×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/59/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Κοινοτικό Δίκαιο. Πριμοδότηση στον τομέα αιγοπροβείου κρέατος. Φορέας πληρωμής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Για την πληρωμή της πριμοδότησης περιόδου 2000 στους παραγωγούς αιγοπροβείου κρέατος του νομού Αργολίδας, η Διοίκηση έχει την ευχέρεια να επιλέξει τον τρόπο και την διαδικασία της πληρωμής, στα πλαίσια του άρθρου 6 παρ.4 και 5 της κ.υ.α. 321477/97, είτε μέσω της Ενώσεως Αγροτικών Γαλακτοκομικών Συνεταιρισμών Αργολίδας, είτε απ ευθείας από την Αγροτική Τράπεζα, για λόγους προστασίας των παραγωγών, εφόσον το κρίνει αναγκαίο ο Υπουργός Γεωργίας, με απόφασή του, δημοσιευτέα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Στην πρώτη περίπτωση, θα πρέπει να ανακαλέσει την απόφαση 179466/00 του Υπ.Γεωργίας, δυνάμει της οποίας έγινε η πληρωμή της ως άνω πριμοδότησης περιόδου 1999 στους ανωτέρω παραγωγούς απ ευθείας από την Αγροτική Τράπεζα, ενώ στη δεύτερη θα πρέπει να εκδώσει νέα (τροποποιητική ή συμπληρωματική της πρώτης) αιτιολογημένη απόφαση του Υπ.Γεωργίας, στην οποία να εξειδικεύονται οι λόγοι της ανάγκης προστασίας των παραγωγών του νομού Αργολίδας που επιβάλλουν την λήψη αυτού του εξαιρετικού μέτρου, και να αναφέρεται ο χρόνος ισχύος αυτής της εξαιρετικής ρύθμισης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/444/2000

Κοινοτικό Δίκαιο. Δυνατότητα καταβολής πριμοδότησης αιγοπροβείου κρέατος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Είναι δυνατή η καταβολή πριμοδότησης αιγοπροβείου κρέατος σε σύζυγο παραγωγού, φονευθέντος σε τροχαίο ατύχημα, χωρίς την τήρηση της προϋπόθεσης διατήρησης των ζώων για 100 ημέρες από την υποβολή της αίτησης για πριμοδότηση από τον φονευθέντα.


ΝΣΚ/484/2003

Πριμοδότηση αιγοπροβείου κρέατος. Ανωτέρα βία. Εκπρόθεσμα δηλωθείς θάνατος επιλεξίμων ζώων από επικαλουμένους λόγους επιζωοτίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν αποτελεί ανωτέρα βία, ούτε εξαιρετική και δεόντως αιτιολογημένη περίπτωση για τη μη διατήρηση των επιλεξίμων ζώων για τον απαιτούμενο χρόνο, ή τη μη χρησιμοποίηση του 90% τουλάχιστον των δικαιωμάτων πριμοδότησης αντιστοίχως, ο εκπρόθεσμα δηλωθείς θάνατος των επιλεξίμων ζώων από επικαλουμένους λόγους επιζωοτίας.


ΝΣΚ/378/2003

Ανωτέρα βία. Πριμοδότηση αιγοπροβείου κρέατος. Υποχρεωτική σφαγή λόγω επιζωοτίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προκειμένου να δικαιολογηθεί η αδυναμία διατήρησης των επιλέξιμων ζώων για τον απαιτούμενο χρόνο και να επιτραπεί η καταβολή της σχετικής πριμοδότησης, η υποχρεωτική, λόγω μεταδοτικής σπογγώδους εγκεφαλοπάθειας, σφαγή τους θεωρείται περιστατικό ανωτέρας βίας, εφόσον ο ενδιαφερόμενος επέδειξε τη δέουσα επιμέλεια, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις της σχετικής εγκυκλίου (αριθ. 84815/27-3-03 σελ. 28) του ΟΠΕΚΕΠΕ.


