23079/2006
Τύπος: Έγγραφα
Απαντήσεις στα συχνότερα υποβαλλόμενα ερωτήματα σχετικά με τα απαιτούμενα προσόντα για διορισμό στο Δημόσιο.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Έντεκα ερωτήματα και απαντήσεις για το νέο Νόμο Κινητικότητας στο Δημόσιο
ΕΣ/ΚΛ.Ε/30/2022
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του σχεδίου σύμβασης του έργου του Δήμου … Ημαθίας «Ανάπλαση πλατείας Ελευθερίας Δήμου …», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.000.014,22 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α. (1.240.017,63 ευρώ με Φ.Π.Α.), και συμβατικής δαπάνης 950.013,51 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α. (1.178.016,75 ευρώ με Φ.Π.Α.).(....)Εν προκειμένω, η ως άνω ένωση απάντησε θετικά στις ερωτήσεις του Κεφαλαίου Δ του Μέρους IV και, επιπλέον, στο συγκεντρωτικό έγγραφο που συνοδεύει την προσφορά της, στο οποίο αναφέρονται τα υποβαλλόμενα δικαιολογητικά συμμετοχής στον διαγωνισμό και περιλαμβάνεται πίνακας με απαντήσεις στις απαιτήσεις της διακήρυξης, τα ερωτήματα για το αν η ένωση διαθέτει τα απαιτούμενα πιστοποιητικά διασφάλισης ποιότητας έχουν απαντηθεί επίσης θετικά. Επομένως, ακόμη κι αν ήθελε θεωρηθεί ότι η αναθέτουσα αρχή επιθυμούσε την υποβολή των πιστοποιητικών αυτών κατά το στάδιο της προαπόδειξης, ενόψει των σχετικών θετικών απαντήσεων στα έγγραφα που προαναφέρθηκαν, δεν θα μπορούσε να αποκλειστεί για τον λόγο αυτό ο διαγωνιζόμενος, αν προηγουμένως δεν είχε κληθεί να τα προσκομίσει, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 102 του ν.4412/2016. Κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου … και του οικονομικού φορέα «Κ/Ξ …» για την εκτέλεση του έργου «Ανάπλαση πλατείας Ελευθερίας Δήμου …».
ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/710/2022
ΝΣΚ/77/2016
Δυνατότητα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ να προβεί στο διορισμό του Π.Κ., ο οποίος προστατεύεται ως Α.Μ.Ε.Α από τον Ν. 2643/98, όχι για την αιτηθείσα θέση της προκήρυξης ΔΕ προσωπικού Η/Υ, αλλά σε άλλη θέση για την οποία κατέχει τα απαιτούμενα προσόντα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν υφίσταται υποχρέωση εκ μέρους του Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. διορισμού (ή προσλήψεως) του Π.Κ. σε οποιαδήποτε θέση οποιουδήποτε κλάδου ή ειδικότητας. ΑΠΟΔΕΚΤΗ
Κ2-165/2014
Έγγραφο της Δ/νσης Α.Ε. & και Πίστεως του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας με Αρ. Πρωτ. Κ2-165 - Απαντήσεις σε ερωτήματα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου......
Κ2-7557/2014
Έγγραφο της Δ/νσης Α.Ε. & και Πίστεως του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας με Αρ. Πρωτ. Κ2-7557 - Απαντήσεις σε ερωτήματα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου….
ΝΣΚ/52/2015
Χρόνος συνδρομής των προσόντων διορισμού στο δημόσιο τομέα των προστατευομένων προσώπων του ν. 2643/1998, τα οποία υποβάλλουν αιτήσεις για συγκεκριμένες θέσεις, στα πλαίσια ειδικής προκήρυξης του ΟΑΕΔ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Για το διορισμό ή πρόσληψη στο δημόσιο τομέα των προστατευομένων προσώπων του ν. 2643/1998, τα προσόντα διορισμού τους, μεταξύ των οποίων και το κατώτατο όριο ηλικίας, πρέπει να συντρέχουν κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεών τους, που τίθεται με την ειδική προκήρυξη του ΟΑΕΔ και δεν λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος λήξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων των λοιπών υποψηφίων, που θέτει η προκήρυξη του οικείου δημόσιου φορέα για το σύνολο των θέσεων. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ
ΕΑΔΗΣΥ/1889/2023
Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο τον οικονομικό φορέα «παρεμβαίνουσα» στον διαγωνισμό για την κατασκευή του έργου «…» συνολικής εκτιμώμενης αξίας €604.838,71 (χωρίς ΦΠΑ). Κατηγορεί την παρεμβαίνουσα για ουσιώδη παραλείψεις στο ΕΕΕΣ, όπως τη μη δήλωση του ανεκτέλεστου υπολοίπου εργολαβικών συμβάσεων και ελλιπή απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με ποινικές καταδίκες, καταγγέλλοντας παράβαση των όρων της διακήρυξης. Η ΕΑΔΗΣΥ κρίνει τα ελαττώματα αυτά μη ιάσιμα και αποδέχεται τους δύο πρώτους λόγους προσφυγής, οδηγώντας στην ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης.
