×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΣΤΕ/2140/2013

Τύπος: Δικαστικές Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3852/2010

ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ-ΑΡΧΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ:Εξάλλου, υποστήριξε ότι, ελλείψει ανακηρύξεως υποψηφίου σε μία εκλογική περιφέρεια, η έδρα θα μπορούσε να μη χάνεται, αλλά να δίνεται στην επόμενη εκλογική περιφέρεια, όπου ο συνδυασμός έχει το μεγαλύτερο αδιάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων. Με την αναιρεσιβαλλόμενη απόφαση κρίθηκε ότι «δεν τίθεται ζήτημα παραβιάσεως» των ως άνω συνταγματικών αρχών, διότι η προϋπόθεση υπάρξεως υποψηφίου στην περιφέρεια που ο συνδυασμός δικαιούται την έδρα «τίθεται στα πλαίσια των κανόνων κατανομής των εδρών μεταξύ των συνδυασμών, κατ' εφαρμογή της αρχής της δημοκρατικής νομιμοποιήσεως, στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια, η δε απόδοση της έδρας στην επόμενη εκλογική περιφέρεια θα περιόριζε το δικαίωμα στην κατάληψη των δικαιούμενων από άλλον συνδυασμό εδρών». Η κρίση αυτή της αναιρεσιβαλλομένης αποφάσεως, με την οποία απορρίφθηκε ο σχετικός λόγος της ενστάσεως, είναι, σύμφωνα με τα εκτεθέντα στις προηγούμενες σκέψεις, ορθή, ανεξαρτήτως των ειδικότερων αιτιολογιών της και, επομένως, ο ανωτέρω λόγος αναιρέσεως, με τον οποίο προβάλλονται τα αντίθετα, πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος.(...)Απορρίπτει την αίτηση.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/97/2001

Επιμελητήρια. Εκλογές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αληθινή έννοια της διάταξης της παραγράφου 6 του άρθρου 16 του ΠΔ 327/1987, εξεταζομένης σε συνάρτηση με τις διατάξεις των παραγράφων 2,3 και 4 του ίδιου άρθρου, είναι ότι η διάταξη αυτή έχει εφαρμογή, πέραν της προφανούς περιπτώσεως που κάποιος συνδυασμός, παρότι δικαιούται αριθμό εδρών, δεν έχει επαρκή (γενικώς) αριθμό υποψηφίων για την κατάληψή τους και στην περίπτωση κατά την οποία συνδυασμός που πρέπει να λάβει έδρα κατά την β κατανομή σε συγκεκριμένο Περιφερειακό Τμήμα, δεν έχει υποψήφιο στο συγκεκριμένο Περιφερειακό Τμήμα. Οι κενές έδρες που προκύπτουν και στην περίπτωση αυτή κατανέμονται μεταξύ των υπολοίπων συνδυασμών κατ αναλογία του ολικού αριθμού των ψήφων τους.


15787/2012

Στέγαση των εξ επαρχίας Βουλευτών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας ή στην εκλογική τους περιφέρεια.

57793/2023

Καθορισμός αριθμού αδειών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (ΕΔΧ) αυτοκινήτων, ΤΑΞΙ και Ειδικής Μίσθωσης (ΕΙΔΜΙΣΘ) ανά έδρα, στην Περιφέρεια Κρήτης και μετατροπή υφιστάμενων αδειών.


ΝΣΚ/339/2006

Δυνατότητα μεταφοράς της έδρας του Υποθηκοφυλακείου Ακράτας, το οποίο σύμφωνα με το νόμο πρέπει να εδρεύει στην έδρα του Ειρηνοδικείου Ακράτας, από την «Ακράτα» στην «Παραλία Ακράτας».(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Με το από 14.8.1951 Β.Δ/γμα ορίστηκε ως έδρα του Ειρηνοδικείου Ακράτας ο ομώνυμος οικισμός, με συνέπεια να οριοθετείται η έδρα του εν λόγω Ειρηνοδικείου στην εδαφική περιφέρεια του εν λόγω οικισμού και περαιτέρω να μην επιτρέπεται η εγκατάσταση της έδρας του σε έναν από τους οικισμούς που ενέπιπταν στην περιφέρεια της τοπικής αρμοδιότητάς του. Κατά ακολουθία και η έδρα του Υποθηκοφυλακείου Ακράτας είναι ο ομώνυμος οικισμός, η οποία άλλωστε ρητά ορίστηκε με το Π.Δ/γμα με το οποίο αυτό συστήθηκε. Περαιτέρω, και μετά τη σύσταση του Δήμου Ακράτας, δεν διευρύνθηκε εδαφικώς η έδρα των εν λόγω υπηρεσιών, και κατά συνέπεια η έδρα του Υποθηκοφυλακείου Ακράτας εξακολουθεί να περιορίζεται στον οικισμό Ακράτας.


