28738/2638/2011
Τύπος: Αποφάσεις
Πράξη Συγχώνευσης των ανωνύμων εταιρειών ΕΘΕΛ Α.Ε. και ΗΛΠΑΠ Α.Ε. - Μετονομασία νέας Ανώνυμης Εταιρείας σε ΟΣΥ Α.Ε.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Δ16γ/05/483/Γ/2013
Διαπιστωτική πράξη συγχώνευσης των εταιρειών «ΔΕ-ΠΑΝΟΜ Α.Ε.», «ΘΕΜΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.» και «ΟΣΚ Α.Ε.» με σύσταση νέας εταιρείας με την επωνυμία «ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε.».
5005/ΔΕΚΟ2348/2012
Καθορισμός Κομίστρων Ο.ΣΥ. Α.Ε. (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ) και ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ, ΤΡΑΜ).
ΝΣΚ/72/2014
Δυνατότητα συγχώνευσης ανωνύμων εταιρειών των άρθρων 265 και 266 του Κ.Δ.Κ. – Σύσταση ναυτικής εταιρείας του ν. 959/1979.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
1) Η συγχώνευση των, συσταθεισών προ της ισχύος του ν. 3852/2010, δύο ανωνύμων εταιρειών των άρθρων 265 και 266 του Κ.Δ.Κ., παρά το ότι το μετοχικό τους κεφάλαιο ανήκει στον νέο Δήμο Αλεξανδρούπολης, είναι μη νόμιμη, κατά τη ρητή περί τούτου πρόβλεψη του άρθρου 110 παρ.1 του ν. 3852/2010, καθώς οι συγχωνευθείσες εταιρείες ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες ανωνύμων εταιρειών, και 2) η δι’ αποφάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλεξανδρούπολης εγκριθείσα τροποποίηση του καταστατικού, της από τη συγχώνευση προελθούσας νέας ανώνυμης εταιρείας, ώστε να συμπεριληφθεί στους καταστατικούς σκοπούς αυτής και η ναυπήγηση ή αγορά και λειτουργία πλοίου για την εξυπηρέτηση των δημοτών του διευρυμένου Δήμου, είναι επίσης μη νόμιμη, διότι κείται εκτός των επιτρεπομένων σκοπών των ανωνύμων εταιρειών του άρθρου 252 παρ.3 του Κ.Δ.Κ., ενώ, εξάλλου, δεν είναι επιτρεπτή, πλέον, υπό την ισχύ του ν. 3852/2010, η σύσταση ναυτικής εταιρείας του ν. 959/1979 από τον ως άνω Δήμο, αλλά ούτε και ανώνυμης εταιρείας της παρ.7 του άρθρου 206 του ν. 3852/2010. (ομοφ.)
ΝΣΚ/225/2001
Αντικατάσταση παραιτηθέντων μελών ΔΣ των εταιρειών ΕΘΕΛ ΑΕ και ΗΛΠΑΠ ΑΕ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Α. Κουτούκη, Πάρεδρος. Η αντικατάσταση του παραιτηθέντος μέλους - εκπροσώπου του ΟΑΣΑ, θα γίνει από τον έχοντα δικαίωμα διορισμού ή εκλογής αυτού, ήτοι από τη Γενική Συνέλευση του ΟΑΣΑ - μετόχου της ΕΘΕΛ ΑΕ (άρθρα 20 παρ.2 του καταστατικού της ΕΘΕΛ ΑΕ και 6 παρ.2 του Ν 2414/96, όπως ισχύει). Η δε αντικατάσταση του παραιτηθέντος μέλους - εκπροσώπου των ΗΛΠΑΠ ΑΕ, ομοίως θα γίνει με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΑΣΑ - μετόχου των ΗΛΠΑΠ ΑΕ (άρθρα 2 παρ.3 του καταστατικού των ΗΛΠΑΠ ΑΕ και 6 παρ.2 του Ν 2414/96, όπως ισχύει).
