×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

1053653/0016/2001

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 356/1974

Χρόνος παύσεως των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, επί απαιτήσεων του Δημοσίου που εισπράττονται από πλειστηρίασμα, σε εκτέλεση πίνακα κατάταξης δανειστών. Εκτελεστότητα του πίνακα κατάταξης στην αναγκαστική και τη διοικητική εκτέλεση υπό το πρίσμα των διατάξεων του ν.δ. 356/74 (ΚΕΔΕ), του Κ. Πολ. Δ., καθώς και του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν.2717/99).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/354/2001

Δημόσια έσοδα. Διοικητική εκτέλεση-ΚΕΔΕ. Πίνακας κατατάξεως. Προσαυξήσεις εκπροθέσμου καταβολής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η γνωμοδότηση αποφαίνεται επί των ζητημάτων : α) της εκτελεστότητας (τελεσιδικίας) του πίνακα κατατάξεως δανειστών στη διοικητική και την αναγκαστική εκτέλεση, υπό το πρίσμα των διατάξεων του ΝΔ 356/1974 (ΚΕΔΕ), του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (Ν 2717/1999), και β) του χρόνου παύσεως των προσαυξήσεων εκπροθέσμου καταβολής επί απαιτήσεων του Δημοσίου εισπραττομένων εκ του πλειστηριάσματος και σε εκτέλεση πίνακα κατατάξεως δανειστών, συνταγέντος είτε στα πλαίσια διοικητικής, είτε στα πλαίσια αναγκαστικής εκτελέσεως. (πλειοψ.)


ΠΟΛ 1120/2012

Τελεσιδικία (εκτελεστότητα) πίνακα κατάταξης δανειστών στην αναγκαστική και διοικητική εκτέλεση μετά την ισχύ των διατάξεων: α) της παρ. 2 του άρθρου 67 του ν.3900/17-12-2010. β) της παρ. 8 του άρθρου 326 του ν. 4072/11-4-2012 

ΝΣΚ/20/2017

Εκτελεστότητα του πίνακα κατάταξης δανειστών επί αναγκαστικής εκτέλεσης του ΚΠολΔ, αν ασκηθεί ανακοπή κατά του κύρους του πλειστηριασμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Εφόσον έχει συνταχθεί πίνακας κατάταξης δανειστών, στα πλαίσια αναγκαστικής εκτέλεσης κατά τον ΚΠολΔ, ο υπάλληλος του πλειστηριασμού υποχρεούται να καταβάλει στο Ελληνικό Δημόσιο τις απαιτήσεις για τις οποίες αυτό κατετάγη κατετάγη, ακόμα και αν έχει δικαστικώς προσβληθεί το κύρος του πλειστηριασμού, είτε προσβάλλεται παράλληλα και ο πίνακας κατάταξης είτε όχι.


ΠΟΛ.1092/2014

Εφαρμογή διατάξεων του άρθρου 30 παρ. 4 του ν.δ.356/1974 (ΚΕΔΕ) περί περιορισμού κατασχέσεων στα χέρια τρίτων.(ΑΔΑ: ΒΙΗΥΗ-ΠΧ3)


ΠΟΛ 1071/2004

Κοινοποίηση του αριθ. 50347/28.06.2004 εγγράφου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, το οποίο αναφέρεται σε νομολογία περί της Διαδικασίας κατάταξης δανειστών. 

ΠΟΛ 1109/2014

ΘΕΜΑ  Κοινοποίηση των διατάξεων της παραγράφου Α' (τροποποίηση διατάξεων ν.δ. 356/1974 - ΚΕΔΕ) του τρίτου άρθρου του κεφαλαίου Β' του νόμου 4254/2014 (ΦΕΚ 85 Α’/7-4- 2014)

ΠΟΛ.1146/2017

Συμπλήρωση της ΠΟΛ 1092/2014 αναφορικά με την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 30 παρ. 4 του ν.δ. 356/1974 (ΚΕΔΕ) περί περιορισμού κατασχέσεων στα χέρια τρίτων.(ΑΔΑ:ΩΙΖΨ46ΜΠ3Ζ-ΔΛΝ)