οικ.33759/2023

Μέγιστος αριθμός αδειών κυκλοφορίας επιβατηγών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτων (ΤΑΞΙ, ΕΙΔΜΙΣΘ και ΕΙΔΜΙΣΘ ΑμΕΑ) ανά έδρα, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 85 του ν. 4070/2012 (Α’ 82), στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. 


9671/7802/2004

Στέγαση των εξ επαρχίας βουλευτών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας ή στην εκλογική τους περιφέρεια. (Οπως τροποποιήθηκε με τις 15787/2012- ΦΕΚ 3562 Β/31-12-2012,1156/815/2013- ΦΕΚ 161 Β/30-1-2013 και 8623/2013-ΦΕΚ /Β/ 2338/ 20.9. 2013 )

ΝΣΚ/487/2008

Παράβαση εργατικής νομοθεσίας – Κυρώσεις – Οχήματα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατά τόπον αρμόδιος για την επιβολή των σχετικών κυρώσεων σε περίπτωση παραβάσεως της εργατικής νομοθεσίας είναι ο Περιφερειακός Διευθυντής και συνακόλουθα το Τμήμα Κοινωνικής Επιθεώρησης στην περιφέρεια του οποίου έχει την έδρα του ο υπαίτιος εργοδότης (επιχείρηση). Επομένως, προκειμένου περί φορτηγών αυτοκινήτων, τουριστικών λεωφορείων και γενικά μετακινουμένων οχημάτων που μετακινούνται εκτός της έδρας της επιχείρησης (εργοδότη), στην οποία ανήκουν, ο έλεγχος της τηρήσεως της εργατικής νομοθεσίας θα γίνει από το τοπικό Τμήμα Κοινωνικής Επιθεώρησης, σε περίπτωση δε διαπιστώσεως παραβάσεως το Τμήμα αυτό θα πρέπει να διαβιβάσει το σχετικό δελτίο ελέγχου στο Τμήμα Κοινωνικής Επιθεώρησης στην περιφέρεια του οποίου ευρίσκεται η έδρα της επιχείρησης για την ολοκλήρωση από αυτό της περαιτέρω σχετικής διαδικασίας. (πλειοψ.)


14894/2012

Δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αποφάσεως της Ολομέλειας της Βουλής «Μείωση των δαπανών για τη στέγαση των εξ’ επαρχίας Βουλευτών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και στην εκλογική τους περιφέρεια».(Τροποποίηση της 6701/1994- ΦΕΚ-234 Α/27-12-94 απόφ.Ολ Βουλής όπως τροποποιήθηκε με την 9537/7713/2004 -ΦΕΚ 188 Α’/13-10-2004)

ΝΣΚ/370/2000

Έδρα Δ.Ο.Υ. Ακράτας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά το ν.2539/1997 περί Συγκροτήσεως της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοικήσεως, η έδρα της Δ.Ο.Υ. Ακράτας εξακολουθεί να περιορίζεται στην εδαφική περιφέρεια της πρώην Κοινότητας Ακράτας, όπως είχε ορισθεί με το π.δ.645/1976 και ακολούθως με το π.δ.551/1988.


ΝΣΚ/391/2008

Εκλογική διαδικασία στο Τ.Ε.Ι. Χαλκίδας – Πρακτικό – Έλεγχος νομιμότητας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το πρώτο χρονολογικά πρακτικό, το οποίο φέρει την υπογραφή του Προέδρου της Εφορευτικής Επιτροπής και με το οποίο ανακηρύσσεται ο επιτυχών συνδυασμός, από το περιεχόμενό του δε προκύπτει ότι περαιώνεται όλη η σχετική διαδικασία, ανταποκρίνεται σε πληρότητα στις απαιτήσεις του νόμου για τη σύνταξη τέτοιων πρακτικών, άρα έχει νόμιμη υπόσταση ως πρακτικό και γι’ αυτό μπορεί και πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά την άσκηση από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας του ελέγχου νομιμότητας και την έκδοση της σχετικής διαπιστωτικής πράξης.