2/66803/0026/2016
Τύπος: Έγγραφα
Παροχή απόψεων αναφορικά με την έκδοση της προβλεπόμενης από το νόμο απόφασης του Υπουργού των Οικονομικών με την οποία καθορίζονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και τις κρατήσεις στις οποίες υπόκειται το χρηματικό επίδομα των Επικουρικών Ιατρών
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
80945/2020
Παροχή απόψεων αναφορικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά επιχορήγησης Σχολικών Επιτροπών
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΩΝ
Συνοπτικός οδηγός για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις διενεργούμενες κρατήσεις μελετών-(ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν3316/2005).
ΝΣΚ/413/2001
Πολιτογράφηση. Απαιτούμενα δικαιολογητικά προ της ενάρξεως ισχύος του Ν 2910/2001.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Τα δικαιολογητικά προς πολιτογράφηση, προ της ισχύος του Ν 2910/2001, καθορίζονται στα άρθρα 6 παρ.2 α και γ του ΝΔ 3370/1955 (ΚΕΙ) και 2 του ΒΔ 339/1965.
ΝΣΚ/349/2012
Εκτελεστότητα ή μη απόφασης του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου των Δικηγόρων, περί επιβολής ποινής προσωρινής παύσης δύο μηνών, σε δικηγόρο με σχέση έμμισθης εντολής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η απόφαση του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου των Δικηγόρων, περί επιβολής ποινής προσωρινής παύσης δύο μηνών σε δικηγόρο με σχέση έμμισθης εντολής, υπόκειται σε αίτηση ακυρώσεως ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, εντός της προβλεπόμενης από το νόμο προθεσμίας, είναι, όμως, και άμεσα εκτελεστή εάν δεν έχει ανασταλεί η εκτέλεσή της, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 52 του Π.Δ. 18/1989.
ΑΕΠΠ/161/2018
Η προσφεύγουσα ένωση εταιρειών αίτησε την ακύρωση της απόφασης που απορρίπτει την προσφορά της στη διαγωνιστική διαδικασία για την παροχή υπηρεσίας με εκτιμώμενη αξία 282.258,06€ (συν ΦΠΑ 24%). Επιχειρηματολόγησε ότι η απόρριψη ήταν άδικη, καθώς οι άλλες συνυποψήφιες εταιρείες δεν υπέβαλλαν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ΕΕΕΣ) για τους εξωτερικούς συνεργάτες και υπεργολάβους τους. Επιπλέον, ζήτησε τον αποκλεισμό συγκεκριμένων ανταγωνιστών λόγω μη συμμόρφωσης με τα κριτήρια οικονομικής και τεχνικής ικανότητας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την παροχή υπηρεσιών που δεν καθορίζονται λεπτομερώς στο απόσπασμα, αλλά βασίστηκε στην αρχή της βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.
ΑΕΠΠ/1740/2020
Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της πράξης που ανακήρυξε την εταιρεία «...» ως προσωρινή ανάδοχο στον διαγωνισμό για την «Παροχή υπηρεσιών ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων από ΕΞΥΠΠ σε εργασιακούς χώρους της ... στις περιοχές ..., ..., ..., ..., ...» με προϋπολογισμό 403.200,00€. Η προσφυγή θεωρεί ότι η απόφαση έγινε παρανόμως, καθώς η αναδειχθείσα εταιρεία δεν προσκόμισε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας για τους ιατρούς, σύμφωνα με τη διακήρυξη. Επίσης, υποστηρίζεται ότι ο αναθέτων φορέας προέβη παράτυπα στην υπογραφή της σύμβασης πριν από την έκπτωση της προθεσμίας για την άσκηση προσφυγής.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/183/2019
Αναδρομική καταβολή επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας...Στην προκειμένη περίπτωση, από τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής προκύπτει ότι με την 98867/7.11.2017 βεβαίωση της αναπληρώτριας προϊσταμένης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Κ.Α.Π.Η. και Δημόσιας Υγείας του Δήμου ... διαπιστώθηκε η συνδρομή στο πρόσωπο του φερόμενου ως δικαιούχου, μονίμου υπαλλήλου του Δήμου ..., ειδικότητας Οδηγών ΔΕ, των προϋποθέσεων καταβολής του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, για το μήνα Αύγουστο του έτους 2017. Ωστόσο, από την επισυναπτόμενη στο ίδιο χρηματικό ένταλμα άδεια κυκλοφορίας του με αριθμό κυκλοφορίας ΚΗΗ 3022 οχήματος, το οποίο οδηγεί ο φερόμενος ως δικαιούχος, προκύπτει ότι το εν λόγω όχημα είναι μεικτού βάρους 2.180 τόνων. