έτους 2014 σε νομικά πρόσωπα.

ΠΟΛ.1081/2016

Τροποποίηση της απόφασης ΠΟΛ 1212/2015 «Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.):Διαδικασία χορήγησης εκπτώσεων, μειώσεων και αναστολής πληρωμής».


ΠΟΛ. 1212/2015

Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.): Διαδικασία χορήγησης εκπτώσεων, μειώσεων και αναστολής πληρωμής.

Η παρούσα Τροποποιήθηκε , συμπληρώθηκε και κωδικοποιήθηκε με την Α.1278/2019-ΦΕΚ 3007/Β/23.7.2019 Χορήγηση εκπτώσεων, μειώσεων και αναστολής πληρωμής στον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.) - Τροποποίηση, συμπλήρωση και κωδικοποίηση της ΠΟΛ 1212/2015 απόφασης Γ.Γ.Δ.Ε. (Β΄ 2120). Χορήγηση εκπτώσεων, μειώσεων και αναστολής πληρωμής στον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (Ε.Ν.Φ.Ι.Α.) (ΒΛΕΠΕ Α.1278/2019-ΦΕΚ 3007/Β/23.7.2019 ΓΙΑ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ)


Δ6Α 1027355ΕΞ2012

 ΘΕΜΑ: «Συμπλήρωση και τροποποίηση της αριθμ. Δ6Α 1027850ΕΞ2011 /17-2-2011 (ΦΕΚ 65ΥΟΔΔ) Υπουργικής απόφασης περί ορισμού μελών της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Παροχής Διευκολύνσεων Τμηματικής Καταβολής Ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο (παρ. 1 του άρθρου 15 του Ν. 2648/98 - ΦΕΚ 238Α, όπως αυτό αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.2873/2000 - ΦΕΚ 285Α, με την παρ.5 του άρθρου 29 του Ν.3296/2004 - ΦΕΚ 253Α΄, με την παρ.2 του άρθρ.17 του Ν.3522/2006 - ΦΕΚ 276Α και την αριθμ.Δ6Α 1149837 ΕΞ2011/2-11-2011 Υπουργική απόφαση)»

ΝΣΚ/261/2015

Νομιμότητα πράξης συνταξιοδότησης του πρώην ΝΠΔΔ Ταμείου Συντάξεων και Πρόνοιας ΑΤΕ, η οποία εκδόθηκε με αναστολή καταβολής της σύνταξης του Χ.Ι. μέχρι την συμπλήρωση του ορίου ηλικίας των 65 ετών – Δυνατότητα ή μη ανάκλησής της.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η ανωτέρω πράξη συνταξιοδότησης του εν λόγω Ταμείου, κατά το σκέλος της χορήγησης σύνταξης με καθεστώς αναστολής, έχει εκδοθεί παρανόμως. β) Δεν είναι δυνατή η ανάκλησή της βάσει του ως άνω εγγράφου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, διότι αφορά ανάκληση, νόμιμων και όχι παράνομων, επωφελών συνταξιοδοτικών πράξεων, αλλά δύναται να ανακληθεί ως αίτημα επανεξέτασης δικαιώματος διαδοχικής ασφάλισης λόγω νέων κρίσιμων στοιχείων που δεν ελήφθησαν υπόψη από το Ίδρυμα, ή ως νεότερη αίτηση σύνταξης με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης, λόγω πλάνης περί τα πράγματα. γ) Δυνατή η επανεξέταση ad hoc συνταξιοδοτικών αποφάσεων εκδοθέντων από τους προκατόχους του Ιδρύματος, ήτοι Ταμεία Προνοίας των εντασσομένων φορέων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, για αναγνώριση δικαιώματος διαδοχικής ασφάλισης (ομοφ.).


ΝΣΚ/59/2001

Κοινοτικό Δίκαιο. Πριμοδότηση στον τομέα αιγοπροβείου κρέατος. Φορέας πληρωμής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Για την πληρωμή της πριμοδότησης περιόδου 2000 στους παραγωγούς αιγοπροβείου κρέατος του νομού Αργολίδας, η Διοίκηση έχει την ευχέρεια να επιλέξει τον τρόπο και την διαδικασία της πληρωμής, στα πλαίσια του άρθρου 6 παρ.4 και 5 της κ.υ.α. 321477/97, είτε μέσω της Ενώσεως Αγροτικών Γαλακτοκομικών Συνεταιρισμών Αργολίδας, είτε απ ευθείας από την Αγροτική Τράπεζα, για λόγους προστασίας των παραγωγών, εφόσον το κρίνει αναγκαίο ο Υπουργός Γεωργίας, με απόφασή του, δημοσιευτέα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Στην πρώτη περίπτωση, θα πρέπει να ανακαλέσει την απόφαση 179466/00 του Υπ.Γεωργίας, δυνάμει της οποίας έγινε η πληρωμή της ως άνω πριμοδότησης περιόδου 1999 στους ανωτέρω παραγωγούς απ ευθείας από την Αγροτική Τράπεζα, ενώ στη δεύτερη θα πρέπει να εκδώσει νέα (τροποποιητική ή συμπληρωματική της πρώτης) αιτιολογημένη απόφαση του Υπ.Γεωργίας, στην οποία να εξειδικεύονται οι λόγοι της ανάγκης προστασίας των παραγωγών του νομού Αργολίδας που επιβάλλουν την λήψη αυτού του εξαιρετικού μέτρου, και να αναφέρεται ο χρόνος ισχύος αυτής της εξαιρετικής ρύθμισης.


