Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Β.Δ. 142/1971

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 49/Α/12.03.1971

Περί αλιείας των υδροβίων ζώων λιμνών και ποταμών και προστασίας αυτών (Διορθ. Ημαρτ. εν ΦΕΚ Α 71 της 19 Μαίου 1972).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Β.Δ. 249/1972

Περί των επιτρεπομένων εντός των λιμνών αλιευτικών εργαλείων, προστασίας υδροβίων φυτών και ρυθμίσεως της αλιείας εις τας λίμνας Παμβώτιδα και Ορεστιάδα (Διορθ. Ημαρτ. εν ΦΕΚ Α 71 της 19 Μαίου 1972).


Β.Δ. 7-18/3/1940

Περί τής υπό τον ’Οργανισμού ‘Αλιείας έκμεταλλεύσεως τών ιχθυοτροφείων, λιμνών, θυννείων καί ιχθυοτρόφων εν γίνει υδάτων δί ένοικιάσεων.


42112/2019

Διαδικασία διεξαγωγής των δημοπρασιών για την παραχώρηση απλής χρήσης αιγιαλού, παραλίας, όχθης και παρόχθιας ζώνης μεγάλων λιμνών και πλεύσιμων ποταμών, η οποία προβλέπεται στις διατάξεις του άρθρου 13 του ν. 2971/2001 (Α'285), όπως ισχύει


58972 ΕΞ 2024 ΦΕΚ: 2425/Β/23.04.2024 άρθρο 16 παρ.2:2. Η υπό στοιχεία 42112 ΕΞ 2019/19-04-2019 (Β’ 1443) υπουργική απόφαση καταργείται με την επιφύλαξη της παρ. 3.


Π.Δ. 94/1977

Περί θέσεως εν ισχύι της Δ. Συμβάσεως περί Διεθνών Κανονισμών προς αποφυγήν συγκρούσεων εν θαλάσση 1972 κυρωθείσης διά του Ν.Δ. 93/4-10-74 και περί καθορισμού κυρώσεων διά παραβιάσεις των Κανονισμών αυτών.


ΔΔΠ/Β0010068/0624Β/2017

Τροποποίηση της υπ' αριθμ. ΔΔΠ0007378/0454Β΄ ΕΞ2017/11-05-2017 (ΦΕΚ 1636 Β΄/12-05-2017) κοινής υπουργικής απόφασης περί «Καθορισμού όρων, προϋποθέσεων, τεχνικών θεμάτων, αναγκαίων λεπτομερειών και διαδικασίας για την παραχώρηση απλής χρήσης αιγιαλού, παραλίας, όχθης και παρόχθιας ζώνης μεγάλων λιμνών και πλεύσιμων ποταμών», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τις: α) ΔΔΠ0008470/0514Β΄ ΕΞ2017/01-06-2017 (ΦΕΚ Β΄1970/07-06-2017) και β) ΔΔΠ0009186/0575Β΄ ΕΞ2017/13-06-2017 (ΦΕΚ Β΄2098/19-06-2017) όμοιες κοινές υπουργικές αποφάσεις.


434/82574/2014

Καθορισμός των συντελεστών των κριτηρίων επιμέτρησης που εφαρμόζονται για την επιβολή των διοικητικών κυρώσεων του άρθρου 23 του Ν. 4235/2014 (Α΄32) στους τομείς των τροφίμων, της υγείας και προστασίας των ζώων και της διαχείρισης ζωικών υποπροϊόντων και παράγωγων προϊόντων αυτών.


ΝΣΚ/15/2024

Ερωτάται εάν η κινητοποίηση φιλοζωικών οργανώσεων για την εξασφάλιση παροχής διατροφής, κτηνιατρικής φροντίδας και περίθαλψης αδέσποτων ζώων, καθώς και η διάθεση οικονομικών κονδυλίων για την διατροφή και περίθαλψή τους, αποτελεί κοινωφελή σκοπό, κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 1 του ν. 4182/2013. (...) Λαμβάνοντας υπόψη, εκτός από την υπαγωγή όλων των ζώων στο καθεστώς προστασίας του άρθρου 24 παρ. 1 του Συντάγματος, την άμεση σύνδεση της προστασίας της δημόσιας υγείας, μιας ζωτικής και βασικής ανάγκης της κοινωνίας, αλλά και την ανάγκη αποφυγής δυσμενών συνεπειών στους τομείς της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, καθώς και στο εν γένει ανθρωπογενές και φυσικό περιβάλλον, είναι σαφές ότι η εξασφάλιση κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης και για τα αδέσποτα ζώα, με την κατάλληλη διαχείρισή τους, εκτός από νομική υποχρέωση των, κατά περίπτωση, αρμοδίων, αποτελεί και λογική επιταγή υπέρ του συμφέροντος του κοινωνικού συνόλου. Κατά συνέπεια, η κινητοποίηση φιλοζωικών οργανώσεων που αποσκοπεί στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και της διαχείρισης των πληθυσμών των αδέσποτων ζώων, με την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων (συμπεριλαμβανομένων των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού) για την εξασφάλιση παροχής διατροφής, κτηνιατρικής φροντίδας και περίθαλψης αδέσποτων ζώων, καθώς και η διάθεση οικονομικών κονδυλίων για την κάλυψη συναφών δαπανών, με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις προδιαγραφές του νομοθετικού πλαισίου, που ισχύει για κάθε είδος ζώου, πρέπει να θεωρηθεί κοινωφελής σκοπός, με την έννοια του άρθρου 1 περ. 3 του ν. 4182/2013. Με αυτή την ερμηνευτική προσέγγιση, η, με την ρητά εκπεφρασμένη βούληση του εν ζωή ιδρυτή και προέδρου του ΔΣ του ιδρύματος του ερωτήματος, επιδιωκόμενη προσθήκη του ανωτέρω και συγκεκριμένου κοινωφελούς σκοπού στους σκοπούς του ιδρύματος παρίσταται νόμιμη και επιτρεπτή (κατά πλειοψηφία).