45378/555/2007
Καθορισμός της διαδικασίας πρόσληψης προσωπικού στις Δημόσιες Επιχειρήσεις με την επωνυμία ΟΣΕ ΑΕ, ΕΔΙΣΥ ΑΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, ΓΑΙAΟΣΕ ΑΕ, ΟΑΣΑ ΑΕ, ΕΘΕΛ ΑΕ, ΗΣΑΠ ΑΕ, ΗΛΠΑΠ ΑΕ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε., ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΙΑ Α.Ε. ΚΑΙ ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
ΝΣΚ/312/2007
Συγχώνευση με απορρόφηση ανώνυμης εταιρείας, που επιχορηγήθηκε σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ΚΥΑ 30512/1991, από άλλη Α.Ε.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η συγχώνευση με απορρόφηση ανώνυμης εταιρείας (ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ) που η επένδυσή της για τη ναυπήγηση πλοίου (ΣΑΟΣ ΙΙ) επιχορηγήθηκε κατ’ εφαρμογήν της ΚΥΑ 30512/1991, δεν αντίκειται στους όρους της απόφασης υπαγωγής της στην εν λόγω ΚΥΑ (άρθρα 2 παρ.2 και 5 παρ.1 της υπ’ αριθμ. 62963/Ν.Ν 790/Ν.2601/18-12-1998 ΚΥΑ των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Ανάπτυξης), καθόσον με τη καταχώρηση στο μητρώο ανωνύμων εταιρειών της εγκριτικής απόφασης της συγχώνευσης, η περιουσία της απορροφώμενης εταιρείας μεταβιβάζεται στο σύνολό της στην απορροφώσα και η τελευταία υποκαθίσταται στις υποχρεώσεις που ορίζονται στην απόφαση υπαγωγής της επένδυσης στην ΚΥΑ 30512/1991. Συνεπώς για το επιτρεπτό της συγχώνευσης δεν είναι αναγκαία η απάλειψη των προαναφερθεισών όρων της απόφασης υπαγωγής της επένδυσης στην ΚΥΑ 30512/1991.
ΝΣΚ/86/2012
Μετατροπή σε ευρώ του μετοχικού κεφαλαίου και της ονομαστικής αξίας της μετοχής της λυθείσης και τεθείσης υπό εκκαθάριση ανώνυμης εταιρείας «Οργανισμός Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού (ΟΠΕΠ) Α.Ε.», με τροποποίηση του καταστατικού της.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Σχετικά με το υπ’ αριθμ.πρωτ. 24629/6-10-2011 έγγραφο της Διεύθυνσης Ανωνύμων Εταιρειών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών – Πειραιώς, πρέπει με απόφαση της Γενικής Συνελεύσεως της εταιρείας ΟΠΕΠ ΑΕ, στην οποία το ΤΑΠΑ εκπροσωπείται από το διοικητικό του συμβούλιο, να τροποποιηθεί το καταστατικό, ώστε να μετατραπεί το μετοχικό κεφάλαιο και η ονομαστική αξία της μετοχής της σε ευρώ και να γίνει η σχετική καταχώριση στο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών. (ομοφ.)
ΑΕΠΠ/481/2018
Η πρώτη προσδικαστική προσφυγή ζητούσε την ακύρωση της απόφασης που έκανε δεκτή την προσφορά της εταιρείας «………………..» και την προαγωγή της στο επόμενο στάδιο, καθώς και την ακύρωση του πρακτικού αξιολόγησης που αφορούσε την αποδοχή της ίδιας προσφοράς. Η δεύτερη προσφυγή επιδίωκε την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την δική της προσφορά και έκανε δεκτές τις προσφορές των υπόλοιπων εταιρειών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την ανάθεση της ασφάλισης των περιουσιακών στοιχείων της ΟΣΥ ΑΕ (πρώην ΕΘΕΛ ΑΕ) για δύο έτη με δυνατότητα μονομερούς παράτασης για ένα έτος, με προϋπολογισμένη δαπάνη 21.735.000,00 ευρώ με ΦΠΑ.
ΝΣΚ/341/2016
Εάν είναι νομικά αναγκαία η ανάκληση της διαγραφής ανωνύμου εταιρείας από το Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών, για την ταμειακή βεβαίωση, σε βάρος της, οφειλών προς το Δημόσιο, οι οποίες ανάγονται σε χρόνο κατά τον οποίο η εταιρεία υφίστατο νομίμως, αλλά διαπιστώθηκαν μετά τη λύση, εκκαθάριση και διαγραφή της από το Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών.(...)Ενδείκνυται κατ’ αρχήν να επιδιώξει το Δημόσιο την ανάκληση της διαγραφής ανωνύμου εταιρείας, η οποία έχει λυθεί και εκκαθαρισθεί, από το Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών, προκειμένου να προβεί στην εις βάρος της ταμειακή βεβαίωση οφειλών αυτής προς το Δημόσιο, οι οποίες ανάγονται σε χρόνο κατά τον οποίο η εταιρεία υφίστατο νομίμως, αλλά διαπιστώθηκαν μετά τη λύση, εκκαθάριση και διαγραφή της από το Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών. Ανεξαρτήτως πάντως αν ανακληθεί ή όχι η πράξη της διαγραφής, λαμβάνει χώρα αυτοδικαίως αναβίωση του σταδίου της εκκαθάρισης και του νομικού προσώπου της εταιρείας για τις ανάγκες της εκκαθάρισης (ομόφ.)
N.3873/2010
Ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας 2006/46/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τους ετήσιους και ενοποιημένους λογαριασμούς εταιρειών ορισμένων μορφών και της Οδηγίας 2007/63/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την απαίτηση για τη σύνταξη έκθεσης από ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα σε περίπτωση συγχώνευσης ή διάσπασης ανωνύμων εταιρειών