×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΣΤΕ 1373/2016

Τύπος: Δικαστικές Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2273/1994

Παύση θητείας καλλιχνικού διευθυντή θεάτρου: Ο λόγος ακυρώσεως πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος, διότι η διάταξη του άρθρου 3 παρ. 16 εδάφιο δεύτερο του ν. 2273/1994 έχει την έννοια ότι το τασσόμενο με αυτή όριο των δύο (2) συμβάσεων ετησίως δεν αφορά μόνο τις συμβάσεις με αμοιβή κατά το άρθρο 681 ΑΚ, αλλά κάθε σύμβαση με αντικείμενο την παροχή πρόσθετων – σε σχέση με την κύρια ιδιότητα – υπηρεσιών του καλλιτεχνικού διευθυντή στο ..., περιλαμβανομένων και των συμβάσεων χωρίς αμοιβή του. Και τούτο διότι σκοπός της διάταξης δεν είναι μόνο η απαγόρευση παροχής στον καλλιτεχνικό διευθυντή πρόσθετου οικονομικού οφέλους από το ..., με τη σύναψη περισσότερων των δύο (2) συμβάσεων ετησίως, αλλά και η διαφύλαξη της δυνατότητας των λοιπών καλλιτεχνών να συμμετέχουν στις δραστηριότητες του .... Υπό την αντίθετη νομική εκδοχή, θα επιτρεπόταν η σύναψη απεριόριστου αριθμού συμβάσεων για την χωρίς αμοιβή παροχή πρόσθετων υπηρεσιών (ως σκηνοθέτη, ηθοποιού, ενδυματολόγου κ.ο.κ.) του καλλιτεχνικού διευθυντή στο ..., δηλαδή θα επιτρεπόταν η υπό διττή ιδιότητα δράση του στο ... χωρίς σαφώς καθορισμένο όριο, που βεβαίως δεν δύναται να θεωρηθεί ότι είναι σύμφωνη με τη βούληση του νομοθέτη... κατόπιν των ανωτέρω γενομένων δεκτών, η πρόωρη λήξη της θητείας των αιτούντων, ως μελών του Δ.Σ. του ..., αιτιολογείται νομίμως στην προσβαλλόμενη πράξη με αναφορά σε σοβαρή παράβαση της νομοθεσίας εκ μέρους τους. Συνεπώς, αβασίμως προβάλλουν οι αιτούντες ότι η «ανάκληση» του διορισμού τους έγινε άνευ συνδρομής σοβαρού λόγου, χωρίς νόμιμη αιτιολογία και κατά παράβαση της αρχής της αναλογικότητας. Κατόπιν δε αυτού, αλυσιτελώς πλήσσονται τα λοιπά αιτιολογικά ερείσματα της προσβαλλόμενης πράξης.... η κρινόμενη αίτηση πρέπει να απορριφθεί, ως αβάσιμη. 


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΣΤΕ 1291/2016

Παύση θητείας καλλιτεχνικού διυθυντή θεάτρου: Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω γενομένων δεκτών, η πρόωρη λήξη της θητείας του αιτούντος, ως καλλιτεχνικού διευθυντή του ..., αιτιολογείται νομίμως στην προσβαλλόμενη πράξη με την αναφορά σε δύο (2) σοβαρές παραβάσεις της νομοθεσίας εκ μέρους του. Συνεπώς, αβασίμως προβάλλει ο αιτών ότι η «ανάκληση» του διορισμού του έγινε άνευ συνδρομής σοβαρού λόγου, χωρίς νόμιμη αιτιολογία και κατά παράβαση της αρχής της αναλογικότητας. Κατόπιν δε αυτού, αλυσιτελώς πλήσσονται τα λοιπά αιτιολογικά ερείσματα της προσβαλλόμενης πράξης... η υπό κρίση αίτηση πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμη.


ΥΠΠΟΑ/539245/42134/39928/2626/2017

Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και του Αναπληρωτή Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.


ΝΣΚ/178/2014

Πρόωρη λήξη ή μη της θητείας του Γενικού Διευθυντή του Ε.Ο.ΑΝ. (ΝΠΙΔ), λόγω απώλειας δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αναγκαστική αποχώρηση από το Δημόσιο με την αυτοδίκαιη απόλυση λόγω συμπληρώσεως ορίου ηλικίας και η εκ του λόγου αυτού απώλεια της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας του Α.Σ., Γενικού Διευθυντή του «Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης» (Ε.Ο.ΑΝ.) με την οποία ιδιότητα και τοποθετήθηκε, δεν συνιστά λόγο πρόωρης λήξεως της θητείας του αυτής. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/349/2004

Άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή από μουσικούς εκπαιδευτικούς.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν δύναται να χορηγηθεί άδεια σε μόνιμο εκπαιδευτικό (μουσικό) για άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή, ήτοι α) για να διδάξει σε Δημοτικό Ωδείο που επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού με απασχόληση έως τρεις ώρες εβδομαδιαίως με παράλληλα καθήκοντα Χοράρχη και β) για να αναλάβει καθήκοντα, Διευθυντή ή Καλλιτεχνικού Διευθυντή σπουδών επίσης σε Δημοτικό Ωδείο.


422330/2025

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΠΟΑ/ΓΔΔΥΗΔ/ΔΔΑΑΔ/ΤΥΕΦΤΠ/539245/42134/39928/2626/11.12.2017 κοινής απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών και της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού «Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και του Αναπληρωτή Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής» (Υ.Ο.Δ.Δ. 694).


ΥΠΠΟΑ/349392/25170/25878/25051/839/2020

Τροποποίηση ως προς το μέρος Α' της υπ' αρ. ΥΠΠΟΑ/ΓΔΔΥΗΔ/ΔΔΑΑΔ/ΤΥΕΦΤΠ/539245/42134/39928/2626/11.12.2017 κοινής απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών και Πολιτισμού και Αθλητισμού «Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και του Αναπληρωτή Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής», (ΥΟΔΔ 694).


Αριθμ. 397540/2021

Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.


Αριθμ. 397540/2021

Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.


ΥΠΠΟΑ/348864/27867/27169/873/2019

Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.


ΝΣΚ/423/2000

Κρατικές Ορχήστρες. Διαγωνισμός πλήρωσης θέσεων μουσικών της Ο.Λ.Σ. Διορισμός του καλλιτεχνικού διευθυντή της Ε.Λ.Σ. ως μέλους των εξεταστικών επιτροπών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι δυνατός ο διορισμός του καλλιτεχνικού διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (Ε.Λ.Σ.), ως μέλους των εξεταστικών επιτροπών του διαγωνισμού πλήρωσης θέσεων μουσικών της Ορχήστρας Λυρικής Σκηνής (Ο.Λ.Σ.), δεδομένου ότι ο ανωτέρω αναφερόμενος δεν ανήκει οργανικά ή υπηρεσιακά στην Ορχήστρα.