ΑΕΠΠ/302/2019

Η προσφεύγουσα ζητάει μέσω της προδικαστικής προσφυγής την ακύρωση της Απόφασης υπ’ αριθμ. 19/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία έκανε δεκτή την τεχνική προσφορά της εταιρείας «...», καθώς και την απόρριψη της τεχνικής προσφοράς αυτής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ, ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ & ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΔΑΠΕΔΩΝ», με συνολικό προϋπολογισμό 99.390,00 € χωρίς ΦΠΑ, διαιρούμενο σε τρεις ομάδες: εξοπλισμός παιδικής χαράς, δάπεδα ασφαλείας και διακοσμητικός συνθετικός χλοοτάπητας. Η προσφυγή εστιάζει στην Ομάδα 2 (δαπέδα ασφαλείας), ισχυριζόμενη ότι η τεχνική προσφορά της αντιπάλου εταιρείας δεν πληροί τις προδιαγραφές της διακήρυξης, ειδικά ως προς τα πιστοποιητικά συμμόρφωσης με τα πρότυπα ασφαλείας ΕΛΟΤ ΕΝ 1176-1, ΕΛΟΤ ΕΝ 1177 και ΕΝ 71-3.


ΕΣ/Τ1/308/2006

Οι αποφάσεις ασφαλιστικών μέτρων πολιτικών δικαστηρίων καθώς και οι προσωρινές διαταγές αυτών, οι οποίες εκδόθηκαν επί αιτήσεων υπαλλήλων Δήμου και έκαναν δεκτό ότι οι συμβάσεις πρόσληψης των ανωτέρω υπέκρυπταν εξαρχής συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας αορίστου, είναι ανίσχυρες κατά το άρθρο 313 του Κ. Πολ. Δ., εφόσον κατά το χρόνο κατάθεσης των σχετικών αιτήσεων τα πολιτικά δικαστήρια στερούνταν δικαιοδοσίας να κρίνουν, ακόμη και στο πλαίσιο παροχής προσωρινής δικαστικής προστασίας, επί των συμβάσεων που συνέδεαν τους ανωτέρω υπαλλήλους με το Δήμο, αφού η δικαιοδοσία αυτών μεταβλήθηκε μετά την έναρξη ισχύος του π.δ/τος 164/2004 (19-7-2004).


ΔΕΚ/C-389/1992

Περίληψη Η οδηγία 71/304, περί καταργήσεως των περιορισμών στην ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στον τομέα των συμβάσεων δημοσίων έργων και στην ανάθεση συμβάσεων δημοσίων έργων μέσω πρακτορείων ή υποκαταστημάτων και η οδηγία 71/305, περί συντονισμού των διαδικασιών συνάψεως συμβάσεων δημοσίων έργων, πρέπει να ερμηνευθούν υπό την έννοια ότι επιτρέπουν, προκειμένου να εκτιμηθούν τα κριτήρια στα οποία πρέπει να ανταποκρίνεται ένας εργολήπτης κατά την εξέταση της αιτήσεως αναγνωρίσεως που έχει υποβληθεί από το δεσπόζον νομικό πρόσωπο ενός ομίλου, να λαμβάνονται υπόψη οι εταιρίες που ανήκουν στον όμιλο αυτόν, εφόσον το εν λόγω νομικό πρόσωπο αποδεικνύει ότι όντως βρίσκονται στη διάθεσή του τα μέσα των εταιριών αυτών που είναι αναγκαία για την εκτέλεση των συμβάσεων δημοσίων έργων. Σε περίπτωση αμφισβητήσεως, εναπόκειται στο εθνικό δικαστήριο να κρίνει, λαμβανομένων υπόψη των πραγματικών περιστατικών και των κειμένων διατάξεων, αν αποδεικτικά στοιχεία αυτού του είδους έχουν προσκομιστεί στο πλαίσιο της κύριας δίκης.