×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/179846/ΔΠΓΚ/2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4765/2021
ΦΕΚ: 5859/Β/17.11.2022

Καθορισμός του τρόπου απόδοσης των ποσών που απαιτούνται, για τη διεξαγωγή διαγωνιστικών διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού, από φορείς εκτός Γενικής Κυβέρνησης, στο Α.Σ.Ε.Π.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2020659/1996

Καθορισμός διαδικασιών απόδοσης δαπανών στο Α.Σ.Ε.Π.


34054οικ/Φ.321/2019

Καθορισμός του τρόπου, της διαδικασίας και του χρόνου απόδοσης των χρηματικών απαιτήσεων του Ελληνικού Δημοσίου και λοιπών φορέων, των σχετικών με την παρακατάθεση στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και του τρόπου απόδοσης και διαφύλαξης από αυτό των χρηματικών ποσών και των εγγράφων που αφορούν δικαιώματα τρίτων, του τύπου των πιστοποιητικών, των σχετικών με την επιστροφή των χρηματικών ποσών στους δικαιούχους, των απαιτούμενων ηλεκτρονικών διαδικασιών και κάθε άλλης σχετικής λεπτομέρειας για την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 1-6 του ν. 4312/2014 «Ρύθμιση δεσμευμένων ή κατασχεμένων χρηματικών απαιτήσεων και μετρητών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 260). 


οικ.21423 ΕΞ 2019

Ρύθμιση του τρόπου πληρωμής των τελικώς οφειλομένων ποσών που προκύπτουν από την αναβίωση των συμβάσεων εργασίας ή έμμισθης εντολής του προσωπικού της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε., καθώς και της διαδικασίας εκκαθάρισης και απόδοσης των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών. 


ΑΕΠΠ/1211/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητάει την ακύρωση της ανακοίνωσης πρόσληψης 104 ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ανεπίτρεπτη παράκαμψη των διαδικασιών δημοσίων συμβάσεων. Επίσης, ζητά την ακύρωση κάθε συναφούς πράξης ή παράλειψης της Αναθέτουσας Αρχής, κατηγορώντας την για παραβίαση της κοινοτικής νομοθεσίας, αντισυνταγματικές πράξεις και κατάχρηση διαδικασιών εργασιακών συμβάσεων προκειμένου να αποφύγει τη διεξαγωγή δημοσίων διαγωνισμών.


10095/2021

Καθορισμός επιμέρους προϋποθέσεων, χρόνου και διαδικασιών πρόσληψης των υποψηφίων που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης της προκήρυξης 6Κ/2018 (Α.Σ.Ε.Π. 17) της κατηγορίας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΔΕ), που δεν κλήθηκαν από τον φορέα ή κλήθηκαν και δεν αποδέχθηκαν την πρόσληψή τους και διατήρηση ισχύος των συμβάσεων του προσωπικού του κλάδου ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης, οι οποίες ανανεώθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 12 του ν. 4760/2020 (Α' 247).


16932 ΕΞ 2024/ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ

«Ανάρτηση νέων εγχειριδίων χρήσης για το Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) Προμηθειών και Υπηρεσιών για τις Αναθέτουσες Αρχές/Αναθέτοντες Φορείς - Νέες λειτουργικότητες»

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ:

-Εκτέλεση ηλεκτρονικών διαδικασιών ανάθεσης μέσω ΕΣΗΔΗΣ Προμηθειών & Υπηρεσιών (Α)

-Εκτέλεση ηλεκτρονικών διαδικασιών ανάθεσης μέσω ΕΣΗΔΗΣ Προμηθειών & Υπηρεσιών (Β)

-Εκτέλεση ηλεκτρονικών διαδικασιών ανάθεσης μέσω ΕΣΗΔΗΣ Προμηθειών & Υπηρεσιών (Γ)

-Εκτέλεση ηλεκτρονικών διαδικασιών ανάθεσης μέσω ΕΣΗΔΗΣ Προμηθειών & Υπηρεσιών (Δ)

-Ενέργειες ηλεκτρονικής διαγωνιστικής διαδικασίας μετά τη δημοσίευσή της μέσω ΕΣΗΔΗΣ Προμηθειών & Υπηρεσιών

-ΕΣΗΔΗΣ Προμηθειών & Υπηρεσιών Περιβάλλον – λειτουργίες & Σχεδιασμός διαγωνιστικών διαδικασιών


40997 ΕΞ 2024

«Επικαιροποίηση των εγχειριδίων χρήσης για το Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) Προμηθειών και Υπηρεσιών για τις Αναθέτουσες Αρχές/Αναθέτοντες Φορείς»

ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ:

1.ΕΣΗΔΗΣ Π&Υ Περιβάλλον-λειτουργίες & Σχεδιασμός Διαγωνιστικών Διαδικασιών_2024 ver 1.00

