×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Β1α/40751/2015

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4325/2015
ΦΕΚ: 1018/Β/03.06.2015

Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με την πληρωμή της ειδικής επιχορήγησης του άρθρου 33 του N. 4325/2015 για την αποζημίωση του ιατρικού προσωπικού αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας (γιατροί ΕΣΥ και ειδικευόμενοι) των Νοσοκομείων ΝΙΜΙΤΣ, ΑΡΕΤΑΙΕΙΟ και ΑΙΓΙΝΗΤΕΙΟ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Β1α/40746/2015

Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με την πληρωμή της ειδικής επιχορήγησης του άρθρου 33 του Ν. 4325/2015 (ΦΕΚ 47 Α΄) για την αποζημίωση υπερωριακής εργασίας, αμοιβή εργασίας κατά τις εξαιρέσιμες ημέρες και νυχτερινές ώρες του πάσης φύσεως προσωπικού, πλην ιατρικού, των Νοσοκομείων του ΕΣΥ, του ΠΕΔΥ και του ΕΚΑΒ.


2/90056/0022/2013

ΘΕΜΑ: «Αποζημίωση εφημεριών ιατρικού προσωπικού νοσοκομείων»

ΝΣΚ/142/2000

Ιατροί. Επαναδιορισμός σε θέσεις ιατρών ΕΣΥ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Σ.Σκουτέρης, Νομικός Σύμβουλος Οι ρυθμίσεις του άρθρου 37 παρ.15 ν.2519/1997 δεν εφαρμόζονται στους γιατρούς που υπηρετούσαν πριν διοριστούν στο ΕΣΥ, στο ΙΚΑ ως γιατροί πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.


ΝΣΚ/241/2015

Νομιμότητα δαπάνης πληρωμής ιδιωτικών συνεργείων καθαρισμού Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών και μετά την επαναφορά και τοποθέτηση στις ως άνω Υπηρεσίες καθαριστριών, σύμφωνα με το ν.4325/2015 – Δυνατότητα καταγγελίας από το Δημόσιο των συναφθεισών με τα πιο πάνω συνεργεία συμβάσεων. α) Είναι νόμιμη η δαπάνη προς πληρωμή, από το Δημόσιο ως συμβαλλόμενο μέρος, χρηματικών υποχρεώσεών του που ανέκυψαν από την εκτέλεση συμβάσεων καθαρισμού, και σύμφωνα με τους όρους αυτών των συμβάσεων, χωρίς ν’ αναιρείται η νομιμότητα της δαπάνης από την ισχύ του άρθρου 33 του ν. 4270/2014. β) Ενόσω με την επαναφορά και τοποθέτηση εκλείπει η ανάγκη καθαρισμού κτηρίων Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών εκ μέρους συμβεβλημένων με το Δημόσιο ιδιωτικών συνεργείων καθαρισμού, νομικώς δικαιολογείται, κατ’ αρχήν, η για το μέλλον (ex nunc) μονομερής και πρόωρη λύση («καταγγελία») από το Δημόσιο αυτών των συμβάσεων.


2/1061/0026/2013

Παροχή διευκρινίσεων αναφορικά με: α) την  πληρωμή εφημεριών του ιατρικού προσωπικού των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ., κατά τους μήνες Δεκέμβριο του έτους 2012 και Ιανουάριο – Φεβρουάριο τρέχοντος έτους και β) τα όργανα που είναι αρμόδια να εγκρίνουν το πρόγραμμα τακτικών εφημεριών του εν λόγω προσωπικού σε περίπτωση αναπροσαρμογής του και να βεβαιώνουν την εκτέλεση του προγράμματος αυτού.

2/1061/0026/2013

Παροχή απόψεων αναφορικά με : α) την  πληρωμή εφημεριών του ιατρικού προσωπικού των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ., κατά τους μήνες Δεκέμβριο του έτους 2012 και Ιανουάριο – Φεβρουάριο τρέχοντος έτους και β) τα όργανα που είναι αρμόδια να εγκρίνουν το πρόγραμμα τακτικών εφημεριών του εν λόγω προσωπικού σε περίπτωση αναπροσαρμογής του και να βεβαιώνουν την εκτέλεση του προγράμματος αυτού.

Υ4α/οικ.93320/2011

Έγκριση σύναψης Συμβάσεων Νοσοκομείων του ΕΣΥ με Ιδιωτικές Ασφαλιστικές Εταιρείες.

ΝΣΚ/406/2007

Εξαίρεση ή όχι των επικουρικών γιατρών ΕΣΥ από το όριο ηλικίας για διορισμό στον κλάδο γιατρών ΕΣΥ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Οι επικουρικοί γιατροί (Ν 2889/2001 άρθρο 11 παρ.22) δεν εμπίπτουν, πριν την ισχύ του Ν 3580/2007, στην εξαίρεση από το όριο ηλικίας για διορισμό στον κλάδο γιατρών του ΕΣΥ, όπως αυτή προβλέπεται στο Ν 2519/1997 άρθρο 34 παρ.6. β) Η απόφαση 380/2004 του Διοικητικού Εφετείου Κομοτηνής (ακυρ.διαφ.) δεν επάγεται δέσμευση για το μη μετέχον στη δίκη Ελληνικό Δημόσιο, δυνάμενη εν γένει να αξιολογηθεί.


Γ6/Γ.Π.οικ.92189/2018

Αρμοδιότητες - Καθήκοντα των Προϊσταμένων της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας των Νοσοκομείων και των λοιπών Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων του ΕΣΥ.


ΝΣΚ/407/2000

ΕΣΥ. Ιατροί. Ωρομίσθιο υπερωριακής εργασίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν δικαιούνται οι γιατροί του ΕΣΥ το ωρομίσθιο υπερωριακής εργασίας που καθορίσθηκε για τους δημοσίους υπαλλήλους με την με αρ.2039921/3479/0022/14-6-1991 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, διότι η απόφαση αυτή ως ανυπόστατη, λόγω μη δημοσιεύσεώς της κατ άρθρο 3 παρ.3 του Ν.301/1976, δεν παράγει έννομα αποτελέσματα και δεν μπορεί ν αποτελέσει τη νόμιμη βάση για την ικανοποίηση του σχετικού αιτήματός τους.