ΝΣΚ/459/2000

Κοινοτικό Δίκαιο - Κτηνοτροφία. Πριμοδότηση στον τομέα του αιγοπροβείου κρέατος. Ανωτέρα βία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Για την συνδρομή περιστατικού ανωτέρας βίας, ικανού να θεραπεύσει την μη τήρηση της υποχρεώσεως διατηρήσεως των επιλεξίμων ζώων για 100 ημέρες, και να επιτρέψει την παρά την έλλειψή της, καταβολή στους παραγωγούς αιγοπροβείου κρέατος της σχετικής πριμοδοτήσεως, δεν αρκεί η επίκληση περιστατικού ασυνήθους (αντικειμενικό στοιχείο) που παρά την επιδειχθείσα επιμέλεια (υποκειμενικό στοιχείο) είχε αναπότρεπτες συνέπειες, αλλά επί πλέον απαιτείται το περιστατικό αυτό και οι σχετικές αποδείξεις του να γνωστοποιούνται εγγράφως από τον κάτοχο της εκμετάλλευσης στην αρμόδια υπηρεσία, εντός 10 εργάσιμων ημερών, αφ ότου είναι σε θέση να το κάνει. Η γνωστοποίηση του περιστατικού και των αποδείξεών του δεν είναι απαραίτητο να γίνουν συγχρόνως και αναποσπάστως, η υπέρβαση όμως της 10ημέρου προθεσμίας πρέπει να δικαιολογείται και αποδεικνύεται δεόντως. Εξέταση τεσσάρων περιπτώσεων με επίκληση λόγων ανωτέρας βίας.


ΝΣΚ/61/2004

Κοινοτικές ενισχύσεις – Πρόωρη συνταξιοδότηση αγροτών – Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου (ΟΣΔΕ) – Αροτραίες καλλιέργειες – Τομέας αιγοπροβείου κρέατος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι ενταχθέντες στο πρόγραμμα πρόωρης συνταξιοδοτήσεως παραγωγοί, αφής στιγμής καθένας από αυτούς εντάχθηκε στο καθεστώς αυτό οφείλουν να διακόψουν κάθε είδος εμπορική γεωργική δραστηριότητα, την οποία και δεν δικαιούνται να επαναλάβουν. Η, μετά την ένταξη των παραγωγών στο πρόγραμμα της πρόωρης συνταξιοδοτήσεως, επαναδραστηριοποίησή τους καθ’ οιονδήποτε –μη προβλεπόμενο από τις εξαιρέσεις των οικείων διατάξεων- τρόπο, δηλ. είτε δια συνεχίσεως διαχειρίσεως του συνόλου ή μέρους των παραγωγικών μονάδων που αποτελούν τη παραχωρητέα γεωργική τους εκμετάλλευση, είτε δια διαχειρίσεως νέων παραγωγικών μονάδων είναι –εν γνώσει τους- μη νόμιμη και έτσι το μεν παραβιάζονται οι όροι εντάξεώς τους στο καθεστώς της Π.Σ., το δε η στην πράξη υφισταμένη εκμετάλλευσή τους θεωρείται ως παρανόμως λειτουργούσα και μη δικαιολογούσα την υποβολή αιτήσεως στο ΟΣΔΕ και τη λήψη σχετικών ενισχύσεων, είτε αυτές αφορούν αροτραίες καλλιέργειες, είτε τον τομέα αιγοπροβείου κρέατος.


338199/2024

Εξομοίωση της Ομάδας Παραγωγών με την αγροτική εκμετάλλευση.


