×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΦΚΑ/Γ36/04/97/2017

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4141/2013, 356/1974

«Επιστροφή εισπραχθεισών απαιτήσεων ΚΕΑΟ λόγω τελεσίδικης αποβολής από πίνακα κατάταξης, πτωχευτικής διανομής κ.α.»(ΑΔΑ:Ω8ΙΨ465ΧΠΙ-ΥΩ5)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Γ36/04/490/2018

«Επιστροφή εισπραχθεισών απαιτήσεων ΚΕΑΟ λόγω τελεσίδικης αποβολής από πίνακα κατάταξης πλειστ/σμού, πτωχευτικής διανομής, κ.α.»(ΑΔΑ:63ΕΙ465ΧΠΙ-ΨΨ8 )


1053653/0016/2001

Χρόνος παύσεως των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, επί απαιτήσεων του Δημοσίου που εισπράττονται από πλειστηρίασμα, σε εκτέλεση πίνακα κατάταξης δανειστών. Εκτελεστότητα του πίνακα κατάταξης στην αναγκαστική και τη διοικητική εκτέλεση υπό το πρίσμα των διατάξεων του ν.δ. 356/74 (ΚΕΔΕ), του Κ. Πολ. Δ., καθώς και του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν.2717/99).


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/104/2019

Καταβολή μισθοδοσίας σε υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι είναι νόμιμη η πρόσληψη της φερόμενης ως δικαιούχου, ... στη θέση της κοινωνικής λειτουργού, μετά τις σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις περί μη αποδοχής της οικείας θέσης από τις συνυποψήφιές της που προηγούνταν στον οικείο πίνακα κατάταξης. Εξάλλου, νομίμως δεν κλήθηκε προς πρόσληψη η 2η σε σειρά κατάταξης ...., ανεξαρτήτως του ότι περιελήφθη στον ανασυνταγμένο, σε εκτέλεση της 681/2018 απόφασης του Α.Σ.Ε.Π., πίνακα κατάταξης και βαθμολογίας των υποψηφίων της ειδικότητας Π.Ε./Τ.Ε. Κοινωνικών Λειτουργών. Και τούτο διότι η εν λόγω υποψήφια είχε καταθέσει την από 19.10.2017 υπεύθυνη δήλωσή της, μετά την κατάρτιση του αρχικού, προ της διενέργειας ελέγχου από τον Α.Σ.Ε.Π., πίνακα κατάταξης των υποψηφίων, με την οποία δήλωσε ότι δεν προσέρχεται προς ανάληψη καθηκόντων μέχρι την έκδοση του οριστικού πίνακα από τον Α.Σ.Ε.Π., δυνατότητα, ωστόσο, που δεν προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, βάσει των οποίων διενεργήθηκε η ελεγχόμενη διαδικασία πρόσληψης. Επομένως, νομίμως ο Δήμος ... θεώρησε την εν λόγω υπεύθυνη δήλωση ως δήλωση περί μη αποδοχής της οικείας θέσης, καθόσον στη διαδικασία διενέργειας προσλήψεων βάσει των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 2190/1994 δεν περιλαμβάνεται στάδιο έκδοσης προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων και οριστικών πινάκων διοριστέων, όπως προβλέπεται ρητά στις διαδικασίες πρόσληψης τακτικού προσωπικού (άρθρα 17 και 18 του ν. 2190/1994). Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη, πλην όμως αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2018 τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


ΝΣΚ/412/2004

Πλήρωση κενών θέσεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου της Γ.Γ.Α. από πίνακα επιλαχόντων σχετικού διαγωνισμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού υποχρεούται να καλύψει τις θέσεις της προκήρυξης που είναι κενές, λόγω μη συντέλεσης της πλήρωσής τους (π.χ. μη προσέλευση για ανάληψη υπηρεσίας, μη προσκόμιση απαραίτητου πιστοποιητικού, ανάκληση διορισμού, παραίτηση υποψηφίου κλπ.) από τον πίνακα κατάταξης επιλαχόντων υποψηφίων του διαγωνισμού της προκήρυξης, οι οποίοι πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις πρόσληψης.


