Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/283/2003
Υποχρέωση ή μη τήρησης απόστασης από την παραλία ξενοδοχειακού συγκροτήματος Α’ τάξης που βρίσκεται σε γήπεδο άνω των 50 στρεμμάτων της ζώνης ΙΙ της περιοχής Κολυμπίων Αφάντου Ρόδου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν υπάρχει υποχρέωση τήρησης απόστασης από την παραλία σε περίπτωση ανέγερσης ξενοδοχειακού συγκροτήματος Α’ τάξης, εντός γηπέδου άνω των 50 στρεμμάτων της ζώνης ΙΙ της περιοχής Κολυμπίων Αφάντου Ρόδου.
19420/2020
Επιβολή του μέτρου της απαγόρευσης λειτουργίας των σχολών εκπαίδευσης υποψηφίων χειριστών ταχυπλόων σκαφών, των σχολών ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, των επιχειρήσεων παροχής καταδυτικών υπηρεσιών αναψυχής, των επιχειρήσεων εκμίσθωσης θαλασσίων μέσων αναψυχής, καθώς και των επιχειρήσεων εκμίσθωσης μηχανοκίνητων λέμβων και ταχυπλόων σκαφών, για το χρονικό διάστημα από 18-3-2020 έως και 20-4-2020.
3131.1/07/96/1996
Έγκριση του Γενικού Κανονισμού Λιμένα με αριθ. 12 «Τροποποίηση ορισμένων διατάξεων του Γενικού Κανονισμού Λιμένα με αριθμό 4 περί ταχυπλόων (ταχυκινήτων) σκαφών και λοιπών θαλασσίων μέσων αναψυχής»
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 3131.1/03/99/1999, ΦΕΚ 444/Β/26.4.1999
ΝΣΚ/131/2018
Χορήγηση άδειας εκμίσθωσης θαλασσίων μέσων αναψυχής σε πολίτη τρίτης χώρας – Προϋποθέσεις – Ενέργειες αρμόδιας Λιμενικής Αρχής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η χορηγηθείσα σε πολίτη τρίτης χώρας άδεια διαμονής από την αρμόδια κατά το ν. 4251/2014 υπηρεσία (ήδη Δ/νση Μεταναστευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής, σύμφωνα με τη παρ.1 άρθρου 3 του π.δ/τος 123/2016) για συγκεκριμένη επενδυτική δραστηριότητα, που περιλαμβάνει την εκμίσθωση θαλασσίων μέσων αναψυχής, παρέχει στον αδειούχο δικαίωμα πρόσβασης στη δραστηριότητα αυτή και αποτελεί προϋπόθεση για να επιληφθεί, περαιτέρω, η αρμόδια λιμενική αρχή προκειμένου να ελέγξει, κατά τον λόγο της δικής της αρμοδιότητας, αν συντρέχουν οι λοιπές προϋποθέσεις χορήγησης της σχετικής άδειας. Η λιμενική αρχή δεν μπορεί να κρίνει διαφορετικά και να αρνηθεί να χορηγήσει την άδεια με μόνη αιτιολογία ότι ο αιτών δεν είναι έλληνας πολίτης ή πολίτης της Ε.Ε. ή της Ε.Ζ.Ε.Σ.. (ομόφ.) Επί του τρίτου υποερωτήματος παρέλκει η έκδοση γνωμοδότησης.
ΝΣΚ/102/2019
Υποχρέωση ή μη ασφάλισης σκαφών αναψυχής, επαγγελματικών τουριστικών ημερόπλοιων, καθώς και μικρών σκαφών ή άλλων θαλάσσιων μέσων αναψυχής, τα οποία θεωρούνται ταχύπλοα, κατά το χρόνο που είναι ελλιμενισμένα ή παροπλισμένα.(..)Η προβλεπόμενη στις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 4α του ν. 4256/2014 υποχρέωση ασφάλισης των εν θέματι πλοίων επεκτείνεται και στις περιπτώσεις προσωρινού ελλιμενισμού αυτών, καθώς και όταν βρίσκονται σε όρμο, στα πλαίσια της δραστηριοποίησής τους (ομόφ.).