ΝΣΚ/401/2003

Καθεστώς πριμοδότησης αιγοπροβείου κρέατος. Υποβολή αίτησης πριμοδότησης από ανήλικη δια του επιτρόπου της. Διορισμός ειδικού επιτρόπου για τη μεταβίβαση των εν λόγω δικαιωμάτων προς την κόρη του επιτρόπου, λόγω κωλύματος του τελευταίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Ανήλικη, που κληρονόμησε την εκμετάλλευση των γονέων της, είναι μεν δικαιούχος των, λόγω κληρονομίας, δικαιωμάτων πριμοδότησης που κατείχαν οι εκλιπόντες, εφ’ όσον διατηρείται η λειτουργία της εκμετάλλευσης, πλην όμως τόσο η υποβολή αίτησης πριμοδότησης, όσο και η καταβολή της πριμοδότησης θα γίνεται, μέχρι την ενηλικίωσή της στον, κατά το αστικό δίκαιο, επίτροπο και διαχειριστή της περιουσίας της, ο οποίος είναι έναντι των αρμοδίων αρχών νομικώς και οικονομικώς υπεύθυνος για την εκμετάλλευση. β) Ο Γ.Λ. δεν μπορεί, ως επίτροπος της ανήλικης ανηψιάς του, να την εκπροσωπήσει στη μεταβίβαση των δικαιωμάτων πριμοδότησης προς την κόρη του (και διάδοχο της δικής του εκμετάλλευσης), διότι υπάρχει ή δύναται να δημιουργηθεί σύγκρουση συμφερόντων της επιτροπευομένης, από αυτόν, ανήλικης και της κόρης του, κατά το άρθρο 1627 Α.Κ. και για τον λόγο αυτό πρέπει για τη μεταβίβαση αυτή να διορισθεί ειδικός επίτροπος από το Δικαστήριο σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1628 Α.Κ. γ) Η τήρηση ή μη των διατυπώσεων του άρθρου 1624 Α.Κ. (γνωμοδότηση εποπτικού συμβουλίου και άδεια δικαστηρίου), για την εν λόγω μεταβίβαση από τον ειδικό επίτροπο που θα διορισθεί από το Δικαστήριο, θα εξαρτηθεί από την εκτίμηση, αν και κατά πόσο τόσο η απόλυτη αξία των δικαιωμάτων πριμοδότησης, όσο και η σχετική λειτουργική τους αξία μέσα στο περιουσιακό σύνολο αποτελεί ή όχι σημαντικό μέρος της περιουσίας της ανήλικης επιτροπευομένης.


ΝΣΚ/95/2006

Προμήθειες Ενόπλων Δυνάμεων – Απ’ ευθείας ανάθεση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι δυνατή η απ’ ευθείας ανάθεση της τεχνικής υποστηρίξεως των ραντάρ ασφαλείας του ΠΒΚ, στην αποκλειστική αντιπρόσωπο του κατασκευαστή αυτών στην Ελλάδα.


ΝΣΚ/25/2001

Κοινοτικό Δίκαιο. Πριμοδότηση στον τομέα αιγοπροβείου κρέατος. Ανωτέρα βία. Περιστατικό σοβαρής φυσικής καταστροφής. Αποδείξεις συνδρομής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Για να θεωρηθεί κατ άρθρο 11 παρ.2 του Κανονισμού 3887/92, ότι συντρέχει περιστατικό ανωτέρας βίας, ικανό να θεραπεύσει την μη τήρηση της υποχρεώσεως διατηρήσεως των επιλεξίμων ζώων για 100 ημέρες, και να επιτρέψει την καταβολή στους παραγωγούς της σχετικής πριμοδότησης, απαιτείται η (εμπρόθεσμη) επίκληση του περιστατικού αυτού, να συνοδεύεται από αξιόπιστη και ικανοποιητική για την αρμόδια υπηρεσία, κατά κανόνα δε έγγραφη απόδειξη της συνδρομής του. Η εκτίμηση της επάρκειας και αξιοπιστίας της πιθανολογουμένης απώλειας ζώων που δεν ευρέθησαν, διότι πιθανώς καταπλακώθηκαν από φερτά υλικά της νεροποντής, εξαρτάται από τις ειδικότερες συνθήκες του συγκεκριμένου περιστατικού, και από την δυνατότητα προσκομίσεως ή μη άλλων αποδεικτικών στοιχείων, εναπόκειται δε σε κάθε περίπτωση στην ουσιαστική κρίση της αρμόδιας υπηρεσίας. Σοβαρή φυσική καταστροφή (χαλαζόπτωση και έντονη πλημμυρική βροχόπτωση κατά μήνα Μάϊο, που προκάλεσε την απώλεια επιλέξιμων ζώων) πληροί κατ αρχήν το αντικειμενικό και υποκειμενικό στοιχείο της ανωτέρας βίας, στην ουσιαστική πάντως κρίση της αρμόδιας υπηρεσίας εναπόκειται σε κάθε περίπτωση η διαπίστωση, αν οι παραγωγοί είχαν λάβει όλα τα κατάλληλα μέτρα προστασίας (πλην των υπερμέτρων θυσιών) κατά του ασυνήθους περιστατικού.


Συνεδρίαση 4/Θέμα 1ο/2012

Εντολή μεταβίβασης περιουσιακών στοιχείων του υπό ειδική εκκαθάριση πιστωτικού ιδρύματος με την επωνυμία «Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.» στο πιστωτικό ίδρυμα με την επωνυμία «Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε.»