ΝΣΚ/10/2018

Περίπτωση υποχρέωσης μερικής άρσης της επιβληθείσας από το Ελληνικό Δημόσιο κατάσχεσης εις χείρας τρίτου (ανώνυμης τραπεζικής εταιρείας) , για οφειλές που έχουν συμπεριληφθεί σε αίτηση της οφειλέτιδας του Ελληνικού Δημοσίου περί υπαγωγής των οφειλών της στο Ν 3869/2010, και της ως εκ τούτου υποχρέωσης της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. να επιστρέφει το αποδοθέν από τον τρίτο ποσό – Ζητήματα που ανακύπτουν.  Η φορολογική διοίκηση, στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των νομικών και πραγματικών καταστάσεων που διαμορφώθηκαν εκ της επιβολής μη νόμιμης κατάσχεσης εις χείρας τραπεζικού ιδρύματος, ως τρίτου, οφείλει να άρει την επιβληθείσα κατάσχεση και, συνακολούθως, να επιστρέψει στην καθής η εκτέλεση οφειλέτιδα το καταβληθέν από την Τράπεζα προς το Δημόσιο, συνεπεία θετικής δήλωσης, κατασχεθέν ποσό, ως αχρεωστήτως καταβληθέν. Ο τρόπος της επιστροφής (ήτοι αν το ποσό θα πιστωθεί στο λογαριασμό της δικαιούχου από τον οποίο εκταμιεύθηκε ή σε άλλον που η ίδια ήθελε υποδείξει), είναι αδιάφορος και ανάγεται στη σφαίρα των επιλογών της οφειλέτιδας. Ζήτημα συμψηφισμού απαιτήσεων του Δημοσίου με τα (μετά την άρση της επιβληθείσης κατάσχεσης) επιστρεφόμενα ποσά, δεν γεννάται, δεδομένου ότι η επιστροφή θα λάβει χώρα στο πλαίσιο αποκατάστασης της νομιμότητας, από την ενέργεια δε αυτή δεν μπορεί να ωφεληθεί το Δημόσιο με το συμψηφισμό αυτών τούτων των μη νομίμως κατασχεθεισών απαιτήσεων (ομόφ.).


ΝΣΚ/449/2013

Άρση κατασχέσεως Δημοσίου εις χείρας τρίτου, λόγω ανακλήσεως θετικής δηλώσεως. Το Δημόσιο οφείλει να προβεί σε άρση κατασχέσεων εις χείρας πιστωτικού Ιδρύματος, ως τρίτου, χρηματικών απαιτήσεων προβληματικών επιχειρήσεων -υπαγομένων στο καθεστώς της ειδικής εκκαθαρίσεως των άρθρων 46 και 46α του ν. 1892/1990- για τις οποίες χρηματικές απαιτήσεις υπεβλήθησαν από το πιστωτικό ίδρυμα θετικές δηλώσεις και εν συνεχεία ανεκλήθησαν, διότι οι κατασχέσεις αυτές επεβλήθησαν κατά παράβαση της διατάξεως της παρ.4 του άρθρου 46 του ν. 1892/1990, η οποία απαγορεύει την αναγκαστική εκτέλεση. (πλειοψ.)


ΑΕΠΠ/776/2020

Η προσφεύγουσα ζητά με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου που απέρριψε την προσφορά της, την ανασύνταξη του πίνακα κατάταξης των υποψηφίων με βάση τη μειοδοσία, την αναμόρφωση της ανωτέρω απόφασης και την ανάδειξη της ως προσωρινού αναδόχου, καθώς και την επιστροφή του καταβληθέντος παραβόλου. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η εκπόνηση μελέτης με τίτλο «…» και εκτιμώμενης αξίας 130.013,38 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς της έγινε λόγω μη αναγραφής της κατανομής αμοιβής μεταξύ των μελών της ένωσης στα Τ.Ε.Υ.Δ., παρά το γεγονός ότι η κατανομή ήταν εμφανής από τα ποσοστά συμμετοχής τους.


