×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

28414 ΕΞ 2020

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4549/2018, 4727/2020, 4623/2019, 2/18649/0025/2020
ΦΕΚ: 4506/Β/13.10.2020

Έναρξη Παραγωγικής Λειτουργίας του Πληροφοριακού Συστήματος Δημιουργίας Ηλεκτρονικού Φακέλου Δικαιολογητικών (e-repository) και Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων Καταπτώσεων Δανείων με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/9/2020

Προσδιορισμός των υπαγόμενων στην έννοια των, προ αμέσου παραγραφής του μέρους Γ’ της με αριθμό 2/76040/00257/9.10.2019 Α.Υ.Ο., υποβαλλόμενων αιτημάτων κατάπτωσης εγγύησης και διαδικασία επιστροφής των λοιπών.(...)α) Από τα υποβληθέντα την 27.11.2019 έγχαρτα αιτήματα καταπτώσεων δόσεων δανείων που χορηγήθηκαν με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, μπορούν να υπαχθούν στην, προβλεπόμενη στο μέρος Γ’ της με αριθμό 2/76040/00257/9.10.2019 απόφασης του Υφυπουργού Οικονομικών, εξαίρεση της έγχαρτης υποβολής δικαιολογητικών, τα υποκείμενα σε παραγραφή εντός σαράντα πέντε (45) ημερών από την αποδοχή της παρούσας γνωμοδότησης (ομόφωνα). β) Η επιστροφή των μη υποκείμενων σε παραγραφή αιτημάτων και των δικαιολογητικών αυτών, μπορεί να πραγματοποιηθεί με επίδοση από δικαστικό επιμελητή, χωρίς να αποκλείεται και η απευθείας παραλαβή αυτών από εξουσιοδοτημένο από την τράπεζα πρόσωπο (κατά πλειοψηφία).


οικ. 14813 ΕΞ 2024

Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των πράξεων έγκρισης και χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης και λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος «e- Διέλευσις - Ορισμός Παρόχου Πληροφοριακού Συστήματος (ΠΠΣ) - Καθορισμός θεμάτων εφαρμογής της μονοαπευθυντικής διαδικασίας υποβολής αιτήσεων έγκρισης ή χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης καθώς και τεχνικών προδιαγραφών που απαιτούνται για τη διασύνδεση και διαλειτουργικότητα του πληροφοριακού συστήματος με τον «Χάρτη Ευρυζωνικότητας και Μητρώο Δικτύων» (Χ.Ε.Μ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με το Ενιαίο Σημείο Πληροφόρησης της περ. ιβ) του άρθρου 2 του ν. 4463/2017 (Α’ 42).


ΝΣΚ/221/2016

Εγκυρότητα συνομολόγησης εγγυήσεων τις οποίες παρείχε το Ελληνικό Δημόσιο προς κάλυψη δανείων διαφόρων επαγγελματιών και επιχειρήσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η δια ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) παρασχεθείσα από τη Διοίκηση προς τα πιστωτικά ιδρύματα τελική έγκριση συγκεντρωτικών καταστάσεων για την εκταμίευση των ποσών των δανείων με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 2/73821/0025/14-12-2007 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, δεν εχώρησε νομίμως και, συνεπώς, η εν λόγω εγγύηση δεν χορηγήθηκε εγκύρως (ομοφ.). β) Σύμφωνα με το δοθέν ιστορικό, προκύπτει ότι η ανωτέρω παράβαση οφείλεται σε συνυπαιτιότητα του δανειστή (πιστώτρια Τράπεζα) και του Ελληνικού Δημοσίου με συνέπεια το τελευταίο να απαλλάσσεται εν μέρει και εκ μόνου του λόγου τούτου, από την υποχρέωσή του να ικανοποιήσει τα αντίστοιχα αιτήματα κατάπτωσης της συγκεκριμένης εγγύησής του (πλειοψ.). γ) Η εκ μέρους του Δημοσίου επίκληση της προκειμένης ακυρότητας της εγγύησης είναι νόμιμη, η μεταγενέστερη συμπεριφορά της Διοίκησης δεν συνιστά λόγο θεραπείας της έλλειψης έγκυρου έγγραφου τύπου, ούτε δύναται να θεωρηθεί καταχρηστική (πλειοψ.). Παραπέμφθηκε στην Β΄ Ολομέλεια με την 90/2016 γνωμοδότηση του Α΄ Τμήματος.


ΝΣΚ/90/2016

Εγκυρότητα συνομολόγησης εγγυήσεων τις οποίες παρείχε το Ελληνικό Δημόσιο προς κάλυψη δανείων διαφόρων επαγγελματιών και επιχειρήσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η δια ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) παρασχεθείσα από τη Διοίκηση προς τα πιστωτικά ιδρύματα τελική έγκριση συγκεντρωτικών καταστάσεων για την εκταμίευση των ποσών των δανείων με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 2/73821/0025/14-12-2007 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, δεν εχώρησε νομίμως και, συνεπώς, η εν λόγω εγγύηση δεν χορηγήθηκε εγκύρως (ομοφ.). β) Σύμφωνα με το δοθέν ιστορικό, δεν προκύπτει ότι η ανωτέρω παράβαση οφείλεται σε υπαιτιότητα του δανειστή (πιστώτρια Τράπεζα), με συνέπεια το Ελληνικό Δημόσιο να μην απαλλάσσεται, εκ μόνου του λόγου τούτου, από την υποχρέωσή του να ικανοποιήσει τα αντίστοιχα αιτήματα κατάπτωσης της συγκεκριμένης εγγύησής του (πλειοψ.). γ) Η εκ μέρους του Δημοσίου επίκληση της προκειμένης ακυρότητας, θα παρίστατο, ενόψει των διδομένων πραγματικών περιστατικών, ως καταχρηστική (ομοφ.). Παραπέμπεται στην Ολομέλεια. Εκδόθηκε η υπ' αριθμ. 221/2016 γνωμ. της Β΄ Ολομέλειας Διακοπών ΝΣΚ.


ΑΕΠΠ/1052/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, οι αιτούσες ενώσεις εταιρειών ζητούν την ακύρωση της Απόφασης 390/19.08.2019 με την οποία εγκρίθηκε το Πρακτικό 2 του ηλεκτρονικού δημοσίου διαγωνισμού «Κατάρτιση και πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων εργαζομένων στις αγροτικές οργανώσεις της χώρας» (Διακήρυξη 01/2019). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και πιστοποίησης μέσω τηλεκατάρτισης (e-learning), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού, διεξαγωγής προγραμμάτων κατάρτισης, οργάνωσης εξετάσεων πιστοποίησης και διαχείρισης πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης, με προϋπολογισμένη δαπάνη 850.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Οι προσφέροντες κατηγορούν την Επιτροπή Διαγωνισμού για ελλειπή αιτιολόγηση και μη εμπεριστατωμένη βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών, ισχυριζόμενοι ότι η βαθμολόγηση ευνοεί άδικα την ανταγωνίστρια ένωση εταιρειών.