Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

17744/2004

Τύπος: Δικαστικές Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 351/1968

Εγκαταστάσεις Δ.Ε.Η. - Δαπάνες μετατόπισης δικτύου Δ.Ε.Η. λόγω διεύρυνσης οδού


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ.15/Δ΄/11968/2025

Ρύθμιση και αναστολή ασφαλιστικών εισφορών των επιχειρήσεων με εγκαταστάσεις (έδρα ή υποκατάστημα ή αποθήκη) στο κτίριο επί της οδού Αρκαδίας 4 στους Αμπελόκηπους Αθηνών, οι οποίες επλήγησαν από τρομοκρατική ενέργεια την 31η Οκτωβρίου 2024.


ΠΥΣ/15/2013

Έγκριση Αναδιάρθρωσης και Αποκρατικοποίησης της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού Α.Ε (Δ.Ε.Η. Α.Ε).


ΠΟΛ 1044/2008

Σύνδεση εγκαταστάσεων φωτοβολταϊκών σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με το δίκτυο της Δ.Ε.Η.


ΝΣΚ/25/2025

Εάν η Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε. και η Δ.Ε.Η. Α.Ε. εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων της παραγράφου 20 του άρθρου 14 του ν. 2266/1994, όπως ισχύουν.(...)Οι ανώνυμες εταιρείες Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε. και Δ.Ε.Η. Α.Ε. δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 14 § 20 του ν. 2266/1994, όπως ισχύουν, και συνεπώς, δεν ευρίσκει νόμιμη βάση στις ως άνω διατάξεις αίτημα διορισμού στην Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε. που υποβλήθηκε από συγγενή εργαζομένου στη Δ.Ε.Η., αποβιώσαντος κατά την εκτέλεση του υπηρεσιακού του καθήκοντος και εξαιτίας αυτού (ομόφωνα, με συγκλίνουσα γνώμη)


Ν 4768/2021

Κύρωση της Πολυμερούς Σύμβασης για την εφαρμογή των μέτρων που σχετίζονται με τις φορολογικές συμφωνίες για την πρόληψη της διάβρωσης της φορολογικής βάσης και της μετατόπισης κερδών.


Γ1γ,Δ1β/Γ.Φ.2.4,11/Γ.Π.οικ.19757/2023

Ανάπτυξη πιλοτικής εφαρμογής για διενέργεια ανιχνευτικών ελέγχων είκοσι εννιά (29) νέων Νοσογόνων Καταστάσεων και της Ινώδους Κυστικής Νόσου, στο πλαίσιο διεύρυνσης του Εθνικού Προγράμματος Προληπτικού Ελέγχου Νεογνών (Ε.Π.Π.Ε.Ν.).


42863/438/2019

Καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και των τεχνικών προδιαγραφών για την εγκατάσταση συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων (σημεία επαναφόρτισης), στις εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης οχημάτων, σε δημοσίως προσβάσιμα σημεία επαναφόρτισης κατά μήκος του αστικού, υπεραστικού και εθνικού οδικού δικτύου καθώς και σε χώρους στάθμευσης δημόσιων και ιδιωτικών κτιρίων.


ΝΣΚ/54/2002

Κρατήσεις επί των αμοιβών μελετών δημοσίων έργων.α) Κατά τις διατάξεις της συμβάσεως παραχώρησης για σύνταξη μελετών στο πλαίσιο των παράλληλων έργων οι επιβαλλόμενες κρατήσεις θα είναι αυτές που επιβάλλονται στο πλαίσιο κατασκευής δημοσίου έργου, ενώ γι αυτές που εκπονούνται στο πλαίσιο των επιπρόσθετων εργασιών επιβάλλονται οι κρατήσεις που προβλέπονται επί των αμοιβών μελετών δημοσίων έργων. β) Το Δημόσιο δεν υποχρεούται στην καταβολή ΦΠΑ, καταβάλλει όμως τις λοιπές (υπέρ ΤΣΜΕΔΕ, ΤΕΕ, ΕΜΠ) κρατήσεις που αναλογούν στο 40% της συμβολής του στην αμοιβή του ανεξάρτητου μηχανικού. γ) Το Δημόσιο δεν υποχρεούται στην καταβολή στον οικείο Οργανισμό Κοινής Ωφέλειας της δαπάνης μετατόπισης του δικτύου που κρίνεται αναγκαία για την καλή εκτέλεση του έργου.

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/273/2017

Επέκταση δικτύου ηλεκτροφωτισμού.(..) Με δεδομένα αυτά, η δαπάνη προς πληρωμή της οποίας εκδόθηκε το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα προπληρωμής είναι νόμιμη, καθόσον η πραγματοποίησή της εντάσσεται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Δήμου. Ειδικότερα, στις αρμοδιότητές του ανήκει, σύμφωνα με το άρθρο 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, η επέκταση των ηλεκτρικών δικτύων εντός των διοικητικών του ορίων, εντός των οποίων, άλλωστε, κείται η οδός όπου έλαβε χώρα η ελεγχόμενη επέκταση δικτύου, ..., οι οποίες συνδέονται με την ενδυνάμωση του αισθήματος ασφάλειας των δημοτών του, που καταβάλλουν για το λόγο αυτό στο Δήμο, μέσω της Δ.Ε.Η., αντίστοιχο ανταποδοτικό τέλος φωτισμού (άρθρο 25 παρ. 11 του ν. 1828/1989), καθώς και της ασφάλειας της κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων. Επιπλέον, η επίμαχη επέκταση του ηλεκτρικών δικτύου του Δήμου ... στοχεύει και στη διευκόλυνση της πρόσβασης στην τοπική μονάδα φωτοβολταϊκών και αποβλέπει εντέλει στη δημιουργία συνθηκών τόνωσης της ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας... Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω,το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα προπληρωμής πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/277/2019

Προμήθεια υλικών ύδρευσης-αποχέτευσης:..Με δεδομένα αυτά, κατά την έννοια του νόμου και σύμφωνα με τα διδάγματα της κοινής πείρας και τις συναλλακτικές αντιλήψεις, τα μεταλλικά εξαρτήματα (βάνες, κολάρα, μειωτής πίεσης κλπ) για εγκαταστάσεις ύδρευσης - αποχέτευσης και οι σωλήνες ύδρευσης αποτελούν ομοειδείς κατηγορίες ειδών και προορίζονται να χρησιμοποιηθούν για τη συντήρηση του δικτύου του Δήμου. Συνεπώς, ως εκ του συνολικού ύψους της δαπάνης για την προμήθεια των υλικών (άρθρο 5, περ. γ΄ του ν. 4412/2016), η εντελλόμενη δαπάνη παρανόμως κατατμήθηκε και ανατέθηκε απευθείας ενώ θα έπρεπε να ανατεθεί με διαγωνιστική διαδι-κασία. Πλην όμως, δοθέντος ότι τα ανωτέρω είδη υπήχθησαν σε διαφορετικά CPV, τα όργανα του Δήμου μη ενεργώντας με πρόθεση καταστρατήγησης των κείμενων διατάξεων, αλλά από συγγνωστή πλάνη, θεώρησαν ότι δεν πρόκειται για ομοειδή είδη.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δαπάνες είναι μη νόμιμες, πλην αυτά πρέπει να θεωρηθούν λόγω συγγνωστής πλάνης.