ΕΦΚΑ/Γ36/04/97/2017

«Επιστροφή εισπραχθεισών απαιτήσεων ΚΕΑΟ λόγω τελεσίδικης αποβολής από πίνακα κατάταξης, πτωχευτικής διανομής κ.α.»(ΑΔΑ:Ω8ΙΨ465ΧΠΙ-ΥΩ5)


ΝΣΚ/426/2000

Αναστολή εκτελέσεως. Απαγόρευση εξόδου. Δικονομία. ΚΕΔΕ. Συμψηφισμός.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση αναφέρεται, κατ αρχήν, στις διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν.2717/1999) περί προσωρινής δικαστικής προστασίας και ειδικότερα στην έννοια, το περιεχόμενο και τις συνέπειες των προβλεπομένων στον εν λόγω Κώδικα (άρθρα 69 παρ.2, 88 εδ.β , 200-205, 206-209 και 228) αναστολών εκτελέσεως: των πράξεων καταλογισμού των φορολογικών βαρών, των δικαστικών αποφάσεων και των πράξεων που εκδίδονται στα πλαίσια της διαδικασίας της διοικητικής εκτελέσεως. Περαιτέρω, η γνωμοδότηση αποφαίνεται περιπτωσιολογικά επί των εξής ζητημάτων: εάν, κατά το χρονικό διάστημα των ως άνω αναστολών: α) είναι νόμιμη η λήψη αναγκαστικών μέτρων εισπράξεως των απαιτήσεων του Δημοσίου ή άλλων μέτρων (διοικητικών, ποινικών κλπ) κατά των οφειλετών αυτού και σε αρνητική περίπτωση ποια η τύχη των ήδη ληφθέντων μέτρων, β) παύουν οι προσαυξήσεις εκπροθέσμου καταβολής ή οφείλονται κατ εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 6 παρ.6 του ν.δ.356/1974 (ΚΕΔΕ) και γ) επιτρέπεται η αυτεπάγγελτη υπό του Δημοσίου ενέργεια συμψηφισμού, κατ άρθρο 83 παρ.3 του ν.δ.356/1974 (ΚΕΔΕ).


ΝΣΚ/140/2015

ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Εκτέλεση ταμειακών παραστατικών – Υπογραφή του δικαιούχου – Αυτεπάγγελτος συμψηφισμός ενταλμάτων με αντίστοιχες οφειλές από ασφαλιστικές εισφορές. α) Πρόκειται για εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις, καθόσον, οι διατάξεις του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ αφορούν τις υποχρεώσεις των ταμιών του Ιδρύματος σε περίπτωση αυτοπρόσωπης εμφάνισης των δικαιούχων τρίτων για την είσπραξη απαιτήσεών τους σε βάρος του Ιδρύματος, ενώ, οι διατάξεις του ΚΕΔΕ αναφέρονται ρητά σε εκτέλεση ταμειακού παραστατικού (εντάλματος ή εντολής) αυτεπαγγέλτως, ήτοι χωρίς την, αυτοπρόσωπη εμφάνιση αυτών. β) Αν και οι ασφαλιστικές εισφορές του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ αποτελούν ακατάσχετες απαιτήσεις, εντούτοις υπόκεινται σαφώς σε αυτεπάγγελτο συμψηφισμό, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 83 του ΚΕΔΕ, με (αμοιβαίες) απαιτήσεις τρίτων δικαιούχων κατά του Ιδρύματος, και ως εκ τούτου είναι νόμιμη η εκτέλεση ταμειακού παραστατικού (ένταλμα ή εντολή), χωρίς την υπογραφή του δικαιούχου, με εντολή του προϊσταμένου της αρμόδιας υπηρεσίας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, σύμφωνα με τα αναλυτικώς οριζόμενα στην παρ.2 του άρθρου 83 του ΚΕΔΕ. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