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγινα δεκτά ανωτέρω, ο φερόμενος στο ελεγχόμενο ένταλμα ως δικαιούχος υπάλληλος δεν δικαιούται να λάβει το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, διότι δεν πληρούνται στο πρόσωπο του οι προεκτεθείσες νόμιμες προϋποθέσεις για τη χορήγηση του επιδόματος αυτού, δοθέντος ότι το όχημα που οδηγεί είναι μεικτού βάρους κάτω των 3,5 τόνων.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και, ως εκ τούτου, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/180/2019
Καταβολή αποζημίωσης υπερωριακής απασχόλησης επικουρικών ιατρών...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι: α) τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής, που αφορούσαν στην πρώτη μισθοδοσία των φερόμενων ως δικαιούχων, μετά την τελευταία παράταση της διάρκειας της σύμβασης εργασίας τους δυνάμει του άρθρου 95 παρ. 1 του ν. 4486/2017, έχουν ήδη εξοφληθεί, β) δεν μεσολάβησε κάποια απόφαση αρμοδίου οργάνου, που να ανακαλεί ή ακυρώνει την παράταση της διάρκειας της σύμβασης εργασίας των ανωτέρω φερόμενων ως δικαιούχων και γ) με την υπό κρίση έκθεση διαφωνίας επιδιώκεται, εξ αφορμής του ελέγχου των εφημεριών του ως άνω ιατρικού προσωπικού, η αμφισβήτηση της νομιμότητας της έννομης σχέσης απασχόλησής τους στο Νοσοκομείο, βάσει της οποίας παρείχαν τις εφημερίες, με την προβολή λόγων διαφωνίας που αφορούν στη νομιμότητα της παραταθείσας σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου εκάστου ιατρού, κρίνει ότι ο έλεγχος νομιμότητας της δαπάνης για την καταβολή αποζημίωσης εφημεριών δεν μπορεί, με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, να οδηγήσει σε παρεμπίπτοντα έλεγχο προηγούμενων υπηρεσιακών μεταβολών (παράταση της διάρκειας της σύμβασης εργασίας), δημιουργικών άλλων δαπανών, οι οποίες έχουν ήδη εξοφληθεί χωρίς να διέλθουν του προληπτικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, διότι τούτο, μετά την εκταμίευση, θα μετέτρεπε τον προληπτικό έλεγχο σε κατασταλτικό. Ενόψει των ανωτέρω, η κύρια έννομη σχέση παράτασης εργασίας ορισμένου χρόνου των επικουρικών ιατρών δεν υπόκειται σε προληπτικό αλλά μόνον σε κατασταλτικό έλεγχο, στο πλαίσιο του οποίου θα εκτιμηθεί και η εν γένει νομιμότητα της δαπάνης της παράτασης αυτής. Με βάση αυτά και εφόσον δεν προβάλλεται άλλος λόγος διαφωνίας, με τον οποίο να αμφισβητείται ευθέως η νομιμότητα της εντελλόμενης με τα υποβληθέντα προς έλεγχο χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη, αυτά πρέπει να θεωρηθούν, καθόσον αποτελούν τίτλο πληρωμής νόμιμης δαπάνης. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη και, συνεπώς, αυτά πρέπει να θεωρηθούν.
Β.Δ.273/1973
Περί μετατροπής των Εθνικών Ορφανοτροφείων και Οικοτροφείων, εις Κέντρα Παιδικής Μερίμνης
Π.Δ.88/2022- ΦΕΚ: 242/Α/27.12.2022: Αρθρο 24 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε άλλη διάταξη αντίθετη προς τις διατάξεις του, πλην των διατάξεων των β.δ. 273/1973 (Α’ 81), π.δ. 332/1987 (Α’ 153), π.δ. 280/1984 (Α’ 106), π.δ. 384/1990 (Α’ 152) και της υπουργικής απόφασης Γ2β/ΟΚ/8291/1984 (Β’ 860), των συγχωνευθέντων Παραρτημάτων κατά το μέρος που καθορίζονται οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εισαγωγής, συμμετοχής και αποχώρησης των ωφελούμενων από το Κ.Κ.Π.Π.Δ.Ε.
Γ2β/ΟΙΚ.8291/1984
Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας των Κέντρων Παιδικής Μερίμνης.
Π.Δ.88/2022- ΦΕΚ: 242/Α/27.12.2022: Αρθρο 24 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε άλλη διάταξη αντίθετη προς τις διατάξεις του, πλην των διατάξεων των β.δ. 273/1973 (Α’ 81), π.δ. 332/1987 (Α’ 153), π.δ. 280/1984 (Α’ 106), π.δ. 384/1990 (Α’ 152) και της υπουργικής απόφασης Γ2β/ΟΚ/8291/1984 (Β’ 860), των συγχωνευθέντων Παραρτημάτων κατά το μέρος που καθορίζονται οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εισαγωγής, συμμετοχής και αποχώρησης των ωφελούμενων από το Κ.Κ.Π.Π.Δ.Ε.