ΕΣ/ΤΜ.1/253/2011

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στις σκέψεις που προηγήθηκαν, εφόσον η σχετική ανακοίνωση απαιτούσε ως τυπικό προσόν διορισμού την κατοχή άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εγκαταστάτη ή συντηρητή ηλεκτρολόγου Γ΄ ειδικότητας, 1ης κατηγορίας, μη νομίμως προσελήφθη, κατά τα ως άνω, ο φερόμενος ως δικαιούχος των επίμαχων χρηματικών ενταλμάτων, καθόσον αυτός διέθετε άδεια βοηθητικού προσωπικού, δηλαδή ηλεκτροτεχνίτη Α΄ ειδικότητας, όπως βάσιμα προβάλλει η Επίτροπος. Εξάλλου, νομίμως το Ελεγκτικό Συνέδριο ελέγχει παρεμπιπτόντως, δυνάμει του άρθρου 17 παρ. 3 του π.δ./τος 774/1980, τη νομιμότητα της πρόσληψης του φερόμενου ως δικαιούχου, μη δεσμευόμενο από τη μη αναμόρφωση του οικείου πίνακα κατάταξης από το Α.Σ.Ε.Π., εφόσον από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει η έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης παράγουσας δεδικασμένο ως προς το ζήτημα αυτό. Κατ` ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες δαπάνες τυγχάνουν μη νόμιμες και τα υπό κρίση χρηματικά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν.


ΝΣΚ/311/2009

Ο.Τ.Α. Προκήρυξη θέσεων ειδικού ένστολου προσωπικού. Σχολές Δημοτικής Αστυνομίας. Νομιμοποίηση επανασύστασης επιτροπής επιλογής και ανασύνταξης του πίνακα κατάταξης επιτυχόντων προς αποκατάσταση βλάβης απορριφθέντων υποψηφίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφόσον η αρμόδια υπηρεσία διαπιστώσει πλημμέλεια τυχόν ρητής ή σιωπηρής πράξης της, εγκριτικής του αναφερόμενου στο ίδιο έγγραφο πίνακα κατάταξης, συνιστάμενη στο ότι κατ’ αντίθεση προς όσα ορίζονται στην προκήρυξη με αριθμ. 7923/21306/25.8.2008 δεν λήφθηκαν υπόψη από την επιτροπή επιλογής, ως αποδεικτικά γνώσης χειρισμού Η/Υ εκ μέρους υποψηφίων κατηγορίας ΔΕ, βεβαιώσεις ή τίτλοι σπουδών τμήματος ΑΕΙ/ΤΕΙ, δύναται, κατ’ ενάσκηση διακριτικής ευχέρειας, ανακαλώντας την ανωτέρω εγκριτική πράξη της, να προβεί σε επανασύσταση της επιτροπής επιλογής, η οποία είναι αρμόδια να προβεί περαιτέρω σε εξέταση της συνδρομής στο πρόσωπο των εν λόγω υποψηφίων, των λοιπών προϋποθέσεων, οι οποίες τάσσονται από το νόμο και την προκήρυξη, εντός του αριθμού των θέσεων στις οποίες αυτή αφορά, προς εφαρμογή των οριζομένων στις διατάξεις του ΠΔ 135/2006, κατά τα ειδικότερα αναφερόμενα ανωτέρω. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/412/2008

Προσμέτρηση υπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών καθηγητών στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία, ως εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας εκπαιδευτικών, οι οποίοι προσελήφθησαν μεν ως αναπληρωτές καθηγητές για τις ανάγκες της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, πλην, όμως, δεν άσκησαν διδακτικά καθήκοντα αλλά διατέθηκαν σε διοικητικές υπηρεσίες, δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για την κατάταξή τους στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, καθόσον οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, κατά το χρονικό διάστημα κατά το οποίο προσελήφθησαν ως αναπληρωτές, δεν παρείχαν διδακτικό έργο, που αποτελεί τη δικαιολογητική βάση για την κατάταξή τους στον πίνακα αυτό. Περαιτέρω, ο χρόνος της ειδικής άδειας που έλαβε εκπαιδευτικός, που είχε το αξίωμα του δημάρχου, θα ληφθεί μεν υπόψη ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας για τη μισθολογική του κ.α. εξέλιξη, πλην, όμως, δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για την κατάταξή του στον πίνακα αναπληρωτών, καθόσον απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβουν οι εκπαιδευτικοί τη σχετική μοριοδότηση είναι η πραγματική παροχή υπηρεσιών διδασκαλίας, γεγονός που εν προκειμένω δεν συντρέχει.