ΝΣΚ/333/2006
Συμμετοχή σε δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό για την μεταφορά της εξορυγμένης Ναξίας σμύριδας από τους σταθμούς συγκεντρώσεως στις αποθήκες του Δημοσίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Στον δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό για την μεταφορά της εξορυγμένης Ναξίας σμύριδας από τους σταθμούς συγκεντρώσεως στις αποθήκες του Δημοσίου μπορούν να συμμετέχουν και σμυριδεργάτες, εφ’ όσον έχουν τα απαιτούμενα για μεταφορές προσόντα, καθώς και συνταξιούχοι, εφ’ όσον έχουν τα προσόντα και δεν κωλύεται η συμμετοχή τους από την νομοθεσία του ασφαλιστικού τους φορέα. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν την ιδιότητα του επαγγελματία μεταφορέα ή χειριστή και να μην έχουν καταδικασθεί για αδίκημα σχετικό με την άσκηση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας.
C-80/1986
Το ζήτημα αν μπορεί να γίνει επίκληση των διατάξεων, αυτών καθαυτών, της οδηγίας ενώπιον εθνικού δικαστηρίου δεν τίθεται παρά μόνο αν το οικείο κράτος μέλος δεν μετέφερε την οδηγία στο εθνικό δίκαιο εντός των προθεσμιών ή αν προέβη σε πλημμελή μεταφορά. Λαμβάνοντας υπόψη τις αρνητικές απαντήσεις που δόθηκαν στα δύο πρώτα ερωτήματα, οι λύσεις που επισημαίνονται σ' αυτές δεν είναι, ωστόσο, διαφορετικές στην περίπτωση που η ταχθείσα στο κράτος μέλος προθεσμία προς προσαρμογή της εθνικής νομοθεσίας δεν έχει ακόμα παρέλθει στην κρίσιμη ημερομηνία. Ως προς το τρίτο ερώτημα, που αφορά τα όρια που μπορεί να θέσει το κοινοτικό δίκαιο στην υποχρέωση ή στην ευχέρεια του εθνικού δικαστή να ερμηνεύει τους κανόνες του εθνικού του δικαίου υπό το φως της οδηγίας, αυτό το πρόβλημα δεν τίθεται κατά διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το αν παρήλθε ή όχι η προθεσμία μεταφοράς στο εσωτερικό δίκαιο.
ΝΣΚ/219/2015
Άγιο Όρος – Τυπικά προσόντα για το διορισμό στη θέση του Διοικητή και του Αναπληρωτή Διοικητή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή Τα προσόντα για το διορισμό στη θέση του Διοικητή και του Αναπληρωτή Διοικητή του Αγίου Όρους, συνάπτονται με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της θέσης τους, τις αρμοδιότητες και τα καθήκοντα που τους ανατίθενται σύμφωνα με το Σύνταγμα, τον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους και τον Οργανισμό της Διοίκησής του και προβλέπονται στη διάταξη του άρθρου 29 του ν. 3566/2007. Η τυχόν πρόβλεψη άλλων τυπικών προσόντων, πέραν των προσόντων εκείνων που ο ίδιος ο νόμος προβλέπει, καθώς και των προσόντων και κωλυμάτων διορισμού που αναφέρονται στο Κεφάλαιο Α΄ του Υπαλληλικού Κώδικα για τον διορισμό δημοσίων υπαλλήλων, που δεν είναι ασυμβίβαστα με τη φύση και το λειτούργημα του Διοικητή ή του Αναπληρωτή Διοικητή, θα απαιτούσε τη θέσπισή τους με ευθεία διάταξη νόμου και δεν δύναται να συναχθεί ερμηνευτικώς από την υφιστάμενη διάταξη στο πλαίσιο ασκήσεως της γνωμοδοτικής αρμοδιότητας του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. (πλειοψ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