2.Α_Εκτέλεση Διαδικασιών Ανάθεσης ΕΣΗΔΗΣ Π&Υ_Μόνο Βάσει Τιμής_2024 ver 1.00

3. Β_Εκτέλεση Διαδικασιών Ανάθεσης ΕΣΗΔΗΣ Π&Υ_Βάσει Βέλτιστης ΣΠΤ_2024 ver 1.00

4.Γ_Εκτέλεση Διαδικασιών Ανάθεσης ΕΣΗΔΗΣ Π&Υ_Αίτηση Συμμετοχής_2024 ver 1.00

5.Δ_Εκτέλεση Διαδικασιών Ανάθεσης ΕΣΗΔΗΣ Π&Υ_Ενός φακέλου_2024 ver 1.00

6.Ενέργειες Διαδικασιών ΕΣΗΔΗΣ Π&Υ μετά τη δημοσίευση_2024 ver 1.00


ΕΣ/Τ4(ΚΠΕ)/185/2013

Χρηματοδότηση Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης.(...)Χωρίς την υποβολή από τους επιχορηγούμενους ή χρηματοδοτούμενους φορείς των στοιχείων που προβλέπονται στην παράγραφο 3, οι φορείς της Γενικής Κυβέρνησης δεν επιτρέπεται να προβαίνουν σε καμία απολύτως επιχορήγηση ή και χρηματοδότηση των φο¬ρέων αυτών (…)». Οι ανωτέρω διατάξεις επιβάλλουν στους επιχορηγούμενους ή χρηματοδοτούμενους από τη Γενική Κυβέρνηση φορείς, ανεξαρτήτως της νομικής τους μορφής, να υποβάλουν στο Γ.Λ.Κ. και στο Ελεγκτικό Συνέδριο, με το πέρας διμήνου από τη λήξη του οικονομικού έτους, απολογισμό της συνολικής οικονομικής τους δραστηριότητας και ξεχωριστό απολογισμό της επιχορήγησης ή χρηματοδότησης που έλαβαν, εφόσον αυτή είναι μικρότερη του 100% των συνολικών ποσών που διαχειρίσθηκαν, καθώς και τον προϋπολογισμό τους για το επόμενο έτος, σύμφωνα με τα διεθνή ελεγκτικά πρότυπα (βλ. και αιτιολογική έκθεση ν. 4055/2012). (...) Λαμβανομένου υπόψη ότι τα συνολικά έσοδα του Ιδρύματος, όπως αυτά προκύπτουν από τον υποβληθέντα Απολογισμό – Ισολογισμό, δεν αποτελούνται μόνο από επιχορηγήσεις – χρηματοδοτήσεις από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, αλλά και από άλλα, διαφορετικής φύσεως, έσοδα (λ.χ. συνδρομές κάρτας νέων, έσοδα εστιών, τόκοι κ.ά.), έπρεπε, παράλληλα με τα ανωτέρω έγγραφα, να υποβληθεί στο Γ.Λ.Κ. και στο Ελεγκτικό Συνέδριο ξεχωριστός απολογισμός για την επιχορήγηση – χρηματοδότηση που έλαβε το Ίδρυμα κατά το οικονομικό έτος 2012, με ανάλυση του τρόπου ανάλωσής της. Επομένως, ο λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου είναι κατά τούτο βάσιμος.


ΣτΕ/ΤΜ.Δ/1791/2024

Η απόφαση 1791/2024 του Συμβουλίου της Επικρατείας (Δ΄ Τμήμα) απορρίπτει την αίτηση ανώνυμης εταιρείας (Α.Ε.) κατά της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) για ακύρωση της ένταξής της στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης (ΜΦΓΚ) για τις επικαιροποιήσεις των ετών 2017, 2018 και 2019. Η ΕΛ.ΣΤΑΤ. είχε κρίνει ότι η εταιρεία, η οποία ελέγχεται από το Ελληνικό Δημόσιο (με ποσοστό συμμετοχής >51%), αποτελεί παραγωγό μη εμπορεύσιμου προϊόντος σύμφωνα με τα κριτήρια του Ευρωπαϊκού Συστήματος Λογαριασμών (ΕΣΛ 2010). Το Δικαστήριο έκρινε νόμιμη την αιτιολογία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. ότι, παρά την κάλυψη του ποσοτικού κριτηρίου, η εταιρεία δεν πληρούσε το ποιοτικό κριτήριο, καθώς οι πωλήσεις της απευθύνονταν κυρίως στη Γενική Κυβέρνηση ως μοναδικός προμηθευτής, χωρίς ανταγωνισμό μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών, καθιστώντας τις υπηρεσίες της μη εμπορεύσιμες και δικαιολογώντας την ταξινόμησή της στον υποτομέα της Κεντρικής Κυβέρνησης. Επιβλήθηκε δικαστική δαπάνη στην αιτούσα.


ΕλΣυν/Κλ.7/117/2016

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ.Για  να είναι νόμιμη η επιχορήγηση φορέα από  φορείς  της  Γενικής  Κυβέρνησης, ο αιτούμενος επιχορήγησης φορέας πρέπει να έχει υποβάλει στους φορείς από τους οποίους εποπτεύεται, στους φορείς που τον έχουν επιχορηγήσει και οι οποίοι δεν ταυτίζονται με τους φορείς από τους οποίους εποπτεύεται και στο Ελεγκτικό Συνέδριο απολογισμό της συνολικής οικονομικής δραστηριότητάς του καθώς και ξεχωριστό απολογισμό της επιχορήγησης που έλαβε κατά το προηγούμενο έτος, εφόσον αυτή είναι μικρότερη του 100% του συνολικού χρηματικού ποσού που διαχειρίστηκε κατά το έτος αυτό (πρβλ. Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο IV Τμ. πράξεις 54/2014, 185/2013). (…)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δαπάνες είναι μη νόμιμες, διότι για ουδένα από τους επιχορηγούμενους συλλόγους έχει εκπληρωθεί  το σύνολο των προβλεπόμενων από τη διάταξη του άρθρου 41 παρ. 3 εδ. α΄ του ν. 4129/2013, όπως ισχύει, προϋποθέσεων που απαιτούνται για να είναι νόμιμη η επιχορήγηση.