ΝΣΚ/305/2012

Δεσμευτικότητα γνώμης Υ.Σ. ως προς τη συνάφεια της, υπό εκπόνηση διδακτορικής διατριβής, υπαλλήλου και του αντικειμένου της υπηρεσίας του για τη χορήγηση άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης – Δυνατότητα αναπομπής και επανεξέτασης της γνώμης του Υ.Σ. – Υποχρέωση ή μη χορήγησης της άδειας, ενόψει της ρύθμισης της παρ.14 του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012 και της υποχρέωσης συμμόρφωσης σε δικαστική ακυρωτική απόφαση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η χορήγηση άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης σε υπάλληλο που έχει λάβει υποτροφία από το Ι.Κ.Υ., είναι υποχρεωτική, αλλά τελεί υπό την απαραίτητη προϋπόθεση της συνάφειας του σκοπού για τον οποίο ζητείται η άδεια και ειδικότερα της υπό εκπόνηση διδακτορικής διατριβής και του αντικειμένου της υπηρεσίας του υπαλλήλου, ο έλεγχος δε της συνδρομής της προϋπόθεσης αυτής, αποτελεί αρμοδιότητα του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, το οποίο εκφράζει προς τούτο σύμφωνη γνώμη. 2) Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ως αποφασίζουν όργανο για τη χορήγηση της άδειας, δεσμεύεται από τη σχετική θετική γνωμοδότηση του Υ.Σ., δύναται όμως, ενόψει της παντελούς έλλειψης αιτιολογίας αυτής περί της συνάφειας της υπό εκπόνηση διδακτορικής διατριβής και του αντικειμένου της υπηρεσίας της υπαλλήλου να αναπέμψει την υπόθεση στο Υ. Σ. προς επανεξέταση και διατύπωση αιτιολογημένης γνώμης. 3) Η διάταξη της παρ.14 του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012, περί μη χορήγησης αδειών υπηρεσιακής εκπαίδευσης του άρθρου 58 του Ν. 3528/2007 μέχρι την 31-12-2012 δεν καταλαμβάνει την περίπτωση της άδειας του ερωτήματος, το αίτημα για τη χορήγηση της οποίας εξετάζεται στα πλαίσια συμμόρφωσης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας σε δικαστική ακυρωτική απόφαση, περίπτωση κατά την οποία εφαρμόζεται το ισχύον κατά το χρόνο της ακυρωθείσας πράξης του Πρυτανικού Συμβουλίου νομοθετικό καθεστώς. (ομοφ.)


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/51/2018

Αμοιβή για την αποκομιδή απορριμμάτων και τον καθαρισμό κοινοχρήστων χώρων...(..)Με δεδομένα αυτά οι εντελλόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες, δεδομένου ότι οι συμβάσεις μεταξύ του Δήμου ... και της φερόμενης ως δικαιούχου των ελεγχόμενων ενταλμάτων επιχείρησης, καίτοι περιέχουν άρθρο περί της υποχρέωσης, γενικά, τήρησης των όρων της ρύθμισης του άρθρου 68 του ν. 3863/2010, καθώς και όρο περί υποχρεωτικής τήρησης της εργατικής και της ασφαλιστικής νομοθεσίας και της νομοθεσίας περί υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων και πρόληψης του επαγγελματικού κινδύνου, ωστόσο, δεν αναγράφουν αναλυτικά κανένα από τα στοιχεία α΄ έως στ΄ της πρώτης παραγράφου του άρθρου 68 του ν. 3863/2010, γεγονός που επάγεται κατά τη ρητή βούληση του νομοθέτη την ακυρότητα των συμβάσεων και την απόρριψη της σχετικής δαπάνης, χωρίς να αρκεί η γενική ως άνω αναφορά σε αυτές της υποχρέωσης τήρησης των νόμων με απλή επανάληψη των διατάξεων ή, ακόμη, η περιγραφή των εν λόγω στοιχείων στην προσφορά που η ανάδοχος υπέβαλε πριν την υπογραφή κάθε επιμέρους σύμβασης.(..)Κατ’ ακολουθίαν τούτων, οι εντελλόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες και τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθούν


ΕλΣυν/Τμ.4/20/2011

Συμψηφιστική τακτοποίηση της πληρωμής της πρώτης δόσης της αμοιβής των τελικών αποδεκτών-αναδόχων των Έργων «Δράσεις Ενίσχυσης της Απασχόλησης Ανέργων με την Ενεργό Συμμετοχή των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) Β΄ Κύκλος» (...)πέραν των κοινών για όλες τις δόσεις δικαιολογητικών των άρθρων 4.4. και 5.4. των συμβάσεων με τη ΜΚΟ και το ΚΕΚ αντίστοιχα, τα δικαιολογητικά που αφορούν στην έναρξη της κατάρτισης (άρθρο 3.1. της σύμβασης με τη ΜΚΟ) και του προγράμματος (5.3.1. της σύμβασης με το ΚΕΚ) μπορούν να υποκατασταθούν από τη βεβαίωση- πιστοποίηση του φυσικού αντικειμένου κάθε δόσης, την οποία, σύμφωνα με τις προμνησθείσες διατάξεις (άρθρο 3 της ΚΥΑ 37156/18953/2008), συντάσσει ο τελικός δικαιούχος- Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Συγχρηματοδοτούμενων Ενεργειών του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και ήδη Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Στην πιστοποίηση αυτή θα καταγράφονται λεπτομερώς τα υποβληθέντα από τον τελικό αποδέκτη δικαιολογητικά (αντίστοιχα της κάθε δόσης ) και αξιολογηθέντα από την Υπηρεσία αυτή, τα οποία σε κάθε περίπτωση θα είναι στη διάθεση της αρμόδιας Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία, κατά την κρίση της και για τις ανάγκες του ελέγχου, μπορεί να ζητάει, κατά περίπτωση,  την υποβολή τους.