×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

106.6/2014

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3229/2004
ΦΕΚ: 1432/Β/04.06.2014

Προσδιορισμός των προϋποθέσεων που πρέπει να πληρούν ανεξάρτητα  εξειδικευμένα εργαστήρια ή οργανισμοί πιστοποίησης, προκειμένου οι πιστοποιήσεις τους να γίνονται δεκτές από την Ε.Ε.Ε.Π.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

103/7/2014

Τροποποίηση   και   Κωδικοποίηση   της   με   αριθμό 14/2/17.07.2012 (Β 2205) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π., με την οποία ρυθμίζονται θέματα Κανονισμού Διεξαγωγής και Ελέγχου του παιγνίου των Κρατικών Λαχείων.

132934 ΕΞ 2022 - ΦΕΚ: 4990/Β/26.9.2022 άρθρο 40 παρ.2:2.Από την έναρξη ισχύος της απόφασης αυτής καταργούνται οι υπ’ αρ. 14/2/17.7.2012 (Β΄ 2205) και 103/7/25.4 2014 (Β΄ 1127) αποφάσεις της Ε.Ε.Ε.Π.


14/2/2012

Ρύθμιση θεμάτων Κανονισμού Διεξαγωγής και Ελέγχου του παιγνίου των Κρατικών Λαχείων.

132934 ΕΞ 2022 - ΦΕΚ: 4990/Β/26.9.2022 άρθρο 40 παρ.2:2.Από την έναρξη ισχύος της απόφασης αυτής καταργούνται οι υπ’ αρ. 14/2/17.7.2012 (Β΄ 2205) και 103/7/25.4 2014 (Β΄ 1127) αποφάσεις της Ε.Ε.Ε.Π.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 103/7/25.4.2014- ΦΕΚ: 1127/Β/2014 Τροποποίηση   και   Κωδικοποίηση   της   με   αριθμό 14/2/17.07.2012 (Β 2205) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π., με την οποία ρυθμίζονται θέματα Κανονισμού Διεξαγωγής και Ελέγχου του παιγνίου των Κρατικών Λαχείων.


ΑΕΠΠ/778/2020

Στην προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της απόφασης 259/2020 του διοικητικού συμβουλίου της ανώνυμης εταιρείας «......», η οποία αφορά τον διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου του έργου «Κατασκευή Επέκτασης Εγκατάστασης Επεξεργασίας Νερού ...... – Φάση Α2». Οι προσφεύγουσες ενώσεις αμφισβητούν τη νομιμότητα της διαδικασίας με βάση ότι γίνονται δεκτές προσφορές με ασυνήθιστα χαμηλές τιμές χωρίς αιτιολόγηση, καθώς και ότι γίνονται δεκτές προσφορές από ενώσεις που δεν πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την επέκταση της υφιστάμενης εγκατάστασης επεξεργασίας νερού, ώστε να αυξηθεί η δυναμικότητά της από 150.000 m3 σε 300.000 m3 ημερησίως, με συνολική διάρκεια έργου 30 μήνες (20 μήνες κατασκευή, 4 μήνες δοκιμαστική λειτουργία και 6 μήνες αποδοτική λειτουργία).


ΝΣΚ/281/2015

Υποχρέωση ή μη πιστοποίησης των δημόσιων ή ιδιωτικών φορέων εκπαίδευσης, που παρέχουν τις εκπαιδεύσεις προσωπικού ασφάλειας και υπεύθυνων ασφάλειας λιμενικών εγκαταστάσεων, και επιπλέον αν οι Αναγνωρισμένοι Οργανισμοί Ασφάλειας (Α.Ο.Α.) και οι Αναγνωρισμένοι Οργανισμοί (Νηογνώμονες) δύναται να θεωρηθούν ότι εντάσσονται στην έννοια του ιδιωτικού φορέα εκπαίδευσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι δημόσιοι ή ιδιωτικοί φορείς εκπαίδευσης, οι οποίοι παρέχουν την προβλεπόμενη στις διατάξεις των παραγράφων 13.1, 13.2, 13.3, 13.4, 18.1, 18.2 και 18.3 του Μέρους Β' του Διεθνούς Κώδικα Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (I.S.P.S. Κώδικας) εκπαίδευση, δεν έχουν εκ του νόμου υποχρέωση να είναι πιστοποιημένοι από αρμόδιο φορέα και τούτο διότι δεν υφίσταται ακόμη το αναγκαίο κανονιστικό πλαίσιο περί καθορισμού του συστήματος πιστοποίησης των φορέων μη τυπικής εκπαίδευσης. Εξ άλλου, οι Α.Ο.Α. και οι Νηογνώμονες δύναται να θεωρηθούν, αν και δεν αποτελούν αμιγώς εκπαιδευτικούς φορείς, ότι εντάσσονται στην έννοια των ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων, εάν πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις. (ομοφ.)


