×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

325549/2024

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3937/2011, 3852/2010/Α.280
ΦΕΚ: 4194/Β/17.07.2024

Απαγόρευση θήρας ορισμένου χρόνου, στην πληγείσα από την πυρκαγιά, περιοχή ευθύνης του Δασαρχείου Αλεξανδρούπολης. 


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΕΚ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

12661/Δ.Α.Δ/62/2017/2017

Δασική απαγορευτική διάταξη θήρας σε περιπτώσεις ιδιαίτερα δυσμενών καιρικών συνθηκών στην περιοχή ευθύνης Δασαρχείου Κ. Νευροκοπίου.


61297πε/2021

Απαγόρευση θήρας ορισμένου χρόνου .


88885/2024

3η τροποποίηση της υπ' αρ. 156266/23.11.2023 απόφασης του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης «Καθορισμός ημερών κίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων (Μονίμων, Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου και Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου) που υπηρετούν στην Π.Ε. Έβρου, οικονομικού έτους 2024» (Β' 6828). 


ΝΣΚ/294/2004

Αρμοδιότητα της Δ/νσης Εκπαίδευσης, στην περιοχή ευθύνης της οποίας ανήκει ένα ξένο ιδιωτικό σχολείο, για την άσκηση πειθαρχικής δίωξης στον ιδιοκτήτη του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αρμοδιότητα άσκησης πειθαρχικής δίωξης στους ιδρυτές ξένων σχολείων δεν ανήκει στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, στην περιοχή ευθύνης της οποίας ανήκει το ξένο ιδιωτικό σχολείο, αλλά εξακολουθεί να παραμένει στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.


ΕΣ.ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/314/2025

Η Πράξη 314/2025 του Ε' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου για το Τμήμα 3 του έργου «Εργασίες ειδικών δασοτεχνικών έργων... σε περιοχές της Π.Ε. Ευβοίας», συγκεκριμένα στην περιοχή ευθύνης του Δασαρχείου Λίμνης. Το έργο, ενταγμένο στο «Πρόγραμμα Προστασίας Δασών - Antinero III» και χρηματοδοτούμενο από το Ταμείο Ανάκαμψης, διενεργήθηκε από την ΕΕΣΥΠ (διάδοχο του ΤΑΙΠΕΔ). Μετά τον έλεγχο των προσφορών, η Επιτροπή απέρριψε τις δύο πρώτες σε μειοδοσία προσφορές (λόγω πλημμελειών στα δικαιολογητικά και ασυνήθιστα χαμηλής προσφοράς, αντίστοιχα). Η ένωση οικονομικών φορέων που ήταν στην τρίτη θέση αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος με συμβατικό τίμημα 3.014.181,11 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Το Κλιμάκιο έκρινε ότι δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες και δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης.


ΝΣΚ/45/2017

Δυνατότητα έκδοσης πράξεως διορισμού δημοτικών υπαλλήλων, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 10 παρ. 12 του ν. 3051/2002.(...) Στην περίπτωση των δημοτικών υπαλλήλων Ι.Ε και Ν.Δ. του Δήμου Θήρας, οι οποίοι ορκίστηκαν και ανέλαβαν υπηρεσία χωρίς να εκδοθεί και δημοσιευθεί η σχετική απόφαση διορισμού τους, είναι δυνατή, κατ' ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 10 παρ. 12 του ν. 3051/2002, η έκδοση των ατομικών πράξεων διορισμού αυτών και η δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με αναδρομική ισχύ από την ημερομηνία της αρχικής προσλήψεώς τους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, αφού προηγουμένως προσκομισθούν όλα τα απαραίτητα για τον διορισμό τους δικαιολογητικά (ομοφ).


ΝΣΚ/408/2001

Κοινοτικό Δίκαιο. Ανωτέρα βία. Απαγόρευση εξαγωγών από χώρα προέλευσης. Ακύρωση πιστοποιητικού εισαγωγής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η απαγόρευση εξαγωγών από τη χώρα προέλευσης, συνεπεία της οποίας ήταν αδύνατη η εκπλήρωση υποχρέωσης εισαγωγής προϊόντων στην Ελλάδα εντός του χρόνου ισχύος του σχετικού πιστοποιητικού εισαγωγής, συνιστά λόγο ανωτέρας βίας για τον οποίο είναι δυνατή η ακύρωση του πιστοποιητικού.


ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ/17/2007

Μεταφορά με την ίδια εργασιακή σχέση σε αντίστοιχες υπηρεσίες του Δήμου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 269 του Κ.Δ.Δ. Δεν γεννάται ζήτημα καταστρατήγησης των συνταγματικών διατάξεων του άρθρου 103 παρ. 7 περί πρόσληψης υπαλλήλων στον ευρύτερο δημόσιο τομέα με διαγωνισμό ή επιλογή , ούτε παραβίασης των όμοιων του άρθρου 103 παρ. 8 που θεσπίζουν την απαγόρευση της από το νόμο μονιμοποίησης προσωπικού που υπηρετεί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου , με την προϋπόθεση ότι οι φερόμενοι ως δικαιούχοι υπάλληλοι νομίμως απασχολούνταν την 31.12.2005 στην ως άνω λυθείσα εταιρεία με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου, η συνδρομή της οποίας (προϋπόθεσης) πρέπει να ερευνηθεί και διαπιστωθεί


ΝΣΚ/32/2016

Υπάλληλος Υπουργείου Πολιτισμού με σχέση εργασίας ι.δ. ορισμένου χρόνου δύναται να προβεί σε επίσχεση εργασίας – Καταχρηστικότητα άσκησης του δικαιώματος αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Υπάλληλος του Δημοσίου, με σχέση εργασίας ι.δ., ορισμένου χρόνου, δύναται να ασκήσει το δικαίωμα επίσχεσης εργασίας έως την εξόφληση των οφειλόμενων αποδοχών. Η αξιολόγηση περί της τυχόν καταχρηστικότητας της άσκησης του εν λόγω δικαιώματος ανήκει στην αρμόδια υπηρεσία (ομοφ.). ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/134/2005

Χορήγηση στεγαστικής συνδρομής σε συνιδιοκτήτη σεισμόπληκτου κτίσματος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Συνιδιοκτήτης σεισμοπλήκτου κτίσματος, που δεν έλαβε την προβλεπόμενη στο άρθρο 12 του Ν 2323/1995 αρωγής, δικαιούται της αναλογούσας κρατικής δωρεάν αρωγής για τις ζημιές που υπέστη το κτίσμα του που βρίσκεται στην πληγείσα από σεισμό περιοχή του Νομού Κοζάνης. Για τον προσδιορισμό του ύψους και του είδους της αρωγής αυτής θα εφαρμοσθούν οι διατάξεις της υπ’ αριθμ. οικ/1313/ΤΣΕΠ 32/21-6-1995 κ.α. των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και του Υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. οικ/2721/18-9-1995 κ.α. των αυτών Υπουργών και Υφυπουργού.