ΝΣΚ/29/2003
Τήρηση νόμιμης απόστασης ξενοδοχείων και εκπαιδευτηρίων από υφιστάμενες πτηνο-κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις.(..)Κατάσταση : Εν μέρει αποδεκτή
Για την έκδοση οικοδομικής άδειας ανέγερσης ή επέκτασης απαιτείται –κατ’ αρχήν- η τήρηση ελάχιστης απόστασης από υφιστάμενες πτηνο-κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις που λειτουργούν «νόμιμα», υπό την έννοια ότι δεν έχει ανακληθεί αρμοδίως η άδεια λειτουργίας τους. (πλειοψ.) Εκδόθηκε η υπ' αριθ. 344/2003 Γνωμ. Ολομέλειας ΝΣΚ.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.4/116/2019
Διοργάνωση Διεθνούς Συνεδρίου:..Υπό τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, πρέπει να γίνουν δεκτά τα ακόλουθα: Η οικονομική συμμετοχή του ... στην κάλυψη των οργανωτικών εξόδων του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου για τον ... Τουρισμό μη νομίμως καταβάλλεται στις φερόμενες ως δικαιούχους των ελεγχόμενων χρηματικών ενταλμάτων εταιρείες. Τούτο, διότι αυτές δεν είναι ο φορέας διοργάνωσης του Συνεδρίου, ο οποίος κατέθεσε το σχετικό αίτημα χρηματοδότησης, αποκτώντας την ιδιότητα του φορέα που χρηματοδοτείται από φορέα της Γενικής Κυβέρνησης και αναλαμβάνοντας τις απορρέουσες από την ιδιότητά του αυτή υποχρεώσεις του άρθρου 41 παρ. 3 του Κ.Ν.Ελ.Συν., αλλά πάροχοι υπηρεσιών προς τον φορέα διοργάνωσης κατά την υλοποίηση των επιμέρους ενοτήτων του χρηματοδοτούμενου Συνεδρίου, που δεν προβλέπεται στο νόμο η δυνατότητα χρηματοδότησής τους από τον ... αυτοτελώς. Κατ’ ακολουθίαν τούτου, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δαπάνες δεν είναι νόμιμες και τα χρηματικά αυτά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν.
ΝΣΚ/323/2009
Μικτά πρατήρια, υπό ίδρυση, του Π.Δ. 595/1984. Πρατήρια υγρών καυσίμων. Τήρηση ή μη της ελάχιστης απόστασης μεταξύ τους, οριζομένης κατά τις διατάξεις του Π.Δ. 118/2006.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι αποστάσεις που πρέπει να τηρούν τα πρατήρια μεταξύ τους είναι απολύτως διακριτές από τις αποστάσεις ασφαλείας αυτών από «ευαίσθητες εγκαταστάσεις», μεταξύ των οποίων και οι «χώροι αποθήκευσης ή πώλησης ευφλέκτων, εκρηκτικών ή τοξικών υλών». Ως προς τα μικτά πρατήρια η εξωτερική απόσταση ασφαλείας αυτών από τους παραπάνω χώρους αποθήκευσης είναι τα 150 μ. Τα μικτά πρατήρια, υπό ίδρυση, πρέπει να τηρούν, σε κάθε περίπτωση, την ελάχιστη απόσταση από υφιστάμενο πρατήριο υγρών καυσίμων, κατά τις διατάξεις του Π.Δ. 118/2006 (ομοφ.).
Δ1α/ΓΠ.οικ. 25780/2020
Επιβολή του μέτρου του προσωρινού περιορισμού του κατάπλου ιδιωτικών πλοίων (σκαφών) αναψυχής προς περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 έως και τις 27.4.2020 και ώρα 23.00.
Καταργείται με την Δ1α/Γ.Π.οικ. 30341/2020, ΦΕΚ: 1860/Β/15.05.2020
ΕΣ/ΚΛ.Ε/279/2017
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου … για την εκτέλεση του έργου «Λειτουργική και ενεργειακή αναβάθμιση χώρων αναψυχής, παιδικών χαρών και χώρων πρασίνου Δήμου …»(....)Με τα δεδομένα αυτά, και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη ΙΙ της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ελεγχόμενη προγραμματική σύμβαση εγκαθιδρύει πραγματική συνεργασία μεταξύ των συμβαλλομένων φορέων, με σκοπό την, διά της συνενώσεως των μέσων που διαθέτει ο καθένας από αυτούς, από κοινού εκτέλεση της δημόσιας αποστολής τους.Δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου … για την υλοποίηση του έργου «Λειτουργική και ενεργειακή αναβάθμιση χώρων αναψυχής, παιδικών χαρών και χώρων πρασίνου Δήμου …».