90/2/2014

Τροποποίηση και κωδικοποίηση της αριθ. 64/3/23.7.2013 (Φ.Ε.Κ. Β΄ 1819) και με τίτλο «Κανονισμός Οργάνω­σης, Λειτουργίας και Διάρθρωσης Υπηρεσιακών Μο­νάδων της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παι­γνίων» απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π, όπως ισχύει».

Καταργήθηκε με την 133/2/2014- ΦΕΚ: 3508/Β/29.12.2014


554/5/2021

Έκδοση Κανονισμού εφαρμογής μέτρων για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας από τα Υπόχρεα Πρόσωπα στην αγορά τυχερών παιγνίων, σύμφωνα με την περ. στ’ της παρ. 3 του άρθρου 28 του ν. 4002/2011 (Α’ 180).

2876/2023Καθορισμός προδιαγραφών και διαδικασίας κοινοποίησης του κωδικού εγκυρότητας της βεβαίωσης και του πιστοποιητικού κερδών που εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 16.9 της με αριθμό 554/5/15.04.2021 απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. (Β’1633) ΑΔΑ:ΨΞΒΦΙΜΛ-ΨΒΥ


129/2/2014

Α. Κανονισμός εφαρμογής μέτρων για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας από τα Υπόχρεα Πρόσωπα, στην αγορά υπηρεσιών τυχερών παιγνίων. Β. Τροποποίηση διατάξεων της με αριθμό 2167/ 22.1.2009 (Β 78) κοινής υπουργικής απόφασης με τίτλο «ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΟΠΑΠ ΑΕ» όπως ισχύει καθώς και της με αριθμό 14/2/17.7.2012 (Β 2205) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο «ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΟΥ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΛΑΧΕΙΩΝ».

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με την παρ. 26.4 του άρθρου 27 της554/5/15.04.2021,ΦΕΚ: 1633/B/21.04.2021


26978/2023

Έκδοση της με αριθμό 4/2023 Οδηγίας με τίτλο «Κατευθύνσεις και οδηγίες για την εφαρμογή του αρ. 13 της με αριθμό 554/5/15.04.2021 (Β’ 1633) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. περί της δημιουργίας Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη, και της πιστοποίησης και επαλήθευσης της ταυτότητας του Παίκτη τυχερών παιγνίων που διεξάγονται μέσω Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη».ΑΔΑ:6ΛΡ9ΙΜΛ-ΩΧΧ


ΑΕΠΠ/1603/2021

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας (ένωση εταιρειών) ζητεί την ακύρωση της απόφασης που έκανε δεκτές τις προσφορές των συνδιαγωνιζόμενων οικονομικών φορέων στον διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάθεση μελέτης με τίτλο «Προσδιορισμός των Ζωνών Προστασίας των έργων Υδροληψίας της …». Αιτιολογεί ότι οι προσφορές αυτές δεν πληρούν τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς τα αποδεικτικά μέσα τεχνικής ικανότητας, τους υπεργολάβους και τον αριθμό των απαιτούμενων στελεχών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκπόνηση γεωλογικών, υδρογεωλογικών και γεωφυσικών μελετών.


ΝΣΚ/40/2013

Νομιμότητα διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων από τα ερευνητικά εργαστήρια της Δ΄ Παθολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ και ανάγκη πιστοποίησης ή μη αυτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διεξαγωγή διαγνωστικών εξετάσεων από τα εργαστήρια της Δ΄ Παθολογικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών δεν απαγορεύεται από το νόμο ούτε ο νόμος θέτει ως προϋπόθεση νόμιμης διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων την πιστοποίηση των σχετικών πανεπιστημιακών εργαστηρίων. Οι πανεπιστημιακές κλινικές, εργαστήρια και μονάδες που έχουν εγκατασταθεί σε νοσοκομεία, αποτελούν τμήμα του νοσοκομείου και μπορεί ο Διοικητής του Νοσοκομείου να οργανώσει, μεταξύ άλλων, τη διενέργεια των διαγνωστικών εξετάσεων με τέτοιον τρόπο, ώστε αυτές να διενεργούνται από συγκεκριμένα εργαστήρια του Νοσοκομείου. Από τις τυχόν παράνομες πράξεις ή παραλείψεις ή υλικές ενέργειες ή παραλείψεις υλικών ενεργειών του ιατρικού προσωπικού των πανεπιστημιακών κλινικών, κατά την παροχή ιατρικών υπηρεσιών, είναι δυνατόν να θεμελιωθεί ευθύνη προς αποζημίωση και του νοσοκομείου, εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις που τάσσουν οι κείμενες διατάξεις.